Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 16 jan 2023, 10:53 Huh, letterlijk twee posts hierboven heb je het over 40mil +doorverkoop, dan komt er bericht dat PSV 45mil wil en dan is dat opeens de onderkant en moet PSV 55 +bonus/doorverkoop vragen?
:monkey:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Vedette

Ik denk dat [mention]Juancho[/mention] hier onderscheid maakt in de kopende club, wat natuurlijk vrij logisch is.
De kans lijkt mij is groter dat Noni voor de jackpot van een West Ham naar top Engeland gaat dan dat hij nog binnen de top van Engeland een (grote) transfer maakt.
Dan is het logisch dat je in het geval van een transfer naar West Ham vooral mikt op een hoger doorverkooppercentage.
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind 60 miljoen de absolute onderkant. Maar goed, er is ook een reden waarom ik geen succesvolle TD ben :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DonyellMalen
Legende

Hoe dan ook, Vivell (die pas net bij Chelsea zit) wil hem heel graag hebben. Wilde Madueke al naar Leipzig halen, dus die gaan nog wel een nieuw bod doen.
OnsPSV
Meervoudig international

Kan de originele bron niet vinden. Maar dus volgens de Telegraaf dus echt losstaand van de mudryk deal
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, dat is al vanuit meerdere kanten benoemd inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Juancho
Mister PSV

Sensation schreef: 16 jan 2023, 10:53
Juancho schreef: 16 jan 2023, 10:42

Heel goed, al vind ik 45 miljoen nog altijd onderkant gezien de fase waarin we zitten. Maak er 55 + bonus/percentage van en je kan het gesprek serieus opstarten.
Huh, letterlijk twee posts hierboven heb je het over 40mil +doorverkoop, dan komt er bericht dat PSV 45mil wil en dan is dat opeens de onderkant en moet PSV 55 +bonus/doorverkoop vragen?
Ja dat was nog VOOR het artikel dat jij post he. Ik ging toen nog uit van het bod van Chelsea :mrgreen:. Verder zit er vooral een verschil in wat ik vind dat moet gebeuren en wat PSV denkt dat er moet gebeuren. Mijn ondergrens kan wel 45/50/60 of wat dan ook zijn, dat zal voor PSV (helaas) wat anders liggen. Als PSV bereid is te verkopen voor bijv. 40 miljoen, dan idd liever via een West Ham met nog extra forse doorverkoop % dan gelijk naar Chelsea. De kans dat je dan nog een leuk extra bedrag krijgt bij doorverkoop is een stuk kleiner.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende

ShovingNE2 schreef: 16 jan 2023, 11:41 Ja, dat is al vanuit meerdere kanten benoemd inderdaad.
Roep dat hier al het hele weekend idd. :mrgreen:

Chelsea komt sowieso terug met een nieuw bod, hoe eerder, hoe beter voor ons. PSV moet snel schakelen bij een verkoop.
De Realist
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak V

DonyellMalen schreef: 16 jan 2023, 11:47
ShovingNE2 schreef: 16 jan 2023, 11:41 Ja, dat is al vanuit meerdere kanten benoemd inderdaad.
Roep dat hier al het hele weekend idd. :mrgreen:

Chelsea komt sowieso terug met een nieuw bod, hoe eerder, hoe beter voor ons. PSV moet snel schakelen bij een verkoop.
Klinkt als een goed plan maar waarschijnlijk wordt er dan nog steeds gewacht op een buitenkansje ipv dat de portemonnee wordt getrokken om het sportieve aspect te waarborgen.
Alvast voorsorteren op het mislopen van champions league ofzo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Legende

En dat nieuwe bod is waarschijnlijk ook niet hoog genoeg en zo blijven ze onderhandelen. Nog 2 weken te gaan..
DadOfFour
Internationale topspeler

Heruone schreef: 16 jan 2023, 11:36 Ik vind 60 miljoen de absolute onderkant. Maar goed, er is ook een reden waarom ik geen succesvolle TD ben :mrgreen:
Maar je bent dus wel een TD, maar dan onsuccesvol?
Is jouw achternaam toevallig dezelfde als die van onze spits die helaas even vergeten is hoe hij moet scoren?
La vida és massa curta per no fer broma
DonyellMalen
Legende

Armada
Internationale topspeler

Lijkt er op dat Noni een prestige project is voor die TD. Hij wilde Noni al eerder naar RB halen.

Dus voor zijn gevoel heeft hij het al vroeg zien zitten, hem naar een andere club zien gaan is dan wrang.

Als PSV zijnde investeerde ik nu wel in wat geruchten van andere clubs… Noni’s entourage zal dat ook doen om de druk op te voeren.

Zo werkt dat spelletje.
Robson de Souza
Vedette

Wat een egoist ook..
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak U
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Robson de Souza schreef: 16 jan 2023, 15:06

Wat een egoist ook..
Met afstand de slechtste van het veld!
Ex unitate vires
Ykhim
Lid scoutingsteam

Hij deed ALLES fout! :mrgreen:
Chucky
Vedette

Het was wel wonderlijk inderdaad, ik dacht tijdens de wedstrijd al dat Madueke wel 3 assists had kunnen hebben, terwijl ik hem daarnaast tegelijk ook enorm egoïstisch vond spelen.
Ittot
Internationale topspeler

Geweldig potentieel, een echte ongepolijste diamant. Ik hoop dat hij blijft, een van de weinige spelers die zelf iets kan creëren. We moeten juist vertrouwen geven aan spelers als Xavi en Madueke, die kunnen ten slotte wedstrijden beslissen, en dus niet verkopen. De vraag is wie er op dit moment voor terug komt, het ziet er niet naar uit dat we alles op orde hebben gezien de vervanging van Gakpo.
MaartenV
Nationale topspeler

Robson de Souza schreef: 16 jan 2023, 15:06

Wat een egoist ook..
Als hij een egoïst was geweest dan was hij natuurlijk voor het record van Tadic gegaan. Maar nee hoor...hij liet die laatste assist liggen en ging ervoor om die bal zo hoog mogelijk de tribune in te jassen om tijd te winnen voor zijn team.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dit puntverlies is voor ongeveer 50% aan Madueke te wijten 😤
Armada
Internationale topspeler

Mooi cynisch toontje.

Echter, ik ben blij als hij voor min. 35m vertrekt.

Iedereen mag zijn mening hebben. De casus Madueke is een hele ingewikkelde en wordt steeds ingewikkelder.
milansandro
Legende

Armada schreef: 16 jan 2023, 15:53 Mooi cynisch toontje.

Iedereen mag zijn mening hebben. De casus Madueke is een hele ingewikkelde en wordt steeds ingewikkelder.
En dan neem ik aan dat je dit op sociaal, mentaal gebied bedoelt?
Of meer met de entourage om hem heen?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Armada
Internationale topspeler

milansandro schreef: 16 jan 2023, 15:55
Armada schreef: 16 jan 2023, 15:53 Mooi cynisch toontje.

Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.

Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).

Het is FC Madueke, ondanks dat hij ook wel eens een voorzet geeft. De jongen heeft enorm potentieel maar ik twijfel dermate aan het feit dat hij dat potentieel in Eindhoven tot wasdom brengt, dat ik nu eieren voor mijn geld koos. Ik denk ook dat je een beter selectielid kunt vinden.

Bijna een tegenpool van Xavi.
Laatst gewijzigd door Armada op 16 jan 2023, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Op weg naar nr 26
Vedette

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:05
Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.

Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).

in potentie een 2e Mo Ihattaren.
DadOfFour
Internationale topspeler

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:05

Dat is toch spijtig. Men had wellicht gehoopt dat Noni zich op zou trekken aan Xavi; een leeftijdsgenoot, maar met een veel grotere drive en een portie zelfkennis waar je u tegen zegt.
Jammer dat dat niet lijkt te lukken, met zowel Noni als Xavi in bloedvorm had PSV niet gestaan waar ze nu staan.
La vida és massa curta per no fer broma
Plaats reactie