Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 29 Dec 2022, 20:37 In de Kroatische League spelen aantal interessante talenten ja, Stipe Biuk die jij laatst noemde inderdaad [mention]Armada[/mention], maar ook Dion Beljo (spits) bijv.
Beljo is die langere spits toch? Staat/stond samen met Simic op onze lijstjes.

Edit: hebben ze in verleden voor 3m kunnen vastleggen btw. Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Last edited by Armada on 29 Dec 2022, 20:41, edited 1 time in total.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 29 Dec 2022, 18:50 Marktwaarde van 9 miljoen, deze Spertsyan.
Te doen toch ?
Full speed or nothing
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 29 Dec 2022, 20:39
DonyellMalen wrote: 29 Dec 2022, 20:37 In de Kroatische League spelen aantal interessante talenten ja, Stipe Biuk die jij laatst noemde inderdaad [mention]Armada[/mention], maar ook Dion Beljo (spits) bijv.
Beljo is die langere spits toch? Staat/stond samen met Simic op onze lijstjes.

Edit: hebben ze in verleden voor 3m kunnen vastleggen btw. Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Klopt, dat is hem inderdaad. Als in 'stond', dus PSV zoekt momenteel niet naar in spits begrijp ik uit jouw woorden? Wat is de status betreft de vervanger van Cody?

Over Lewandowski; dit heb ik eerder gewoon ja, bizar. Maar altijd achteraf praten, Robinho, Messi en nog tal van dat soort namen die hier 'bijna' hadden gespeeld. :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Staat/stond. Kan beide ;)
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 29 Dec 2022, 20:39 Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Laat me raden, dat was in de Jan Reker-tijd.

Ik bedoelde idd. Biuk die je noemde.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:PSV:
Last edited by Voormalig KG on 30 Dec 2022, 08:54, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik maar denken dat er nieuwtjes zijn mbt transfernieuws, blijken er alleen maar Interessante spelers te zijn.

Is daar geen topic voor? :nerd:
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[/quote]
Hatseflats wrote: 29 Dec 2022, 21:59 Ik maar denken dat er nieuwtjes zijn mbt transfernieuws, blijken er alleen maar Interessante spelers te zijn.

Is daar geen topic voor? :nerd:
Ben het helemaal met je eens. Ik denk steeds dat er ontwikkelingen zijn en dan staat er weer een speler die er toch nooit gaat komen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Lewa verhaal herinner ik me anders. PSV wilde hem hebben, maar hij koos voor Dortmund.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Dec 2022, 22:45 Het Lewa verhaal herinner ik me anders. PSV wilde hem hebben, maar hij koos voor Dortmund.
ruuddevil wrote: 29 Dec 2022, 22:45 Het Lewa verhaal herinner ik me anders. PSV wilde hem hebben, maar hij koos voor Dortmund.
Klopt helaas. Was wat geweest zeg!
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Dec 2022, 22:45 Het Lewa verhaal herinner ik me anders. PSV wilde hem hebben, maar hij koos voor Dortmund.
Nog daarvoor heeft PSV deze kans gehad. Eerlijk is eerlijk, zeer ruwe diamant toen… maar toch.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over Malen valt wel wat te malen.

Ik weet het niet. Zie hem niet de voorzetten geven die Luuk nodig heeft. Ook zijn verdedigende werk vind ik twijfelachtig en we kregen met Cody (die ik daar actiever in vind) al te veel goals tegen. Het is een momentenvoetballer en prima spits. Als centrumspits of spits in een 442 zou ik het toejuichen. I.c.m. het systeem van RvN niet zozeer.
Last edited by Zuc0 on 30 Dec 2022, 01:08, edited 1 time in total.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 29 Dec 2022, 21:59 Ik maar denken dat er nieuwtjes zijn mbt transfernieuws, blijken er alleen maar Interessante spelers te zijn.

Is daar geen topic voor? :nerd:
Bij Marcel Brands lekt nooit niks uit. Er is pas nieuws als een speler zijn handtekening komt zetten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aanvallende middenvelder. Lang contract, niet goedkoop dus. Het Rus zijn boeit niet. Hij heeft een Armeens paspoort. Alleen waar gaan de knaken naar toe? En als het niet naar de club is, waarom zouden ze verkopen? Ik denk dat Mikos Gouka al achter zijn typemachine zit om het verschrikkelijke PSV terecht te wijzen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Dec 2022, 07:47 Aanvallende middenvelder. Lang contract, niet goedkoop dus. Het Rus zijn boeit niet. Hij heeft een Armeens paspoort. Alleen waar gaan de knaken naar toe? En als het niet naar de club is, waarom zouden ze verkopen? Ik denk dat Mikos Gouka al achter zijn typemachine zit om het verschrikkelijke PSV terecht te wijzen.
En dit gaat over?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gomes92 wrote: 30 Dec 2022, 09:28
ShovingNE2 wrote: 30 Dec 2022, 07:47 Aanvallende middenvelder. Lang contract, niet goedkoop dus. Het Rus zijn boeit niet. Hij heeft een Armeens paspoort. Alleen waar gaan de knaken naar toe? En als het niet naar de club is, waarom zouden ze verkopen? Ik denk dat Mikos Gouka al achter zijn typemachine zit om het verschrikkelijke PSV terecht te wijzen.
En dit gaat over?
Eduard Spertsyan, van Krasnodar. Een 22jarige aanvallende middenvelder die ook op de flanken kan. Dit seizoen goed voor 9 goals en 6 assists in 16 wedstrijden. In onderstaand filmpje wordt hij 25 genoemd, wat niet het geval is. Ik ben verder niet bekend met hem maar op basis van het filmpje zie ik speler met een vrij sierlijke balbehandeling en finesseschot. Ik zie wel wat overeenkomsten met Gakpo, zoals hij bijvoorbeeld met een bal aan een touwtje spelers passeert en hoe hij de bal in de verre hoek kan krullen.. Interessant.

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan mij het alleen voorstellen als ze Xavi dan op links gebruiken. Anders zie ik het echt niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Dec 2022, 09:47 Ik kan mij het alleen voorstellen als ze Xavi dan op links gebruiken. Anders zie ik het echt niet.
Op basis van het filmpje zie ik het wel eigenlijk. Zoals Gakpo de linksbuiten positie invulde (ook regelmatig meer vanuit het linkermiddenveld de actie naar voren maken) kan ik het me wel voorstellen.

Heatmap Gakpo:

James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon halen Spertsyan, hopen dat het onze Kvaratshelia kan zijn. Wat ze in de media zeggen is niet ons probleem als hij er 15 in knalt de tweede seizoenshelft
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

James Rodriguez wrote: 30 Dec 2022, 10:09 Gewoon halen Spertsyan, hopen dat het onze Kvaratshelia kan zijn. Wat ze in de media zeggen is niet ons probleem als hij er 15 in knalt de tweede seizoenshelft
Ik denk niet dat PSV in de positie staat om gewoon een speler even te halen op basis van hoop, haha. Is er iemand die meer over de speler weet trouwens?
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Dec 2022, 10:13
James Rodriguez wrote: 30 Dec 2022, 10:09 Gewoon halen Spertsyan, hopen dat het onze Kvaratshelia kan zijn. Wat ze in de media zeggen is niet ons probleem als hij er 15 in knalt de tweede seizoenshelft
Ik denk niet dat PSV in de positie staat om gewoon een speler even te halen op basis van hoop, haha. Is er iemand die meer over de speler weet trouwens?
Ik dank dat z'n vader wellicht meer over hem weet... MIsschien dat iemand hem kan bellen?
La vida és massa curta per no fer broma
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op transfermarkt staat dat zijn spelersmakelaar en familielid is dus dat zou moeten werken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Kwestie van verwachtingen managen. Zou er niet al te veel waarde aan hechten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 30 Dec 2022, 18:13
11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Kwestie van verwachtingen managen. Zou er niet al te veel waarde aan hechten.
Het is niet de eerste transferperiode van Brands. Ik reken op max een huurspeler omdat ze vinden dat het wat 'dunnetjes' is voorin.

En dan gokken op 2 jeugdspelers en 2 blessuregevoelige buitenspelers en een huurspeler die nog minimaal een maand weg is.
Locked