Ben je nu ook al dokter?
Olivier Boscagli
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is voor Boscagli vooral wedstrijdritme krijgen en opbouwen. Kijken hoe de knie reageert en dan door. Daar heb je wel een maand voor nodig en dan klopt februari aardig die hij aanhaalde.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Neuh maar als je wel eens in het zand gevoetbald/gevolleybald hebt dan weet je denk ik wel hoeveel zwaarder en meer belastend dat is dan op een perfect gemaaid grasmatje Lijkt me niet echt slim om nog in je herstelperiode lekker dat soort activiteiten te doen op het strand.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
In het kader van [mention]Heruone[/mention]'s analyse van de wedstrijd tegen Sassuolo zou het niet verrassend zijn dat we Mauro Jr met Boscagli hier gaan positioneren; beide kunnen nl als linksback op de positie van linker controlerende middenvelder uitkomen, in tegenstelling tot het type speler dat Max en Oppegård is.
Denk dat dit ook wel een rol is die Boscagli prima zou passen; het brengt hem in de positie om zijn kwaliteiten aan de bal optimaal te gebruiken binnen het team en maskeert zijn defensieve valkuilen door de aanwezige dekking in zijn rug.
In dat geval wordt Max een speler die je echt kunt laten gaan.
Denk dat dit ook wel een rol is die Boscagli prima zou passen; het brengt hem in de positie om zijn kwaliteiten aan de bal optimaal te gebruiken binnen het team en maskeert zijn defensieve valkuilen door de aanwezige dekking in zijn rug.
In dat geval wordt Max een speler die je echt kunt laten gaan.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Al heb ik wel mijn twijfels wat betreft het druk naar voren zetten bij Boscagli ten opzichte van Mauro. Ook dat leek een belangrijk onderdeel in de analyse van Heruone bij de linksback positie; het moment herkennen en volle bak druk zetten op de rechterflank van de tegenstander. Dat zie ik Boscagli toch minder snel doen dan Mauro.
-
- Nationale topspeler
Ik heb al vaak geopperd om Boscagli als voetballende linksback te gebruiken. Daar begon hij, ja desastreus, maar sindsdien heeft hij grote stappen gezet en voetballend leiderschap laten zien. Het is de beste voetballer die we achterin hebben, maar vind hem puur defensief te kwetsbaar voor centraal. Een profiel Daley Blind. Ik zie dat wel zitten. Inschuivend naar het middenveld of krimpend als 3e CV indien nodig. De grootste nadelen zie ik in zijn pure snelheid en wendbaarheid, evenals behoudende speelstijl. Tegelijkertijd geeft laatstgenoemde Mauro de kans om meer op te komen op rechts.
Boscagli Obispo Ramalho Mauro
Boscagli Obispo Ramalho Mauro
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Veel moeilijker dan dit is het inderdaad niet. We hebben allemaal gezien dat Oli als linksback drie keer niks is, maar even inschuiven is geen probleem. Zijn waarde ligt echt in het centrum, lekker diepteballetjes geven op Cody Noni.
-
- Vedette
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Boscagli is een fijne voetballer, maar ik ben zijn foutjes niet vergeten (zijn kijkgedrag werd hier wekelijks besproken). Nu maken al onze verdedigers fouten, dus hij past er mooi bij. Leuk dat we een extra optie hebben, maar onbetwist basisspeler? Nee.
- Magnus
- Meervoudig international
Het zou mij niet verbazen als op een dag blijkt dat hij eigenlijk veel beter is op CVM dan op CV. Daar kan hij beter gebruik maken van zijn voetballende kwaliteiten/passing, terwijl zijn inschattingsfouten minder fataal zijn dan wanneer ze achterin gebeuren. Jammer dat hij minder in de kopduels zal komen, maar dat zie ik dan ook als enige reden waarom hij achterin beter zou zijn dan het middenveld.Robson de Souza wrote: ↑29 Dec 2022, 09:43 Inderdaad, Boscagli is geen back en geen middenvelder maar een CV…
-
- Nationale topspeler
Boscagli heeft zeker zijn sterke punten, maar ook zijn nadelen. Echt zonde dat hij zijn blessure kreeg, want anders zou ik hem verkocht hebben. Ik betwijfel of hij een basisplaats gaat krijgen, want ik schat Ramalho, Teze, Obispo, Bosca en Gerrit allemaal ongeveer op hetzelfde niveau.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Dit heeft wat mij betreft te lang geduurd. Hij zou 2 weken geleden al zijn rentree maken. Dat gaat niet door. Hij had toch tegen een GAE al 20 minuten kunnen spelen?
Of het nou jong PSV is of PSV maakt echt niet uit. Of verwachten ze dat hij fout op fout maakt?
Of het nou jong PSV is of PSV maakt echt niet uit. Of verwachten ze dat hij fout op fout maakt?
-
- Moderator
Er zijn soms best wat vraagtekens te zetten bij de medische staf en de inschattingen van blessures, maar dat ze bij de zwaarst mogelijke blessure voor een profvoetballer wat voorzichtig zijn lijkt mij niet zo gek.
Wel erg mooi dat hij er weer aankomt. Kunnen we nog prima gebruiken de laatste maanden van het seizoen.
Wel erg mooi dat hij er weer aankomt. Kunnen we nog prima gebruiken de laatste maanden van het seizoen.
- Juancho
- Mister PSV
Ik snap de roep om Boscagli eigenlijk niet zo. Maakt ook gewoon fouten, is een pure bal watcher en heeft ons vaak genoeg tegengoals bezorgt. Als ik me niet vergis stond hij bij velen ook op de nominatie om afgelopen zomer te vertrekken. Door selecteren.
Ik zet hem persoonlijk in het rijtje net niet CVs waarvan PSV er al zat heeft. Verwacht dus weinig inbreng van hem dat PSV echt beter gaat maken.
Ik zet hem persoonlijk in het rijtje net niet CVs waarvan PSV er al zat heeft. Verwacht dus weinig inbreng van hem dat PSV echt beter gaat maken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ik denk juist dat hem in de combinatie zit met Gerrit. Ik denk dat ze redelijk complementair aan elkaar zijn. Gerrit en Obi samen is te veel domme kracht. De twee opties die ik het liefst zie zijn.Juancho wrote: ↑07 Feb 2023, 00:17 Ik snap de roep om Boscagli eigenlijk niet zo. Maakt ook gewoon fouten, is een pure bal watcher en heeft ons vaak genoeg tegengoals bezorgt. Als ik me niet vergis stond hij bij velen ook op de nominatie om afgelopen zomer te vertrekken. Door selecteren.
van Aanholt - Boscagli - Gerrit - Mauro
Van Aanholt - Gerrit - Teze - Mauro