Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 14:17
Heruone wrote: 06 Jan 2023, 14:08

Ik vind zelf Brynhildsen heel interessant. Als je in het lagere budget moet gaan shoppen, dan zou hij mijn eerste keus zijn van de genoemde namen.
Maar die Brynhildsen is sinds anderhalf jaar CS en heeft enkel daarvoor LB gespeeld. Dan zou ik zeggen dat het een vervanger is van Vertessen en niet van Gakpo.
Ik ken hem niet maar volgens transfermarkt speelt zeker afgelopen jaar met name spits. En zijn statistieken als spits zijn ook echt veel en veel beter dan die van linksbuiten. Dus dan zou het inderdaad een back-up kunnen zijn voor Luuk en mogelijk el Ghazi.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 14:17 Maar die Brynhildsen is sinds anderhalf jaar CS en heeft enkel daarvoor LB gespeeld. Dan zou ik zeggen dat het een vervanger is van Vertessen en niet van Gakpo.
Hij heeft in totaal 28 wedstrijden als centrumspits gespeeld, waarin hij 13x scoorde en 4 assists gaf. Als linksbuiten heeft hij 67 wedstrijden gespeeld waarin hij 15x scoorde en 15 assists gaf. Enkel de laatste periode speelde hij meer als spits, maar altijd in een systeem met twee spitsen. In sept- okt had hij een goede periode door zes competitiewedstrijden achter elkaar te scoren. Werd daarna steeds vaker als wisselspeler gebruikt. Dat zegt wel iets, zelfs bij Molde niet onomstreden. Voor de positie naast Datro Fofana kreeg vaak een andere speler de voorkeur.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Dit zijn wij!
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessante optie. Is welkom
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen concrete verregaande onderhandelingen met clubs gaande. Lijkt een gok te zijn van de journalist. Marktwaarde van de speler is ook 12mln, lijkt wat boven ons budget ook.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan ook nog de interesse van Feyenoord mee bedoeld worden, die hadden in juni nog een bod op hem gedaan blijkbaar.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is een aanvallende middenvelder. Heeft PSV niet nodig.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 06 Jan 2023, 18:52 Het is een aanvallende middenvelder. Heeft PSV niet nodig.
Speelt bij Mallorca het vaakst linksbuiten dit seizoen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2 goals en 3 assists tijdens 14 basisplaatsen :dus:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brenet inmiddels op de bank met nog een 5 maanden contract. Twente heeft een nieuwe gekocht en Brenet mag waarschijnlijk weg. Feyenoord lijkt me echt nr 1 maar is Brenet niets voor ons ipv Hoever? Moet financieel geen probleem zijn en dan hebben we iig een upgrade.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 20:20 Brenet inmiddels op de bank met nog een 5 maanden contract. Twente heeft een nieuwe gekocht en Brenet mag waarschijnlijk weg. Feyenoord lijkt me echt nr 1 maar is Brenet niets voor ons ipv Hoever? Moet financieel geen probleem zijn en dan hebben we iig een upgrade.
Zou zeker een verbetering ten opzichte van Hoever zijn. Alleen ik heb zelf niet het gevoel dat PSV de rechtsback positie als prio ziet ofwel dat ze de intentie hebben om op die positie wat te doen. We hebben daar nu Teze, Mwene en Hoever. Zolang er niemand gaat zal er geen nieuwe back komen. Als je voor de zomer bedoelt: prima om hem als back-up erbij te halen, de vraag is alleen of hij dat wil.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 20:20 Brenet inmiddels op de bank met nog een 5 maanden contract. Twente heeft een nieuwe gekocht en Brenet mag waarschijnlijk weg. Feyenoord lijkt me echt nr 1 maar is Brenet niets voor ons ipv Hoever? Moet financieel geen probleem zijn en dan hebben we iig een upgrade.
Volgens mij begin Brenet vandaag op de bank, omdat hij nog niet volledig fit was.
Dat neemt overigens de rest van je verhaal niet weg.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 06 Jan 2023, 20:26
11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 20:20 Brenet inmiddels op de bank met nog een 5 maanden contract. Twente heeft een nieuwe gekocht en Brenet mag waarschijnlijk weg. Feyenoord lijkt me echt nr 1 maar is Brenet niets voor ons ipv Hoever? Moet financieel geen probleem zijn en dan hebben we iig een upgrade.
Volgens mij begin Brenet vandaag op de bank, omdat hij nog niet volledig fit was.
Dat neemt overigens de rest van je verhaal niet weg.
Het feit dat we blij moeten zijn met Brenet zegt eigenlijk een hele hoop......
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 06 Jan 2023, 20:27
29.04.2007 wrote: 06 Jan 2023, 20:26

Volgens mij begin Brenet vandaag op de bank, omdat hij nog niet volledig fit was.
Dat neemt overigens de rest van je verhaal niet weg.
Het feit dat we blij moeten zijn met Brenet zegt eigenlijk een hele hoop......
Want? Gewoon een goede ervaren back die de bank zeker sterker maakt. Weet hoe het is om een kampioenschap te pakken, heeft buitenlandervaring. Maar die discussie is van de zomer ook al gevoerd. Hadden we toen maar Brenet ipv Hoever genomen.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jan 2023, 20:30
GiveCup2day wrote: 06 Jan 2023, 20:27

Het feit dat we blij moeten zijn met Brenet zegt eigenlijk een hele hoop......
Want? Gewoon een goede ervaren back die de bank zeker sterker maakt. Weet hoe het is om een kampioenschap te pakken, heeft buitenlandervaring. Maar die discussie is van de zomer ook al gevoerd. Hadden we toen maar Brenet ipv Hoever genomen.
Tja, zelfs Manolev lijkt een wereldvoetballer naast Hoever.

Ik heb mij groen en geel aan Brenet zitten ergeren toen hij nog in ons mooie tenueke speelde. Hij zal vast zijn waarde hebben naast het veld en maakt je bank misschien wat sterker, maar wat schiet je er verder mee op? Je haalt geen topper in huis en Mwene kan prima als tweede back fungeren. Volgens mij hebben we al meer dan genoeg dertien-in-een-dozijn spelers achterin. Daar moeten we eens echt aandacht aan gaan besteden.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jan 2023, 20:30
GiveCup2day wrote: 06 Jan 2023, 20:27

Het feit dat we blij moeten zijn met Brenet zegt eigenlijk een hele hoop......
Want? Gewoon een goede ervaren back die de bank zeker sterker maakt. Weet hoe het is om een kampioenschap te pakken, heeft buitenlandervaring. Maar die discussie is van de zomer ook al gevoerd. Hadden we toen maar Brenet ipv Hoever genomen.
Waarom heb je iemand voor de bank nodig? We hebben een basisspeler nodig. Voor de bank hebben we Mwene al.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft genoeg breedtespelers en tevens spelers van onderaf die niet minder zijn of die je de tijd en ruimte moet geven. Het gaat juist om versterkingen voor de basis waardoor je basis niet alleen sterker wordt, maar ook je bank als de huidige basisspeler wisselspeler wordt. En dit geldt voor de huidige selectie met name voor achterin.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zeg niet dat we Brenet moeten halen. Ik constateer alleen dat ik Brenet beter vind dan Hoever én misschien ook wel beter dan Mwene. Brenet is gewoon een sterkhouder bij Twente en ze verwachten daar allemaal dat hij een stap hogerop gaat maken, of iig naar een club waar hij meer kan verdienen. Het is 100% zeker een goede upgrade ten opzichte van Hoever, dus helemaal geen gekke teksten van Tinus. Snap niet zo goed waarom iedereen direct in de kramp schiet. Verder ook wel eens met Massimo natuurlijk, alleen je kan jezelf de vraag stellen waarom we dan spelers als Hoever, Mwene, Til, Van Ginkel, El Ghazi etc. halen. Idealiter zijn dat gewoon bankzitters.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 06 Jan 2023, 14:41
11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 14:17 Maar die Brynhildsen is sinds anderhalf jaar CS en heeft enkel daarvoor LB gespeeld. Dan zou ik zeggen dat het een vervanger is van Vertessen en niet van Gakpo.
Hij heeft in totaal 28 wedstrijden als centrumspits gespeeld, waarin hij 13x scoorde en 4 assists gaf. Als linksbuiten heeft hij 67 wedstrijden gespeeld waarin hij 15x scoorde en 15 assists gaf. Enkel de laatste periode speelde hij meer als spits, maar altijd in een systeem met twee spitsen. In sept- okt had hij een goede periode door zes competitiewedstrijden achter elkaar te scoren. Werd daarna steeds vaker als wisselspeler gebruikt. Dat zegt wel iets, zelfs bij Molde niet onomstreden. Voor de positie naast Datro Fofana kreeg vaak een andere speler de voorkeur.
DonyellMalen wrote: 06 Jan 2023, 14:41
11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 14:17 Maar die Brynhildsen is sinds anderhalf jaar CS en heeft enkel daarvoor LB gespeeld. Dan zou ik zeggen dat het een vervanger is van Vertessen en niet van Gakpo.
Hij heeft in totaal 28 wedstrijden als centrumspits gespeeld, waarin hij 13x scoorde en 4 assists gaf. Als linksbuiten heeft hij 67 wedstrijden gespeeld waarin hij 15x scoorde en 15 assists gaf. Enkel de laatste periode speelde hij meer als spits, maar altijd in een systeem met twee spitsen. In sept- okt had hij een goede periode door zes competitiewedstrijden achter elkaar te scoren. Werd daarna steeds vaker als wisselspeler gebruikt. Dat zegt wel iets, zelfs bij Molde niet onomstreden. Voor de positie naast Datro Fofana kreeg vaak een andere speler de voorkeur.
Molde was die laatste wedstrijden al dik kampioen. De spelers die de voorkeur kregen waren geen concurrenten maar een jeugdspeler en een speler die terug kwam van een lange blessure. Meer goodwill dan dat het iets zegt over de kwaliteiten Brynhildsen.

Wel zie ik ook in die compilatie echt een spits. Slim positie kiezen, veel intikkers. Je ziet hem nauwelijks op de vleugel, ook geen noemenswaardige individuele actie, in de zin van dribbel. Upgrade tov Vertessen dus. (wat niet heel moeilijk is) Op termijn niet een speler voor de basis.. maar om het gat achter Luuk te dichten... gewoon doen voor max. 3 mio. of zo.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Jan 2023, 20:20 Brenet inmiddels op de bank met nog een 5 maanden contract. Twente heeft een nieuwe gekocht en Brenet mag waarschijnlijk weg. Feyenoord lijkt me echt nr 1 maar is Brenet niets voor ons ipv Hoever? Moet financieel geen probleem zijn en dan hebben we iig een upgrade.
Jij bent een intrigerend forumlid. Vaak enorm scherp/ kort erop wanneer iemand een voor jou onrealistisch beeld schetst, en dan om de zoveel tijd zelf dergelijke suggesties doen. Ik weet dan oprecht niet of je serieus bent, of probeert iets uit te lokken :wonder: :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brenet.. asjeblieft zeg. Dadelijk komt ie nog aan met Emil Hansson :mrgreen:
IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 28 Jun 2022, 10:58
Clubvoorkeur: PSV, Cambuur
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Charlie webster
Eduard spertsyan
Vega
Thiago almada
De souza
Tsgyankov
Nicnolas raskin
Nakamura
Owen wolf

Na een tijdje meerdere fora en nieuws sites te volgen heb ik dit lijstje met spelers samengesteld waar PSV "concreet" (Belangrijk woord heb ik gehoord) interesse heeft voor deze periode of aankomende zomer. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar:

Tsyankov in combinatie met nagamura/spertsyan als directe aankopen voor het 1e. En probeer souza dan toch maar weer aankomende zomer er bij te voegen

En charlie webster zo snel mogelijk bij jong PSV (met het oog op een snelle overstap naar PSV 1) en owen wolf ook voor de talent pool.
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

volgens mij speelt molde in een 3 5 2 met brynhildsen en fofana als spitsen. speelt dus niet als spits als luuk en niet als linksbuiten zoals cody. ken die brynhildsen voor de rest ook niet.
verwacht dat er niemand meer bijkomt
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 06 Jan 2023, 20:58 Ik heb mij groen en geel aan Brenet zitten ergeren toen hij nog in ons mooie tenueke speelde.
Tja volgens mij kon Brenet daar zelf niet veel aan doen toch?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brenet zou prima aanvulling zijn op de bank maar aangezien we al genoeg rechtsbacks voor de bank hebben is zijn komst niet nodig. Kunnen ons beter voorin versterken aangezien de spoeling daar vrij dun is
Locked