Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zei dat ze de tijd nemen. Denk dat een zaakwaarnemer dit lekt ofzo. Wel mooi om te zien dat we zo actief bezig zijn.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 04 Jan 2023, 16:25 Oostenrijk staat (ruim) boven Oekraine op de coëfficiëntenlijst en Nakamura haalt daar vergelijkbare cijfers als Tsygankov. Qua niveau van competitie zou je dus kunnen zeggen dat het elkaar in ieder geval weinig ontloopt. Ik begrijp dus niet zo de scepsis rondom de één, en de hype rondom de ander. Ik ken ze in ieder geval allebei niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen.
Omdat Tsygankov het ook in de CL heeft laten zien.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jan 2023, 16:18 Niet echt een heel aansprekend cv tot dusver. Een jaartje goed spelen voor LASK en wij halen hem weer voor de hoofdprijs op? Bovendien: Doan laten we gaan omdat we daar vanaf willen en we halen wel zijn landgenoot die nog niet eens international van Japan is op z’n 22ste? Regen. Drup.

Als dit de meubels moet redden, zetten we beter in op wat we al hebben lijkt me. En besteden we die 5, 6 miljoen komende zomer.
De linkervleugels van Japan zijn het best bezet met Maeda van Celtic en Mitoma groot talent van Brighton en Minamino van Monaco dus niet heel gek dat hij nog niet op het wk stond dan toch?

Daarbij als we snel zijn kan het minder zijn dus stel je betaald 3.5 miljoen is dat nog 3.5 miljoen keer beter dan een karlsson voor 12
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 04 Jan 2023, 16:25 Oostenrijk staat (ruim) boven Oekraine op de coëfficiëntenlijst en Nakamura haalt daar vergelijkbare cijfers als Tsygankov. Qua niveau van competitie zou je dus kunnen zeggen dat het elkaar in ieder geval weinig ontloopt. Ik begrijp dus niet zo de scepsis rondom de één, en de hype rondom de ander. Ik ken ze in ieder geval allebei niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen.
Hear hear, ik geloof best dat een aantal forummers die oekrainer veel gevolgd hebben, maar er wordt ineens door het halve forum gedaan alsof deze jongen minder is. Ben ik dan de enige die niet wekelijks naar de oostenrijkse en oekraiense competitie kijkt?
Saibari is underrated.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jan 2023, 16:18 Niet echt een heel aansprekend cv tot dusver. Een jaartje goed spelen voor LASK en wij halen hem weer voor de hoofdprijs op? Bovendien: Doan laten we gaan omdat we daar vanaf willen en we halen wel zijn landgenoot die nog niet eens international van Japan is op z’n 22ste? Regen. Drup.

Als dit de meubels moet redden, zetten we beter in op wat we al hebben lijkt me. En besteden we die 5, 6 miljoen komende zomer.
5 miljoen wordt gezegd; een Veerman-achtig bedrag dus. Een transfer met een dergelijk bedrag konden we verwachten zoals al aantal keer eerder is gemeld.

Doan speelde op een andere positie, de positie waar we momenteel onze allergrootste cashcow hebben lopen met Madueke, er was gewoon veel concurrentie voor Doan. Ja, hij was international, maar Ritsu wilde zelf weg om ergens basisspeler te worden, dat kon bij SC Freiburg. Bovendien wilde Freiburg ook nog eens het gewenste bedrag betalen. Die vergelijking gaat dus niet helemaal op, je hebt soms ook met andere factoren te maken.

We moeten op dit moment een vervanger voor Cody hebben, het is te dun voorin om het gehele seizoen met deze voorhoede verder te gaan
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind dit wel een hele interessante speler. Goede techniek, snelheid, kan een mannetje passeren en koppelt dat tegenwoordig ook aan rendement. Is bovendien nu nog betaalbaar en kent de Nederlandse competitie/cultuur een beetje. Lijkt me een prima speler om te halen. Kan mooi met Ghazi uitvechten wie Gakpo gaat opvolgen.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 04 Jan 2023, 16:25 Oostenrijk staat (ruim) boven Oekraine op de coëfficiëntenlijst en Nakamura haalt daar vergelijkbare cijfers als Tsygankov. Qua niveau van competitie zou je dus kunnen zeggen dat het elkaar in ieder geval weinig ontloopt. Ik begrijp dus niet zo de scepsis rondom de één, en de hype rondom de ander.
Ik denk dat het gros gevoelsmatig de Oekrainse competitie veel hoger aanslaat dan die van Oostenrijk zonder naar dat soort lijsten te kijken.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 04 Jan 2023, 16:39
nilssonH wrote: 04 Jan 2023, 16:25 Oostenrijk staat (ruim) boven Oekraine op de coëfficiëntenlijst en Nakamura haalt daar vergelijkbare cijfers als Tsygankov. Qua niveau van competitie zou je dus kunnen zeggen dat het elkaar in ieder geval weinig ontloopt. Ik begrijp dus niet zo de scepsis rondom de één, en de hype rondom de ander.
Ik denk dat het gros gevoelsmatig de Oekrainse competitie veel hoger aanslaat dan die van Oostenrijk zonder naar dat soort lijsten te kijken.
Alleen maar op Basis van Shaktar en Dynamo Kiev voor de rest stelt het geen bal voor en Oostenrijkse clubs hebben als ik het goed heb ook vaak genoeg Europees gespeeld waaronder Austria Wien vroeger ook CL.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 16:41
Mr. Spock wrote: 04 Jan 2023, 16:39
Ik denk dat het gros gevoelsmatig de Oekrainse competitie veel hoger aanslaat dan die van Oostenrijk zonder naar dat soort lijsten te kijken.
Alleen maar op Basis van Shaktar en Dynamo Kiev voor de rest stelt het geen bal voor en Oostenrijkse clubs hebben als ik het goed heb ook vaak genoeg Europees gespeeld waaronder Austria Wien vroeger ook CL.
Exact.
Red Bull Salzburg is ook niet onaardig.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 16:32 Omdat Tsygankov het ook in de CL heeft laten zien.
Nakamura heeft op zijn beurt weer tegen ons én Ajax gescoord. Begrijp mij niet verkeerd hoor, Tsygankov lijkt mij een prima speler voor PSV. Maar een zekerheidje is het wat mij betreft ook weer niet.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 15:14
Heruone wrote: 04 Jan 2023, 15:10 Ik word nog niet per se heel warm van die Nakamura.
1237 stemmen voor. 1 tegen.

Aldus besloten. :mrgreen:
2 tegen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker spelertje hoor!

Saibari is underrated.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 04 Jan 2023, 16:47
RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 16:41

Alleen maar op Basis van Shaktar en Dynamo Kiev voor de rest stelt het geen bal voor en Oostenrijkse clubs hebben als ik het goed heb ook vaak genoeg Europees gespeeld waaronder Austria Wien vroeger ook CL.
Exact.
Red Bull Salzburg is ook niet onaardig.
die vergat ik zelfs nog
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 04 Jan 2023, 16:47
RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 16:41

Alleen maar op Basis van Shaktar en Dynamo Kiev voor de rest stelt het geen bal voor en Oostenrijkse clubs hebben als ik het goed heb ook vaak genoeg Europees gespeeld waaronder Austria Wien vroeger ook CL.
Exact.
Red Bull Salzburg is ook niet onaardig.
Als we het zo bekijken heeft oekraine Shaktar en Kiev.

Oostenrijkse bundesliga heeftl: Sturm Graz, LASK, Red Bull Salzburg en Austria Wien die structureel europees spelen. dat zijn er al 2x zoveel
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 04 Jan 2023, 16:50
GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 16:32 Omdat Tsygankov het ook in de CL heeft laten zien.
Nakamura heeft op zijn beurt weer tegen ons én Ajax gescoord. Begrijp mij niet verkeerd hoor, Tsygankov lijkt mij een prima speler voor PSV. Maar een zekerheidje is het wat mij betreft ook weer niet.
Maar is het niet zo dat geen 1 speler een zekerheidje is, dan zie ik liever deze speler voor 4 miljoen als een Bruma 2.0 voor 15 want dat is een veel groter risico
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 04 Jan 2023, 16:07 Kijk aan, toch wel echt waar dus wbt Keito Nakamura. Kom er maar in, [mention]hondjevandebakker[/mention] & [mention]Voormalig KG[/mention].

[mention]11 Sir Tinus[/mention]. Qua profiel is dit inderdaad iemand voor achter Luuk ja. In ieder geval een speler waar we nu een tekort aan hebben.
Hoera!
Zoals eerder betoogd zou ik dit een uitstekende optie vinden, uitblinker in een hoogste competitie in Europa, ervaring met Europese wedstrijden.
Het liefste een half jaar huren met een mogelijkheid tot kopen, dat dan weer wel.
Als. Hij komt zou ik niet rouwig zijn mits Tsygankov teveel geld wilt..

Liever dan Tsygankov mede, inderdaad, vanwege zijn verrassend goede prestaties die hij in de CL heeft laten zien.

De teams met niveau zijn op een hand te tellen in Oekraïne: Shaktar, Dinamo en wellicht Dnipro-1.

In Oostenrijk is er naast de allesvreter RB Salzburg een veel grotere top/subtop met Sturm Graz, Austria, Rapid en LASK.

Het niveau van Shaktar en Dinamo daar kun je RB Salzburg meevergelijken de andere teams zijn minder dan deze twee Oekraïense giganten, wel beter dan de rest.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 04 Jan 2023, 16:51 Lekker spelertje hoor!

Bij bruma zag ik dit soort mooie filmpjes ook
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danny03 wrote: 04 Jan 2023, 16:56
Trixm wrote: 04 Jan 2023, 16:51 Lekker spelertje hoor!

Bij bruma zag ik dit soort mooie filmpjes ook
Van Gakpo ook, wat wil je nou zeggen?
Saibari is underrated.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Jan 2023, 11:29
koetje wrote: 04 Jan 2023, 10:36 Tsygankov is een rechtsbuiten. Snap het niet helemaal als opvolger Gakpo.
Precies wat ik ook aangaf maar hij blijkt toch aardige cijfers te hebben op links. Het zou wellicht een optie kunnen zijn om hem juist nu te halen (buitenkansje misschien), half jaartje op links en als Noni wel komende zomer vertrekt heb je al een opvolger in huis en kan je alsnog specifiek op zoek naar een linksbuiten.
Als Tsygankov haalbaar is, dan echt doen. Maar ik begrijp niet waarom een Ajax hem niet haalt of een andere club die een speler met zulke stats op rechtsbuiten nodig heeft. Wat mis ik aan dit verhaal? Wilt hij cashen op een transfervrije status? Slaapt hij in een PSV piyama? Het lijkt mij echt een geweldige speler met een top rendement.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat als PSV maar 1 aankoop wil doen dat het een upgrade moet zijn tov El Ghazi of een speler moet zijn met een profiel die ook als spits kan back-uppen. Nou is El Ghazi ook niet zo'n slecht alternatief als spits maar ik bedoel eigenlijk iemand die wat natuurlijker spits is en bewezen heeft te kunnen scoren.

Als deze Nakamura door PSV wordt gezien als een upgrade tov El Ghazi dan maakt het mij persoonlijk niet zoveel uit of ie 3, 4 of 5 miljoen kost. Waar ik bang voor ben zijn teksten van Brands/Ruud waarbij ze zeggen dat ze het aantal opties wat krap vinden en dan gaan ze wellicht miljoenen investeren in een breedte aankoop. Daar ben ik niet zo'n fan van want dan heb ik liever die vacature straks op 1 juli gevuld met optie 1 zoals we de afgelopen 2 jaren uitstekend hebben gedaan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals verwacht: een breedte aankoop is die Nakamura en geen speler die ook maar in de buurt van Cody gaat komen kwa niveau. Nou was dat bij voorbaat al zo, maar deze speler is niet beter als een El Ghazi.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 04 Jan 2023, 17:12 Zoals verwacht: een breedte aankoop is die Nakamura en geen speler die ook maar in de buurt van Cody gaat komen kwa niveau. Nou was dat bij voorbaat al zo, maar deze speler is niet beter als een El Ghazi.
Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 04 Jan 2023, 16:56 Hoera!
Zoals eerder betoogd zou ik dit een uitstekende optie vinden, uitblinker in een hoogste competitie in Europa, ervaring met Europese wedstrijden.
Het liefste een half jaar huren met een mogelijkheid tot kopen, dat dan weer wel.
Als. Hij komt zou ik niet rouwig zijn mits Tsygankov teveel geld wilt..
Beelden zien er goed uit. Maar dit is pas z'n eerste seizoen dat hij echt wat laat zien qua statistieken, daar zit mijn grootste twijfel: kan hij het een niveau hoger ook gaan laten zien. Ik bedoel, de erfenis van Cody is er niet zomaar een. Hij oogt, zoals veel Japanse voetballers wel heel behendig en hij is daarnaast behoorlijk technisch + Japanners hebben over het algemeen een goede mentaliteit.

Het is geen speler die El Ghazi per direct uit de basis speelt, dat verwacht ik niet. En naar zo'n speler moet PSV wel zoeken: daarmee gaat het gehele niveau omhoog.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 17:19 Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
Dan ken jij deze man nog niet ;)

https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 04 Jan 2023, 17:25
RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 17:19 Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
Dan ken jij deze man nog niet ;)

https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
dit is een grap toch
Locked