Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
TomPSV
Legende

Scherpen kom er maar in :lol:
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ze gaan in hoger beroep bij de CAS. Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik kom niet meer bij van het lachen. Als het toch één iemand gegund is, is hij het wel.

Met terugwerkende kracht e.e.a. aan punten in mindering, kom op.
#FreeGeneratie4
tijn0

Hij was niet geschorst, dus niet onrechtmatig.

Dat het valsspelers zijn wisten we al.
Madueke
Legende

koetje
Legende

Misschien is hij daarom altijd wat versuft aan het einde van de wedstrijd bij een voorsprong. Die spelhervattingen worden dan steeds trager.
Persepolis
Vedette

Tijn wrote: 05 Feb 2021, 11:09 Dat is wel echt lekker nieuws. Alleen wel erg raar dat de controle op 30 oktober al was, hoezo duurt het zo lang voordat dit bekend wordt gemaakt? Zit meer dan 3 maanden tussen. Gelukkig wel net na de deadline om een nieuwe keeper te halen. Kunnen we Ajax niet aanklagen voor het onrechtmatig opstellen van Onana in meerdere wedstrijden?
Dat vind ik dus ook raar van Ajax. Het is nu bekend gemaakt, maar het proces loopt dus al maanden en Ajax wist dus dat er een straf zat aan te komen. Ook al hadden ze het niet zo hoog verwacht, zou ik denken dat ze zich hierop zouden voorbereiden in de transfer window. Of ze hebben alle vertrouwen in Scherpen, kan ook natuurlijk.
Maikel
Site Admin

Ajax en Onana gaan tegen de uitspraak in hoger beroep bij het Hof van Arbitrage voor Sport (CAS). "Wij doen uitdrukkelijk afstand van prestatie bevorderende middelen, wij staan uiteraard voor een schone sport", zegt algemeen directeur Edwin van der Sar. "Dit is een verschrikkelijke tegenvaller, voor André zelf maar zeker ook voor ons als club. André is een topkeeper, die al jarenlang zijn waarde bewijst voor Ajax en erg populair is bij de fans. Wij hadden gehoopt op een voorwaardelijke schorsing of op een veel kortere schorsing dan deze twaalf maanden, omdat het aantoonbaar niet bedoeld is geweest om zijn lichaam te versterken en zodoende zijn prestaties te kunnen verbeteren."
Ze wisten daar dus al dat dit speelde. Maar hem alsnog opstellen, hopelijk krijgen ze puntaftrek.
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Zal wel een beroepszaak worden en strafvermindering.
Galactico
Meervoudig international

Hahahaha ik weet niet wat ik lees. Gaat lekker daar; een crimineel, een dopingzondaar, en administratieve fuckups. Op naar het volgende schandaal.....
Kezmania
Meervoudig international

Zo erg is dit middel niet. Wordt redelijk vaak gebruikt bij uitéénlopende klachten. Het heeft nauwelijks voordelen en dit zal ongetwijfeld met een sisser aflopen na een beroep.
Bubba Gump
Meervoudig international

Een klein strohalmpje voor ons. Het zou helemaal top zijn als ze nu ook nog van Utrecht verliezen. Dan is de marge plots maar 4 punten, zonder fatsoenlijke keeper, met een ontevreden Haller en een Promes die zichzelf ook al in Moskou zag zitten. Dan nog een fikse schorsing van Tadic, en er kunnen echt mooie dingen gaan gebeuren.
Assy
Vaste waarde in elftal

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
ShovingNE2
Site Admin

Deze tweet van november 2020:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hatseflats
Vedette

Het stond gewoon op de lijst!
Ardbeg
Mister PSV

Kezmania wrote: 05 Feb 2021, 11:11 Zo erg is dit middel niet. Wordt redelijk vaak gebruikt bij uitéénlopende klachten. Het heeft nauwelijks voordelen en dit zal ongetwijfeld met een sisser aflopen na een beroep.
Zucht.
TomPSV
Legende

Kezmania wrote: 05 Feb 2021, 11:11 Zo erg is dit middel niet. Wordt redelijk vaak gebruikt bij uitéénlopende klachten. Het heeft nauwelijks voordelen en dit zal ongetwijfeld met een sisser aflopen na een beroep.
Schattig die hoop :D
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Een kennis van mij die biljart op hoog niveau heeft een keer een soort slaapmiddel (?) gebruikt wat ook amper de prestatie verbeterde. Heel onschuldig middel maar hij kreeg wel twee jaar schorsing aan zijn broek omdat het op de dopinglijst staat. Over zo'n dingen doen ze echt niet flauw hoor, Onana gaat gewoon een dikke schorsing krijgen.
tijn0

Maar staat het op de antidopinglijst?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Waarom zou je als keeper überhaupt doping gebruiken? Tijdrekkendverhogende middelen dan zeker?
tijn0

Concentratieverhogende middelen lijken me best handig als keeper.
Kezmania
Meervoudig international

Ik ben huisarts en dit middel is bijzonder veelvoorkomend. Geloof het of niet. Er is vast een aanwijsbare reden voor want je gaat hier niet ineens de sterren van de hemel door keepen. Onmogelijk. Letterlijk onmogelijk.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

tijn0 wrote: 05 Feb 2021, 11:17 Concentratieverhogende middelen lijken me best handig als keeper.
Zou dat zo veel verschil maken dan?
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

De qat van Kameroen
Ardbeg
Mister PSV

Kezmania wrote: 05 Feb 2021, 11:19 Ik ben huisarts en dit middel is bijzonder veelvoorkomend. Geloof het of niet. Er is vast een aanwijsbare reden voor want je gaat hier niet ineens de sterren van de hemel door keepen. Onmogelijk. Letterlijk onmogelijk.
Ik geloof er geen drol van dat jij huisarts bent.
Locked