Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor een miljoen of 4 op te pikken? Of nog minder?

De hoogste uitgaande transfer van LASK is overigens Victor Sá aan Wolfsburg voor 3,5 miljoen enkele seizoenen terug.
Verder voornamelijk rond de 1 miljoen transfersommen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goal JP > soccernews NL: "Nakamura wordt genoemd" > [mention]hondjevandebakker[/mention] op dit forum.

Zelf vraag ik me trouwens af of hij voldoende power/explosiviteit heeft. Ziet er allemaal wel verzorgd uit.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik word nog niet per se heel warm van die Nakamura.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Neukamura mogen ze houden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Jan 2023, 15:10 Ik word nog niet per se heel warm van die Nakamura.
1237 stemmen voor. 1 tegen.

Aldus besloten. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Jan 2023, 15:10 Ik word nog niet per se heel warm van die Nakamura.
Ik ook niet, leuke stats dit seizoen, maar dat is wel het eerste seizoen. Vind hem ook niet iets hebben waarin hij echt uitblinkt, beetje overall een oké buitenspeler maar 5 assists (in de competitie) waarvan 3 in 1 wedstrijd valt toch eigenlijk best wel heel erg tegen. Vorig seizoen bijv ook maar 6 goals en 1 assist in 22 wedstrijden in toch een competitie die minder is dan de NLse.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had je dan niet beter Doan kunnen houden? :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]PSV90[/mention]. Alles wordt inderdaad klakkeloos overgenomen inderdaad. Waardeloos, een Japans account dat het van een vuilnisbakkenwebsite als soccesnews.nl overneemt en nog repost ook.

Het zou schitterend zijn als PSV Tsygankov weet binnen te halen. glasbak die er gelijk zal staan. En voor de prijs die genoemd wordt echt buitencategorie.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Jan 2023, 15:25 Had je dan niet beter Doan kunnen houden? :mrgreen:
Die wilde misschien zelf niet meer?

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 15:14
Heruone wrote: 04 Jan 2023, 15:10 Ik word nog niet per se heel warm van die Nakamura.
1237 stemmen voor. 1 tegen.

Aldus besloten. :mrgreen:
Ho ho, een echte democratie houdt ook rekening met minderheden, he? :mrgreen:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zonder iets te zeggen over de kwaliteiten van de speler, maar dit is denk ik het profiel waarin we moeten zoeken qua 2e spits achter Luuk. Als zo'n jongen transfervrij of tegen een bescheiden vergoeding/salaris komt dan heb je in ieder geval een echte spits op de bank. Niet zo'n dure faalhaas als een Mitroglu of Vinicius maar gewoon een Mwene-achtige met toch wel wat ervaring maar niet oud. Je gaat hier nooit op verdienen maar je kunt wellicht wel Luuk fitter houden.

Overigens is dit het moment van het jaar om te informeren bij transfervrije spelers zoals we vorig jaar ook Brenet en Bazoer voorbij zagen komen (bevestigd zelfs) en uiteindelijk ook Benitez dus.

Overigens zijn het geen beste cijfers die hij kan overleggen. Zou zo bij Heerenveen/Willem II niet opvallen als je zijn palmares ziet.
Last edited by 11 Tinus on 04 Jan 2023, 16:04, edited 1 time in total.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik komt er nu ook mee. Staat er nog wat nieuws in?

User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij moet ongeveer vijf miljoen euro kosten, al kan dat bedrag nog lager worden als PSV snel zou betalen.
Daar in Oostenrijk hebben ze ook al de #PSVWAY
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 16:04 Rik komt er nu ook mee. Staat er nog wat nieuws in?

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kijk aan, toch wel echt waar dus wbt Keito Nakamura. Kom er maar in, [mention]hondjevandebakker[/mention] & [mention]Voormalig KG[/mention].

[mention]11 Sir Tinus[/mention]. Qua profiel is dit inderdaad iemand voor achter Luuk ja. In ieder geval een speler waar we nu een tekort aan hebben.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 16:06
GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 16:04 Rik komt er nu ook mee. Staat er nog wat nieuws in?

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
3,5 miljoen snel dokken en dan heb je nog geld over voor Tsygankov. Nice!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-volgt-keito-nakamura

Ook Marco zegt niet concreet maar Brands is een jokkert dus ik sluit het niet uit. Dit is de categorie waarbij je kunt zeggen dat het een optie erbij is ipv een 1 op 1 vervanger van Gakpo die er meteen staat.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 04 Jan 2023, 12:52 Werd hier laatst door iemand al genoemd als interessante speler. Ik heb hem eigenlijk niet zo goed op mijn netvlies van zijn tijd bij Twente. Dit seizoen goede cijfers, maar wel voor het eerst en niet gescoord of een assist gegeven tegen de twee ploegen die boven LASK staan.
Dat laatste klopt niet, volgens transfermarkt.com maakte hij op 20 augustus het enige doelpunt uit tegen Sturm Graz.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat de info van Rik en Marco vanuit de zaakwaarnemer van Nakamura komt. Dit is niet optie 1, 2 of 3 op de lijst. Ik denk zelfs niet optie 7 of 8.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 04 Jan 2023, 16:12
Massimo wrote: 04 Jan 2023, 12:52 Werd hier laatst door iemand al genoemd als interessante speler. Ik heb hem eigenlijk niet zo goed op mijn netvlies van zijn tijd bij Twente. Dit seizoen goede cijfers, maar wel voor het eerst en niet gescoord of een assist gegeven tegen de twee ploegen die boven LASK staan.
Dat laatste klopt niet, volgens transfermarkt.com maakte hij op 20 augustus het enige doelpunt uit tegen Sturm Graz.
Ah, daar had ik overheen gekeken.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 04 Jan 2023, 11:10 PSV en aziaten zijn soms een goeie combinatie en soms ook niet. Ji Sung park was er wel die slaagde bij PSV. Doan was een twijfel geval die naar mij mening het soms goed deed. Hopelijk gaat deze Nakamura als die komt het goed doen. dan kan PSV zich misschien wel rijk rekenen dan
Geslaagd:
Park
Lee
Huh
(3x Z-Korea)

Flop:
Xiang
Haibin
(alle 2 chinezen)

De enige japanner (Doan) vond ik ook wel een voldoende. Had meer ingezeten en ik vind het jammer dat hij weg is.

Conclusie: Nakamura kan obv bovenstaande verhaal gewoon gehaald worden.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet echt een heel aansprekend cv tot dusver. Een jaartje goed spelen voor LASK en wij halen hem weer voor de hoofdprijs op? Bovendien: Doan laten we gaan omdat we daar vanaf willen en we halen wel zijn landgenoot die nog niet eens international van Japan is op z’n 22ste? Regen. Drup.

Als dit de meubels moet redden, zetten we beter in op wat we al hebben lijkt me. En besteden we die 5, 6 miljoen komende zomer.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben niet overtuigd van de kwaliteiten van Nakamura. Hoop dat dit optie 8 is ofzo.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jan 2023, 16:18 Niet echt een heel aansprekend cv tot dusver. Een jaartje goed spelen voor LASK en wij halen hem weer voor de hoofdprijs op? Bovendien: Doan laten we gaan omdat we daar vanaf willen en we halen wel zijn landgenoot die nog niet eens international van Japan is op z’n 22ste? Regen. Drup.

Als dit de meubels moet redden, zetten we beter in op wat we al hebben lijkt me. En besteden we die 5, 6 miljoen komende zomer.
We halen hem helemaal niet voor de hoofdprijs. Ik verwacht niet eens dat er concrete interesse zal volgen. Verder wilde Doan vooral zelf heel graag weg.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oostenrijk staat (ruim) boven Oekraine op de coëfficiëntenlijst en Nakamura haalt daar vergelijkbare cijfers als Tsygankov. Qua niveau van competitie zou je dus kunnen zeggen dat het elkaar in ieder geval weinig ontloopt. Ik begrijp dus niet zo de scepsis rondom de één, en de hype rondom de ander. Ik ken ze in ieder geval allebei niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen.
Locked