Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Dec 2022, 08:53
Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 08:31 Ja, Tsygankov kan links maar da's echt niet zijn beste positie.
Het gaat erom of je een linkspoot of rechtspoot op links wil hebben en hoe je daar mee omgaat. Cody was rechts en Tsygankov links. Met links de voorzetten op Luuk zie ik ook wel zitten hoor.
Maar als je hem links posteert maak je hem zoveel minder effectief/gevaarlijk. Puur op de speler zou ik dat erg zonde vinden.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou helemaal niet fors investeren. We hadden vorig seizoen 27 miljoen aan afschrijvingen. En dat zal komende jaren misschien ook wel zo zijn. Ik zou óf niemand kopen of zo goedkoop mogelijk en het geld investeren in je eigen financiele situatie. Zorgen dat we volgende keer wél de hoofdprijs kunnen vragen.

Daarom valt Karlsson al af. Dan kom je namelijk volgend seizoen in precies dezelfde situatie als nu en kunnen we weer uitverkoop houden. Kies dan voor Tsyganko (ken ik ook niet) met een half jaar contract en bijvoorbeeld een Raskin. 2 spelers die bijna transfervrij zijn en een lage transfersom hebben.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie liever een back er bij ipv een middenvelder.
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsygankov heeft er wel patent op om ballen mooi hoog in het doel te rammen/krullen.

DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fox92 wrote: 27 Dec 2022, 09:50 Tsygankov heeft er wel patent op om ballen mooi hoog in het doel te rammen/krullen.

In deze video doet hij ook aardig wat met rechts. Maakt het erg interessant.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In dit filmpje speelt hij voornamelijk als linksbuiten. En dat doet ie vrij aardig.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De verkoop van Cody komt niet als een verrassing (goh), maar daarom verwacht ik nu ook wel snel nieuws aan de inkomende transferkant. Alles is al lang geïnventariseerd, dus dat wordt bellen, vliegtuigje regelen (want nniet Karlsson) en die onderhandeling plat slaan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 27 Dec 2022, 09:14 Ik zou helemaal niet fors investeren. We hadden vorig seizoen 27 miljoen aan afschrijvingen. En dat zal komende jaren misschien ook wel zo zijn.
Nee, we gaan richting de 20 miljoen. Zoveel geven we niet meer uit in de afgelopen boekjaren en er zijn al spelers weggevallen en op 1 juli vallen er nog meer weg. Ook als we nu een aankoop doen van 10-12 miljoen gaan we nog zakken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 27 Dec 2022, 09:54
Fox92 wrote: 27 Dec 2022, 09:50 Tsygankov heeft er wel patent op om ballen mooi hoog in het doel te rammen/krullen.

In deze video doet hij ook aardig wat met rechts. Maakt het erg interessant.
Dacht ik ook een tijdje, maar de video is gespiegeld...
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Dec 2022, 10:06
Ittot wrote: 27 Dec 2022, 09:14 Ik zou helemaal niet fors investeren. We hadden vorig seizoen 27 miljoen aan afschrijvingen. En dat zal komende jaren misschien ook wel zo zijn.
Nee, we gaan richting de 20 miljoen. Zoveel geven we niet meer uit in de afgelopen boekjaren en er zijn al spelers weggevallen en op 1 juli vallen er nog meer weg. Ook als we nu een aankoop doen van 10-12 miljoen gaan we nog zakken.
Weet jij trouwens waar die afschrijvingen uit bestaan? Het lijkt me niet dat dit alleen transfersommen zijn, zoveel hebben we niet uitgegeven om 27, 20 miljoen etc aan afschrijvingen te hebben. Zeker ook omdat er van de aankopen ook al meerdere zijn verkocht of uit contract.

Dit betekent trouwens nog steeds dat we voor 35 miljoen winst moeten verkopen elk seizoen. Lijkt me niet een fijn begin vh seizoen. ik kan me niet voorstellen dat dit niet omlaag kan worden gebracht met het geld dat we nu van Cody krijgen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Behalve de transfersommen gedeeld door de contractsduur worden ook tekengelden geactiveerd. Zahavi kreeg meer tekengeld over 2 jaar dan salaris.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft iemand de naam Mike Tresor al genoemd hier? Echt enorm goede statistieken in België!
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lichtstadd wrote: 27 Dec 2022, 10:18 Heeft iemand de naam Mike Tresor al genoemd hier? Echt enorm goede statistieken in België!
Nee, laten we dat zo houden.
Saibari is underrated.
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zelf zou veel liever 2 of 3 onzekerheden halen dan 25 miljoen voor Jesper Karlsson te betalen. Dat vind ik zo'n gigantisch risico. Ook omdat het wat mij betreft geen speler is die het echte toppotentieel in zich heeft en die +50 miljoen kan gaan opbrengen. Met 25 miljoen kan je ook in Argentinie en Brazilie veel doen...

Zeker omdat we met El Ghazi al iets goeds hebben en we best wat talent achter de hand hebben. De droomkandidaat is natuurlijk Tsygankov, andere goede optie is Sancho, Malen of Sulemana huren.

Dan zou ik proberen te gaan voor Ruben van Bommel en of Oscar Gloukh naast de al genoemde Brynhildsen. Dat is als pakket zowel voor de lange termijn als de korte termijn minder risicovol.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 27 Dec 2022, 10:25
Lichtstadd wrote: 27 Dec 2022, 10:18 Heeft iemand de naam Mike Tresor al genoemd hier? Echt enorm goede statistieken in België!
Nee, laten we dat zo houden.


Vooral vrij veel assists. Lijkt me in combinatie met Luuk echt prima.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb Tresor al lang niet meer zien spelen. Kan een gevalletje Amrabat worden, die was bij Feyenoord niet veel en speelde een puike WK.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lichtstadd wrote: 27 Dec 2022, 10:44
Trixm wrote: 27 Dec 2022, 10:25

Nee, laten we dat zo houden.


Vooral vrij veel assists. Lijkt me in combinatie met Luuk echt prima.
Talent genoeg, vooral een gebrek aan karakter.
Saibari is underrated.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 10:38 Ik zelf zou veel liever 2 of 3 onzekerheden halen dan 25 miljoen voor Jesper Karlsson te betalen. Dat vind ik zo'n gigantisch risico. Ook omdat het wat mij betreft geen speler is die het echte toppotentieel in zich heeft en die +50 miljoen kan gaan opbrengen. Met 25 miljoen kan je ook in Argentinie en Brazilie veel doen...

Zeker omdat we met El Ghazi al iets goeds hebben en we best wat talent achter de hand hebben. De droomkandidaat is natuurlijk Tsygankov, andere goede optie is Sancho, Malen of Sulemana huren.

Dan zou ik proberen te gaan voor Ruben van Bommel en of Oscar Gloukh naast de al genoemde Brynhildsen. Dat is als pakket zowel voor de lange termijn als de korte termijn minder risicovol.
Karlsson is ook niet beter dan El Gahzi.

En PSV gaat echt geen 20 miljoen neerleggen voor een speler van AZ. Daar geloof ik niks van!
Ze waren na Maher en Luckassen al gestopt met dure miskopen van AZ.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 10:38 Dan zou ik proberen te gaan voor Ruben van Bommel
He wat?! 😂
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsygankov en alles is weer goed
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

het zou mij niets verbazen als er helemaal niemand meer komt.
dit grapje hebben ze al vaker uitgehaald, en dan achteraf zeggen ze dat el ghazi al als vervanger was gehaald.
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeeuwse-psver wrote: 27 Dec 2022, 11:07 het zou mij niets verbazen als er helemaal niemand meer komt.
dit grapje hebben ze al vaker uitgehaald, en dan achteraf zeggen ze dat el ghazi al als vervanger was gehaald.
Ons bint zuunig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Dec 2022, 11:00
rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 10:38 Dan zou ik proberen te gaan voor Ruben van Bommel
He wat?! 😂
Haha en dan ook nog "proberen". Als PSV hem wil dan komt ie kruipend nog naar Eindhoven. :tear:
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O o o, het lukt het Standbeeld (what's in a name?) niet om het hoofd wat verder naar rechts te draaien waar staat en of Oscar Gloukh? Jij denkt dat Oscar Gloukh ook 1,2,3 komt?

Ook flauw om op Ruben van Bommel (onzeker talent) als droomoplossing te reageren terwijl daarvoor duidelijk staat dat 3 onzekere talenten iig de voorkeur verdient boven Karlsson. En dat een topoplossing als Tsyngankov weer de voorkeur verdient boven 3 talenten. Los nog van het feit dat deze jongen bovenaan de Jupiler League staat qua gecreëerde kansen per wedstrijd. Dumfries, Willems, Gakpo, Veerman hebben vroeger ook allen in de KKD gespeeld...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

No way dat PSV in de situatie zit dat het ff bedragen van +15 miljoen kan aftikken. En nee, ook niet na verkoop Gapko. Om die volgende stap te kunnen maken moet er eerst nog veel gerepareerd worden, en beleidstechnisch veranderen en zullen uitgaande transfers een stuk meer moeten opbrengen. Streep Karlsson dus maar door. Volstrekt kansloos. Wellicht later nog een optie als hij mislukt in het buitenland en graag terug wil naar NL.

Denk eerder dat PSV wel kan gaan tot een miljoentje of 10, of een bijna transfervrije speler/speler die weg moet/mag voor weinig maar wel een fors salaris krijgt. Of dat PSV de kansen spreid door 2 a 3 nieuwe spelers te halen.

Maar de verkoop was niet voor niks zo hard nodig, dus reken er maar niet op dat er fors geïnvesteerd kan gaan worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Locked