Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 12:00 Andere kant: we moeten bezuinigen op salarisposten, en dan ga je Van Crombrugge nemen. Moet wel zeggen dat het verschil qua niveau echt veel te groot is qua niveau tussen Drommel en Benitez. Lijkt me dat als je dit kan. Je ook zeker een vervanger voor Gakpo kan veroorloven!
Denk niet dat ze een tweede keeper een dusdanig salaris gaan geven dat een vervanger van Gakpo niet meer mogelijk is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is nog steeds geen linksbuiten ;)
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overigens begrijp ik niet wat ze bij Anderlecht aan het doen zijn. Alle talenten lopen of moeten weg en dan halen ze zo'n Dreyer. De grootste parel, Julien Duranville, loopt er ook nog rond, maar die is denk ik niet meer haalbaar voor PSV.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat we toch al in Brussel waren om de Tsygankov-deal te kapen. Win-Win dan maar...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De fans van Anderlecht zijn in ieder enorm teleurgesteld mocht Noah Sadiki vertrekken, goed teken.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Indien van Crombrugge gehaald wordt dan snap ik de uitspraak van RvN 'Drommel is onze bekerkeeper' een stuk beter, die ene wedstrijd was wel te overzien :tear:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als dat Van Crombrugge gerucht maar niet betekend dat er iets rond Benitez speelt. Kan me anders niet voorstellen dat hij hier komt om de bank warm te houden.

Ben wel enthousiast over die Sadiki. Leuk spelertje en je zal er qua transfersom geen buil aan vallen.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, Van Crombrugge overnemen zodat we twee matige reservekeepers hebben en zodat Anderlecht salaris vrij maakt om Tsygankov te kunnen halen ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Crombrugge is toch ook 2e keeper bij Anderlecht? Misschien een ruildeal dan? Dat PSV niets meer van Drommel verwacht en Van Crombrugge kan hier Benny wel concurrentie bieden. Lijkt me goed.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overigens wel opvallend dat we gisteren aan een 22-jarige Deense keeper werden gelinkt en nu ook weer aan Van Crombrugge. Kan ook toeval zijn, maar als beiden klopt dan lijkt het mij geen toeval.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sadiki nu al transfervrij halen, samen met Van Crombrugge in ruil voor Drommel. Dat lijkt mij wel wat. :L
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommel laten vertrekken en daardoor genoeg salarisruimte hebben voor Tsygankov zou helemaal ideaal zijn. Van Crombrugge klinkt dan stuk minder logisch met z'n 1.6 miljoen per jaar.

Overigens lastig om aan beelden te komen van Sadiki, iemand meer kijk op deze speler? [mention]Heruone[/mention] [mention]Ykhim[/mention] [mention]Sensation[/mention]
Last edited by DonyellMalen on 13 Jan 2023, 12:33, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 11:50

Beste Break!
Hij lijkt nogal zeker van zijn zaak.

Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 12:33
OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 11:50

Beste Break!
Hij lijkt nogal zeker van zijn zaak.

Graag HVC omruilen voor Duranville, daarna ben ik akkoord.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uitverkoop bij Anderlecht. Er wordt nogal geklaagd over het beleid bij PSV, maar Anderlecht is toch al jarenlang het toonbeeld van een slecht geleide club. Ooit een Europese topclub (met oa Rensenbrink als boegbeeld) en nu vooral het lachertje in Belgie. Qua inkomsten vergelijkbaar met PSV en qua uitgaven bijna met Ajax. Dat gaat altijd een keer mis.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 12:33
OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 11:50

Beste Break!
Hij lijkt nogal zeker van zijn zaak.

VoH doet zn werk blijkbaar.

Offtopic: doet Genk wel goed wederom. Met El Khannous (18) hebben ze al een groot talent en die El Hadj (20) is een prima speler.
#simplythebest
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 13 Jan 2023, 12:45
Standbeeld wrote: 13 Jan 2023, 12:33
Hij lijkt nogal zeker van zijn zaak.

Graag HVC omruilen voor Duranville, daarna ben ik akkoord.
Duranville zou prachtig zijn. Als fervent FM speler lijkt het alsof hij al jaaaaren bij ons voetbalt :lol:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sadiki is voor 17 januari PSV speler en van Crombrugge is een van de opties om Drommel te vervangen. Drommel zal deze transferperiode vertrekken (ik verwacht op huurbasis met koopoptie), intern is er bij PSV vertrouwen in Peersman en ik acht dan de kans ook groot dat hij na dit jaar de 2de keeper zal worden aankomend jaar. Vandaar ook de aankoop van Steur, maar dus zal er voor de 2de seizoenshelft een keeper worden gehuurd.

Gaat er nog een buitenspeler komen? Er zijn verschillende lijntjes uitgegooid, maar nog geen concrete onderhandelingen (I guess), bij vertrek van Madueke staat Tsygankov iniedergeval klaar en zal ook nog een (groot) talent worden binnengehaald.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 13 Jan 2023, 13:00 Sadiki is voor 17 januari PSV speler en van Crombrugge is een van de opties om Drommel te vervangen. Drommel zal deze transferperiode vertrekken (ik verwacht op huurbasis met koopoptie), intern is er bij PSV vertrouwen in Peersman en ik acht dan de kans ook groot dat hij na dit jaar de 2de keeper zal worden aankomend jaar. Vandaar ook de aankoop van Steur, maar dus zal er voor de 2de seizoenshelft een keeper worden gehuurd.

Gaat er nog een buitenspeler komen? Er zijn verschillende lijntjes uitgegooid, maar nog geen concrete onderhandelingen (I guess), bij vertrek van Madueke staat Tsygankov iniedergeval klaar en zal ook nog een (groot) talent worden binnengehaald.
Hoe kom je aan deze informatie??
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 13 Jan 2023, 13:02
LaFoquita wrote: 13 Jan 2023, 13:00 Sadiki is voor 17 januari PSV speler en van Crombrugge is een van de opties om Drommel te vervangen. Drommel zal deze transferperiode vertrekken (ik verwacht op huurbasis met koopoptie), intern is er bij PSV vertrouwen in Peersman en ik acht dan de kans ook groot dat hij na dit jaar de 2de keeper zal worden aankomend jaar. Vandaar ook de aankoop van Steur, maar dus zal er voor de 2de seizoenshelft een keeper worden gehuurd.

Gaat er nog een buitenspeler komen? Er zijn verschillende lijntjes uitgegooid, maar nog geen concrete onderhandelingen (I guess), bij vertrek van Madueke staat Tsygankov iniedergeval klaar en zal ook nog een (groot) talent worden binnengehaald.
Hoe kom je aan deze informatie??
zijn duim :)
Saibari is underrated.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 13 Jan 2023, 13:05
DeEintovenaar wrote: 13 Jan 2023, 13:02

Hoe kom je aan deze informatie??
zijn duim :)
Is ook totale onzin dat HVC 2e keeper gaat worden als vervanging voor Drommel, terwijl hij bij Anderlecht één van de grootverdieners is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 13 Jan 2023, 13:10
Trixm wrote: 13 Jan 2023, 13:05

zijn duim :)
Is ook totale onzin dat HVC 2e keeper gaat worden als vervanging voor Drommel, terwijl hij bij Anderlecht één van de grootverdieners is.
Het kan zijn dat PSV Drommel aan Anderlecht verkoopt en Van Crombrugge door PSV wordt gehuurd als 2e keeper voor tweede seizoenshelft.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 13 Jan 2023, 13:11
Mikelvb wrote: 13 Jan 2023, 13:10

Is ook totale onzin dat HVC 2e keeper gaat worden als vervanging voor Drommel, terwijl hij bij Anderlecht één van de grootverdieners is.
Het kan zijn dat PSV Drommel aan Anderlecht verkoopt en Van Crombrugge door PSV wordt gehuurd als 2e keeper voor tweede seizoenshelft.
En waarom zou Anderlecht dat doen?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 13 Jan 2023, 13:11
Robson de Souza wrote: 13 Jan 2023, 13:11
Het kan zijn dat PSV Drommel aan Anderlecht verkoopt en Van Crombrugge door PSV wordt gehuurd als 2e keeper voor tweede seizoenshelft.
En waarom zou Anderlecht dat doen?
Omdat Drommel goedkoper is qua salaris en ze hem al vaker hadden willen halen. Ik speculeer ook maar mij hoor, haha.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 13 Jan 2023, 11:50

Beste Break!
Hoe betrouwbaar is Kristian?
Locked