Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thuram is een goede speler, maar absoluut niet voor het niveau dat Chelsea nastreeft. Wat doen ze daar toch allemaal?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 12 Jan 2023, 21:01 Thuram is een goede speler, maar absoluut niet voor het niveau dat Chelsea nastreeft. Wat doen ze daar toch allemaal?
Snap het ook niet. Ik denk dat het een budget verhaal is: ze moeten er iets bijhalen voor in de voorhoede alleen ze hebben nog maar een beperkt budget nadat ze al met geld hebben liggen smijten. Een andere verklaring heb ik niet.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was een rustige transfernieuwsdag vandaag

Image
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 12 Jan 2023, 19:51 Toeterjan >>> Spertsyan

Iemand enig idee of et wat is?
Als die graag in Rusland blijft dan interesseert het mij niet. Wanne sukkel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:ketchup: , laatste week gaat het allemaal gebeuren. Buitenkansjes, je weet wel 😉
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 12 Jan 2023, 23:22 Toch nog een nieuwtje:




https://www.transfermarkt.com/jhon-dura ... 0option%3A
Nou van die clubs moeten we het toch kunnen winnen lijkt mij. Heeft hij ook nog een broer die we kunnen contracteren?? :)
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 12 Jan 2023, 23:31
ComeOnPSV wrote: 12 Jan 2023, 23:22 Toch nog een nieuwtje:




https://www.transfermarkt.com/jhon-dura ... 0option%3A
Nou van die clubs moeten we het toch kunnen winnen lijkt mij. Heeft hij ook nog een broer die we kunnen contracteren?? :)
Hoezo, wil je met Duran Duran gaan spelen?
Of zei je dit in een reflex?
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duran wordt toch al langer aan ons gelinkt?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Sterke, snelle jongen. Techniek is niet echt verfijnd, beetje harde voeten. Vraag is of hij een tempo hoger al aankan. Is pas 19, dus genoeg rek in, maar wel een gokje. Ik snap niet op basis van dit filmpje waarom al die top clubs het in hem zien zitten.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een hoop nonsens komt er toch naar buiten tijdens zo’n transferwindow. Spelers worden uit het niets aan PSV gelinkt en de media nemen het klakkeloos over. Het is vermaak voor degenen die het leuk vinden, maar ondertussen staat de volgende competitiewedstrijd voor de deur en hebben we nog steeds geen vervanger voor Cody. Erger me kapot dat we halverwege gewoon onze beste speler verkopen, uitgerekend dit seizoen en dat er nog niks concreets is gebeurd. We missen niet alleen een vervanger voor Cody, maar ook een stand-in voor Luuk. En een rb, maar ik verwacht dat Sambo eerst de kans zal krijgen.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We wachten dus op een buitenkansje
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands is een koopjesjager en wacht ip de uitverkoop op het einde van de maand. Net zoals bij een echte uitverkoop is dat wat je wilde mogelijk niet helemaal beschikbaar meer en heb je er dat seizoen nog maar weinig aan, maar het is wel lekker goedkoop. Alleen Brands kennende komt ie thuis met een broek (middenvelder) terwijl hij eigenlijk een trui (aanvaller) en een rechterschoen nodig had.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 13 Jan 2023, 08:08 Brands is een koopjesjager en wacht ip de uitverkoop op het einde van de maand. Net zoals bij een echte uitverkoop is dat wat je wilde mogelijk niet helemaal beschikbaar meer en heb je er dat seizoen nog maar weinig aan, maar het is wel lekker goedkoop. Alleen Brands kennende komt ie thuis met een broek (middenvelder) terwijl hij eigenlijk een trui (aanvaller) en een rechterschoen nodig had.
Je kunt ook nog de linkerschoen gewoon weggooien, in plaats van een rechterschoen kopen.

Dan loopt het waarschijnlijk ook wat gemakkelijker.

PS; deze post is voetbalgerelateerd.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Snap ook gewoon niet dat PSV nog ''speurt naar een buitenkansje''. Dat is gewoon topclub onwaardig. Als ze de zaakjes op orde hadden waren de eerste contacten al gelegd op het moment dat Liverpool zijn eerste serieuze bod deed. We kunnen natuurlijk niet achter de schermen kijken en hebben geen idee wat er gebeurt maar het komt niet heel sterk over. Heb het al vaker gezegd maar ik denk dat we schrikken hoe zo'n bende John en Toon hebben achtergelaten. We hebben gewoon geen nagel om aan onze reet te krabben terwijl er de afgelopen jaren miljoenen zijn opgehaald op de transfermarkt. Dat is helaas verkeerd geïnvesteerd door die prutser waardoor we nu na een recordverkoop nog in de koopjeshoek moeten kijken Ben bang dat er weer ergens geschooid wordt om een spelertje te huren wat ik enorm dom zou vinden. Bij Malen is hetzelfde gebeurt en is de 32 miljoen ook verdampt. Brands is altijd iemand van de lange adem maar dat heeft vaker slecht dan goed uitgepakt.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buiten dat, als eind januari een speler komt dan staat ie er niet direct, en gezien het programma in februari is het toch eigenlijk wel wenselijk dat zo'n speler dan toch wel enigszins gewend is geraakt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is gewoon geen geld, lijkt me vrij duidelijk.
#simplythebest
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beste moment voor een inkomende transfer is begin volgende week.

Dan kan die speler de hele week meetrainen en al ready zijn tegen Vitesse.

T zal alleen niet zo gaan lopen ben ik bang.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij maar wachten. En onze grote Oekraïense vriend speelt straks ergens anders. In het einde van de maand komt dit ‘buitenkansje’ helaas toch niet voorbij en krijg je de legendarische quote (in negatieve zin):
“ We hebben het volle vertrouwen in de huidige bezetting”
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eigenlijk kunnen we dit topic wel sluiten als ik het zo lees. Er is geen geld, dus waarom praten we nog over transfers...
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is wel geld, alleen je kunt het maar 1 keer uitgeven. Verschil tussen begin transferperiode en einde kan zo maar een paar ton of enkele miljoenen zijn. Als bijvoorbeeld de interesse op zo'n Tsygankov uitblijft dan kun je lager in de boom gaat zitten. Komt hij wel dan zul je eventueel wat meer moeten bieden. Wij hadden Gakpo op de laatste dag van de zomer transfermarkt ook bijna voor een fooi verkocht. Maar sportief speel je wel met vuur.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens het ED is PSV zelf ook nog altijd actief op de transfermarkt. De Brabanders zouden 'buitenkansjes' in de gaten houden, waarbij het gaat om aanvallers die in grote competities buiten de boot vallen.
Wel om moe van te worden. Als er deze periode niets serieus bijkomt, dan voel ik mij enorm voor de gek gehouden en ben ik er wel klaar mee. Dan ga ik nog naar het stadion zonder verwachtingen en om gezellig bij te kletsen met wat vrienden.

Ik ben inmiddels enorm allergisch voor dat irritante 'buitenkansjes', flikker toch op man. Je verkoopt je (reserve)aanvoerder en je MVP die zowat bij de helft van je doelpunten betrokken is... en je kijkt alleen naar 'buitenkansjes' die dan ook nog eens waarschijnlijk gehuurd worden.

Dat is absolute, absolute, armoede en minachting van je achterban.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 13 Jan 2023, 09:50
Volgens het ED is PSV zelf ook nog altijd actief op de transfermarkt. De Brabanders zouden 'buitenkansjes' in de gaten houden, waarbij het gaat om aanvallers die in grote competities buiten de boot vallen.
Wel om moe van te worden. Als er deze periode niets serieus bijkomt, dan voel ik mij enorm voor de gek gehouden en ben ik er wel klaar mee. Dan ga ik nog naar het stadion zonder verwachtingen en om gezellig bij te kletsen met wat vrienden.

Ik ben inmiddels enorm allergisch voor dat irritante 'buitenkansjes', flikker toch op man. Je verkoopt je (reserve)aanvoerder en je MVP die zowat bij de helft van je doelpunten betrokken is... en je kijkt alleen naar 'buitenkansjes' die dan ook nog eens waarschijnlijk gehuurd worden.

Dat is absolute, absolute, armoede en minachting van je achterban.
Kan het niet beter verwoorden, 100% mee eens.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Minachting van je achterban? :lol:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Suggereren mensen nou echt Djanuma te halen? Hebben we toch een verborgen sok in het kantoor van Marcel?
Locked