Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 28 Dec 2022, 04:32 Tuurlijk komt er een vervanger. En als ze slim zijn halen ze twee aanvallers. Directe vervanger van Gakpo en een extra spits. Die Noor, geen idee of hij goed genoeg is, heeft wel een mooi profiel omdat hij op twee slecht bezette posities kan spelen. Zo'n multifunctionele aanvaller zie ik er graag bij komen. Heeft ook een goede leeftijd. Dan Bakayoko en misschien Saibari verhuren. En Savio naar Jong PSV. Die is (nog) niet goed genoeg.
Ik verwacht inderdaad dat ze een speler halen die op meerdere posities kan spelen. Zowel links als in de spits. Er is ook aangegeven dat ze ook echt een lijstje klaar hadden om Gakpo te vervangen. Hoewel in de praktijk moet blijken hoe haalbaar dat lijstje is.

Ik hoop echter dat we het geld gewoon slimmer gebruiken en een goede financiële fundering gaan leggen en iig zeker geen grote transfersom gaan uitgeven (max 5 tot 7 miljoen). Anders blijven we een beetje in dezelfde cirkel, namelijk grote nood om weer te verkopen en blijven we in de paniekstand. Liever zo goedkoop mogelijk een of twee spelers halen, zoals een Tsygankov en een Raskin, of mogelijk iemand huren voor een half jaar. En het intern zo veel mogelijk proberen op te lossen. Xavi zou daar kunnen spelen, el ghazi raakt fit en kan die rol opnemen. Vertessen lijkt me vanaf links ook prima te kunnen. Savio wellicht ook. Madueke wordt weer fit en is een glasbak vanaf rechts. Bakayoko maakt hopelijk wat stappen. Wellicht dat Ledezma nog vanaf links kan spelen. Dus opties zat en mijn inziens geen grote noodzaak om grote bedragen uit te gaan geven.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van El Ghazi moet eerst nog blijken of hij fit blijft over een serie wedstrijden. Vind het een groot risico om daar op te speculeren. En spelers voor de breedte halen zoals die Noor ogenschijnlijk ben ik ook geen fan van. Qua aantallen hebben we genoeg spelers, het gaat om extra kwaliteit.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 Dec 2022, 10:02 Van El Ghazi moet eerst nog blijken of hij fit blijft over een serie wedstrijden. Vind het een groot risico om daar op te speculeren. En spelers voor de breedte halen zoals die Noor ogenschijnlijk ben ik ook geen fan van. Qua aantallen hebben we genoeg spelers, het gaat om extra kwaliteit.
Eens. Je kan niet op El Ghazi gokken. Die Noor vind ik prima: maar dan met name als backup spits voor Luuk. En er moet het eea vertrekken bij PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zit natuurlijk ook met de nieuwe TD die je iets moet laten kunnen opbouwen. En daar is een pot met geld voor nodig. Lijkt me bovendien niet slim om Brands te veel TD te laten spelen en met miljoenen de markt op te sturen. Hele ongezonde situatie. Ik hoop dan ook maar dat de nieuwe TD intern al bekend is maar vanwege contracten pas later bekend gemaakt mag worden maar ondertussen al wel zijn adviezen, kennis en netwerk kan inzetten. Zeker ook voor de opvolging van Gakpo.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Ghazi gaat vlammen, ongeacht de aankoop.
Saibari is underrated.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou een aankoop op rechtsachter er nog in zitten deze window? Of laten we geheel volgens PSV traditie weer één plek in het elftal suboptimaal bezet?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom is het ongezond om Brands het nu even te laten doen?

En een TD die elders een contract heeft nu al zijn adviezen, kennis en netwerk in laten zetten? Wow. Je denkt dat zijn huidige club dat pikt of zo? Dat zou best schandalig zijn en waarschijnlijk ook strafbaar voor de nieuwe TD.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Dec 2022, 10:03
ruuddevil wrote: 28 Dec 2022, 10:02 Van El Ghazi moet eerst nog blijken of hij fit blijft over een serie wedstrijden. Vind het een groot risico om daar op te speculeren. En spelers voor de breedte halen zoals die Noor ogenschijnlijk ben ik ook geen fan van. Qua aantallen hebben we genoeg spelers, het gaat om extra kwaliteit.
Eens. Je kan niet op El Ghazi gokken. Die Noor vind ik prima: maar dan met name als backup spits voor Luuk. En er moet het eea vertrekken bij PSV.
Die Noor spits zetten is hetzelfde als Cody spits zetten. Het kan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Dec 2022, 10:18 Waarom is het ongezond om Brands het nu even te laten doen?

En een TD die elders een contract heeft nu al zijn adviezen, kennis en netwerk in laten zetten? Wow. Je denkt dat zijn huidige club dat pikt of zo? Dat zou best schandalig zijn en waarschijnlijk ook strafbaar voor de nieuwe TD.
Een TD stel je aan om met een bepaalde visie een selectie samen te stellen. Nu laat je de Algemeen Directeur die taak invullen, waardoor je mogelijk spelers haalt die niet passen in de visie van de nieuwe TD, op zijn minst geef je budget uit dat de nieuwe TD niet zal kunnen gebruiken om de selectie naar zijn visie samen te stellen straks.

Ik snap best dat je dat als ongezond ziet. Ik vind het in elk geval onwenselijk.

De illegaliteit van een werknemer van een andere organisatie aan het werk zetten heeft hier verder vrij weinig mee te maken geloof ik, ik denk dat je de post verkeerd interpreteert.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Dec 2022, 10:29 We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
Ook wel goed om te lezen dat PSV het de komende jaren anders wil doen. Zo'n 10-15 miljoen minder kosten per jaar.

De rvc heeft het zeker toegestaan, maar als de prestaties uitblijven gaan er koppen rollen.
Dat is er gebeurd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Dec 2022, 10:29 We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
Wie droomt er hier dat we 2 a 3 topspelers gaan halen? Ik heb niemand gezien. Verder zijn we niet failliet, maar als we dit seizoen geen toptransfer zouden doen dan zouden we na dit seizoen technisch failliet kunnen zijn. Redelijk onrealistisch scenario, maar je kan er ook geen risico op nemen vandaar de verkoop van Cody.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Dec 2022, 10:18 Waarom is het ongezond om Brands het nu even te laten doen?

En een TD die elders een contract heeft nu al zijn adviezen, kennis en netwerk in laten zetten? Wow. Je denkt dat zijn huidige club dat pikt of zo? Dat zou best schandalig zijn en waarschijnlijk ook strafbaar voor de nieuwe TD.
Ik vind het niet per se ongezond, maar Brands kan zich niet 100% focussen op TD-activiteiten zoals het zou moeten als hij bijvoorbeeld ook nog lezinkjes moet geven in de Brainport-omgeving
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Och we zijn weer failliet 😂
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tussen failliet zijn en op de centen letten zit wel heel veel ruimte om te manoeuvreren. Het is waar dat we de CL inkomsten nodig hebben om wat meer financiële ruimte te krijgen. Hebben we zelf verpest om als angsthazen te voetballen tegen de Rangers. Maar er is echt nog een en ander mogelijk om de selectie te versterken. Het kan nog alle kanten op met deze selectie. Titel sluit ik niet uit, al zijn we nu geen favoriet. Ik maak me vooralsnog niet te druk.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou idealiter Tsygankov zien komen en die Noor, dan heb je alle posities voorin prima dubbel bezet. Savio naar jong en Bakayoko de rest van het seizoen verhuren.
Daarnaast een nieuwe rechtsback, Hoever terug sturen en je bent een heel eind. Ik denk dat die drie aankopen ongeveer net zo veel kosten als alleen al een Karlsson.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kingfisher wrote: 28 Dec 2022, 10:38 Tussen failliet zijn en op de centen letten zit wel heel veel ruimte om te manoeuvreren. Het is waar dat we de CL inkomsten nodig hebben om wat meer financiële ruimte te krijgen. Hebben we zelf verpest om als angsthazen te voetballen tegen de Rangers. Maar er is echt nog een en ander mogelijk om de selectie te versterken. Het kan nog alle kanten op met deze selectie. Titel sluit ik niet uit, al zijn we nu geen favoriet. Ik maak me vooralsnog niet te druk.
Exact. Ik snap de emotie maar er wordt echt heel, heel erg doorgeslagen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko gaat echt niet verhuurd worden, op alleen Madueke kan je echt niet bouwen. Sowieso zie ik eerstgenoemde nog wel eens laatstgenoemde voorbij streven in de pikorde.
Saibari is underrated.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 28 Dec 2022, 10:42 Bakayoko gaat echt niet verhuurd worden, op alleen Madueke kan je echt niet bouwen. Sowieso zie ik eerstgenoemde nog wel eens laatstgenoemde voorbij streven in de pikorde.
Madueke heeft inderdaad nog 0 potjes in de eredivisie in de basis gestart. Ik zou ook daarom altijd die Tsygankov halen. Ik vind El Ghazi namelijk echt een prima speler voor op links, daar kan je ook geen heel seizoen op vertrouwen, maar je kan daar bijvoorbeeld nog die Noor achter hebben (die ook in de spits kan).

Dat geld van Gakpo stuk slaan op een Karlsson, dat lijkt mij pas een dom idee.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Dec 2022, 10:24 Die Noor spits zetten is hetzelfde als Cody spits zetten. Het kan.
Hoezo? Hij heeft zich toch ook bewezen in de spits? Heb de wedstrijdstats gekeken en in de spits scoorde hij ook veel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Dec 2022, 10:29 We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat stond er in het artikel van Rik?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 28 Dec 2022, 10:36 Ik vind het niet per se ongezond, maar Brands kan zich niet 100% focussen op TD-activiteiten zoals het zou moeten als hij bijvoorbeeld ook nog lezinkjes moet geven in de Brainport-omgeving
Maar tijdelijk kan het prima met de juiste ondersteuning. Maar wellicht moeten we de beoogd TD gewoon een deadline stellen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Dec 2022, 10:29 We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
Dus de RVC heeft aan de bel getrokken nadat bleek dat Koning John een te dure huishouding had met torenhoge afschrijvingen :wonder: . Het meest frappante is dat er dus afspraken lagen met onze twee cashcows: Gakpo en Sangaré, waarbij laatstgenoemde ook voor een koopje mag vertrekken. Waarom is de RVC de boosdoener als John er een potje van maakt?
#simplythebest
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Dec 2022, 10:45
Menno1 wrote: 28 Dec 2022, 10:29 We zijn aardig failliet hè? Of gingen in ieder geval snel die kant op. Artikel van Elfrink is vrij duidelijk en degene die dromen dat we vrolijk 2-3 nieuwe top spelers halen mogen zich weer melden in dromenland.

Wel treurig hoor. Je beste speler weg doen en eigenlijk moet je nog verder omlaag ipv verder versterken. De financiële ellende zat behoorlijk diep.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat pas echt lachwekkend is, is jouw eeuwige bagataliseren van de huidige situatie.

Ik waardeer je optimisme hoor maar je zit echt als een struisvogel met je kop in het zand.

We verkopen onze top speler en we krijgen (terecht) mee dat we per jaar 10-15 miljoen minder mogen uitgeven. Nou dan ben je voorlopig zwaar afgehaakt voor de top helaas
Locked