Ibrahim Sangaré
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
Nieuwe hypetrain incoming? Nu 60 bieden om in de zomer zeker te zijn van zijn komst. Ik vind het een goed idee.
-
- Lid scoutingsteam
- ShovingNE2
- Site Admin
In de zomer pas. 37,5. Deze winter niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Wordt knap lastig om hem te vervangen in de zomer. Echt een genot om te zien in het PSV shirt en verdient deze hype dubbel en dwars
-
- Lid 2e elftal
Enzo Fernandez is onderweg naar de uitgang bij Benfica na het afgelopen WK.
Met Roger Schmidt aan het roer, schat ik de kans groot in dat hij een poging gaat doen om Sangare los te weken bij PSV.
Een speler waar hij mee samen gewerkt heeft en er goed op staat. Echter staat Benfica niet bekend om de grote uitgaven.
Met Roger Schmidt aan het roer, schat ik de kans groot in dat hij een poging gaat doen om Sangare los te weken bij PSV.
Een speler waar hij mee samen gewerkt heeft en er goed op staat. Echter staat Benfica niet bekend om de grote uitgaven.
-
- Meervoudig international
Haha komt het voor hun even goed uit dat ze met PSV moeten gaan onderhandelen.PSVehv wrote: ↑27 Dec 2022, 14:24 Enzo Fernandez is onderweg naar de uitgang bij Benfica na het afgelopen WK.
- ShovingNE2
- Site Admin
Sangaré heeft denk ik zijn zinnen gezet op de Premier League.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
PSV kan alles vragen deze winter voor Sangare. Die 37.5 miljoen euro geldt alleen in de zomer pas weer. Overigens kan men niet maken naar de fans toe om ook nog eens Sangare te verkopen, nu Cody is verkocht.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Benfica kan geen 40 miljoen betalen en Sangaré vindt Roger vast een toffe peer maar nog een tussenstap zal ie niet nodig hebben.
Bayern zou overigens ook prima bij hem passen maar die hebben al zoveel middenvelders.
Het is echt niet uit te sluiten dat er vanuit de PL deze winter nog een club komt.
Bayern zou overigens ook prima bij hem passen maar die hebben al zoveel middenvelders.
Het is echt niet uit te sluiten dat er vanuit de PL deze winter nog een club komt.
-
- Internationale topspeler
In het kader van goed werkgeverschap en vooral, ik herhaal, vooral niet het onderste uit de kan halen stel ik voor dat we ons driebenig monster zsm proberen te verkopen voor 12,5 miljoen euro. Tenzij iemand minder bied. Dan gaan we daar ook direct mee akkoord.
- Juancho
- Mister PSV
Tja, clubs weten ook wel ondertussen dat PSV het niet zo breed heeft. Komende zomer pik je Sangare op voor 37 miljoen. Zal me niks verbazen als er nog een subtopper uit de PL komt die er een miljoen of 7-10 bij doet en zegt: take it or leave it, anders komen we in de zomer terug. En wat PSV dan zal doen...hmm
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ik denk dat we onze verwachtingen even bij mogen gaan stellen.Juancho wrote: ↑27 Dec 2022, 14:36 Tja, clubs weten ook wel ondertussen dat PSV het niet zo breed heeft. Komende zomer pik je Sangare op voor 37 miljoen. Zal me niks verbazen als er nog een subtopper uit de PL komt die er een miljoen of 7-10 bij doet en zegt: take it or leave it, anders komen we in de zomer terug. En wat PSV dan zal doen...hmm
Ik ging er van uit dat we die 37,5 miljoen met 2 vingers in de neus zouden krijgen. Als een soort tegemoetkomertje voor Sangare om langer te blijven. Maar wel een stevige minimum (en tegelijkertijd maximum want het is een clausule). Echter mogen we concluderen dat de kans dat onze directie vast houdt aan die 37,5 miljoen afkoopsom zéér waarschijnlijk een utopie is. Het is waarschijnlijk meer een soort van; meer hoeven we echt niet hoor.
Waarschijnlijk is hij dus rond de 25 tot max 30 miljoen te koop deze zomer.
-
- Legende
Volgens Portugese media zou er door 2 clubs al 127 mil zijn geboden. Zou knap zijn als die weten te behouden
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Armada
Ik heb orale sex gehad en ben bang dat ik hierdoor nu zwanger ben. Kan dit?29.04.2007 wrote: ↑27 Dec 2022, 15:00 Wauw, ook hier al zakdoekjes en tamponnetjes nodig bij een aantal. Welkom op het Viva forum.
- Ardbeg
- Mister PSV
Echt he. Niet te harden. Lekker polariserend gaan overdrijven en dan verbaasd zijn dat mensen daar wat van vinden. Dan komen de oneliners "Jullie vinden alles wat PSV doet goed", "Je mag geen kritiek hebben" en "mening!!!!!" voorbij. Vooral dingen verzinnen die niemand gezegd heeft, vergeet dat niet.29.04.2007 wrote: ↑27 Dec 2022, 15:00 Wauw, ook hier al zakdoekjes en tamponnetjes nodig bij een aantal. Welkom op het Viva forum.
Mbt je vraag, [mention]Armada[/mention] ja, dat kan zeker. Gauw naar de dokter om een morning afterlr condoom te halen!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
- Hatseflats
- Vedette
Geen seconde nadenken en verkopen.Grasmat wrote: ↑30 Dec 2022, 19:57 Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
-
- Nationale topspeler
Ik zal wel voor gek verklaard worden, maar ik zou hem persoonlijk brengen naar die club. 75 miljoen is zo onwijs veel voor PSV op dit moment. Voor de eredivisie vind ik Guti, Veerman, Simons echt een meer dan prima middelveld, al helemaal omdat Sangare soms in slaap valt tijdens kleine wedstrijden. Steek die 75 miljoen lekker in de jeugd, vullen van laatste gaten en de rest in een pot zodat de nieuwe TD van de zomer een mooie zak geld heeft voor zijn visie.Grasmat wrote: ↑30 Dec 2022, 19:57 Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
- Standbeeld
- Mister PSV