Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]FritskePhilips[/mention] Leuk, maar graag in het interessante spelers-topic. :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hebt echt gegoogled op jonge spelers, is het niet [mention]FritskePhilips[/mention] ? Zonder context kun je helemaal niets met deze lijst. Je zou hem zelfs kunnen maken met spelers uit de eerste divisie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 10 Jan 2023, 09:22
Ken hem verder niet, maar 18 jaar, basisspeler bij Genk en mee met Marokko op het WK en zijn debuut gemaakt voor Marokkaans elftal tegen Kroatië in wedstrijd om derde plek, klinkt veelbelovend. Speelt bij Genk als 10 in 4-2-3-1.

Een ding is zeker, deze man kan voetballen! Godsklere, de titel van het filmpje is 'prince of pre-assist' maar als ik dat zo zie is daar geen woord aan gelogen, iemand die heel veel key-passes kan geven. Ik ga het doen; doet mij denken aan Mo in zijn periode onder Van Bommel. Zijn stats zijn nog niet zo goed, maar technisch buitencategorie en een extreem goed spelinzicht (ja op basis van Youtube, dus vergeef me als het toch niet zo is ;) ). Oogt overigens wel veel dynamischer dan Ihattaren, waarbij het grotendeels vanuit stilstand ging.

Last edited by Sensation on 10 Jan 2023, 09:44, edited 2 times in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadden we nu maar een goed track-record met Marokkaanse spelers...
La vida és massa curta per no fer broma
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 10 Jan 2023, 08:25 [mention]FritskePhilips[/mention] Leuk, maar graag in het interessante spelers-topic. :)
Oei, my bad. Ik werk hem later bij en zal hem dan volledig plaatsen in het juiste topic.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 10 Jan 2023, 09:41
PSVerDenBosch wrote: 10 Jan 2023, 09:22
Ken hem verder niet, maar 18 jaar, basisspeler bij Genk en mee met Marokko op het WK en zijn debuut gemaakt voor Marokkaans elftal tegen Kroatië in wedstrijd om derde plek, klinkt veelbelovend. Speelt bij Genk als 10 in 4-2-3-1.

Een ding is zeker, deze man kan voetballen! Godsklere, de titel van het filmpje is 'prince of pre-assist' maar als ik dat zo zie is daar geen woord aan gelogen, iemand die heel veel key-passes kan geven. Ik ga het doen; doet mij denken aan Mo in zijn periode onder Van Bommel. Zijn stats zijn nog niet zo goed, maar technisch buitencategorie (ja op basis van Youtube, dus vergeef me als het toch niet zo is ;) )

Dacht dat hij rond de 20mil moet kosten. Dat kunnen wij niet betalen. Wel echt een goede speler.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 10 Jan 2023, 09:38 Je hebt echt gegoogled op jonge spelers, is het niet [mention]FritskePhilips[/mention] ? Zonder context kun je helemaal niets met deze lijst. Je zou hem zelfs kunnen maken met spelers uit de eerste divisie.
Het gaat een beetje ver om bij alle spelers context te plaatsen, maar het was vooral ook om te zien of de forumscouts op enkele namen zouden kunnen anticiperen/reageren.
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 10 Jan 2023, 08:20 PSV zal in ieder geval ook weer op zoek moeten naar nieuwe cashcows. Ik zal een duit in het zakje doen met wat namen:

RV: Wilfried Singo (21, Torino, 2023), Arnau Martinez (19, Girona), Rico Lewis (17, Man City), Gonçalo Esteves (18, Estoril -> Sporting Lissabon), Justin Che (18, Dallas -> Hoffenheim)

RCV: Wassim Boulif (17, Espanyol), Giogio Scalvini (18, Atalanta), Noah Mbamba (17, Club Brugge), Illyia Zabarnyi (19, Dynamo Kiev), Leandro Morgalla (17, 1860 München), Bećir Omeragić (20, FC Zürich), Martin Vitík (19, Sparta Praag), Mees Hilgers (21, FC Twente), Diego Coppola (18, Hellas Verona), Leny Yoro (16, Lille)

LCV: Valentin Gómez (19, Veléz Sarsfield), Fabio Chiarodia (17, Werder Bremen), Leo Hjelde (18, Leeds United)

LV: Björn Meijer (19, Club Brugge), Quentin Merlin (20, Nantes), Milestone Kerkez (18, AZ), Luca Netz (19, Mönchengkadbach), Ian Maatsen (19, Burnley -> Chelsea), Prince Aning (18, Borussia Fortmund), Miguel Gutiérrez (20, Girona), Julian Bernardi (19, Lanús)

CDM: Alan Varela (20, Boca Juniors), Santiago Hezze (20, Huracán),

CM; Fabio Miretti (18, Juventus), Máximo Perrone (19, Vélez Sarsfield), Enzo Loiodice (20, Las Palmas), Ezequiel Fernández (19, Tigre -> Boca Juniors), Fabricio Diaz Badaracco (19, Liverpool Uru)

AMC: Moleiro (18, Las Palmas), Désiré Doué (17, Rennes), Arda Güler (17, Fenerbahçe), Andreas Schjelderup (18, Nordsjælland), Mateus Fernandes (17, Sporting Lissabon), Sidney Raebiger 17, Greuther Fürth)

RW: Abdul Issahaku (18, Sporting Lissabon),

LW: Luca Oyen (19, Genk), Alan Velasco (19, Dallas)

** tijd voor werk, ik zal later nog wat namen aanvullen **
Die Luca Oyen is toch simpel , een belletje naar Papa Davy die bij ons heeft gespeeld
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Muchos clubes europeos están interesados en el centrocampista Chemsdine Talbi, de 17 años del Club Brugge. Clubes como Lille, Leipzig, Wolfsburg, PSV, Ajax, Mónaco, Sassuolo, Salzburgo y Frankfurt están interesados. (@voetbalkrant) #DEVILTIME #Clubbrugge https://t.co/ejNVRqTKTb

Geruchtje. Misschien voor Jong
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 10 Jan 2023, 09:45 Dacht dat hij rond de 20mil moet kosten. Dat kunnen wij niet betalen. Wel echt een goede speler.
Doe maar bijna het dubbele zo ongeveer.
Volgens Belgische media moet hij de duurste uitgaande speler ooit worden, dat is nu De Ketelaere voor 32 miljoen Euro.

City en Napoli zijn het verst blijkbaar, maar Genk wil hem (nog?) niet verkopen:

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/man ... ~a36d8cec/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Oh god
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Anderlecht als een optie voor hem is, is PSV dat natuurlijk helemaal voor hem. Deze jongen is gewoon hartstikke haalbaar.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Jan 2023, 15:29 Als Anderlecht als een optie voor hem is, is PSV dat natuurlijk helemaal voor hem. Deze jongen is gewoon hartstikke haalbaar.
Dan moet er toch echt actie worden ondernomen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij wil naar een top 5 competitie toch? Ik denk dat hij beter kan wachten totdat hij transfervrij is, dan nu voor een som naar Anderlecht. Maar dat zal hij zelf ook wel snappen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 10 Jan 2023, 15:30 Dan moet er toch echt actie worden ondernomen.
Wie zegt dat dit niet het geval is?
Als ik alle berichtgeving over Tsygankov lees, dan heeft PSV serieuze interesse (wat niet hetzelfde is als een bod doen) maar gaat Tsygankov het liefst naar een topcompetitie.

Dus het is best mogelijk dat PSV Tsygankov wil halen en in principe alles rond is, maar Tsygankov nog even wil wachten of er een beter bod komt van een club uit een top 5 competitie.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we het hopen. Om 16:00 de gezamelijke Rik/Marco-tweet wellicht. :mrgreen:

Maar er zal veel van af hangen of Chelsea daadwerkelijk met een bod komt (en of het hoog genoeg is)..
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Jan 2023, 15:35 Hij wil naar een top 5 competitie toch? Ik denk dat hij beter kan wachten totdat hij transfervrij is, dan nu voor een som naar Anderlecht. Maar dat zal hij zelf ook wel snappen.
Misschien een hele domme vraag. Ik lees hier op het forum veel over deze speler, ik heb er zelf nog nooit iets van gezien, maar is hij echt wel zo goed? Met nog maar 6 maanden contract zou hij toch voor veel clubs interessant moeten zijn, maar wordt hij niet overschat als alleen clubs als Anderlecht echt interesse tonen?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zowieso is dat Genk een leuk team om naar te kijken, die backs ook.

En tis een beetje een type Veerman + Mo. Moman.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 10 Jan 2023, 15:37
Standbeeld wrote: 10 Jan 2023, 15:35 Hij wil naar een top 5 competitie toch? Ik denk dat hij beter kan wachten totdat hij transfervrij is, dan nu voor een som naar Anderlecht. Maar dat zal hij zelf ook wel snappen.
Misschien een hele domme vraag. Ik lees hier op het forum veel over deze speler, ik heb er zelf nog nooit iets van gezien, maar is hij echt wel zo goed? Met nog maar 6 maanden contract zou hij toch voor veel clubs interessant moeten zijn, maar wordt hij niet overschat als alleen clubs als Anderlecht echt interesse tonen?
Die vraag moet je niet aan mij stellen. Ik ben niet van de fanclub. Ik ken de speler zelf ook onvoldoende om te kunnen beoordelen of het een topper is voor PSV. Wat ik wel weet is dat potentiële targets hier vaak op een voetstuk worden geplaatst, van Tsygankov tot Ahmedhozic tot Berisha en ga zo maar door.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Jan 2023, 15:42 Die vraag moet je niet aan mij stellen. Ik ben niet van de fanclub. Ik ken de speler zelf ook onvoldoende om te kunnen beoordelen of het een topper is voor PSV. Wat ik wel weet is dat potentiële targets hier vaak op een voetstuk worden geplaatst, van Tsygankov tot Ahmedhozic tot Berisha en ga zo maar door.
En die blijken dan vervolgens er maar weinig van te bakken bij hun nieuwe clubs :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Wilfried Gnonto nog aan dat lijstje willen toevoegen.

Dat Zuid Koreaanse monster had men wel goed in de smiezen hier, maarja, dat is PSV dan weer niet gelukt om hum binnen te halen..
Last edited by Skuddem on 10 Jan 2023, 15:52, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Anderlecht zit dus een beetje in hetzelfde schuitje als PSV. Die kunnen ook niet zomaar miljoenen op tafel gooien aan transfersom en salaris. Dat hij überhaupt al met Anderlecht praat is wel een positief teken.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hey Noni, jij ook actief hier? Awkwaaardddd…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft zelfs al om de tafel gezeten met Anderlecht, dus zegt wel wat ja.
Skuddem wrote: 10 Jan 2023, 15:50 Ik zou Wilfried Gnonto nog aan dat lijstje willen toevoegen.

Dat Zuid Koreaanse monster had men wel goed in de smiezen hier, maarja, dat is PSV dan weer niet gelukt om hum binnen te halen..
Gnonto was prima geweest, zeker voor het magere bedrag van 4.5 miljoen waarvoor hij uiteindelijk naar Leeds United ging.

Pfoeh, daar zat Schmidt wel heel goed ja met Kim. Dat zou wat zijn geweest he, nu echt een beest in de Serie A.
Locked