Transferwindow 2022-2023
- Hatseflats
- Vedette
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Dat Trésor niet op de longlist van Martinez stond voor de rode duivels werd in België algemeen als behoorlijk schandalig beschouwd.Kingfisher wrote: ↑27 Dec 2022, 10:48 Heb Tresor al lang niet meer zien spelen. Kan een gevalletje Amrabat worden, die was bij Feyenoord niet veel en speelde een puike WK.
-
De ster van de Bundesliga? Wie wilt die niet dan?ShovingNE2 wrote: ↑28 Dec 2022, 21:58 Alleen voor [mention]Revolinho[/mention] al hoop ik dat hij komt. Al kost hij 8 miljoen voor een half jaar.
- Juancho
- Mister PSV
Zo sta ik er ook in. Malen is een compleet ander type en ondertussen wellicht veel en veel meer een spits. En daar loopt bij ons de Jong al. En die heeft zijn tekortkomingen maar ook zijn absolute kwaliteiten maar die moet je dan wel perfect benutten. Ik heb Malen hooguit een paar keer in samenvattingen gezien en zeker niet live en 90 minuten, maar is hij in staat om de linksbuiten van PSV te zijn? Ga je niet het irritante krijgen dat zowel Malen als Noni beide voor de dribbel gaan, door het centrum, waar het vaak al erg druk is en waar je weinig aan de Jong hebt? En waarachter je ook nog lopers hebt als Xavi/Til?
Ik zie persoonlijk niet helemaal voor me hoe dat goed zou kunnen werken. Zou er iets met de Jong zijn, en je kan Malen 6 maandjes huren als spits, nou vooruit. Dat ziet er al anders uit. Maar als linksbuiten?
En dan nog even helemaal los van het feit dat ik hem bij PSV vaak een type vond dat een schop onder zijn kont moest hebben regelmatig. Beetje slaperige speler, miste de drive die je bij een Gakpo wel zag. Denk dat je dat punt zeker niet moet onderschatten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
Malen = briljante optie.
Los van dat we weer volop van @Revolinho gaan kunnen genieten haal je in 1 klap een linksbuiten en een back-up spits binnen. Geeft ook veel mogelijkheden om te switchen tijdens een wedstrijd. Bijv luuk eraf halen, el ghazi erin, malen door naar spits.
De loopacties en timing van Malen.. ik kijk er nu al naar uit. Qua dynamiek en aantrekkelijk aanvalsspel viel PSV enorm terug toen hij vertrok.
Maar in realiteit is hij natuurlijk onhaalbaar voor PSV.
Los van dat we weer volop van @Revolinho gaan kunnen genieten haal je in 1 klap een linksbuiten en een back-up spits binnen. Geeft ook veel mogelijkheden om te switchen tijdens een wedstrijd. Bijv luuk eraf halen, el ghazi erin, malen door naar spits.
De loopacties en timing van Malen.. ik kijk er nu al naar uit. Qua dynamiek en aantrekkelijk aanvalsspel viel PSV enorm terug toen hij vertrok.
Maar in realiteit is hij natuurlijk onhaalbaar voor PSV.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Forumvervuiling dit geemmer. Zonde want dit zijn weer de leukste tijden van het jaar waar hoop en vrees bij elkaar komen en optimisten en pessimisten met elkaar de strijd aan gaan elkaar te overtuigen.
Ik denk en hoop dat PSV gaat voor 1 star quality vervanger van Gakpo, huur of koop maakt me niet uit maar huur met koopoptie is de grand slam van de opties. Een half jaar de tijd om te bepalen of je iemand wil of niet, en dan vind ik koopopties tot 20 miljoen zelfs acceptabel.
Voor de rest de ogen open houden om spelers te kunnen verkopen/vervangen als je maar geschikte haalbare en betaalbare vervangers kunt halen. Simpel voorbeeld is bv Hoever vervangen voor van Ewijk of Alvarez of Max voor een nieuwe linksback of zelfs Obispo voor Jarred (koop ).
We hebben met het vertrek van Gakpo nog maar 4 star quality spelers over (Luuk, Benitez, Xavi, Sangaré) en het zou eigenlijk goed zijn voor de balans als daar er nog 1 bij komt. Mag ook best wat kosten dus moet mogelijk zijn.
Ik denk en hoop dat PSV gaat voor 1 star quality vervanger van Gakpo, huur of koop maakt me niet uit maar huur met koopoptie is de grand slam van de opties. Een half jaar de tijd om te bepalen of je iemand wil of niet, en dan vind ik koopopties tot 20 miljoen zelfs acceptabel.
Voor de rest de ogen open houden om spelers te kunnen verkopen/vervangen als je maar geschikte haalbare en betaalbare vervangers kunt halen. Simpel voorbeeld is bv Hoever vervangen voor van Ewijk of Alvarez of Max voor een nieuwe linksback of zelfs Obispo voor Jarred (koop ).
We hebben met het vertrek van Gakpo nog maar 4 star quality spelers over (Luuk, Benitez, Xavi, Sangaré) en het zou eigenlijk goed zijn voor de balans als daar er nog 1 bij komt. Mag ook best wat kosten dus moet mogelijk zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Ook niet mijn favoriet, maar is betaalbaar en heeft het laten zien in een grote competitie.
-
Als je het artikel op het ED leest, wordt er alvast weer vakkundig voorwerk gedaan om uiteindelijk niemand te halen.
Een paar quotes:
PSV staat nu voor de afweging of de club na de verkoop van Cody Gakpo wil investeren
Hangt af van de mogelijkheden op de transfermarkt.
In de winter investeren is doorgaans niet eenvoudig(behalve als je komt shoppen bij ons)
Intern worden de opties de komende maand in beeld gebracht.
Een paar quotes:
PSV staat nu voor de afweging of de club na de verkoop van Cody Gakpo wil investeren
Hangt af van de mogelijkheden op de transfermarkt.
In de winter investeren is doorgaans niet eenvoudig(behalve als je komt shoppen bij ons)
Intern worden de opties de komende maand in beeld gebracht.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- ShovingNE2
- Site Admin
- Trixm
- Vedette
True.AddoCultheld wrote: ↑29 Dec 2022, 09:12Doorgaan met een El Ghazi en Madueke, die meer geblesseerd zijn dan fit, lijkt me ook nou niet bepaald verstandig.
Saibari is underrated.
-
Daar ben ik dus ook bang voor. Ik schat dat je vamdaag de dag nog eerder Bellingham kunt binnenhalen. Malen gaan zij echt niet makkelijk laten gaan, die gaat het Haaland record verpulveren. Het is dat vd Wallen het makkelijk neer kan leggen, maar dan nog.
- ruuddevil
- Legende
Ik zit niet op een DM te wachten, waarin de betreffende persoon verder gaat met provoceren. De titel van het bericht is Haha. Ik wil het toch nog even noemen omdat het duidelijk maakt dat het over iemand gaat die bewust de boel verziekt. Toen ik er gisteren op reageerde had ik nog niet eens alles gelezen, maar ik zag daarna nog meerdere topics waar dit heerschap discussies liet ontsporen. Als het altijd dezelfde is die met verschillende mensen overhoop ligt, dan is het geen gekke aanname dat het waarschijnlijk aan die persoon ligt.ShovingNE2 wrote: ↑29 Dec 2022, 07:53 Ook het topic even geschoond over deze discussie. Inmiddels is voor zover ik begrijp iedereen in contact via DM. Daar houden we het nu. We gaan door over transfergeruchten.