Vergeet Mauro niet...
Transferwindow 2022-2023
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
We hebben dus nodig:
1. CV van hoger niveau
2. Twee backs
3. Een echte nummer 6
4. 2 a 3 nieuwe aanvallers
5. nieuwe grasmeester
En dus een hele zooi spelers waar je echt afscheid van moet nemen of die echt een jaartje verhuur nodig hebben. Succes nieuwe TD!
1. CV van hoger niveau
2. Twee backs
3. Een echte nummer 6
4. 2 a 3 nieuwe aanvallers
5. nieuwe grasmeester
En dus een hele zooi spelers waar je echt afscheid van moet nemen of die echt een jaartje verhuur nodig hebben. Succes nieuwe TD!
Last edited by Juancho on 10 Jan 2023, 23:23, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Armada
- Internationale topspeler
Ik snap dat Noni icm topniveau niet goed. Noni heeft al jaren potentie om dat niveau aan te tikken (en dan praat ik over topniveau binnen PSV). Maar het blijft bij die potentie vooralsnog.Siemen wrote: ↑10 Jan 2023, 23:14Waarbij Noni extreem wisselvallig is en Luuk afhankelijk van aanvoer. Trieste situatie.hondjevandebakker wrote: ↑10 Jan 2023, 23:07 Voorin hebben we nu twee aanvallers van topniveau. Verder is het allemaal nog net niet met Saibari, El Ghazi, Vertessen en Bakayoko. Daar moet deze winter minstens 1 extra aanvaller bij die daadwerkelijk wat toevoegt.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het is altijd lastig te zeggen waarom, maar de Oekraïense competitie staat nu niet bepaald bekend om zijn uitgaande transfers naar top 5 competities. Tel daarbij op dat Tsygankov nooit per se een absoluut top talent is geweest en je komt denk ik tot je antwoord. Maar een hele goede speler is het (inmiddels) wel wmb.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
mag hopen inderdaad dat dit niet zijn echte niveau was.
wat is die de laatste tijd slecht zeg. die jongen kon nog niet eens een bal aan nemen gisteren.
vertessen mogen ze ook wel per direct afscheid van nemen.
Oans bin de Zeeuwen!
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Nationale topspeler
Als wij worden afgetroefd door Anderlecht, kan ik dat moeilijk begrijpen noch verdragen.Heruone wrote: ↑11 Jan 2023, 01:23 Het is altijd lastig te zeggen waarom, maar de Oekraïense competitie staat nu niet bepaald bekend om zijn uitgaande transfers naar top 5 competities. Tel daarbij op dat Tsygankov nooit per se een absoluut top talent is geweest en je komt denk ik tot je antwoord. Maar een hele goede speler is het (inmiddels) wel wmb.
- GiveCup2day
- International
Inderdaad, ze zitten daar financieel ook in de penarie. Mocht hij dus daar naartoe gaan dan hadden wij hem ook financieel makkelijk binnen kunnen hengelen. We hebben allemaal gezien de laatste 2 wedstrijden dat er over de gehele aanvalslinie versterkingen nodig zijn.Siemen wrote: ↑11 Jan 2023, 09:44Als wij worden afgetroefd door Anderlecht, kan ik dat moeilijk begrijpen noch verdragen.Heruone wrote: ↑11 Jan 2023, 01:23 Het is altijd lastig te zeggen waarom, maar de Oekraïense competitie staat nu niet bepaald bekend om zijn uitgaande transfers naar top 5 competities. Tel daarbij op dat Tsygankov nooit per se een absoluut top talent is geweest en je komt denk ik tot je antwoord. Maar een hele goede speler is het (inmiddels) wel wmb.
-
- Vedette
- GiveCup2day
- International
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
https://www.psvfans.nl/PSV-en-ajax-stri ... rnational/
Komt toch weer terug... Geen idee hoe betrouwbaar overigens.
Betreft overigens weer Alexis Vega.
Komt toch weer terug... Geen idee hoe betrouwbaar overigens.
Betreft overigens weer Alexis Vega.
Last edited by DeEintovenaar on 11 Jan 2023, 11:23, edited 1 time in total.
- GiveCup2day
- International
Maar daar kan je best flexibel mee omgaan door midden van een tekenbonus. Zeker als hij van Dynamo gratis weg mag, wat elders te lezen was.DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:20 Denk dat daar gelijk de reden is dat PSV twijfelt, drie miljoen is veel.
-
- Basisspeler
Zelfs als het bedrag niet het probleem is dan zal de speler ook zelf moeten willen.DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:20 Denk dat daar gelijk de reden is dat PSV twijfelt, drie miljoen is veel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat PSV best voor kwaliteit wil betalen, maar als je zo een Tsygankov 3mln gaat geven als salaris dan moet dat qua niveau ook passen in het salarishuis. Je kan hem geen 3mln bieden als Luuk en Sangare als topverdieners ook 3mln verdienen. Ik verwacht namelijk niet dat Tsygankov op dat niveau zit. Geef je het wel dan is er een redelijke kans dat binnen no-time 5 andere spelers hetzelfde aanbod willen.GiveCup2day wrote: ↑11 Jan 2023, 11:22Maar daar kan je best flexibel mee omgaan door midden van een tekenbonus. Zeker als hij van Dynamo gratis weg mag, wat elders te lezen was.DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:20 Denk dat daar gelijk de reden is dat PSV twijfelt, drie miljoen is veel.
-
- Vedette
Drie miljoen salaris hoeft niet te veel te zijn, dat ligt dan wel aan het tekengeld. Stel het klopt dat Kiev alleen een doorverkooppercentage verlangt en hij vraagt 2 miljoen tekenpremie en 3 miljoen salaris, dan gaat het over bijvoorbeeld 4 jaar over 14 miljoen Euro waarvan we dit jaar 3,5 kwijt zijn. Dan vind ik het de gok wel waard.DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:20 Denk dat daar gelijk de reden is dat PSV twijfelt, drie miljoen is veel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Heb jij Tsygankov dan wekelijks zien spelen? Ik denk dat PSV het de gok niet waard vindt namelijk.Robson de Souza wrote: ↑11 Jan 2023, 11:27Drie miljoen salaris hoeft niet te veel te zijn, dat ligt dan wel aan het tekengeld. Stel het klopt dat Kiev alleen een doorverkooppercentage verlangt en hij vraagt 2 miljoen tekenpremie en 3 miljoen salaris, dan gaat het over bijvoorbeeld 4 jaar over 14 miljoen Euro waarvan we dit jaar 3,5 kwijt zijn. Dan vind ik het de gok wel waard.DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:20 Denk dat daar gelijk de reden is dat PSV twijfelt, drie miljoen is veel.
-
- Nationale topspeler
Volgens mij vergeten we ook dat het om mensen gaat... PSV kan vanalles willen maar je bent ook afhankelijk van je target hè. Stel Tsygankov heeft als eisen inderdaad 3 miljoen salaris, 2 miljoen tekengeld en PSV heeft dat geboden dan kan het nog zomaar zijn dat Tsygankov wil wachten he... Als hij denkt dat hij geschikt is voor een top 5 league en die clubs hebben zich nog niet concreet gemeld wil hij zelf misschien wel gewoon nog even wachten. We weten het niet maar laten we niet uit het oog verliezen dat alleen geld niet voldoende is.
- DonyellMalen
- Legende
Ligt aan de alternatieven natuurlijk, er moet wel echt wat bij namelijk. Als ze niet voor zo'n Tsygankov gaan zullen ze daar naast de financiële overwegingen ook sportieve overwegingen voor moeten hebben. Wellicht heeft PSV een andere kandidaat op het oog (waarvan wij nu nog niets weten) die geschikter is.
- GiveCup2day
- International
Nee, dat begrijp ik. Daarom bedoel ik te zeggen dat je hem ook 2 miljoen als tekenbonus kan geven met een salaris van 2 miljoen per jaar. Zahavi pakte ook dik 2,5 miljoen per jaar en die heb ik een stuk lager zitten dan deze Tsygankov. Daarnaast verdien je het bij Tsygankov sowieso wel terug. Die jongen is relatief jong, je pikt hem (bijna) gratis op en je kan hem voor een mooi bedrag verkopen. Zelfs in het meest teleurstellende geval zie ik hem nog wel een miljoen of 8 tot 10 opleveren (zie bijvoorbeeld Doan).Standbeeld wrote: ↑11 Jan 2023, 11:27Ik denk dat PSV best voor kwaliteit wil betalen, maar als je zo een Tsygankov 3mln gaat geven als salaris dan moet dat qua niveau ook passen in het salarishuis. Je kan hem geen 3mln bieden als Luuk en Sangare als topverdieners ook 3mln verdienen. Ik verwacht namelijk niet dat Tsygankov op dat niveau zit. Geef je het wel dan is er een redelijke kans dat binnen no-time 5 andere spelers hetzelfde aanbod willen.GiveCup2day wrote: ↑11 Jan 2023, 11:22
Maar daar kan je best flexibel mee omgaan door midden van een tekenbonus. Zeker als hij van Dynamo gratis weg mag, wat elders te lezen was.
-
- Nationale topspeler
Of Tsygankov is er zelf nog niet uit waar hij wil gaan spelen...DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 11:32 Ligt aan de alternatieven natuurlijk, er moet wel echt wat bij namelijk. Als ze niet voor zo'n Tsygankov gaan zullen ze daar naast de financiële overwegingen ook sportieve overwegingen voor moeten hebben. Wellicht heeft PSV een andere kandidaat op het oog (waarvan wij nu nog niets weten) die geschikter is.