Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Radioverslaggever zegt dit.
Beetje apart wel toch?
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Achja, die moeten ook hun programma volpraten, zal niks betekenen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 07 Jan 2023, 11:13

Radioverslaggever zegt dit.
Beetje apart wel toch?
Ja wel een vreemd bericht. Maar achtergrondinformatie is wel heel breed. Dat kan zijn dat ze wat meer over die speler vertellen maar ook dat PSV hem gescout heeft of iets dergelijks...
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fritske12 wrote: 07 Jan 2023, 10:01 volgens mij speelt molde in een 3 5 2 met brynhildsen en fofana als spitsen. speelt dus niet als spits als luuk en niet als linksbuiten zoals cody. ken die brynhildsen voor de rest ook niet.
verwacht dat er niemand meer bijkomt
Inderdaad

En in 2022 is hij geswitcht van een rol op de vleugel naar een centralere rol. Uitgebreid report over deze speler hier:
https://www.rangersreview.co.uk/tactics ... ryan-kent/
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb eens door de opstellingen van Molde gekeken en wat me opgevallen is, is dat hij de laatste wedstrijden van de competitie niet iedere keer meer startte en de periode daarvoor dat hij vaak gewisseld werd. Hoeft niks te zeggen maar het viel me wel op.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De interesse van PSV is concreet genoeg in ieder geval om LASK het volgende bericht de wereld in te laten slingeren:
https://www.nachrichten.at/sport/fussba ... 00,3770481

(Ik kan het verder ook niet lezen...maar de inhoud laat zich raden)
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 07 Jan 2023, 11:28 Ik heb eens door de opstellingen van Molde gekeken en wat me opgevallen is, is dat hij de laatste wedstrijden van de competitie niet iedere keer meer startte en de periode daarvoor dat hij vaak gewisseld werd. Hoeft niks te zeggen maar het viel me wel op.
Daar is het hierboven al over gegaan. Molde was toen al dik kampioen..had uiteindelijk een voorsprong van 18 punten.

Overigens...de vijver waarin we nu vissen is wel echt redelijk triest hoor. Maar ook wel begrijpelijk.. het gat tussen jong PSV spelers en ons vaandelteam is dit seizoen gewoon dik tegengevallen. Waardoor we nu goedkoop eigenlijk niet PSV-waardige spelers moeten halen voor de korte termijn. Maar mijn voorkeur is om te huren voor deze posities.
Die japanner gaat er niet meteen staan. En brynhildsen is toch meer een typetje wat pakweg 10 jaar geleden naar heerenveen zou gaan of zo. Slechte artiestennaam bovendien. En we hebben al een Branthwaite.. die nederlandse journalisten trekken dat niet joh. Gewoon dik lappen voor Fofana. Of Bas Dost huren om er wat ballen in te leggen. En dan van de zomer weer kijken nadat er weer wat geld op de rekening staat.
Last edited by MaartenV on 07 Jan 2023, 12:02, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 07 Jan 2023, 11:54
DeEintovenaar wrote: 07 Jan 2023, 11:28 Ik heb eens door de opstellingen van Molde gekeken en wat me opgevallen is, is dat hij de laatste wedstrijden van de competitie niet iedere keer meer startte en de periode daarvoor dat hij vaak gewisseld werd. Hoeft niks te zeggen maar het viel me wel op.
Daar is het hierboven al over gegaan. Molde was toen al dik kampioen..had uiteindelijk een voorsprong van 18 punten.
Ooh oeps, ja ik probeer alles te lezen maar soms is er zoveel gezegd dat het niet lukt om alles bij te houden haha. Sorry voor de herhaling dan.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben eens door transfermarkt heen gegaan, maar het is ook niet dik bezaaid met talentvolle linksbuitens die al iets van rendement hebben laten zien. Als er iemand tussenzit heeft hij binnen de kortste keren een grote transfer te pakken. Dat je dan bij Nakamura en Brynhildsen uitkomt is zo vreemd nog niet.

Ik ben enthousiast over Tengstedt en Schjelderup. Tsygankov zie ik ook graag komen, al vind ik het niet ideaal dat het een rechtsbuiten is. Ik verwacht van alledrie echter dat ze te duur zijn. Nakamura en Brynhildsen vind ik twijfelachtig, maar kan begrijpen als PSV het zou proberen. Zou ook nog eens kijken of je niet toch een poging voor Brekalo waagt (aflopend contract). Of misschien Damsgaard proberen te huren? Niemand erbij halen zou ik niet acceptabel vinden met het oog op de titelrace.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit klinkt NIET als een verhuur aan PSV of welke club dan ook deze winter. Contract voor 6,5 jaar ook.... zo hey.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waaruit blijkt dat dit als een verhuur klinkt dan?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 07 Jan 2023, 14:45 Waaruit blijkt dat dit als een verhuur klinkt dan?
Bij vertrouwen verleng je vaak een contract voordat je een verhuur doorzet.
Saibari is underrated.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Chelsea raken ze ineens allemaal geblesseerd. Die gaan voorlopig niemand verhuren denk ik.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 07 Jan 2023, 14:45 Waaruit blijkt dat dit als een verhuur klinkt dan?
Excuus. NIET als verhuur.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV had Fofana beter kunnen betrekken in een Gakpo deal...nog voordat die Chelsea spelers 1 voor 1 geblesseerd uitvielen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chelsea wilde niet meer dan 40 miljoen betalen, dusja..
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 07 Jan 2023, 14:38 Dit klinkt NIET als een verhuur aan PSV of welke club dan ook deze winter. Contract voor 6,5 jaar ook.... zo hey.

Of juist wel: na anderhalf jaar verhuur heeft hij nog 5 jaar contract, geen druk om hem na verhuur te moeten verkopen als hij niet bijtekent
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een aanvaller voor 1,5 jaar huren zou ik echt belachelijk vinden. Aanvallers moet je op kunnen cashen. Half jaar ter overbrugging: prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals Vinicius bedoel je?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daar zat een optie tot koop op in ieder geval. Iedere huur met een optie tot koop vind ik te verdedigen. Wees blij dat we Fein huurden met een optie tot koop. Sommigen hadden hem direct willen kopen en PSV overwoog het ook. Kale huur moet je niet doen voor een aanvaller.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kale aanvallers huren ook niet.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 07 Jan 2023, 16:36 Een aanvaller voor 1,5 jaar huren zou ik echt belachelijk vinden. Aanvallers moet je op kunnen cashen. Half jaar ter overbrugging: prima.
ShovingNE2 wrote: 07 Jan 2023, 16:36 Een aanvaller voor 1,5 jaar huren zou ik echt belachelijk vinden. Aanvallers moet je op kunnen cashen. Half jaar ter overbrugging: prima.
Bedoelde puur vanuit het perspectief van Chelsea. Had jaar PSV, daarna jaartje Bundesliga bijvoorbeeld
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou ik prima vinden: half jaar PSV :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danjuma op de bank bij Villareal, haal die maar op dan :D
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 07 Jan 2023, 17:59 Danjuma op de bank bij Villareal, haal die maar op dan :D
Nja waarom niet? We kunnen hem niet kopen maar als hij hier 20 wedstrijden komt ballen dan kan Villarreal cashen aan het einde van het seizoen. Maybe kost het je een serieuze huursom maar ik vind dat een no brainer. Past perfect in het profiel wat we zoeken.
Locked