Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Manolev25 wrote: 05 Feb 2021, 11:40 Hij nam het medicijn omdat 'ie zich niet lekker voelde maar is het daar wel voor bedoeld? Anders weet je ook gewoon dat hij daar over liegt.
Hij voelde zich niet lekker en 'pakte een pilletje van zijn vriendin (of vrouw whatever) wat zij ooit voorgeschreven heeft gekregen'. Dus ja, zij had het op recept gekregen, meneer de topsporter niet. Knullig. Dom.
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Manolev25 wrote: 05 Feb 2021, 11:40 Hij nam het medicijn omdat 'ie zich niet lekker voelde maar is het daar wel voor bedoeld? Anders weet je ook gewoon dat hij daar over liegt.
tenzij hij zich niet lekker voelde omdat hij dikke benen of enkels, of ergens anders een vochtophoping had, nee.
Jwoeloe
Moderator

Paco Casal wrote: 05 Feb 2021, 11:41 Dus, de week van Ajax:

1. Brobbey verlengt niet, loopt transfervrij de deur uit
2. Haller niet ingeschreven voor Europa
3. Promes transfer op losse schroeven, vervanger al wel in huis. Neres ontevreden (obv reactie vriendin)
4. Onana 12 maanden geschorst

Het is toch verdomme zonde dat we zelf als een stel B-spelers staan te spelen, want dit Ajax was echt te pakken dit seizoen. Nu gaan ze nog meer punten verspelen, nog meer moeite krijgen. Enige probleem is dat wij dat ook gaan doen.
Een fitte PSV selectie had gewoon al op gelijke hoogte gestaan. Maar goed, als we die niet hebben. En voorlopig ook nog niet lijken te hebben. Dan is 7 punten wel een aardig gat als je het zelf ook zo moeilijk hebt.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Persepolis wrote: 05 Feb 2021, 11:42
tenzij hij zich niet lekker voelde omdat hij dikke benen of enkels, of ergens anders een vochtophoping had, nee.
Aha, duidelijk. Die zien we dus volgend jaar, misschien, een keer terug.

En een wielrenner kan dit weten...
Persepolis
Vedette

Hatseflats
Vedette

worden ze potdomme weer gematst!! ;)
Tijn
Internationale topspeler

En ze zijn dus al flink gematst met de periode van schorsing. Zou ze ook eens niet meezitten. Maar wel lekker dat ze hem een flinke periode moeten missen. Gaat ook tussen de oren zitten van de spelers
Op weg naar nr 26
Vedette

Wat minder onschuldig dus dan gesteld. W-a-t een club.... Ik ga stiekem hopen dat hij niet de enige is ;-)
Sensation
Lid scoutingsteam

Mooi trouwens, net na de transferperiode, alhoewel het de afgelopen maanden intern wel bekend was, maar had me niks verbaasd als ze dan een keeper die te goed is voor een bank bij een topclub nog hadden gehuurd. Maar helaas, Kjell onder de lat.
grasveld
Internationale topspeler

Waarschijnlijk komen ze er wel weer met een lichtere straf vanaf als ze in beroep gaan.

Niet omdat dat terecht is, maar omdat ze altijd mazzel hebben.
Jwoeloe
Moderator

Sensation wrote: 05 Feb 2021, 11:48 Mooi trouwens, net na de transferperiode, alhoewel het de afgelopen maanden intern wel bekend was, maar had me niks verbaasd als ze dan een keeper die te goed is voor een bank bij een topclub nog hadden gehuurd. Maar helaas, Kjell onder de lat.
Stekelenburg op doel denk ik zomaar..
Sensation
Lid scoutingsteam

Jwoeloe wrote: 05 Feb 2021, 11:49
Sensation wrote: 05 Feb 2021, 11:48 Mooi trouwens, net na de transferperiode, alhoewel het de afgelopen maanden intern wel bekend was, maar had me niks verbaasd als ze dan een keeper die te goed is voor een bank bij een topclub nog hadden gehuurd. Maar helaas, Kjell onder de lat.
Stekelenburg op doel denk ik zomaar..
Nog leuker
Sensation
Lid scoutingsteam

Daarbij heeft Onana onbewust het middel Lasimac genomen, een medicijn dat zijn vrouw eerder voorgeschreven had gekregen.

Lijkt mij dat je als topsporter elk pakje wel ff drie keer omdraait? Zeker als het een medicijn op recept is.
Hatseflats
Vedette

Maar misschien had zijn vrouw zogenaamde klachten waardoor ze die pillen kreeg van de huisarts om Onana te helpen om andere stoffen te laten verdwijnen...
Wie zal het zeggen! ;)
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: Ajax

3. Promes transfer op losse schroeven, vervanger al wel in huis. Neres ontevreden (obv reactie vriendin)

Het is toch verdomme zonde dat we zelf als een stel B-spelers staan te spelen, want dit Ajax was echt te pakken dit seizoen. Nu gaan ze nog meer punten verspelen, nog meer moeite krijgen. Enige probleem is dat wij dat ook gaan doen.
Aardige samenvatting denk ik...

Wat een desastreuze week, ongelofelijk wat een nieuws allemaal. Ik baal echt ontzettend.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Sensation wrote: 05 Feb 2021, 11:51
Daarbij heeft Onana onbewust het middel Lasimac genomen, een medicijn dat zijn vrouw eerder voorgeschreven had gekregen.

Lijkt mij dat je als topsporter elk pakje wel ff drie keer omdraait? Zeker als het een medicijn op recept is.
Daarom, geloof niet dat 'ie dat zomaar zonder te checken ingeslikt heeft. Het is geen weekendje Defqon
Heissenberrug
Internationale topspeler

Hahaha wat een pauper bende daar zeg. Voeg casus Nouri ook ff toe aan die lijst hierboven, wat een grap is het ook zeg die club. En die verklaring, wat een fucking leugenaars ook. Echt alles maar dan ook alles is kut aan die club.
Hatseflats
Vedette

Dr. Dre Onono
TomPSV
Legende

Nouri, Promes, Onana, Haller: het zijn roerige tijden in Amsterdam.
ShovingNE2
Site Admin

Benieuwd wat de KNVB doet. Als die standaard 2 jaar schorsing oplegt voor dit middel...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hatseflats
Vedette

ShovingNE2 wrote: 05 Feb 2021, 11:59 Benieuwd wat de KNVB doet. Als die standaard 2 jaar schorsing oplegt voor dit middel...
Staat de KNVB los van de UEFA?
Ik weet niet hoe het werkt, maar de dopingcontrole lijkt door de UEFA gedaan te zijn en niet door de KNVB.
Ik zou het wel lachen vinden, maar denk niet dat de KNVB hier ook iets mee gaat doen?
koetje
Legende

ShovingNE2 wrote: 05 Feb 2021, 11:59 Benieuwd wat de KNVB doet. Als die standaard 2 jaar schorsing oplegt voor dit middel...
Iets in het belang van het NL voetbal/discutabel is acceptabel
Breur
Internationale topspeler

Lijkt mij sterk dat een speler van Telstar door de UEFA op doping gecontroleerd wordt, dus wie weet? 1 jaar, 2 jaar, een aderlating is het zeker.

Ik vind het wel knap hoe de tuchtcommissie heeft kunnen vaststellen dat er geen opzet in het spel was. Dit is juist een maskeringsmiddel voor eventuele andere doping..
ShovingNE2
Site Admin

Johan-Cruijff wrote: 05 Feb 2021, 11:54

Aardige samenvatting denk ik...

Wat een desastreuze week, ongelofelijk wat een nieuws allemaal. Ik baal echt ontzettend.
5. Rijkhoff naar Borussia Dortmund.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Flink gematst al dus:

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/do ... ~aaadc0c3/
,,Eén jaar is een forse straf, begrijp me niet verkeerd. Maar de standaardstraf voor een opzettelijke dopingovertreding is vier jaar. Voor een niet-opzettelijke overtreding is dat twee jaar. Om op één jaar uit te komen, is naast dat niet-opzettelijke aspect een verzachtende omstandigheid nodig.”
Locked