Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Antonio Nusa, Rayan Cherki, Jamie Bynoe-Gittens, Alberto Moleiro Gonzalez, Roony Bardghji, Andreas Schjelderup, Stpe Biuk, Exeguiel Zeballos, Facundo Farias, Octavian Popescu

Kortom; jonge talenten 17-21 jaar met enorm veel potentie.

Of zullen we Adam Hložek weer gaan aanbidden?
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 27 Dec 2022, 22:07 Antonio Nusa, Rayan Cherki, Jamie Bynoe-Gittens, Alberto Moleiro Gonzalez, Roony Bardghji, Andreas Schjelderup, Stpe Biuk, Exeguiel Zeballos, Facundo Farias, Octavian Popescu

Kortom; jonge talenten 17-21 jaar met enorm veel potentie.

Of zullen we Adam Hložek weer gaan aanbidden?
Mooi rijtje. Oa Alan Velasco en Talles Magno er nog bij.

Als we hier nou even een poll over maken en degene met de meeste stemmen leveren we in bij de dhr. Brands.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 27 Dec 2022, 22:07 Antonio Nusa, Rayan Cherki, Jamie Bynoe-Gittens, Alberto Moleiro Gonzalez, Roony Bardghji, Andreas Schjelderup, Stpe Biuk, Exeguiel Zeballos, Facundo Farias, Octavian Popescu

Kortom; jonge talenten 17-21 jaar met enorm veel potentie.
Zijn dat geen spelers die je eigenlijk vanuit die talentpool moet halen? Die rustig de tijd krijgen, 1 a 2 seizoenen en er dan moeten staan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog enkele weken te gaan. Spoiler alert: er komt niets meer bij
Koekoek!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeft ook niet he:

Linksvoor: El G/Savio/Vertessen
Spits: de Jong/Vertessen/El G/Xavi
Rechtsvoor: Madueke/Savio/Bakayoko/Saibari/Xavi

Kortom, we gaan niet stapelen he, nergens voor nodig :L :mrgreen: ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is gelukkig maar tachtigduizend keer gezegd dat er een vervanger komt.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 27 Dec 2022, 22:41 Nog enkele weken te gaan. Spoiler alert: er komt niets meer bij
“We willen de ontwikkeling van Bakayoko niet in de weg zitten. Plus met een fitte El Ghazi, Madueke en Vertessen hebben we nu genoeg aanvallers in de selectie. Met deze aanval kunnen wij meestrijden om de titel”
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon steevast negeren dat er al is uitgesproken dat er sowieso een vervanger komt. Chapeau weer jongens.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 27 Dec 2022, 22:33
FritskePhilips wrote: 27 Dec 2022, 22:07 Antonio Nusa, Rayan Cherki, Jamie Bynoe-Gittens, Alberto Moleiro Gonzalez, Roony Bardghji, Andreas Schjelderup, Stpe Biuk, Exeguiel Zeballos, Facundo Farias, Octavian Popescu

Kortom; jonge talenten 17-21 jaar met enorm veel potentie.
Zijn dat geen spelers die je eigenlijk vanuit die talentpool moet halen? Die rustig de tijd krijgen, 1 a 2 seizoenen en er dan moeten staan?
Deze spelers zijn te duur om als gokje uit de talentpool te halen. Ze zijn al wat stappen verder. Die talentpool is er voor spelers in de aangrenzende leeftijdscategorie 16-18.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tuurlijk komt er een vervanger. En als ze slim zijn halen ze twee aanvallers. Directe vervanger van Gakpo en een extra spits. Die Noor, geen idee of hij goed genoeg is, heeft wel een mooi profiel omdat hij op twee slecht bezette posities kan spelen. Zo'n multifunctionele aanvaller zie ik er graag bij komen. Heeft ook een goede leeftijd. Dan Bakayoko en misschien Saibari verhuren. En Savio naar Jong PSV. Die is (nog) niet goed genoeg.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
#FreeGeneratie4
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 28 Dec 2022, 04:48 Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
Of we die Noor moeten halen, geen idee. Maar dat het voor Bakayoko beter is om verhuurd te worden, lijkt me wel duidelijk.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 28 Dec 2022, 04:48 Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
Wij hoeven 'm ook niet te kennen. Zolang ze hem bij PSV maar goed kennen.

Die Noor lijkt me typisch zo'n speler die dan straks bij een AZ fantastisch speelt, 20 miljoen waard is en waar we dan hier van roepen: Ja waarom haalt PSV zo'n jongen niet eerder?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 28 Dec 2022, 04:48 Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
Dat geldt ook voor Tsygankov. Zoals je zelf terecht opmerkte: wie kent hem nou echt? Behalve 3 minuten youtube en wat stats. De enige die we eigenlijk kennen is Karlsson. En die gaan we niet halen volgens mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met 12 a 14 miljoen de transfermarkt op, waarvan je van die 12 a 14 ook nog zijn salaris moet betalen. Onze scouting is al niet denderend, maar hiermee handelen voor een fatsoenlijke linksbuiten is ook haast onmogelijk.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat mij ook niet om die Noor maar meer om het feit dat PSV een dergelijk type goed kan gebruiken. En op basis van de beelden en wat ik lees vind ik hem best een goed gevonden optie.

Wat Bakayoko betreft, ben groot fan maar hij heeft de stap naar het eerste elftal niet goed verteerd. Qua rendement gaat het nog redelijk maar hij is voetballend onzichtbaar. Een half jaar verhuren aan een Nec lijkt me voor zijn ontwikkeling het beste.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 28 Dec 2022, 07:28
PCGC wrote: 28 Dec 2022, 04:48 Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
Wij hoeven 'm ook niet te kennen. Zolang ze hem bij PSV maar goed kennen.

Die Noor
Maikel wrote: 28 Dec 2022, 07:28
PCGC wrote: 28 Dec 2022, 04:48 Ja joh, laten we een paar miljoen kapot smijten op een Noor die niemand kent. En dan onze groei briljantjes verhuren…
Wij hoeven 'm ook niet te kennen. Zolang ze hem bij PSV maar goed kennen.

Die Noor lijkt me typisch zo'n speler die dan straks bij een AZ fantastisch speelt, 20 miljoen waard is en waar we dan hier van roepen: Ja waarom haalt PSV zo'n jongen niet eerder?
Idd, alsof het ook maar iets betekent dat wij hem hier niet kennen..
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeer benieuwd naar de vervanger van Gakpo. Smijten ze met geld voor een jongen die er meteen staat (bijv. Tsygankov), kiezen ze voor een groot talent, of gaan ze voor een veiligere optie zoals spelers met een krasje (zoals El Ghazi)?
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 23:03 Gewoon steevast negeren dat er al is uitgesproken dat er sowieso een vervanger komt. Chapeau weer jongens.
Hoe vaak is dat al eerder gezegd in voorgaande transferwindows en kwam uiteindelijk op de laatste dag:

Optie 1 was onhaalbaar dus gaan we het met onze eigen jongens doen, waarin we veel vetrouwen hebben etc.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsygankov lijkt mij niet met geld smijten eigenlijk. Ondanks een stevig salaris.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 23:03 Gewoon steevast negeren dat er al is uitgesproken dat er sowieso een vervanger komt. Chapeau weer jongens.
Rustig maar, Ard. Er werd ons ook jarenlang een linksback beloofd, dus ik snap de scepsis. Dit is anders. Er komt vast een linksbuiten bij. Al kijk ik er niet van op als El Ghazi de basisspeler gaat worden en er enkel jonge linksbuiten wordt aangetrokken en dat we uiteindelijk een slap verhaal voorgeschoteld krijgen. Ik hoop van harte op een klapper op linksbuiten, maar juich pas als ie daadwerkelijk binnen is.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 28 Dec 2022, 07:52 Met 12 a 14 miljoen de transfermarkt op, waarvan je van die 12 a 14 ook nog zijn salaris moet betalen. Onze scouting is al niet denderend, maar hiermee handelen voor een fatsoenlijke linksbuiten is ook haast onmogelijk.
Waar is dit officieel naar buiten gebracht? (Ik heb niet alles gevolgd)

Kan ook gewoon tactiek zijn om niet overal de Cody-transferinflatie te moeten betalen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 28 Dec 2022, 07:52 Met 12 a 14 miljoen de transfermarkt op, waarvan je van die 12 a 14 ook nog zijn salaris moet betalen. Onze scouting is al niet denderend, maar hiermee handelen voor een fatsoenlijke linksbuiten is ook haast onmogelijk.
Sinds wanneer wordt uit transferbudget ook het salaris betaald? Wordt steeds gekker hier.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 28 Dec 2022, 09:09
Ardbeg wrote: 27 Dec 2022, 23:03 Gewoon steevast negeren dat er al is uitgesproken dat er sowieso een vervanger komt. Chapeau weer jongens.
Rustig maar, Ard. Er werd ons ook jarenlang een linksback beloofd, dus ik snap de scepsis. Dit is anders. Er komt vast een linksbuiten bij. Al kijk ik er niet van op als El Ghazi de basisspeler gaat worden en er enkel jonge linksbuiten wordt aangetrokken en dat we uiteindelijk een slap verhaal voorgeschoteld krijgen. Ik hoop van harte op een klapper op linksbuiten, maar juich pas als ie daadwerkelijk binnen is.
Inderdaad, we hebben vaker met dit bijltje gehakt. In de zomerstop van 2016 had PSV ook dringend een linksbuiten nodig. Veel dringender dan nu, aangezien El Ghazi er zou kunnen spelen, toen hadden we niemand. Enkele geruchten zongen langere tijd rond, maar uiteindelijk haalde Marcel géén linksbuiten. Gevolg: PSV kon nooit tot goed spel komen, we haalden een derde plaats in 2016-17 en als kers op de taart kregen we het Osijek-debacle.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 28 Dec 2022, 09:46 Inderdaad, we hebben vaker met dit bijltje gehakt. In de zomerstop van 2016 had PSV ook dringend een linksbuiten nodig. Veel dringender dan nu, aangezien El Ghazi er zou kunnen spelen, toen hadden we niemand. Enkele geruchten zongen langere tijd rond, maar uiteindelijk haalde Marcel géén linksbuiten. Gevolg: PSV kon nooit tot goed spel komen, we haalden een derde plaats in 2016-17 en als kers op de taart kregen we het Osijek-debacle.
Zo wat was ik boos toen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked