Ajax
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
- Legende
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
6. ook deze week is ajax onverminderd kutShovingNE2 wrote: ↑05 Feb 2021, 12:055. Rijkhoff naar Borussia Dortmund.Johan-Cruijff wrote: ↑05 Feb 2021, 11:54
Aardige samenvatting denk ik...
Wat een desastreuze week, ongelofelijk wat een nieuws allemaal. Ik baal echt ontzettend.
7. Punt 6 blijft voorlopig zo.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
De eerste sporter die direct na het tegen de lamp loopt zegt dat ie dat expres heeft gedaan moet nog geboren worden.
Interessant vind ik dat er wordt gesuggereerd dat dit middel helpt als je je niet lekker voelt. Terwijl het, zo lees ik, ook als maskeringsmiddel gebruikt wordt. Recept op naam vrouw. Serieus? Als ze met zo'n lulverhaal wegkomen....
Rol Dopingautoriteit?
Interessant vind ik dat er wordt gesuggereerd dat dit middel helpt als je je niet lekker voelt. Terwijl het, zo lees ik, ook als maskeringsmiddel gebruikt wordt. Recept op naam vrouw. Serieus? Als ze met zo'n lulverhaal wegkomen....
Rol Dopingautoriteit?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hoezo? Krijgen ze minpunten of mag de tegenstander voort met 13 man spelen?
Stekelenburg of Onane, who cares. Promes wel of niet verkocht, who cares? En met Haller of zonder Haller verliezen in Europa is toch ook niet belangrijk. Nu is Haller lekker fit voor de competitie en mag Labyad het in Europa verprutsen.
Het enige wat voor mij de winst van dit hele verhaal is, is dat ALS ze nu een misstap maken dat de crisis meteen de kop op komt steken. Daar helpen 7,5 punt voorsprong ook niet tegen.
Stekelenburg of Onane, who cares. Promes wel of niet verkocht, who cares? En met Haller of zonder Haller verliezen in Europa is toch ook niet belangrijk. Nu is Haller lekker fit voor de competitie en mag Labyad het in Europa verprutsen.
Het enige wat voor mij de winst van dit hele verhaal is, is dat ALS ze nu een misstap maken dat de crisis meteen de kop op komt steken. Daar helpen 7,5 punt voorsprong ook niet tegen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Ren Höek
- Vedette
Misschien voortaan eerst lezen en dan pas oordelen?
Ram heeft helemaal geen oordeel over Onana en zijn verhaal, hij geeft alleen aan dat de schorsing van 1 jaar korter is dan gebruikelijk en dat hij daardoor het vermoeden heeft dat de UEFA een extra verzachtende omstandigheid heeft meegenomen in de strafbepaling.
Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit, vermoedt dat Ajax-doelman Andre Onana bij de UEFA heeft kunnen hard maken dat hij het middel furosemide niet opzettelijk tot zich heeft genomen. Dat maakt Ram op uit de relatief korte schorsing van één jaar.
Ajax verklaart dat Onana zich eind oktober niet lekker voelde en een pilletje van zijn vrouw nam. Dat zou een niet-opzettelijke overtreding kunnen impliceren. Wat daarbij de extra verzachtende omstandigheid kan zijn geweest, is speculeren. ,,En daar word ik niet voor betaald”, zegt Ram.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Bankzitter
Waarschijnlijk. En dat hebben ze heel goed ingezien. De kans was klein dat ze over een ander tijdstip vragen zouden krijgen. Hoewel ik denk dat er onder embargo, wel een paar journalisten op de hoogte zijn geweest.Ihattaren wrote: ↑05 Feb 2021, 12:44 Ajax zag dit natuurlijk allemaal al aankomen, waarom zouden ze anders op donderdag een persconferentie houden voor de wedstrijd tegen Utrecht? Het is al lachwekkend genoeg, dus een hakkelende ten Hag die daarover vragen moet beantwoorden wilden zo snel voor zijn.
- StratumZuid
- Vedette
-
Haha.......... lekker zo’n trol als huisarts.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Trixm
- Vedette
Het is toch ook geen doping, maar een middel om doping mee te maskeren?
Saibari is underrated.