Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 02 Jan 2023, 15:37 Mocht het echt zo zijn dat we met een linksback aan de binnenkant gaan spelen, is het dan geen idee om Max te verkopen en Daley Sinkgraven op te halen? Die zullen ze in Leverkusen wel voor niks weggeven, zeker aangezien hij in de zomer gratis is.


Daarnaast zou ik na dit seizoen groot fan zijn van het verkopen van Guti en voor die plek (4e middenvelder / slot op de deur) een contact aan te bieden aan Branco van den Boomen. Uitstekende statistieken bij Toulouse en een echte PSV'er hoe ik het begreep. Zijn contract loopt daar ook nog eens af.


Weet niet hoe goed hij defensief is, maar staat in een aardige top 3



Volgens dit - vermakelijke - account staat hij ook in de interesse van PSV
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwoah, achter twee spelers die beide op de terugweg zijn... :mrgreen:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DE MADERA 76 wrote: 02 Jan 2023, 18:05 Volgens dit - vermakelijke - account staat hij ook in de interesse van PSV
Niveautje "PSV heeft interesse in Veltman", dat account. Het benoemen niet waard.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:( #TheJoelWay
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 02 Jan 2023, 16:16
DonyellMalen wrote: 02 Jan 2023, 16:10
Zinchenko speelt dan meer in de rol die nu Max heeft en straks Mauro, waar White die rol die Teze nu bij ons gaat krijgen zeer goed invult.

Snap de suggestie wel voor Sinkgraven, qua type zou het wel matchen, maar qua kwaliteit vind ik het geen versterking.
Ook ik heb Sinkgraven natuurlijk lang niet zien spelen, dus ik weet ook niet of hij goed genoeg is. Ik denk wel dat in de gekozen speelwijze nu randvoorwaardes aanwezig zijn om een type zoals hij het perfect te laten invullen. Wat dat betreft denk ik ook dat Mauro Jr straks echt gaat uitblinken op links.

Al moet ik zeggen dat ik Max ook wel sterk vond, zeker ten opzichte van wat ik had verwacht. Varieerde prima met El Ghazi over wie er aan de buitenkant kwam en wie aan de binnenkant. Het grote verschil met Mauro is dat Mauro van nature sterker zal zijn aan de binnenkant dan Max. Andersom is Max (wanneer hij in betere vorm is dan het begin van dit seizoen) wel nuttig als hij aan de buitenkant komt en een voorzet geeft.
Check je PM!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saaie dag qua geruchten.
Morgen gaat de window open in Nederland :party:
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ging om een Veermanachtige transfer toch? Wordt dus woensdag. :D
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Iemand die deze speler kent?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 01 Jan 2023, 22:06
Voormalig KG wrote: 01 Jan 2023, 21:58

Vooral niet omdat de kans van een vertrek in de zomer ook al levensgroot was. Er zal dus wel een lijstje moeten zijn, echter dan kom je weer in de wonderlijke wereld van de winterstop. Spelers en clubs willen minder vaak meewerken waardoor prijzen omhoog gaan of waardoor zekerheid op een basisplek verliezen. Ondanks dat Gakpo weg is beloofd PSV natuurlijk geen vaste basisplek..

Ik neem aan dat er iets gaat komen en heb er eigenlijk wel zin om mij deze periode te laten verrassen! Wie weet wat ze uitde hoge hoed gaan toveren?

Bij Everton haalde Brands enorm grote konijnen uit de hoge hoed met zowel spelers als trainers.
Je vraagt de kopende club van Gakpo ook om een toeslag, dus dat je die moet betalen in de winter is gewoon normaal. Niet ouwehoeren en ietwat meer betalen is toch helemaal niet erg? Stel je hebt iemand op het oog die in de zomer 8 miljoen kost en nu 11, als je overtuigd bent neem je hem ook voor 11 zou ik zeggen.
Bedragen boven de 10 miljoen liggen bij PSV gevoelig. Dat moeten voltreffers zijn.
Ik ben het ermee eens alleen is er ergens een goede vervanger? Hopelijk hebben ze straks iemand.

Een nieuwe Dszudsak zou fantastisch zijn.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 02 Jan 2023, 23:22

Iemand die deze speler kent?
Het was al bekend dat Ajax geïnteresseerd was. Groot talent maar denk niet dat hij is wat we zoeken. Zal ook wel 10m+ moeten kosten denk ik. Lijkt me dat ze amsterdam bedoelen ipv Alkmaar en Eindhoven.
Last edited by hondjevandebakker on 02 Jan 2023, 23:42, edited 2 times in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[quote=ShovingNE2 post_id=351940 time=<a href="tel:1672671672">1672671672</a> user_id=1293]
Sinkgraven is zelfs vanuit FC Utrecht perspectief middelmaat. :nerd:
[/quote]

En altijd geblesseerd.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die tweet loopt niet helemaal lekker. :weird:
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees hem zo: Leicester gaat later deze week langs PSV en AZ voor een speler.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Komt van hetzelfde account, voor wat het waard is ..
Mike.Goos
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 24 Jan 2022, 21:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 03 Jan 2023, 00:46

Komt van hetzelfde account, voor wat het waard is ..
Geen idee hoe betrouwbaar hij is, maar lijkt wel als een van de eersten nieuws over Soyuncu, Montes en Cunha te hebben gebracht.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

I’m weet het, het zijn maar vage geruchten naar het zijn voorlopig wel namen waar ik vrolijk van word.

Tsyhanlov zou echt geweldig zijn uiteraard. Zeker kwa stats een waardig opvolger van Cody
Fofana vind ik er ook prima uit zien.
Die jongen van Chelsea zie ik ook graag komen.
Arda Guler lijkt mij niet in beeld maar zowel dan is hij van harte welkom.
Ola is wat minder op basis van die beelden. Degelijk maar niks bijzonders waar werkelijk de klasse van afdruipt maar wel een jongen die wat zou kunnen toevoegen.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 02 Jan 2023, 15:37

Daarnaast zou ik na dit seizoen groot fan zijn van het verkopen van Guti en voor die plek (4e middenvelder / slot op de deur) een contact aan te bieden aan Branco van den Boomen. Uitstekende statistieken bij Toulouse en een echte PSV'er hoe ik het begreep. Zijn contract loopt daar ook nog eens af.
Iemand die bewezen heeft een meerwaarde te zijn weg doen en iemand die deze zomer 28 wordt en pas 46 duels op het hoogste nivo (ED en L1) gespeeld heeft halen omdat hij het nu 15 wedstrijden dit seizoen goed doet.

Klinkt als Benitez inruilen voor Noppert.



Hier word ik wel blij van.
Vierkante kop.
Schwarzenegger in Red Heat vibes.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De markt is inmiddels 8,5 uur open: Announce Viktor!!!

#TheViktorWay
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Carlos Alcaraz van Racing Club gaat hoogstwaarschijnlijk naar Benfica voor rond de 20 miljoen..
Hij gaat Enzo Fernandez opvolgen waar Benfica in de zomer 14 miljoen voor heeft betaald en nu voor meer dan 120 miljoen aan Chelsea wordt verkocht..
Hopelijk kan PSV in de toekomst ook een speler rond de 15 miljoen kopen en voor een gigantische winst verkopen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of gewoon zelf opleiden, dat betekent nog veel meer winst...
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 03 Jan 2023, 08:42 Carlos Alcaraz van Racing Club gaat hoogstwaarschijnlijk naar Benfica voor rond de 20 miljoen..
Hij gaat Enzo Fernandez opvolgen waar Benfica in de zomer 14 miljoen voor heeft betaald en nu voor meer dan 120 miljoen aan Chelsea wordt verkocht..
Hopelijk kan PSV in de toekomst ook een speler rond de 15 miljoen kopen en voor een gigantische winst verkopen..
Enige speler die ik momenteel zoveel waard zou kunnen zien worden bij ons is Xavi Simons.
Als we die deze zomer kunnen behouden en hij gaat door met zich zo te ontwikkelen als nu, dan gaat hij ons transferrecord heel dik breken.
In het kader van financieel gezond worden misschien wel een van de belangrijkste stappen die we kunnen zetten is hem behouden deze zomer.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 03 Jan 2023, 11:22
milansandro wrote: 03 Jan 2023, 08:42 Carlos Alcaraz van Racing Club gaat hoogstwaarschijnlijk naar Benfica voor rond de 20 miljoen..
Hij gaat Enzo Fernandez opvolgen waar Benfica in de zomer 14 miljoen voor heeft betaald en nu voor meer dan 120 miljoen aan Chelsea wordt verkocht..
Hopelijk kan PSV in de toekomst ook een speler rond de 15 miljoen kopen en voor een gigantische winst verkopen..
Enige speler die ik momenteel zoveel waard zou kunnen zien worden bij ons is Xavi Simons.
Als we die deze zomer kunnen behouden en hij gaat door met zich zo te ontwikkelen als nu, dan gaat hij ons transferrecord heel dik breken.
In het kader van financieel gezond worden misschien wel een van de belangrijkste stappen die we kunnen zetten is hem behouden deze zomer.
Is er bij Simons geen clausule dan? :wonder:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 03 Jan 2023, 11:24
Tijn wrote: 03 Jan 2023, 11:22

Enige speler die ik momenteel zoveel waard zou kunnen zien worden bij ons is Xavi Simons.
Als we die deze zomer kunnen behouden en hij gaat door met zich zo te ontwikkelen als nu, dan gaat hij ons transferrecord heel dik breken.
In het kader van financieel gezond worden misschien wel een van de belangrijkste stappen die we kunnen zetten is hem behouden deze zomer.
Is er bij Simons geen clausule dan? :wonder:
Volgens mij heb ik afgelopen zomer opgevangen dat die clausule alleen voor komende zomer is.
Of het moet zijn dat ze er weer mooi omheen gepraat hebben.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 03 Jan 2023, 09:50 Of gewoon zelf opleiden, dat betekent nog veel meer winst...
Haha, weet niet of je een grao maakt, maar je weet zelf ook wel dat je niet voor elke verkoop kan eisen dat er een jongen uit de jeugd met dezelfde kwaliteit gelijk kan staan. Dat is niet realistisch, af en toe zal er nou eenmaal wat aangekocht moeten worden. Echter is PSV in de jeugd ook goed bezig, oa door Partnerfond II waardoor er spelers worden aangekocht (Tygo Land is daar een voorbeeld van) die hun laatste fase van de jeugdopleiding bij ons kunnen genieten. Zoals laatst hier al goed werd gezegd:
Heruone wrote: 31 Dec 2022, 00:30 Men heeft een hoop spelers jonger dan 25 jaar met langdurige contracten die waarde vertegenwoordigen, evenals een hoop spelers uit JPSV/PSV O18/PSV O17 die enorm talentvol zijn en die de komende jaren eenzelfde traject als Gakpo kunnen afleggen. Denk aan spelers als Fofana, v. Duiven, Babadi, Comenencia, Geerts, V.d. Heuvel, V.d. Blaak, Bouhoudane, Jager en Jevon Simons. Het ontwikkelen en het doorbreken van dat soort spelers is een cruciale zaak voor PSV.
Dat zijn stuk voor stuk hele goede talenten. Daarnaast heb je ook nog Land, v/d Riet & Zimuangana. Overigens tekende Sami Bouhoudane al op zijn 14e een profcontract en speelt altijd lichting(en) hoger. Zegt wel iets.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 03 Jan 2023, 08:08
Analist wrote: 02 Jan 2023, 15:37

Daarnaast zou ik na dit seizoen groot fan zijn van het verkopen van Guti en voor die plek (4e middenvelder / slot op de deur) een contact aan te bieden aan Branco van den Boomen. Uitstekende statistieken bij Toulouse en een echte PSV'er hoe ik het begreep. Zijn contract loopt daar ook nog eens af.
Iemand die bewezen heeft een meerwaarde te zijn weg doen en iemand die deze zomer 28 wordt en pas 46 duels op het hoogste nivo (ED en L1) gespeeld heeft halen omdat hij het nu 15 wedstrijden dit seizoen goed doet.

Klinkt als Benitez inruilen voor Noppert.



Hier word ik wel blij van.
Vierkante kop.
Schwarzenegger in Red Heat vibes.
Mr. Spock wrote: 03 Jan 2023, 08:08
Analist wrote: 02 Jan 2023, 15:37

Daarnaast zou ik na dit seizoen groot fan zijn van het verkopen van Guti en voor die plek (4e middenvelder / slot op de deur) een contact aan te bieden aan Branco van den Boomen. Uitstekende statistieken bij Toulouse en een echte PSV'er hoe ik het begreep. Zijn contract loopt daar ook nog eens af.
Iemand die bewezen heeft een meerwaarde te zijn weg doen en iemand die deze zomer 28 wordt en pas 46 duels op het hoogste nivo (ED en L1) gespeeld heeft halen omdat hij het nu 15 wedstrijden dit seizoen goed doet.

Klinkt als Benitez inruilen voor Noppert.



Hier word ik wel blij van.
Vierkante kop.
Schwarzenegger in Red Heat vibes.
Het lijkt erop dat als Viktor daadwerkelijk hierheen wilt komen dat hij dan moet tekenen en niet afwachten.
Hoewel ik hem graag zie komen lees ik in deze post ook terug dat hij wellicht op een club mikt uit een hoger segment.
Wat hij ook aankan, dus erg twijfelachtig zou wel een mooie stunt zijn!
Zie Ajax trouwens ook nog wel een poging wagen die zijn immers op zoek naar een rechtsbuiten.

Omtrend Van der Boomen zijn er altijd veel twijfels geweest. Echter in de Ligue 2 was het de topspeler en ook dit seizoen behoord hij tot de betere en beslissende spelers in de Ligue 1. Ik zie in hem geen verdedigende middenvelder als Guti of mannenputter als Sangaré maar met zijn kwaliteiten die hij nu ook tentoon spreidt zou hij zeker een kwaliteitsinjectie zijn ten opzichte van een type Van Ginkel. Voetballend en qua kansen creëert hij veel meer en makkelijker dan Sangaré en Guti.

Zou ik geen slechte aanvulling vinden eerlijk gezegd. Liever iemand anders met meer doorgroei mogelijkheden
Locked