Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb liever geen vervanger dan een breedte versterking. Vind de teksten van Brands wel plausibel.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Dec 2022, 18:51 Ik heb liever geen vervanger dan een breedte versterking. Vind de teksten van Brands wel plausibel.
De vraag is in hoeverre het een breedteversterking is met de fitheid van El Ghazi en Madueke de afgelopen 1.5 jaar.

Als Madueke de rol van Gakpo over kan nemen prima maar het is elke wedstrijd hopen en kaarsjes branden dat ie de wedstrijd uit kan spelen zonder blessure.

Het trio El Ghazi Luuk en Madueke is indien fit gewoon prima voor 95% van de wedstrijden. Maarja... indien fit.

Opent wel de deur voor Tsygankov voor rechts.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben geen linksbuiten meer uit de opleiding sinds Memphis, Rat en Cody. Er moet dus wel een speler bij op die positie.
#simplythebest
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ruud vindt de bezetting voorin dun en (te) jong.

Noni en El Ghazi twijfelgevallen vanwege fysieke gesteldheid en je ziet vandaag ook weer dat je zwaar de sjaak bent als je een paar weken afhankelijk bent van bijvoorbeeld Yorbe Vertessen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ga daarbij ook eerlijk zeggen dat ik El Ghazi ook gewoon te licht vind. Vaste trap, maar mist explosiviteit en lenigheid nmi.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Dec 2022, 19:05 Ik ga daarbij ook eerlijk zeggen dat ik El Ghazi ook gewoon te licht vind. Vaste trap, maar mist explosiviteit en lenigheid nmi.
En als PSV dan Ihattaren haalt? Die is toch zeker niet te licht…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Brands zegt dat ze nog niemand benaderd hebben dan verwacht ik dat het volgende week rond is.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Dec 2022, 19:05 Ik ga daarbij ook eerlijk zeggen dat ik El Ghazi ook gewoon te licht vind. Vaste trap, maar mist explosiviteit en lenigheid nmi.
Blessures en gebrek aan ritme hebben hem wei ig goed gedaan. Toch ben ik blij dat hij erop dit moment is zeker nu de spoeling zo dun is.
Vergeleken met water nog allemaal Meerlo linksbuiten rondloopt. Hoop natuurlijk op nog een mogelijk nog aan te trekken versterking.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, ik vind die Brynhildsen eerlijk gezegd wel een leuk spelertje tot zover ik kan zien op basis van youtube beelden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zal niet makkelijk zijn om de juiste speler te halen, maar je hebt nog wel wat nodig. Je kan nog wel wat schuiven eventueel met een Simons, maar het is kwalitatief achter de beoogde aanvalbasis wel te dun. Helemaal op links en in de spits zoals Van Nistelrooij al zei.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
De meerderheid zegt hier dat Nistelrooij heeft aangegeven dat hij het voorin te dun en te jong vindt. Vooral op links en in de spits.
Ik vind jou altijd een tikkeltje negatief overkomen, dus ik zal de rest maar geloven ;)

Ps: ik heb het interview niet gezien, dus kan zelf niet oordelen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Dec 2022, 20:06
11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
De meerderheid zegt hier dat Nistelrooij heeft aangegeven dat hij het voorin te dun en te jong vindt. Vooral op links en in de spits.
Ik vind jou altijd een tikkeltje negatief overkomen, dus ik zal de rest maar geloven ;)

Ps: ik heb het interview niet gezien, dus kan zelf niet oordelen
Hij vond het te dun en te jeugdig 'erachter', en dat rijm ik zelf niet met er moet een basiswaardige versterking komen die El Ghazi naar de bank stuurt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Dec 2022, 20:06
11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
De meerderheid zegt hier dat Nistelrooij heeft aangegeven dat hij het voorin te dun en te jong vindt. Vooral op links en in de spits.
Ik vind jou altijd een tikkeltje negatief overkomen, dus ik zal de rest maar geloven ;)

Ps: ik heb het interview niet gezien, dus kan zelf niet oordelen
Ja, dit is zijn nog John trauma's, vandaar. Kunnen we onze medesupporters niet kwalijk nemen. ;)
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Dat werd in augustus toch ook al gezegd, el Ghazi was de vervanger voor Gakpo. Waarom word daar nu zo spastisch over gedaan?
Saibari is underrated.
SNDR87
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Ghazi is toch 2 klasse minder dan Gakpo. Leuk als wisselspeler maar geen basiskwaliteit. Moet dus gewoon een directe versterking erbij op links en als Fofana fit blijft perfect achter Luuk.

Vertessen gaat het niet worden, komt tekort...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de breedte voorin is het gewoon niet goed genoeg. Er moet gewoon wat bij en ik ben het met [mention]Heruone[/mention] eens dat El Ghazi niet explosief genoeg is. Aan de bal is hij prima en hij heeft een goed schot, maar dat is nog niet genoeg.
''We gaan zeker kijken of we iets op de markt kunnen doen, maar we zullen alleen iets doen als het ook echt een versterking oplevert. We hebben in de zomer al een beetje geanticipeerd met Anwar, omdat het toen ook kon gebeuren. Hij is het beste op de positie van Cody. Dus we gaan rustig kijken en met Ruud overleggen wat het verstandigst is.''
Zo zeker is het dus nog niet dat er iemand komt. In ieder geval geen topper voor op de linksbuiten, maar hooguit een talent achter El Ghazi. Laten we hopen dat dat talent in eider geval wel gaat komen, het is namelijk broodnodig.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

No way dat El G intern als opvolger gezien werd en anders nu wordt. Dan ziet het er nog slechter uit dan ik dacht. Lijken. E typische Brands (lul) verhalen...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze kunnen ook niet maken naar Ruud en ons als fans dat er geen vervanger voor Cody komt, dat kan gewoon niet. Er moet hoe dan ook een speler bij op de linksbuiten.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 30 Dec 2022, 20:34
11 Sir Tinus wrote: 30 Dec 2022, 18:11 Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.

Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Dat werd in augustus toch ook al gezegd, el Ghazi was de vervanger voor Gakpo. Waarom word daar nu zo spastisch over gedaan?
Ik vind het vrij logisch dat niet iedereen tevreden is met El Ghazi als vervanger van Gakpo, ook al zou dat in augustus al gezegd zijn. Ik hoop ook op meer.
Last edited by Dr. Gonzo on 30 Dec 2022, 22:08, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 30 Dec 2022, 21:49 Ze kunnen ook niet maken naar Ruud en ons als fans dat er geen vervanger voor Cody komt, dat kan gewoon niet. Er moet hoe dan ook een speler bij op de linksbuiten.
Ja maar hallo, er is een oceaan aan verschil tussen iemand voor erbij om de nummers of iemand die PSV beter maakt in de basis én waarde creëert binnen deze selectie. Vergeet niet dat Sangaré en wellicht Madueke ook gewoon weg zijn deze zomer. Er moet pure kwaliteit bij, spelers waarvan de rest zegt: pfff als ze die nog erbij halen dan laten ze echt zien hoe graag ze kampioen willen worden.

Nu heeft het alles weg van dat wat er vorig jaar speelde... geen CV erbij en gokken op fitheid en ontwikkeling van dat wat er al was. En sindsdien hebben we dus 3 voor Til, 3 voor Luuk, 0 voor Xavi, 0 voor Benitez en pakweg 3 miljoen voor El Ghazi betaald. Als dit de nieuwe koers is prima maar dan moet je elke keer de hoofdprijs aantikken met een Benitez of Xavi en als je dat dan 2 of 3x niet hebt ben je niveau Feyenoord.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Ghazi als vervanger van Gakpo is pure armoede. Ghazi heeft de laatste twee jaar nauwelijks structureel gepresteerd. Ik verwacht minimaal één extra aanvaller en dat moet een linksbuiten zijn. En ik verwacht ook een rechtsback.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht dat er geen vervanger gehaald gaat worden als ik de teksten van Brands en Ruud hoor.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Dec 2022, 22:30 Ik verwacht dat er geen vervanger gehaald gaat worden als ik de teksten van Brands en Ruud hoor.
Ik vraag mij af of het van de ras optimisten nu wel gerechtvaardigt is om te concluderen wat een ontiegelijke puinhoop PSV er van heeft gemaakt, en dan kijk ik met name Ome Toon en John aan:

- elk seizoen begin je dus met -40 miljoen. Laat dat even inwerken. Dus niet een gat van -10/15 miljoen (wat eigenlijk al veel is) maar -40 fucking miljoen.
- Gakpo is dus verkocht voor max 50 miljoen. ja, het kan oplopen tot 55 miljoen, maar dan moet Liverpool geloof ik 3x de CL winnen in 1 seizoen, dus reken op max 50 miljoen.
- Danzkij die bodemprijs en dus omdat je al op -40 miljoen begint, is het dus kansloos om te verwachten dat we een opvolger van enig kaliber halen. Ja, wellicht kan je weer wat aankloten met een huurling of een breedteaankoop, maar sportief ga je dus een flinke stap achteruit en je kapitaal op het veld is dus ook een flinke klap minder.

Wat een ongelooflijke kolere zooi hebben ze er van gemaakt zeg, ook een Sangare heeft een max prijs, dus een absolute hoofdprijs gaat dat nooit worden. Dus voor volgend seizoen zou je normaal gesproken dus Sangare en nog 1 speler weg moeten doen onder de huidige beroerde omstandigheden.

We zijn echt topclub af hoor, dankzij dit klote beleid en het is extra treurig omdat Ajax op omvallen staat en je dus met 2 gerichte goede aankopen er echt overheen had kunnen knallen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ramptoeristen hier nondeju. Wacht nou maar af.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Locked