G4 heeft ook contact met Donyell?
Transferwindow 2022-2023
- ShovingNE2
- Site Admin
Hier kom ik even op terug. 15 possible duels in de Bundesliga. 10 gespeeld en een aantal gemist door een gescheurde spiervezel. Nee, ik denk niet dat het kansrijk is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Malen, hmm ik weet niet. Ga je hem dan als linksbuiten gebruiken of spits? En in geval het eerste, hoe gaat dat werken met de Jong aangezien Malen EN egoïstisch is EN vrijwel altijd naar binnen gaat. Daarnaast volgens mij redelijk vaak afwezig en ik miste vooral het heilige vuur bij hem. Beetje een vervelende uitstraling zelfs.
Zou niet mijn eerste keuze zijn als opvolging, dus linksbuiten, van Gakpo. Zal wel een typische Brands aankoop/huur zijn.
Zou niet mijn eerste keuze zijn als opvolging, dus linksbuiten, van Gakpo. Zal wel een typische Brands aankoop/huur zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Heb je het nou over mij?
Zou top zijn zeg. Kan links en in de spits, los je gelijk twee vacatures op. Al dan niet tijdelijk.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
-
- Nationale topspeler
Malen is kwalitatief gezien natuurlijk een geweldige versterking, direct in de top 5 beste aanvallers van de competitie, misschien zelfs top 3. Ik vraag me echter af of de aanval Malen - Luuk - Noni gaat werken. Noni en Malen zijn erg egoïstisch terwijl Luuk afhankelijk is van zijn aanvoer, beide trekken ook nog eens het liefste naar binnen dus ik ben bang dat Luuk dan niet in zijn kracht gebruikt zal worden. Als ik mag kiezen zou ik liever Tsygankov of Schjelderup zien, zijn financieel ook haalbaarder.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Waarom zou je een 18-jarige speler halen als vervanger?
Ik zie Malen verder graag komen. Denk dat dat een goede speler is die prima kan renderen in onze aanval. Alleen moet je je afvragen of een tussenoplossing momenteel nu zo slim is.
Ik zie Malen verder graag komen. Denk dat dat een goede speler is die prima kan renderen in onze aanval. Alleen moet je je afvragen of een tussenoplossing momenteel nu zo slim is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Nationale topspeler
Malen huren is in mijn ogen vrij ideaal. Kent PSV, kan het best uit de voeten op de posities waar we daadwerkelijk iemand zoeken en heeft in het eerste seizoen onder vBommel ook regelmatig als invaller op links gespeeld en toen ook assists op Luuk gegeven.
Een directe permanente vervanger voor Gakpo halen deze winter lijkt me vrijwel onmogelijk en als je iemand vindt ben je waarschijnlijk flink aan het overbetalen (Karlsson?). Dat lijkt gezien onze financiële situatie dan weer niet handig/mogelijk. Tsygankov zou gezien zijn aflopende contract een mooie optie kunnen zijn, maar ik weet niet hoe goed hij op links uit de voeten kan.
Een directe permanente vervanger voor Gakpo halen deze winter lijkt me vrijwel onmogelijk en als je iemand vindt ben je waarschijnlijk flink aan het overbetalen (Karlsson?). Dat lijkt gezien onze financiële situatie dan weer niet handig/mogelijk. Tsygankov zou gezien zijn aflopende contract een mooie optie kunnen zijn, maar ik weet niet hoe goed hij op links uit de voeten kan.
-
- Legende
Met wat PSV te besteden heeft ga je mijns inziens niets beters vinden dan categorie Malen. Je zult ongetwijfeld een fikse huurvergoeding moeten betalen, maar je kan zo het overige te besteden geld ff op de bank laten staan. Vervolgens hopen dat je kampioen wordt en de CL gelden pakt, dan kun je in de zomer wat meer kanten op qua vervanging.
-
- Nationale topspeler
- hondjevandebakker
- Joenepsv
- Legende
-
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
OK MANUELA. Wat een zeverzakkerij om meteen te roepen dat het forum dicht moet omdat jij roept "met wat PSV te besteden heeft" terwijl je geen flauw idee hebt.
Prima om te speculeren op wat je verwacht maar die polariserende extremen altijd. Is nuance zo lastig? Zo van "Ik verwacht dat?"
Last edited by Ardbeg on 28 Dec 2022, 19:51, edited 2 times in total.
-
- Nationale topspeler
Omdat je met El Ghazi ook een speler hebt voor die positie. Dus een combinatie van ervaring en talentvol. Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen, waarom zou je hem niet willen (los van het feit of hij haalbaar is of niet).
- Joenepsv
- Legende
Nou kan er eigenlijk niet één verzinnen maar nu ben ik ook gekleurd. Ben niet zo van het huren. Als je nu een jeugdspeler op komst hebt of nóg een echte linksbuiten zou ik het kunnen begrijpen maar dat is niet het geval. Onze beste optie is een rechtsbuiten die pas de laatste twee/drie wedstrijden een beetje presteert. Je hebt ook de komende jaren een linksbuiten nodig. En er is tijd zat geweest om goede opties op een rijtje te zetten. Ik ga er ook vanuit dat de leiding van PSV er zo over denkt. Daarnaast hebben we al genoeg huurlingen in onze selectie.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Dec 2022, 19:33Probeer eens 3 redenen te bedenken waarom het verschuiven in dit geval positief kan zijn ipv negatief.
- Juancho
- Mister PSV
Bij Ardbeg moet je er altijd ff letterlijk bijzetten: IK denk of IK verwacht. Alleen dan snapt hij het.Madueke wrote: ↑ Gooi dit topic en eigenlijk dit hele forum maar dicht dan, want we weten wel meer niet en toch wordt er al jaren over gepraat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV