Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 04 Jan 2023, 17:25
RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 17:19 Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
Dan ken jij deze man nog niet ;)

https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
wtf!

14 wedstrijden 17 goals en 16 assists..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 17:19
Menno1 wrote: 04 Jan 2023, 17:12 Zoals verwacht: een breedte aankoop is die Nakamura en geen speler die ook maar in de buurt van Cody gaat komen kwa niveau. Nou was dat bij voorbaat al zo, maar deze speler is niet beter als een El Ghazi.
Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 04 Jan 2023, 17:42
PSV90 wrote: 04 Jan 2023, 17:25

Dan ken jij deze man nog niet ;)

https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
wtf!

14 wedstrijden 17 goals en 16 assists..
Ittot wrote: 04 Jan 2023, 17:42
PSV90 wrote: 04 Jan 2023, 17:25

Dan ken jij deze man nog niet ;)

https://www.transfermarkt.nl/rayan-phil ... ler/694507
wtf!

14 wedstrijden 17 goals en 16 assists..
In de luxemburgse competitie dat is net als 3e divisie als het niet lager is
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Elfrink wordt het bedrag, indien PSV besluit om deze Keito Nakamura te kopen, lager als PSV snel met een betaling over de brug kan komen.



Deze schiet ie wel lekker binnen overigens.
Last edited by DonyellMalen on 04 Jan 2023, 17:50, edited 1 time in total.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 04 Jan 2023, 17:46
RV1913 wrote: 04 Jan 2023, 17:19

Want? jij kent hem? en we moeten afstappen van hij komt niet in de buurt van cody, niemand die wij kunnen betalen komt in de buurt van cody die in de top van europa staat met g/a ratio :think:
Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen en zo'n Fofana heeft buiten de Noorse competitie ook niks laten zien. Zulke spelers moet je niet huren. Ik snap de keus wel dat PSV in zet op een dergelijke speler.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 04 Jan 2023, 17:48
Menno1 wrote: 04 Jan 2023, 17:46

Bij Twente viel hij niet op. De beelden uit Oostenrijk zie ik ook weinig bijzonders in terug. Leuk hardwerkend zak Japannertje, maar dit is niet een jongen die ons even naar de titel gaat schieten. Gaat heus wel zijn waarde hebben, maar het is geen upgrade. Een Malen of een Fofana was dat waarschijnlijk wel geweest.
Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen.
Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.

Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 17:57
Joenepsv wrote: 04 Jan 2023, 17:48

Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen.
Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.

Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
De tijd dat we nog moeten gaan gokken of een speler goed genoeg is, zouden we nu toch wel achter ons moeten laten, dat is de laatste jaren al zeer vaak verkeerd uitgepakt. Daarnaast moet je iemand halen die beter is dan El Ghazi, waarom haal je anders een linksbuiten op dit moment.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 04 Jan 2023, 18:00
11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 17:57

Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.

Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
De tijd dat we nog moeten gaan gokken of een speler goed genoeg is, zouden we nu toch wel achter ons moeten laten, dat is de laatste jaren al zeer vaak verkeerd uitgepakt. Daarnaast moet je iemand halen die beter is dan El Ghazi, waarom haal je anders een linksbuiten op dit moment.
Ik zie het niet als gokken maar als een aankoop met het bonnetje eraan. Een soort insurance. Je haalt hem omdat je er vertrouwen in hebt maar als hij tegen valt koop je hem niet. Valt ie niet tegen dan heb je snel en simpel die aankoop tijdig rond. Je kunt zelfs nog de markt verkennen om te kijken of je een betere kunt vinden.

Overigens ben ik het helemaal eens hoor, je moet nu iemand halen die beter is dan El Ghazi en als die speler dat niet is dan mag er 0 euro budget naar toe gaan want die hebben we hard genoeg nodig over 5 maanden.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand moet beter zijn of in de toekomst beter moeten kunnen worden. In het eerste geval mag het ook een huurspeler zijn. Als het een redelijke speler is die voor een acceptabel bedrag op te halen is dan zit je in een segment waar de huidige selectie weinig aan heeft en je dus behoorlijk wat geld en ruimte uitgeeft voor minimale verbetering. Dan zou ik het in de zak houden en gebruiken voor de komende zomer mocht dit niet lukken. Als het wel lukt dan zeker doen deze maand.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 16:06
GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 16:04 Rik komt er nu ook mee. Staat er nog wat nieuws in?

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe

PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ken die speler niet maar los daar an hebben we al genoeg ideale 12de mannen en breedte spelers. Dus laten we er in godsnaams niet nog 1 halen zeg. Directe kwaliteit in de basis hebben we nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 17:57
Joenepsv wrote: 04 Jan 2023, 17:48

Malen is met zijn huursom en salaris bijna net zo duur als die Japanner om te kopen.
Dat weet je toch helemaal niet. Stel je kunt hem kopen voor 4 miljoen plus 4,5 jaar ongeveer 1 a 1,5 miljoen salaris is al snel 10 miljoen. Malen heeft nu een groot salaris maar een huursom voor een half jaar is echt geen 2 miljoen ofzo, en als je al een forse huursom betaalt dan hoef je denk ik niet zoveel salaris over te nemen. En zelfs dat salaris is maar voor 5 maanden.

Iemand zei het al eerder, als je hem kunt huren met optie tot koop voor 5 miljoen dan heb je nu wel een speler erbij waar je van heel dichtbij kunt zien of hij wel of niet die 5 miljoen waard is of dat je alternatieven kunt halen die beter zijn. Dan kun je in ieder geval nog alle kanten op na de verhuurperiode en dat lijkt me wel echt iets waard.
Dat weet ik inderdaad niet. Het is allemaal speculeren wat we hier doen natuurlijk. Ik denk echter dat als je de overtuiging hebt dat die Japanner een versterking is dat de financiële investering in hem meer waard is dan een huursom en salaris te betalen voor voor een huurling die voor een half jaar komt. Voor de transfersom en het salaris krijg je namelijk ook iets terug naast sportieve prestaties. Als het goed is natuurlijk maar dat weet je nooit.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Jan 2023, 20:31 Ik ken die speler niet maar los daar an hebben we al genoeg ideale 12de mannen en breedte spelers. Dus laten we er in godsnaams niet nog 1 halen zeg. Directe kwaliteit in de basis hebben we nodig.
Ik begrijp je punt, toch zie ik hem juist niet als een breedte speler of 12e man.
Dit is een speler die er met kop en schouders bovenuit steekt als speler.

Hij is op links een spelmaker die daarnaast ook met zijn steekballen enorm veel gevaar sticht.
Een heel veelzijdige speler op links met rendement en het vermogen om een wedstrijd te domineren vanuit zijn positie.

Hier een rapport van het huidig seizoen, wat het ook prima samenvat.
https://www.leftbackfootball.com/home/2 ... -playmaker
Zoals eerder betoogd als je uitblinkt in de Oostenrijkse competitie dan zal je hier geen slecht figuur slaan; zie een speler als Trainer of Ramalho.
De keepers in de eredivisie zijn een paar van de beroerste van Europa.
Die gaat hier het wel goed doen, als dit onverhoopt niet zo is dan is een bedrag van 5 miljoen nog wel te overzien itt de bedragen die voor Baumgartl etc werden betaald.

Mocht er een kans zijn dat je Tsygankov kunt halen tegen een betaalbare prijs.. fantastisch. Die zie ik hier nog liever, maar welke garanties heb je bij hem, naast dat hij met stress over zijn familie/vrienden kampt of kan kampen in de oorlog.
Een groot trauma kan dat natuurlijk opleveren en met Lestienne en het overlijden van beide ouders in korte tijd ook hebben meegemaat.

Je kunt er bij beide weinig over zeggen, ware het niet dat het betere spelers zijn dan El Ghazi op moment en dus de kwaliteit en concurrentie omhoog gaat met de komst van een van hun.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Geen Donyell Malen deze periode voor ons. In ieder geval niet de eerste drie weken van de window. In de laatste week kunnen dingen nog verschuiven!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 20:28
11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 16:06

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe

PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je die Nakamura voor 4 mln kan krijgen is het te overwegen. Het is geen voetballer die een wanprestatie zal leveren zoals Bruma, hij zal als teamspeler altijd zijn waarde hebben.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 20:28
11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 16:06

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe

PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nakamura is in geen één facet goed genoeg om een waardevolle speler voor PSV te worden.
Th0verbak
Jeugdspeler
Posts: 54
Joined: 29 Jun 2022, 23:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijft toch fascinerend hoe enorm meningen over dezelfde spelers en gebeurtenissen kunnen verschillen :opzijnkop:
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo een mooie reklame-video als die van nakamura ga je in ieder geval nooit van Vertessen, Bakayoko of Saibari (op de buitenpositie) kunnen gaan maken. Zonder versterking gaan we gegarandeerd die drie weer zien voetballen, god behoede ons. Doe mij dan maar die Japanner. Doan vibes.

Maar hiermee haal je geen reserve spits binnen, en dat is wel een must.

El Ghazi is een andere speler dan Nakamura qua speelstijl. Vind ik wel iets voor te zeggen dat je beide opties tot je beschikking hebt, al naar gelang de wedstrijd erom vraagt.
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vermoed dat PSV een contract voorlegt aan Branco v/d Boomen deze zomer. Tsygankov is nog steeds prioriteit maar Dinamo doet moeilijk.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nakamura is zeker niet goed genoeg, dan heb ik liever El Ghazi.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jan 2023, 23:26 O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.
Denk dat je mij verkeerd begrijpt hoor. Ik denk dat het niet zover is, maar het woordje 'concreet' in de zin wil zoveel zeggen dat er nog geen officieel bod ligt of zo. Maar er is wel wat meer dan 'we kennen hem en daarmee de kous af'. Er is waarschijnlijk minimaal contact geweest met club en zaakwaarnemer om het water te testen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 20:28
11 Sir Tinus wrote: 04 Jan 2023, 16:06

Dat PSV nog niets heeft ondernomen maar dat ze hem kennen. Kost ongeveer 5 miljoen of minder als ze snel zaken doen.
Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe

PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
Een wereld van verschil?

Tussen PSV heeft nog geen actie ondernomen en PSV heeft concreet nog geen actie ondernomen zit idd 1 woord verschil in maar dat woordje zegt niet perse iets over PSV maar het kan ook iets zeggen over de voorzichtigheid van de schrijver van het artikel. Dus dat wereld van verschil vind ik erg overdreven.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat je ervan vindt vind je ervan. Maar het woordje concreet is wel degelijk belangrijk. In jouw zin betekent het 'nog niets ondernomen'. Maar dat hoeft helemaal niet te kloppen. En klopt zeer waarschijnlijk ook niet. Want er is vast wel iets aan actie ondernomen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked