Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is een hele creatieve interpretatie van die paar zinnen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rickskeg wrote: 13 Jan 2023, 09:56 Suggereren mensen nou echt Djanuma te halen? Hebben we toch een verborgen sok in het kantoor van Marcel?
Klinkt smerig...
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus Madueke verkopen en dan maar hopen dat je in de winterse transferwindow je hele selectie dusdanig kunt verbeteren dat je kansen op de titel stijgen, terwijl we vol in het speelschema zitten en spelers tijd nodig hebben om hier fit te geraken / aan hun teamgenoten te wennen en simpelweg te acclimatiseren.

Lekker realistisch..
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 13 Jan 2023, 11:09 Dat is een hele creatieve interpretatie van die paar zinnen.
Blijft allemaal speculeren, maar denk dat PSV nu meer quitte speelt. Bij verkoop Noni kan het pas (door eigen wanbeleid) wat gaan doen.

Maargoed, over op transfernieuws, daar is dit topic inderdaad voor.



Anderlecht lijkt voor een andere speler te gaan, dus Tsygankov valt wellicht af daar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 13 Jan 2023, 10:52 Eens hoor. En ik wacht ook. Echter hoor ik nu al het riedeltje wat ik al meerdere transferperiodes heb gehoord, op het moment dat je dat riedeltje juist niet wilt horen en bijna niet kunt geloven dat je het op dit moment weer hoort. Dat triggert iets bij mij.
Nu ga ik een beetje flauw zijn, maar dat was natuurlijk wel tijdperk John. Wie zegt dat Marcel eenzelfde keuze had gemaakt? Ik ken Marcel als iemand die wel wat meer doortastend is dan John, iemand die ervoor gaat en niet houdt van verliezen. Ik verwacht dan ook niet dat het door jou genoemde riedeltje gaat gebeuren. Het ding is alleen dat we allemaal het liefst NU een versterking hebben, maar goed werk heeft tijd nodig. We moeten onze plek helaas kennen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yes, please!!!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 13 Jan 2023, 11:14 Anderlecht lijkt voor een andere speler te gaan, dus Tsygankov valt wellicht af daar.
Niet dat Anderlecht concurrentie is voor PSV overigens. ;)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 11:16
Armada wrote: 13 Jan 2023, 10:52 Eens hoor. En ik wacht ook. Echter hoor ik nu al het riedeltje wat ik al meerdere transferperiodes heb gehoord, op het moment dat je dat riedeltje juist niet wilt horen en bijna niet kunt geloven dat je het op dit moment weer hoort. Dat triggert iets bij mij.
Nu ga ik een beetje flauw zijn, maar dat was natuurlijk wel tijdperk John. Wie zegt dat Marcel eenzelfde keuze had gemaakt? Ik ken Marcel als iemand die wel wat meer doortastend is dan John, iemand die ervoor gaat en niet houdt van verliezen. Ik verwacht dan ook niet dat het door jou genoemde riedeltje gaat gebeuren. Het ding is alleen dat we allemaal het liefst NU een versterking hebben, maar goed werk heeft tijd nodig. We moeten onze plek helaas kennen.
Oh ja, ik hoop het van harte!

En geduld heb ik tot februari wel hoor, het is meer dat ik verwacht dat als er een jaar lang een waarschijnlijkheid is dat je beste speler vertrekt, je je lijstjes op orde hebt en snel kunt doorschakelen. Vertrouwen in een serieuze versterking heb ik, maar is wel tanende door de huidige berichtgeving.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 11:34
DonyellMalen wrote: 13 Jan 2023, 11:14 Anderlecht lijkt voor een andere speler te gaan, dus Tsygankov valt wellicht af daar.
Niet dat Anderlecht concurrentie is voor PSV overigens. ;)
Nog niet bijna nee.

We zijn toe aan concretere geruchten vandaag..

Transferfriday?! :mrgreen:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 13 Jan 2023, 11:35
Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 11:34
Niet dat Anderlecht concurrentie is voor PSV overigens. ;)
Nog niet bijna nee.

We zijn toe aan concretere geruchten vandaag..

Transferfriday?! :mrgreen:
Yes please!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 13 Jan 2023, 11:34
Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 11:16
Nu ga ik een beetje flauw zijn, maar dat was natuurlijk wel tijdperk John. Wie zegt dat Marcel eenzelfde keuze had gemaakt? Ik ken Marcel als iemand die wel wat meer doortastend is dan John, iemand die ervoor gaat en niet houdt van verliezen. Ik verwacht dan ook niet dat het door jou genoemde riedeltje gaat gebeuren. Het ding is alleen dat we allemaal het liefst NU een versterking hebben, maar goed werk heeft tijd nodig. We moeten onze plek helaas kennen.
Oh ja, ik hoop het van harte!

En geduld heb ik tot februari wel hoor, het is meer dat ik verwacht dat als er een jaar lang een waarschijnlijkheid is dat je beste speler vertrekt, je je lijstjes op orde hebt en snel kunt doorschakelen. Vertrouwen in een serieuze versterking heb ik, maar is wel tanende door de huidige berichtgeving.
Ja, ik geloof wel dat Brands al vroeg bezig was met mogelijke versterkingen. Maar, als de keuze is lang wachten op een topper of nu een speler van niveau El Ghazi, dan weet ik het wel. Je hebt nu niets aan een talent of iemand van niveau Ghazi, je moet iemand hebben die er direct kan staan, iemand die direct wat toevoegt. En als je zo'n topper wil halen dan kost dat tijd aangezien die spelers vaak wachten op een betere club dan PSV. Ik denk dat jij het spelletje ook wel snapt hoor.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bijzondere situatie verkeren we in, veel onzekerheid, weinig namen die concreet worden gelinkt aan PSV behoudens Tsygankov en zo nu en dan een berichtje van Rik Elfrink met wat spelers die gevolgd worden. Ongeduldig afwachten, wederom, het lijkt wel een gewoonte te worden. 1 Ding lijkt me duidelijk, er moet versterking(en) komen!
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet dat het nooit gaat gebeuren maar als we Tsygankov rechts zouden hebben en Danjuma links dan zou mijn xG per wedstrijd (expected orgasms) gelijk verdubbelen, man man man wat zou dat wekelijks een spuitfestijn zijn :ketchup:
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Beste Break!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommel weg? Hendrik tweede keeper? Zou zomaar kunnen.

Dit account had een primeur met de interesse van Anderlecht voor Tsygankov, dus wie weet.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 11:50

Beste Break!
Dus een nieuwe rechtsback en een nieuwe tweede keeper? Drommel out?

Dit is wel bijzonder zeg. Ben benieuwd of het klopt. Hebben ze daar niet ook nog een aanvaller voor een knaak? haha.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kreeg die niet een paar miljoen salaris? Lijkt me niet dat PSV 2 zo'n dure keepers in de selectie wil.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Crombrugge moet in ieder geval weg, Anderlecht wil echt van hem af.

https://www.hln.be/anderlecht/trebel-2- ... ~a7023e2e/

Krijgt wel 1.6 miljoen per seizoen daar..
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommel en Hoever (definitief) out, HvC en Sadiki in. Klinkt niet eens zo verkeerd.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad. Als je daarmee Drommel en Hoever kan lozen is het een prima deal. Anderlecht wilt van HvC af, dus dat kost je amper wat. Sadiki zijn contract loopt af en hoeft dus ook niet veel te kosten.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Andere kant: we moeten bezuinigen op salarisposten, en dan ga je Van Crombrugge nemen. Moet wel zeggen dat het verschil qua niveau echt veel te groot is qua niveau tussen Drommel en Benitez. Lijkt me dat als je dit kan. Je ook zeker een vervanger voor Gakpo kan veroorloven!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat salaris is overigens wel een dingetje, dat moet je niet willen als PSV zijnde. Ik dacht overigens dat hij naar Celtic zou gaan..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommel dan weg en HVC op huurbasis voor 2e seizoenshelft?
En Sadiki transfervrij aan het eind van het seizoen of nu in verband met einde huur Hoever? Zou goed zijn.

Anderlecht wilde Drommel eerder al halen toch??

Edit:
Zowel in 2021 als afgelopen zomer interesse:
https://www.vi.nl/nieuws/drommel-over-t ... te-plaatje

https://www.twenteinsite.nl/oud-spelers ... el-bij-PSV

Misschien een ruildeal?
Last edited by Robson de Souza on 13 Jan 2023, 12:05, edited 2 times in total.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 13 Jan 2023, 12:00 Dat salaris is overigens wel een dingetje, dat moet je niet willen als PSV zijnde. Ik dacht overigens dat hij naar Celtic zou gaan..
Wat zou Drommel per jaar verdienen? Valt wel weer een stukje afschrijvingen weg als Drommel verkast.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sadiki vind ik een prima talent, die zie ik graag komen.
Van Crombrugge vind ik echter niet geweldig. Of hij moet flink inleveren qua salaris en geen probleem hebben met een plekje op de bank, dan is hij niet verkeerd.

Ik zou bij allebei de komst wel verrassend vinden.
OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 12:00 Andere kant: we moeten bezuinigen op salarisposten
PSV wil bezuinigen op salariskosten, om minder afhankelijk te worden van transferinkomsten.
Maar het vertrek van Cody maakt hierop al een groot verschil en het zijn vooral de hoge salarissen van miskopen die aantikken.

Het betreft overigens vooral de afschrijvingen die PSV structureel naar beneden wil hebben.
Last edited by Ren Höek on 13 Jan 2023, 12:07, edited 2 times in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Locked