wtf!PSV90 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:25Dan ken jij deze man nog niet
https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
14 wedstrijden 17 goals en 16 assists..
wtf!PSV90 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:25Dan ken jij deze man nog niet
Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
Ittot wrote: ↑04 Jan 2023, 17:42wtf!PSV90 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:25
Dan ken jij deze man nog niet
In de luxemburgse competitie dat is net als 3e divisie als het niet lager isIttot wrote: ↑04 Jan 2023, 17:42wtf!PSV90 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:25
Dan ken jij deze man nog niet
Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen en zo'n Fofana heeft buiten de Noorse competitie ook niks laten zien. Zulke spelers moet je niet huren. Ik snap de keus wel dat PSV in zet op een dergelijke speler.Menno1 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:46Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.Joenepsv wrote: ↑04 Jan 2023, 17:48Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen.Menno1 wrote: ↑04 Jan 2023, 17:46
Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
De tijd dat we nog moeten gaan gokken of een speler goed genoeg is, zouden we nu toch wel achter ons moeten laten, dat is de laatste jaren al zeer vaak verkeerd uitgepakt. Daarnaast moet je iemand halen die beter is dan El Ghazi, waarom haal je anders een linksbuiten op dit moment.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 17:57Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.
Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
Ik zie het niet als gokken maar als een aankoop met het bonnetje eraan. Een soort insurance. Je haalt hem omdat je er vertrouwen in hebt maar als hij tegen valt koop je hem niet. Valt ie niet tegen dan heb je snel en simpel die aankoop tijdig rond. Je kunt zelfs nog de markt verkennen om te kijken of je een betere kunt vinden.AddoCultheld wrote: ↑04 Jan 2023, 18:00De tijd dat we nog moeten gaan gokken of een speler goed genoeg is, zouden we nu toch wel achter ons moeten laten, dat is de laatste jaren al zeer vaak verkeerd uitgepakt. Daarnaast moet je iemand halen die beter is dan El Ghazi, waarom haal je anders een linksbuiten op dit moment.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 17:57
Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.
Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 16:06Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
Dat weet ik inderdaad niet. Het is allemaal speculeren wat we hier doen natuurlijk. Ik denk echter dat als je de overtuiging hebt dat die Japanner een versterking is dat de financiële investering in hem meer waard is dan een huursom en salaris te betalen voor voor een huurling die voor een half jaar komt. Voor de transfersom en het salaris krijg je namelijk ook iets terug naast sportieve prestaties. Als het goed is natuurlijk maar dat weet je nooit.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 17:57Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.
Ik begrijp je punt, toch zie ik hem juist niet als een breedte speler of 12e man.
O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.ShovingNE2 wrote: ↑04 Jan 2023, 20:28Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 16:06
Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.ShovingNE2 wrote: ↑04 Jan 2023, 20:28Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 16:06
Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
Denk dat je mij verkeerd begrijpt hoor. Ik denk dat het niet zover is, maar het woordje 'concreet' in de zin wil zoveel zeggen dat er nog geen officieel bod ligt of zo. Maar er is wel wat meer dan 'we kennen hem en daarmee de kous af'. Er is waarschijnlijk minimaal contact geweest met club en zaakwaarnemer om het water te testen.O Goleiro Grande wrote: ↑04 Jan 2023, 23:26 O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.
Een wereld van verschil?ShovingNE2 wrote: ↑04 Jan 2023, 20:28Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe11 Sir Tinus wrote: ↑04 Jan 2023, 16:06