Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 11:22 O o o, het lukt het Standbeeld (what's in a name?) niet om het hoofd wat verder naar rechts te draaien waar staat en of Oscar Gloukh? Jij denkt dat Oscar Gloukh ook 1,2,3 komt?

Ook flauw om op Ruben van Bommel (onzeker talent) als droomoplossing te reageren terwijl daarvoor duidelijk staat dat 3 onzekere talenten iig de voorkeur verdient boven Karlsson. En dat een topoplossing als Tsyngankov weer de voorkeur verdient boven 3 talenten. Los nog van het feit dat deze jongen bovenaan de Jupiler League staat qua gecreëerde kansen per wedstrijd. Dumfries, Willems, Gakpo, Veerman hebben vroeger ook allen in de KKD gespeeld...
Mijn reactie was niet om de KKD belachelijk te maken, ook daar kunnen potentiële toppertjes rondlopen. Maar Ruben van Bommel heeft net een handjevol wedstrijden gespeeld (bij wijze van spreken).

Onze Ruben moet eerst eens 15-20 goals maken in de KKD. Dan kijken we verder.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tweede seizoenshelft:
El Ghazi - Luuk - Tsygankov

Achter de hand: Madueke, Brynhildson, Saibari en evt Simons en Til (al zijn dat meer middenvelders)

Bakayoko en Vertessen verhuren.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 11:22 O o o, het lukt het Standbeeld (what's in a name?) niet om het hoofd wat verder naar rechts te draaien waar staat en of Oscar Gloukh? Jij denkt dat Oscar Gloukh ook 1,2,3 komt?

Ook flauw om op Ruben van Bommel (onzeker talent) als droomoplossing te reageren terwijl daarvoor duidelijk staat dat 3 onzekere talenten iig de voorkeur verdient boven Karlsson. En dat een topoplossing als Tsyngankov weer de voorkeur verdient boven 3 talenten. Los nog van het feit dat deze jongen bovenaan de Jupiler League staat qua gecreëerde kansen per wedstrijd. Dumfries, Willems, Gakpo, Veerman hebben vroeger ook allen in de KKD gespeeld...
Ja beetje flauw inderdaad van mij. Ik reageerde gewoon op Chucky, had verder jouw post niet gelezen. Maar Van Bommel zal het vast leuk doen, maar dat is nog lang niet iets waar PSV aan moet denken.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 27 Dec 2022, 11:37 Tweede seizoenshelft:
El Ghazi - Luuk - Tsygankov

Achter de hand: Madueke, Brynhildson, Saibari en evt Simons en Til (al zijn dat meer middenvelders)

Bakayoko en Vertessen verhuren.
Hoop dan toch Tsygankov - Luuk - Noni, want Noni moet wat mij betreft echt altijd basis
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb deze zomer een huis gekocht, waar ik het een en ander aan moet verbouwen.
Wil mijn tijd daarom slimmer gaan inzetten. Mocht iemand concrete aanwijzingen hebben.
Stuur me dan een berichtje. Dan kan ik kijken of ik tijd vrij kan maken om te spotten :)!
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Dec 2022, 11:29
rjg1992 wrote: 27 Dec 2022, 11:22 O o o, het lukt het Standbeeld (what's in a name?) niet om het hoofd wat verder naar rechts te draaien waar staat en of Oscar Gloukh? Jij denkt dat Oscar Gloukh ook 1,2,3 komt?

Ook flauw om op Ruben van Bommel (onzeker talent) als droomoplossing te reageren terwijl daarvoor duidelijk staat dat 3 onzekere talenten iig de voorkeur verdient boven Karlsson. En dat een topoplossing als Tsyngankov weer de voorkeur verdient boven 3 talenten. Los nog van het feit dat deze jongen bovenaan de Jupiler League staat qua gecreëerde kansen per wedstrijd. Dumfries, Willems, Gakpo, Veerman hebben vroeger ook allen in de KKD gespeeld...
Mijn reactie was niet om de KKD belachelijk te maken, ook daar kunnen potentiële toppertjes rondlopen. Maar Ruben van Bommel heeft net een handjevol wedstrijden gespeeld (bij wijze van spreken).

Onze Ruben moet eerst eens 15-20 goals maken in de KKD. Dan kijken we verder.
Ruben heeft wel een groot deel van zijn jeugd in opleiding van PSV gezeten, dus je weet wat je aan hem hebt als club
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Dec 2022, 14:06 Ik heb deze zomer een huis gekocht, waar ik het een en ander aan moet verbouwen.
Wil mijn tijd daarom slimmer gaan inzetten. Mocht iemand concrete aanwijzingen hebben.
Stuur me dan een berichtje. Dan kan ik kijken of ik tijd vrij kan maken om te spotten :)!
Je beseft dat dit ruimte geeft voor concurrentie om in het vacuüm te stappen dat je nu achterlaat? Nee geintje, succes met verbouwen. ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo. Zin in de transfergeruchten.
Last edited by Ardbeg on 27 Dec 2022, 15:11, edited 1 time in total.
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Dec 2022, 14:09
Wilysimba wrote: 27 Dec 2022, 14:06 Ik heb deze zomer een huis gekocht, waar ik het een en ander aan moet verbouwen.
Wil mijn tijd daarom slimmer gaan inzetten. Mocht iemand concrete aanwijzingen hebben.
Stuur me dan een berichtje. Dan kan ik kijken of ik tijd vrij kan maken om te spotten :)!
Je beseft dat dit ruimte geeft voor concurrentie om in het vacuüm te stappen dat je nu achterlaat? Nee geintje, succes met verbouwen. ;)

Hahaha. Die concurrentie zou ik alleen maar toejuichen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Dec 2022, 14:06 Ik heb deze zomer een huis gekocht, waar ik het een en ander aan moet verbouwen.
Aan de Frederiklaan neem ik aan? :mrgreen:
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar blijven de geruchten? Is het oor van aurier al ergens rond Eindhoven gespot? Of toch de schoen van Tsygankov?
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het wel cool vinden als ze met een verrassing a la Beljo komen van Osijek. Grote sterke atletische spits. Kan mooi in de luwte van Luuk wennen .
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We zijn het er allemaal over eens dat de transfersom van Gakpo lager uitvalt dan we verwacht of gehoopt hadden. PSV is een club die er om bekend staat schappelijk op te stellen. Iets wat geprezen wordt maar ook voor frustratie zorgt.

"Je zou zeggen dat" een jongen als Gakpo, een kind van de club PSV die 65/70 miljoen gunt. Tegelijkertijd heeft PSV te maken met een minder budget. Het is al lastig genoeg om een vervanger te halen, laat staan als dit laat in de transfermarkt moet.

De onderhandelingspositie is momenteel niet zo sterk. Hoe verloochen je de clubcultuur niet maar vang je meer voor je spelers? Nmi kost dit (helaas) tijd en is het inherent ook aan CL succes. Wat jullie?
Last edited by Ardbeg on 27 Dec 2022, 17:41, edited 2 times in total.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 27 Dec 2022, 14:38
Wilysimba wrote: 27 Dec 2022, 14:06 Ik heb deze zomer een huis gekocht, waar ik het een en ander aan moet verbouwen.
Aan de Frederiklaan neem ik aan? :mrgreen:
Vanaf nu, elke ochtend:

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 16:32 We zijn het er allemaal over eens dat de transfersom van Gakpo lager uitvalt dan we verwacht of gehoopt hadden. PSV is een club die er om bekend staat schappelijk op te stellen. Iets wat geprijst wordt maar ook voor frustratie zorgt.

"Je zou zeggen dat" een jongen als Gakpo, een kind van de club PSV die 65/70 miljoen gunt. Tegelijkertijd heeft PSV te maken met een minder budget. Het is al lastig genoeg om een vervanger te halen, laat staan als dit laat in de transfermarkt moet.

De onderhandelingspositie is momenteel niet zo sterk. Hoe verloochen je de clubcultuur niet maar vang je meer voor je spelers? Nmi kost dit (helaas) tijd en is het inherent ook aan CL succes. Wat jullie?
De vraag is altijd of een speler haalbaar is of wilt verlengen zonder die afspraken. Bij Ajax kan dat blijkbaar wel, maar liggen de salarissen ook hoger doorgaans, al verdienen Gakpo en Sangare hier ook dikke bedragen.

Ik hoop meer op een tussen oplossing; dus ipv bedragen boven bedrax X moeten geaccepteerd worden (zoals nu met Gakpo) zie ik liever dat het voor beide partijen zo gunstig mogelijk is zon hoog mogelijk bedrag er uit te halen. Dus vanaf prijs X gaat alles wat daarboven komt, verdeelt worden tussen speler en club.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 14:13 Zo. Zin in de transfergeruchten.
Ja, waar blijven ze? :mrgreen:
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou als ik PSV was doorrijden naar het zuiden van Engeland en Reiss Nelson polsen. Kent inmiddels de Eredivisie en was in zijn laatste maanden sterkhouder bij Feyenoord.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat andere opties:

Ryan Kent van Rangers, 14 miljoen maar een aflopend contract. Liet zich van een goede kant tegen ons zien. Geen verkeerde optie als je iemand zoekt die er vrij snel kan staan. Lager plafond dan mijn favorieten hier onder, dat wel.



Josip Brekalo van Wolfburg, 7.5 miljoen en een aflopend contract. Het is er nog niet helemaal uitgekomen maar ik geloof dat hij daardoor wellicht haalbaar kan zijn. Favorietje met Viktor en Octavian.

Last edited by Ardbeg on 27 Dec 2022, 21:45, edited 1 time in total.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Talles Magno zou in de belangstelling staan van een grote Europese club. Braziliaanse linkeraanvaller (20) van New York City FC. Wie weet..

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 27 Dec 2022, 00:14 Karlsson staat niet op het lijstje, Alexis Vega wel


In Mexico praten ze Alexis Vega al richting ons in ieder geval.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daar praten ze iedereen naar PSV.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 21:49 Daar praten ze iedereen naar PSV.
Ik hoor weer Stipe Biuk.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Talles Magno acht ik helaas onmogelijk. Brekalo is inderdaad erg goedkoop voor zijn kwaliteiten nu maar die heeft volgens mij problemen qua mentaliteit, moet je niet hier willen hebben.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 27 Dec 2022, 21:53 Ik hoor weer Stipe Biuk.
https://www.transfermarkt.nl/stipe-biuk ... ler/587520



Al aantal keer hier genoemd zie ik inderdaad, oa [mention]Sensation[/mention] en [mention]Ardbeg[/mention] hebben hem al geopperd.
Sensation wrote: 12 Jul 2021, 14:37 Idd een groot talent, vooral echt een hele goede dribbel, wel nog beetje te blind maar is ook pas 18. Geen speler die je voor de basis haalt, wel eentje die met 1-2 jaar die basis kan halen.
Last edited by DonyellMalen on 27 Dec 2022, 22:02, edited 2 times in total.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mike Tresor is vind ik echt het type wat PSV nodig heeft op linksbuiten. Met El Ghazi hebben we al een type linksbuiten wat een beetje op Gakpo lijkt (natuurlijk wel een klasse minder). Tresor is een heel ander type, klein, pijlsnel, een goede trap/voorzet en een aardige techniek. Dit seizoen ook prima statistieken. 5 goals en 13 assists, waardoor hij MVP is van de competitie. Aantal goals mag echter nog wat beter. Staat ook in hetzelfde lijstje als wat Gakpo aanvoert.

Last edited by Lichtstadd on 27 Dec 2022, 22:11, edited 1 time in total.
Locked