Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 14 Jan 2023, 17:34
Vanthaman18 wrote: 14 Jan 2023, 17:30 Zou toch wel armoede zijn als we door een club als Girona worden afgetroefd zeg..
Nah, gewoon de City Group. Waardeloos dat dat allemaal mag.

Als dat hem echt is, dan zsm doorschakelen.
wel extra lekker nu dat dat kut city heeft verloren van united
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV

Zal je wel zien dat we het moeten doen met een Edvardsen ofzo
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

James Rodriguez wrote: 14 Jan 2023, 17:55 Zal je wel zien dat we het moeten doen met een Edvardsen ofzo
Ik zie eerder gebeuren dat Brands toch met Karlsson aankomt, en dan mag El Ghazi/Simons weer naar rechts
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 14 Jan 2023, 17:59
James Rodriguez wrote: 14 Jan 2023, 17:55 Zal je wel zien dat we het moeten doen met een Edvardsen ofzo
Ik zie eerder gebeuren dat Brands toch met Karlsson aankomt, en dan mag El Ghazi/Simons weer naar rechts
Dat lijkt mij niet dat dat gaat gebeuren, AZ houdt in de winter ook zijn poot stijf en verlangt zo'n 20 mil.
Daarnaast heeft Karlsson laatst aangegeven graag bij AZ te blijven.
Ik verwacht dat bij het vertrek van Madueke, PSV een speler koopt en een huurt als vervangers van Gakpo en Madueke.
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven

Vanthaman18 wrote: 14 Jan 2023, 17:36 We worden gewoon iedere keer afgetroefd. Allemaal verspilde tijd weer van Brands en co om die jongen warm te maken voor een transfer naar PSV
In de zomer kwamen al onze aanwinsten door "het verhaal". Ben benieuwd wat nu het (sportieve) verhaal naar transfer-targets is, terwijl je heel je aanvallende slagkracht in de verkoop zet of al verkocht hebt...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Chelsea have reached an agreement with Shakhtar Donetsk for Mykhailo Mudryk. €70m + €30m add-ons. 7+ year contract agreed. Leaving Turkey for London to undergo medical

Ook dus gewoon 100 miljoen. Wat een ellende. Onze Marcel maar roepen in de media over Anthony dat het geen marktconforme prijs was.
Last edited by AddoCultheld on 14 Jan 2023, 18:58, edited 1 time in total.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Dit absurde transfergeweld van die Engelsen maken het hele voetbal kapot. Moet je nou zien waar dit naartoe is gegaan: begin bod van Arsenal was 50 miljoen, wordt dus nu uiteindelijk 100 (!) miljoen. Gaat nergens meer over.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Is Madueke als Homegrown speler echt 70/80 mil minder waard dan Mudryk? Ik ken hem niet zo goed maar dit vind ik absurd! Ik verwacht alleen geen vervanging van Gakpo als Madueke toch blijft..
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 14 Jan 2023, 17:33
Standbeeld wrote: 14 Jan 2023, 17:29 Die ouwe naast hem op de foto ziet er wel uit als een oostblokker.
Dat is zijn vader. Die lacht om de berichten die hij van [mention]ComeOnPSV[/mention] kreeg via Facebook.
Ik heb die kale vent even een berichtje gestuurd.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Past wel mooi in het verhaal... Tsygankov die niet naar PSV komt en Marcel weer voor de camera straks met de bekende praatjes :mrgreen: .
Laten we niet vergeten dat los van de hele Noni soap ook nog ene Gakpo vervangen moet worden he. Dat sneeuwt een beetje onder zo, maar ook daar is nog niks voor teruggekomen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik moet eerlijk bekennen dat me er een beetje een ongemakkelijk gevoel bekruipt na vandaag. Gisteren had ik echt een heel goed gevoel, met de mogelijke verkoop van Madueke en aankoop van Tsygankov. Nu lijkt de wereld er heel anders uit te zien. Ben heeeeel erg benieuwd of de leiding van PSV nog iets uit de hoge hoed gaat toveren. Of dat we wederom worden teleurgesteld.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 14 Jan 2023, 19:15 Past wel mooi in het verhaal... Tsygankov die niet naar PSV komt en Marcel weer voor de camera straks met de bekende praatjes :mrgreen: .
Laten we niet vergeten dat los van de hele Noni soap ook nog ene Gakpo vervangen moet worden he. Dat sneeuwt een beetje onder zo, maar ook daar is nog niks voor teruggekomen.
100% waar dat de vervanging van Gakpo op dit moment amper voorkomt in de media en hier ook geen enkele namen concreet worden benoemd. Ben benieuwd de komende week wat er gaat gebeuren.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 14 Jan 2023, 19:15 Past wel mooi in het verhaal... Tsygankov die niet naar PSV komt en Marcel weer voor de camera straks met de bekende praatjes :mrgreen: .
Laten we niet vergeten dat los van de hele Noni soap ook nog ene Gakpo vervangen moet worden he. Dat sneeuwt een beetje onder zo, maar ook daar is nog niks voor teruggekomen.
Vooralsnog hoeft ten aanzien van deze transferwindow sowieso alleen nog maar Gakpo vervangen te worden (al is dit deels al gedaan met El Ghazi in de zomer. Disclaimer; ik zeg daarmee niet dat hij goed genoeg is).
Madueke is nog niet verkocht. Leek even net zo dichtbij te zijn als Tsygankov richting ons, maar met de interesse van Chelsea in Mudryk lijkt dat ineens ook wat minder zeker.
AltijdLoyaal
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 30 Jun 2022, 21:47

Ik vermoed dat Madueke deal van de baan is nu Chelsea Mudryk zo goed als binnen heeft. Voor Gakpo verwacht ik helaas geen vervanger..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Waar komt al die zwaarmoedigheid toch vandaan? Een schijnbare tegenslag en het merendeel zit hier alweer in zak en as. Alsof er geen andere spelers zijn dan Tsygankov. Madueke verkoop ik ook het liefst, maar behouden is ook top. Het is gewoon een toptalent.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

AltijdLoyaal wrote: 14 Jan 2023, 20:08 Ik vermoed dat Madueke deal van de baan is nu Chelsea Mudryk zo goed als binnen heeft. Voor Gakpo verwacht ik helaas geen vervanger..
En ik verwacht dat PSV komende zomer de rest van de spelers moet verkopen en daarna roemloos 9e wordt.....

Mooie eerste post btw.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)

AltijdLoyaal wrote: 14 Jan 2023, 20:08 Ik vermoed dat Madueke deal van de baan is nu Chelsea Mudryk zo goed als binnen heeft. Voor Gakpo verwacht ik helaas geen vervanger..
Ik vermoed dat Madueke op een lager pitje komt, maar aangezien Chelsea afscheid wil nemen van Pulisic, Ziyech, Aubameyang en mogelijk Havertz, zou het me niet verbazen als ze een week of twee terug zijn als 2 á 3 van die spelers weg zijn.
AltijdLoyaal
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 30 Jun 2022, 21:47

Massimo wrote: 14 Jan 2023, 20:13
AltijdLoyaal wrote: 14 Jan 2023, 20:08 Ik vermoed dat Madueke deal van de baan is nu Chelsea Mudryk zo goed als binnen heeft. Voor Gakpo verwacht ik helaas geen vervanger..
En ik verwacht dat PSV komende zomer de rest van de spelers moet verkopen en daarna roemloos 9e wordt.....

Mooie eerste post btw.


Eens moet de eerste zijn he😜 Lees al langere tijd mee.

Hoop overigens wel dat Noni blijft, want als die fit blijft vang je daar in de zomer zoveel meer geld voor dan de genoemde bedragen van nu.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Uit een afgeketste transfer kan soms ook iets goeds/beters ontstaan. Maar we twijfelen allemaal aan de mindset bij PSV. Dat is er niet eentje van een leeuw, maar eerder aangeschoten wild. Met een lekker bedrag voor Noni erbij, kun je 2 prima buitenspelers halen. Kom op zeg, de wereld is groot. Wat doet de scouting het hele jaar door?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 14 Jan 2023, 20:40 Uit een afgeketste transfer kan soms ook iets goeds/beters ontstaan. Maar we twijfelen allemaal aan de mindset bij PSV. Dat is er niet eentje van een leeuw, maar eerder aangeschoten wild. Met een lekker bedrag voor Noni erbij, kun je 2 prima buitenspelers halen. Kom op zeg, de wereld is groot. Wat doet de scouting het hele jaar door?
Spreek vooral namens jezelf zou ik zeggen. Ik twijfel niet aan de mindset van PSV en ik geloof dat de scouting de lijsten al lang klaar heeft liggen. Ik ga niet nog een keer uitleggen dat we afhankelijk zijn van heel veel factoren, want wat je ook zegt, sommigen hier horen wel maar luisteren niet.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 14 Jan 2023, 20:47
Revolinho wrote: 14 Jan 2023, 20:40 Uit een afgeketste transfer kan soms ook iets goeds/beters ontstaan. Maar we twijfelen allemaal aan de mindset bij PSV. Dat is er niet eentje van een leeuw, maar eerder aangeschoten wild. Met een lekker bedrag voor Noni erbij, kun je 2 prima buitenspelers halen. Kom op zeg, de wereld is groot. Wat doet de scouting het hele jaar door?
Spreek vooral namens jezelf zou ik zeggen. Ik twijfel niet aan de mindset van PSV en ik geloof dat de scouting de lijsten al lang klaar heeft liggen. Ik ga niet nog een keer uitleggen dat we afhankelijk zijn van heel veel factoren, want wat je ook zegt, sommigen hier horen wel maar luisteren niet.
Sterker nog, die mindset is misschien wel heel goed. We zullen relatief veel spelers gaan mislopen omdat we gewoon gigantisch hoog inzetten. Waarom genoegen nemen met een bepaald niveau als je het eerst nog bij exceptionele spelers voor niveau PSV kan proberen? Ik vind die mindset uitstekend. Dat de nummer 1 optie op de lijst dan vaker niet dan wel haalbaar is, moet dan maar zo zijn. Beter dan bij nummer 5 op de lijst beginnen. Ik kan me ook voorstellen dat dat bij de fans overkomt alsof de club niet weet wat doorpakken is.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

Vanthaman18 wrote: 14 Jan 2023, 19:15 Ik moet eerlijk bekennen dat me er een beetje een ongemakkelijk gevoel bekruipt na vandaag. Gisteren had ik echt een heel goed gevoel, met de mogelijke verkoop van Madueke en aankoop van Tsygankov. Nu lijkt de wereld er heel anders uit te zien. Ben heeeeel erg benieuwd of de leiding van PSV nog iets uit de hoge hoed gaat toveren. Of dat we wederom worden teleurgesteld.
Hetzelfde hier. Madueke weg en dan 2 toppers er voor terug voorin en je ging misschien nog wel vooruit tov 1 maand geleden.

Nu heb je niks. En een zwaar teleurgestelde, wispelturige en blessure gevoelige buitenspeler EN geen vervanging voor je sterspeler die al vertrokken is.

Als Madueke blijft komt er echt geen vervanger voor Cody meer.
#FreeGeneratie4
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

TheSyb wrote: 14 Jan 2023, 20:15
AltijdLoyaal wrote: 14 Jan 2023, 20:08 Ik vermoed dat Madueke deal van de baan is nu Chelsea Mudryk zo goed als binnen heeft. Voor Gakpo verwacht ik helaas geen vervanger..
Ik vermoed dat Madueke op een lager pitje komt, maar aangezien Chelsea afscheid wil nemen van Pulisic, Ziyech, Aubameyang en mogelijk Havertz, zou het me niet verbazen als ze een week of twee terug zijn als 2 á 3 van die spelers weg zijn.
Dat zou helemaal een ramp zijn. Een week of 2 is 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. Zul je zien, komt Chelsea met een bod van 40+ miljoen, kunnen wij geen vervanger meer halen in die korte tijd.
#FreeGeneratie4
Locked