Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Ik hoop dat de directie en de RVC kan genieten van weer een prachtige jaarrekening volgend jaar. Wat moet dat geweldig zijn als je bestuurder bent en je al die prachtige cijfers ziet, zo mooi zwart. Daar doe je het allemaal voor.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Het zou goed zijn als er wat druk op de boel komt te staan. Ga eens voor een hele goede linksbuiten. Danjuma is denk ik heel duur, maar is voor minimaal de categorie. Maar ja, geld he.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:21 Ik hoop dat de directie en de RVC kan genieten van weer een prachtige jaarrekening volgend jaar. Wat moet dat geweldig zijn als je bestuurder bent en je al die prachtige cijfers ziet, zo mooi zwart. Daar doe je het allemaal voor.
#BringBackHarryVanRaaij. God hebbe zijn ziel.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Zolang Marcel niet plausibel uitlegt hoe het kon dat hij en Phillip opeens de club tegen de grond lieten donderen heeft ie mijn vertrouwen sowieso nog niet terug.

Ik begrijp ook niet dat daar geen punt van is gemaakt bij zijn aanstelling.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge wrote: 07 Jan 2023, 23:23 Zolang Marcel niet plausibel uitlegt hoe het kon dat hij en Phillip opeens de club tegen de grond lieten donderen heeft ie mijn vertrouwen sowieso nog niet terug.
Laat die like de volgende keer gewoon staan joh, maakt jou het uit. ;)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Verschrikkelijk moment was dat. Maar eerlijk gezegd vond ik de voortzetting van Toon net zo k*t.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Brands heeft het destijds open en transparent gedaan hoor. Begreep de uitdaging van de PL voor hem. De stap die Cocu maakte en de manier waarop daarentegen…
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Laat die like de volgende keer gewoon staan joh, maakt jou het uit. ;)
[/quote]
Standbeeld wrote: 07 Jan 2023, 23:25
ziege maar ook zagge wrote: 07 Jan 2023, 23:23 Zolang Marcel niet plausibel uitlegt hoe het kon dat hij en Phillip opeens de club tegen de grond lieten donderen heeft ie mijn vertrouwen sowieso nog niet terug.
Laat die like de volgende keer gewoon staan joh, maakt jou het uit. ;)
Laptop, touchpad, spontane parkinson, verkeerd geklikt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ruuddevil wrote: 07 Jan 2023, 23:25 Brands heeft het destijds open en transparent gedaan hoor. Begreep de uitdaging van de PL voor hem. De stap die Cocu maakte en de manier waarop daarentegen…
Ze gingen tegelijk. Die klap konden we niet opvangen. En Toon zag het vertrek van de geweldig transparante Marcel Brands ook niet aankomen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

ziege maar ook zagge wrote: 07 Jan 2023, 23:27
ruuddevil wrote: 07 Jan 2023, 23:25 Brands heeft het destijds open en transparent gedaan hoor. Begreep de uitdaging van de PL voor hem. De stap die Cocu maakte en de manier waarop daarentegen…
Ze gingen tegelijk. Die klap konden we niet opvangen. En Toon zag het vertrek van de geweldig transparante Marcel Brands ook niet aankomen.
Lag dat aan Toon of aan Marcel?

Dat het vertrek van deze 2 onze downfall heeft ingeluid moge duidelijk zijn.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:21 Ik hoop dat de directie en de RVC kan genieten van weer een prachtige jaarrekening volgend jaar. Wat moet dat geweldig zijn als je bestuurder bent en je al die prachtige cijfers ziet, zo mooi zwart. Daar doe je het allemaal voor.
Als ze het niet doen gaat de club de afgrond in en zijn ze hun goedbetaalde plekje kwijt.

We willen denk ik niet weten voor enorme puinhoop John en Toon hebben achtergelaten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Misschien eens beginnen met ruim ervaren mensen op kritische zware functies te zetten binnen een risicovolle 100mln organisatie. Je ziet het echt nergens anders dat zoveel nieuwkomers zonder ervaring zoveel ruim baan krijgen in zo'n grote organisatie.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Madueke wrote: 07 Jan 2023, 23:31
Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:21 Ik hoop dat de directie en de RVC kan genieten van weer een prachtige jaarrekening volgend jaar. Wat moet dat geweldig zijn als je bestuurder bent en je al die prachtige cijfers ziet, zo mooi zwart. Daar doe je het allemaal voor.
Als ze het niet doen gaat de club de afgrond in en zijn ze hun goedbetaalde plekje kwijt.

We willen denk ik niet weten voor enorme puinhoop John en Toon hebben achtergelaten.
Het punt is dat er altijd, structureel geld tekort is. We moeten altijd verkopen. Komende zomer moet en zal Sangare verkocht moeten worden. En volgend jaar moet en zal er weer iemand verkocht moeten gaan worden. We hebben namelijk altijd geld tekort. Ook al verkopen we een speler voor 300 miljoen, ook al wordt morgen onder het Philips Stadion een enorme aardgasbel ontdekt, we komen altijd geld tekort. Waar het geld naartoe gaat mag Joost weten. Niet naar een geweldige selectie want dat hebben we niet.

We hebben maar een back die voldoet, centraal is er geen zekerheidje, zonder Gakpo geen buitenspeler die structureel het verschil maken en geen reserve spits. We geven geld uit als water maar op het veld zie het er nul komma nul van terug. En het vervelende is, dit is een repeterend verhaal.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Ik weet dat het niet de hobby van Marcel is, maar hij mag wel wat zichtbaarder worden als AD van een club zonder TD waar hij zowel AD als TD is.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Standbeeld wrote: 07 Jan 2023, 23:23
Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:21 Ik hoop dat de directie en de RVC kan genieten van weer een prachtige jaarrekening volgend jaar. Wat moet dat geweldig zijn als je bestuurder bent en je al die prachtige cijfers ziet, zo mooi zwart. Daar doe je het allemaal voor.
#BringBackHarryVanRaaij. God hebbe zijn ziel.
Onder van Raaij is er uiteindelijk veel mis gegaan bleek achteraf. Maar een ding was er toen wel, enorm veel ambitie. Iets wat nu al jaren ontbreekt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 07 Jan 2023, 23:47 Ik weet dat het niet de hobby van Marcel is, maar hij mag wel wat zichtbaarder worden als AD van een club zonder TD waar hij zowel AD als TD is.
Dat is dus het hele punt waar ik al tijden iets van vindt. Marcel kan en moet niet beide doen. Hij is AD en die rol is al belangrijk genoeg.

Als je tijdelijk een TD moet haal je maar een interim, of schuif VoH/Faber door. Verzin iets. Maar je AD direct al wegtrekken en verantwoordelijk maken voor beide... Ik kan er met de kop niet bij dat dit besloten is. Ook door de RvC. Ze doen maar wat, zit 0 beleid achter. Als je John de Jong zo graag weg wil zorg je dat er een opvolger klaar staat. Anders houd je ff je mond tot je wel een opvolger hebt en dan kan je John vervangen. Maar net als het verkopen van Gakpo, wat je allang had kunnen weten en dus direct op had kunnen handelen... het lijkt wel alsof ze pas wakker worden als het moment al is geweest. En dan loop je dus constant achter de feiten aan. Niet te doen dit beleid. :wall:
Last edited by Juancho on 07 Jan 2023, 23:59, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:44
Madueke wrote: 07 Jan 2023, 23:31
Als ze het niet doen gaat de club de afgrond in en zijn ze hun goedbetaalde plekje kwijt.

We willen denk ik niet weten voor enorme puinhoop John en Toon hebben achtergelaten.
Het punt is dat er altijd, structureel geld tekort is. We moeten altijd verkopen. Komende zomer moet en zal Sangare verkocht moeten worden. En volgend jaar moet en zal er weer iemand verkocht moeten gaan worden. We hebben namelijk altijd geld tekort. Ook al verkopen we een speler voor 300 miljoen, ook al wordt morgen onder het Philips Stadion een enorme aardgasbel ontdekt, we komen altijd geld tekort. Waar het geld naartoe gaat mag Joost weten. Niet naar een geweldige selectie want dat hebben we niet.

We hebben maar een back die voldoet, centraal is er geen zekerheidje, zonder Gakpo geen buitenspeler die structureel het verschil maken en geen reserve spits. We geven geld uit als water maar op het veld zie het er nul komma nul van terug. En het vervelende is, dit is een repeterend verhaal.
Ik ben het met je eens. Het is ook dodelijk voor de club geweest dat je van Cocu, naar Bommel, naar Roger en vervolgens naar Ruud gaat. Er lijkt te vaak geen enkel plan of visie achter te zitten.

Echter moet je wel een keer 'opnieuw' beginnen als je ooit uit die vicieuze cirkel wil komen. John is weg, Toon is weg en ja, helaas is Cody ook weg.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ruuddevil wrote: 07 Jan 2023, 23:31Lag dat aan Toon of aan Marcel?
Die snap ik niet. Toon had het eerder aan moeten voelen komen en ernaar moeten hengelen zodat Marcel het eerder verteld had oid?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Is de RvC er sowieso niet voor om oa controles uit te voeren op het (financiële) beleid dat de directieleden uitvoeren? Ik hoor veel dat John en Toon er een zooitje van hebben gemaakt, maar blijkbaar mochten ze hun gang gaan. Waar was de RvC dan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

ziege maar ook zagge wrote: 08 Jan 2023, 00:02
ruuddevil wrote: 07 Jan 2023, 23:31Lag dat aan Toon of aan Marcel?
Die snap ik niet. Toon had het eerder aan moeten voelen komen en ernaar moeten hengelen zodat Marcel het eerder verteld had oid?
Nou, een AD moet wel van zijn key employees weten hoe ze er in staan. Maar goed, vertrek Brands was ruim voor de zomer bekend. Veel eerder dan Cocu.

https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenla ... -overname/
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

Zo, de heer Brands mag wel eens in actie komen. Om te beginnen dient hij aan te geven wat nu het plan is met de technische directie. Vervolgens mag hij gaan shoppen voor een nieuwe trainer. Want dit is een doodlopende weg.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge wrote: 07 Jan 2023, 23:27
ruuddevil wrote: 07 Jan 2023, 23:25 Brands heeft het destijds open en transparent gedaan hoor. Begreep de uitdaging van de PL voor hem. De stap die Cocu maakte en de manier waarop daarentegen…
Ze gingen tegelijk. Die klap konden we niet opvangen. En Toon zag het vertrek van de geweldig transparante Marcel Brands ook niet aankomen.
Dat lag dan meer aan Toon. Marcels ambities voor de CL waren al heel lang duidelijk. Maar e Toon vond het vooral heel belangrijk om over 1 nacht ijs te gaan en 3 man aan te stellen uit de eigen stal zonder ervaring: Janssen als HJO, v Bommel en John.

Was een fuck up wat ons nu nog steeds schade oplevert en directe aanleiding voor de huidige staat
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 07 Jan 2023, 23:07
Heruone wrote: 07 Jan 2023, 23:05 Marcel moet van de zomer ook een nieuwe trainer aanstellen ;)
Dan stel ook maar een vervanger voor Marcel aan. Want Marcel heeft Ruud zelf aangesteld en de casus John had ie ook al verneukt. Kortom, ze maken er allemaal een zooitje van momenteel.
Nogmaals, Van Nistelrooij is nooit eerste keus geweest.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Wie zat er dan tussen het graag willen behouden van Schmidt en de keuze voor Ruudje?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Johann Vogel wrote: 07 Jan 2023, 23:44
Madueke wrote: 07 Jan 2023, 23:31
Als ze het niet doen gaat de club de afgrond in en zijn ze hun goedbetaalde plekje kwijt.

We willen denk ik niet weten voor enorme puinhoop John en Toon hebben achtergelaten.
Het punt is dat er altijd, structureel geld tekort is. We moeten altijd verkopen. Komende zomer moet en zal Sangare verkocht moeten worden. En volgend jaar moet en zal er weer iemand verkocht moeten gaan worden. We hebben namelijk altijd geld tekort. Ook al verkopen we een speler voor 300 miljoen, ook al wordt morgen onder het Philips Stadion een enorme aardgasbel ontdekt, we komen altijd geld tekort. Waar het geld naartoe gaat mag Joost weten. Niet naar een geweldige selectie want dat hebben we niet.
Verhuurd aan resp. Fenerbahçe, Union Berlin en Racing Club. De investeringen en afschrijvingen van die gasten zijn algemeen bekend.
Post Reply