Zijn dit niet gewoon eigenschappen van een jong talent?Armada schreef: ↑15 jan 2023, 21:45Ik denk dat er vandaag inderdaad ook veel gebeurd is.
- Noni was in meerdere fases de meest gevaarlijke man
- Noni kreeg veel ruimte en weinig weerstand
- Noni ging soms goed voor de voorzet
- Noni ging soms misplaatst voor eigen succes
- Noni was wat wild
- Noni liet zijn mannetje meerdere keren lopen
- Noni reageerde zich af op medespelers
Ik vind Noni geen teamspeler. Niet omdat hij geen voorzet zou geven maar vooral hoe hij zich gedraagt.
Noni Madueke
- mateja
- Internationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak Y
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Dit dus. En dan zijn er ook nog mensen die denken dat PSV vervolgens een rechtsback, rechtsbuiten, back-up spits en een linksbuiten gaat halen.Mikelvb schreef: ↑15 jan 2023, 21:55 Probleem is wel dat ik nu ook niet het vertrouwen heb in onze TD/scouting dat als Madueke verkocht er goed gericht inkopen gedaan zullen worden. Dus vanuit dat idee, is het verkopen van Madueke voor dit seizoen dan nog wel zo verstandig gezien er bij de andere aanvallers nul dreiging vanaf komt.
Je mag blij zijn met een nieuwe links of rechtsbuiten, want als dat zelfs niet lukt springt Ruud van een brug af.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar dat is toch bijzonder kortzichtig? Ik hoop in elk geval dat als je echt belegt dat je niet (alleen) investeert op het moment dat een aandeel al dik gestegen is. Meestal is het beter om dat namelijk te doen voordat de winsten zijn gemaakt…Kingfisher schreef: ↑15 jan 2023, 21:48Rendement zijn goals en assists. En ik geef wel degelijk aan dat Simons en LdJ hadden moeten scoren. Echter heb ik nog van niemand antwoord gehad op mijn vraag wat ze van de afronding van Madueke vinden vandaag. Die was er niet, maar daar hoor ik niemand over.
Als ik ga beleggen is rendement datgene wat ik meer binnenkrijg dan ik had ingelegd. En niet wat ik potentieel had kunnen verdienen. En waarom ik dan niet meer heb verdiend boeit dan niet. Het is er namelijk niet, ongeacht de reden.
Bij Luuk wordt vaak het excuus gebruikt dat er niks gecreëerd wordt, omdat we van hem niet verwachten dat hij zelf kansen creëert. Bij een buitenspeler , die we bekritiseren omdat hij te zelfzuchtig is, is het zeker terecht om zijn afronding te bekritiseren, maar dan is het toch ook logisch dat je hem credits geeft voor de kansen die hij creëert, aangezien hij onmogelijk afgerekend kan worden op het falen van degene, die de kans verprutst?
Of gaan we straks onze verdedigers en keeper ook alleen nog maar afrekenen op hun fouten als er goals uit vallen?
-
- Meervoudig international
Bijzonder om te lezen hoe weinig credits Noni hier heeft.
Ja hij is vaak geblesseerd en is nu nog niet in vorm. Maar hij wordt hier neergezet als het slechtere broertje van Mo. Noni heeft ook geweldige wedstrijden gespeeld, en nu even niet, die jongen is twintig en speelt in een slecht georganiseerd team en moet zich optrekken aan een kereltje van 19 van dat is de huidige situatie. Maar blijkbaar zien we liever types als El Ghazi en verkopen we Noni, en vergeet maar gerust dat bij de verkoop van Noni er meerdere spelers voor terug gaan komen.
Ja hij is vaak geblesseerd en is nu nog niet in vorm. Maar hij wordt hier neergezet als het slechtere broertje van Mo. Noni heeft ook geweldige wedstrijden gespeeld, en nu even niet, die jongen is twintig en speelt in een slecht georganiseerd team en moet zich optrekken aan een kereltje van 19 van dat is de huidige situatie. Maar blijkbaar zien we liever types als El Ghazi en verkopen we Noni, en vergeet maar gerust dat bij de verkoop van Noni er meerdere spelers voor terug gaan komen.
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Drommel. Die wordt hier al afgefikt op het moment dat hij nog geen fout heeft gemaakt. Van Noni mag je meer verwachten dan een El Ghazi. Die laatste is op en daar mag je niks van verwachten. Van Noni mag je meer verwachten als hij zo vaak vrijkomt zoals vandaag. Daar moet zeker 1 of meerdere assists of goals uitkomen. En daar was hij natuurlijk niet de enige in. Maar goed. We mogen van mening verschillen hierin. Ik heb er gewoon de p in. Daar ben ik supporter voor.Thijs schreef: ↑15 jan 2023, 21:58Maar dat is toch bijzonder kortzichtig? Ik hoop in elk geval dat als je echt belegt dat je niet (alleen) investeert op het moment dat een aandeel al dik gestegen is. Meestal is het beter om dat namelijk te doen voordat de winsten zijn gemaakt…Kingfisher schreef: ↑15 jan 2023, 21:48
Rendement zijn goals en assists. En ik geef wel degelijk aan dat Simons en LdJ hadden moeten scoren. Echter heb ik nog van niemand antwoord gehad op mijn vraag wat ze van de afronding van Madueke vinden vandaag. Die was er niet, maar daar hoor ik niemand over.
Als ik ga beleggen is rendement datgene wat ik meer binnenkrijg dan ik had ingelegd. En niet wat ik potentieel had kunnen verdienen. En waarom ik dan niet meer heb verdiend boeit dan niet. Het is er namelijk niet, ongeacht de reden.
Bij Luuk wordt vaak het excuus gebruikt dat er niks gecreëerd wordt, omdat we van hem niet verwachten dat hij zelf kansen creëert. Bij een buitenspeler , die we bekritiseren omdat hij te zelfzuchtig is, is het zeker terecht om zijn afronding te bekritiseren, maar dan is het toch ook logisch dat je hem credits geeft voor de kansen die hij creëert, aangezien hij onmogelijk afgerekend kan worden op het falen van degene, die de kans verprutst?
Of gaan we straks onze verdedigers en keeper ook alleen nog maar afrekenen op hun fouten als er goals uit vallen?
-
Deze PSV-directie is niet in staat om zowel Noni als Cody te vervangen. Het word 1 vervanger en wellicht iemand voor achter Luuk, al dan niet op huurbasis. 2 vervangers betekent ook 2 salarissen en dat gaan ze niet doen. Ik zie zelfs een transfervrije aankoop niet eens gebeuren ivm tekengeld, maar daar zullen ze dan wel weer voor gaan. PSV is de koning van de rommelmarkt. Het is wel eens goed gegaan en nu gaan ze eindeloos door met datzelfde klote-recept. Ze zullen eens een keer lappen voor kwaliteit.
In de zomer gaan we Sangare uitzwaaien en ook dan gaan we nog steeds op een houtje bijten, want geen CL. En niemand die even de achterban informeert over de huidige situatie. De club kan op het gebied van connectie met de supporters zoveel meer dan ze nu laten zien. Tijdens corona kon het wel, nu is het weer 10x niks.
In de zomer gaan we Sangare uitzwaaien en ook dan gaan we nog steeds op een houtje bijten, want geen CL. En niemand die even de achterban informeert over de huidige situatie. De club kan op het gebied van connectie met de supporters zoveel meer dan ze nu laten zien. Tijdens corona kon het wel, nu is het weer 10x niks.
- Hatseflats
- Vedette
Wat!? Juist van el Ghazi moet je echt heeeeeel veel meer verwachten! Wat is dit nou voor een gekke kronkel?Kingfisher schreef: ↑15 jan 2023, 22:15 Van Noni mag je meer verwachten dan een El Ghazi. Die laatste is op en daar mag je niks van verwachten
- SomaQan
- Nationale topspeler
Het probleem dat de meeste met Noni hebben is dat zij verwachten dat Noni wel eventjes het rendement van Gakpo overneemt alsof er niks is gebeurd. Daarom valt zijn egoïsme nu nog duidelijker op. Met Cody hadden we altijd een speler aan de andere kant die genoeg "leverde" waardoor het op rechts geen probleem was om een overspelbare explosieve goochelaar te hebben. Nu Cody weg is en zijn vervanger op links beduidend minder "levert" verwachten wij op de een of andere dag dat hij beter kan doseren in zijn spel.. Noni is nog een broekie en moet in teamverband nog veel leren en anders ala Robben elke bal erin schieten waardoor zijn egoïsme te tolereren is.
-
- Vedette
Noni had alleen tegen Fortuna al 4 assists kunnen/moeten hebben. Ongekend dat die er niet in gingen..
- Joenepsv
- Legende
Is inderdaad ongekend. Met name Luuk had zijn vizier niet op scherp staan. Met de juiste begeleiding kan Noni van hetzelfde niveau worden als Gakpo en ook dezelfde impact hebben op een elftal. Die jongen is ook nog wat jonger natuurlijk. Het oogt vaak ook wat egoïstisch omdat hij veel dribbels te lang doortrekt en daardoor de defensie weer de kans geeft om in positie te komen.
- ruuddevil
- Legende
Het is wel eens goed gegaan inderdaad. Weten jullie nog jongens, dat Defour niet kwam? Toen kregen we Guardado! Inmiddels bijna 10 jaar geleden, maar ik lees het ieder transfer window meerdere keren.Revolinho schreef: ↑15 jan 2023, 22:49 Deze PSV-directie is niet in staat om zowel Noni als Cody te vervangen. Het word 1 vervanger en wellicht iemand voor achter Luuk, al dan niet op huurbasis. 2 vervangers betekent ook 2 salarissen en dat gaan ze niet doen. Ik zie zelfs een transfervrije aankoop niet eens gebeuren ivm tekengeld, maar daar zullen ze dan wel weer voor gaan. PSV is de koning van de rommelmarkt. Het is wel eens goed gegaan en nu gaan ze eindeloos door met datzelfde klote-recept. Ze zullen eens een keer lappen voor kwaliteit.
-
Eens, ik snap oprecht niet dat mensen zeuren over hem nav Fortuna. Hij was de meest dreigende speler (alweer) en had minimaal 3 assist moeten hebben. Als ik Luuk zo zie aankloten zou ik na 80 minuten ook denken je zoekt het maar uit.
-
- Vedette
https://www.caughtoffside.com/2023/01/1 ... um=twitter
https://www.90min.com/posts/PSV-issue-d ... ni-madueke
Als hij echt weg gaat, dan moet er zoiets gebeuren: ook Spurs en Palace willen Madueke halen. Laat Chelsea maar weer eens een gek bod gaan doen..
Edit:
Ook West Ham heeft interesse.
Hopelijk kunnen we er nu nog meer uitslepen...
https://www.90min.com/posts/PSV-issue-d ... ni-madueke
Als hij echt weg gaat, dan moet er zoiets gebeuren: ook Spurs en Palace willen Madueke halen. Laat Chelsea maar weer eens een gek bod gaan doen..
Edit:
Ook West Ham heeft interesse.
Hopelijk kunnen we er nu nog meer uitslepen...
- Standbeeld
- Mister PSV
In het artikel staat alleen dat andere PL clubs hem ook al een tijd in de gaten houden. Het is alleen niet concreet. Alleen Chelsea is concreet tot nu toe, volgens de berichten.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Laat het maar snel gebeuren, zodat PSV kan handelen en versterkingen kan binnenhalen, al ben ik er best bang voor dat het allemaal weer last minute wordt en we alsnog met lege, of niet kwalitatief gevulde, handen staan. Het idee alleen al is om gek van te worden.
- Juancho
- Mister PSV
In dat kader wellicht beter dat een niet topclub in Engeland hem koopt. Als Noni dan toch gaat (en nogmaals, niet mijn voorkeur) laat een club als West Ham dan maar die 40 miljoen lappen + flink doorverkoop %. Dan heb je er bij een toekomstige doorverkoop ook nog wat aan. En dat % moet dus echt heel fors zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ja dat inderdaad.M.Delgado schreef: ↑16 jan 2023, 10:19 Laat het maar snel gebeuren, zodat PSV kan handelen en versterkingen kan binnenhalen, al ben ik er best bang voor dat het allemaal weer last minute wordt en we alsnog met lege, of niet kwalitatief gevulde, handen staan. Het idee alleen al is om gek van te worden.
Dat gesteggel duurt dan tot het einde waardoor PSV zelf niet meer kan handelen.
Plus je ziet dat een speler gedurende interesse en onderhandelingen er niet met zijn hoofd bij is.
Zie Gakpo in de CL kwalificatie wedstrijden.
Het zou eigenlijk niet moeten mogen een transfer periode tijdens de lopende competities.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
De 30mil van Chelsea is dus afgewezen en PSV mikt echt op 45mil.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=413522
Oorspronkelijke bron is dit artikel waar ik helaas geen rechten voor heb:
https://www.ed.nl/PSV/eerste-geur-van-s ... %2Ft.co%2F
-
Top, eindelijk tonen we wat ballen buiten het veld. Moet je eens kijken wat dat kan opleveren... zie Martinez, Antony en Mudryk (die volgens velen hier hetzelfde zou gaan opleveren als Gakpo )
Moet je eens nagaan als we Gakpo niet hadden verkocht, hadden we dan meer punten gehaald tegen Sparta en Fortuna? En gezien de interesse in Madueke had je hem dus mogelijk helemaal niet hoeven te verkopen, wat hadden we er dán uit kunnen peuteren?
Maar goed: on-topic. Madueke moet lekker blijven, contract met jaartje verlengen en nog 1,5 jaar minimaal hier blijven. Basisspeler zijn en belangrijk worden. Dán een transfer, niet nu.
Moet je eens nagaan als we Gakpo niet hadden verkocht, hadden we dan meer punten gehaald tegen Sparta en Fortuna? En gezien de interesse in Madueke had je hem dus mogelijk helemaal niet hoeven te verkopen, wat hadden we er dán uit kunnen peuteren?
Maar goed: on-topic. Madueke moet lekker blijven, contract met jaartje verlengen en nog 1,5 jaar minimaal hier blijven. Basisspeler zijn en belangrijk worden. Dán een transfer, niet nu.
- Juancho
- Mister PSV
Heel goed, al vind ik 45 miljoen nog altijd onderkant gezien de fase waarin we zitten. Maak er 55 + bonus/percentage van en je kan het gesprek serieus opstarten.Sensation schreef: ↑16 jan 2023, 10:28 De 30mil van Chelsea is dus afgewezen en PSV mikt echt op 45mil.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Huh, letterlijk twee posts hierboven heb je het over 40mil +doorverkoop, dan komt er bericht dat PSV 45mil wil en dan is dat opeens de onderkant en moet PSV 55 +bonus/doorverkoop vragen?Juancho schreef: ↑16 jan 2023, 10:42Heel goed, al vind ik 45 miljoen nog altijd onderkant gezien de fase waarin we zitten. Maak er 55 + bonus/percentage van en je kan het gesprek serieus opstarten.Sensation schreef: ↑16 jan 2023, 10:28 De 30mil van Chelsea is dus afgewezen en PSV mikt echt op 45mil.