Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Joosth
Vaste waarde in elftal

Ahmed Musa is nu transfervrij op te pikken. Zou met zijn snelheid best een fijne aanvulling kunnen zijn voor het elftal.
milansandro
Legende

Musa?
Is dat niet een soort Bruma?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Unnerstall zijn contract loopt af en het lijkt me niet dat hij gaat verlengen. Als je kijkt naar een goedkope optie voor 2e keeper, als je ervan uit gaat dat Muller dat nog niet is, dan is Blaswich in mijn ogen ook een prima 2e keeper.

Keer wat anders dan een Roorda Moens Waterman Zoetebier of Ruiter.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Een jonge speler uit de Bundesliga viel laatst voor het eerst in: Tim Civejan van Augsburg.
Heeft bluf, speelt vooral verticaal een spelverdeler vanaf het middenveld. Hij xou wel evht een grote kunnen worden op het middenveld,op de aanvallende posities.
ruuddevil
Legende

Ik spring even op de bandwagon. Strand Larsen, Noorse spits van Groningen, heeft weer gescoord. Net 21 geworden en 1.93 lang. Wij missen lengte na vertrek De Jong.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik spring achter je aan.
We zoeken een back-up voor Dumfries en Max.
Nu Dumfries zijn contract niet verlengd, wat zijn goed recht is kunnen we er wel vanuit gaan dat hij gaat vertrekken. Teze is al een goede vervanger gebleken in mijn ogen maar achter hem en Max is het nog niet van het gewenste niveau.
Sambo en Oppergård zijn er nog niet, al zijn het wel grote talenten.

Arias is een goede vervanger en zal een held voor mij blijven. Alleen ik vraag mij af of hij dat zelf nog wel wilt, hij had flink wat jaren hier al gespeeld en was toe aan iets nieuws.

Een andere optie uit Frankrijk.
Hij is jong, longen van een paard, doet mij denken aan een jongere versie van Dumfries en kan ook op linksback/verdedigende middenvelder uitde voeten.. van Montpellier: Junior Sambia.

Dit seizoen speelt hij als rechtsback en intussen vijf assists.

ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 13 Feb 2021, 18:02 Ik spring even op de bandwagon. Strand Larsen, Noorse spits van Groningen, heeft weer gescoord. Net 21 geworden en 1.93 lang. Wij missen lengte na vertrek De Jong.
Daar dacht ik enige tijd geleden ook al aan. Nog niet echt een sterke kopper volgens mij, maar je hebt wel fysiek meer in de box. Als hij in 20 duels al bij 14 goals betrokken is in zo'n verdedigend team, dan zit daar echt nog wel progressie in.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Klop jezelf op de borst zoveel je wil, maar Mercer en ik waren het hier al over eens na Groningen-PSV :mrgreen:

Daarmee overigens niet gezegd dat hij moet komen. Haal Luuk maar naar huis. Zo'n stabiele factor is welkom.
ShovingNE2
Site Admin

Ykhim wrote: 14 Feb 2021, 13:52 Haal Luuk maar naar huis. Zo'n stabiele factor is welkom.
Die gaat volgend jaar echt niet meer in de plannen voorkomen daar. Wellicht dat hij een rol puur als pinchhitter voor lief neemt daar vanwege het mooie land. Maar anders kan hij terugkomen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Zal niet makkelijk worden, een flinke transfersom betalen kan niet gezien zijn leeftijd. Wellicht huren. De Jong met Madueke, Gakpo en Gotze daar omheen zou moeten werken. En dan Max die ze op het hoofd van De Jong legt.
loginnaam
Internationale topspeler

Malen voor 35+ verkopen, De Jong voor 10 terughalen moet wel lukken, toch? Is dat geld meer dan waard.
Struviet
Meervoudig international

Met De Jong weet je precies wat je in huis haalt. Voor de Eredivisie een topspits, daarbuiten vooral een goede kopper en pinchhitter. Ik zou er wel 10 miljoen voor over hebben hoor, als Malen vertrekt.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maar wil Luuk dat dan?! En voor ons verdienmodel is het ook niet handig om twee spitsen te hebben, die je nooit meer zult verkopen.
ruuddevil
Legende

Zahavi moet je sowieso lozen. En we gaan echt geen 10 mln voor Luuk betalen hoor.
loginnaam
Internationale topspeler

Thijs85 wrote: 14 Feb 2021, 18:30 Maar wil Luuk dat dan?! En voor ons verdienmodel is het ook niet handig om twee spitsen te hebben, die je nooit meer zult verkopen.
Als Luuk vooral de bank blijft warm houden dan lijkt het mij zeker wel interessant voor hem dus hopelijk wil hij wel. En voor ons verdienmodel is het cruciaal om ook ervaren spelers te hebben die voorop in de strijd kunnen gaan en andere spelers bij de les kunnen houden. Met Luuk halen we ook een aanvoerder terug en aangezien we genoeg jonge, talentvolle spelers voorin hebben (Madueke, Romero, Vertessen, Fofana) is juist een speler als Luuk heel waardevol.
Struviet
Meervoudig international

Andere ex-PSV'er die naar mijn idee best interessant kan zijn: Davy Pröpper. Speelt dit seizoen heel erg weinig. Vind ik een goede speler en zou op een van de 2 posities waar Rosario/Sangaré nu staat kunnen spelen. Voegt dan meer voetbal toe.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Leek hier een beetje in een negatief sfeertje te zijn weggegaan of heb ik dat mis? Fijne speler wel idd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ruuddevil
Legende

Staat bij Shoving op de zwarte lijst, dus die kan fluiten naar een terugkeer...

Zou samen met Jahanbaks een goede impuls zijn.
Joenepsv
Legende

Hij is in elk geval voor veel te weinig geld weg gegaan. 14 Miljoen dacht ik. Was er toen niet iets van onvrede over een wissel of een reservebeurt? Maakt ook niet uit. Hele goede speler die de ideale man op ons middenveld zou zijn. Brengt loopvermogen en bovenal voetballend vermogen.
DC_PSV
Vedette

Propper was ontevreden nadat hij reserve was in de thuiswedstrijd tegen Osijek (0-1 verlies). Hij ging direct naar zn zaakwaarnemer Laros om te klagen. Paar weken later was hij weg.

https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/ ... osijek.amp
#simplythebest
ruuddevil
Legende

Waarom speelt ie weinig bij Brighton? Was nog niet zo lang geleden een belangrijke speler daar.
DC_PSV
Vedette

Was geblesseerd en Brighton deed het goed tijdens zijn afwezigheid. Net als Zoet, wiens vervanger het goed tijd bij Spezia, die nu ook de bank warm houdt.
#simplythebest
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou als ik mn geld kon uitgeven voor een middenvelder sowieso voor Joey Veerman gaan. Enigste twijfel die ik heb is of hij defensief sterk genoeg is voor in de double pivot. Kanttekening dat of Rosario of Sangare een transfer zou maken (wellicht die eerste).
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ben het wel eens over Veerman. Die heeft echt alle technische en tactische kwaliteiten om te slagen. Ook geen slap lulletje zoals Propper die om het minste en geringste al huilie huilie ging doen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Veerman is wel een groeibriljant idd. Maar dan moet daarachter een hele ervaren CV komen die Veerman en Sangaré kan coachen. Er vanuit gaande dat Rosario een mooie transfer gaat maken naar een Sampdoria oid. Mss doet Atalanta zelfs gek, deden ze voor Lammers ook.

Voor die CV positie, once again; Gigot of Vogt graag.

Voor CM/CVM; is Midtsjø niet interessant? Als AZ hem niet overpriced.

Andere interessante speler; Fransérgio, 30-jarige Braziliaanse middenvelder van SC Braga. Heeft de kwaliteiten om zowel op half-tien als op CVM te spelen.

Buyalskyi, ook interessant. 27-jarige middenvelder van Dinamo Kiev. Kan ook op alle middenveld posities uit de voeten:
Last edited by Sensation on 15 Feb 2021, 08:33, edited 1 time in total.
Post Reply