Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Haha, ik moest het echt vijf keer lezen. Wat is dit zeg. Hier kan ik echt niet bij. Kom op man, waar zijn we nou mee bezig.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Het kastje van Blind had al gaan piepen als hij het PSV shirt aan had moeten trekken. Die had bij ons nooit een minuut gespeeld. Blij dat ie naar Bayern is.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Helemaal klaar met het beleid van PSV.
#FreeGeneratie4
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

milansandro wrote: 16 Jan 2023, 14:11
De Realist wrote: 16 Jan 2023, 14:09

Is eigenlijk voor mij reden voor ontslag op staande voet
Eigenlijk wel..
Wie verzint dit toch?
Een of andere wereldvreemde figuur?
Marcel, met goedkeuring van de hoge baasjes. Geruststellende gedachte met het oog op de toekomst.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal wrote: 16 Jan 2023, 14:14 Helemaal klaar met het beleid van PSV.
Ben nu wel op het punt dat ze mijn grens bereikt hebben ja.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Daisy blind is echt zwaar over de grens. Een van de minst sympathieke spelers en tegenovergestelde van wat PSV uit zou moeten willen stralen ooit.

Hoop dat dit in het stadion wordt opgepikt zaterdag, dit kan echt niet
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00

De wedstrijd van gisteren heeft zeker niet geholpen maar Blind polsen is toch echt wel waanzin. Buiten of het sportief wat toevoegt, het brengt je alleen maar hoorngelach van mensen buiten de club en de supporters krijgen al rillingen bij de gedachte van Blind in een PSV shirt. Dan sta je wat mij betreft echt los van de werkelijkheid en wat er speelt onder je supporters..
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Als dit waar is zou ik dit zo ontzettend teleurstellend vinden. Eén omdat niet één supporter die Ajax kop in een PSV shirt wil zien. Ik laat nog liever mijn linkerpink eraf knabbelen door een eekhoorn dan dat. En twee dat betekend dat ze wéér doen waarom we in de problemen zitten. Geld uitgeven aan spelers zonder restwaarde en een hoog salaris. Ook nog eens voor een positie die niet eens het slechtst bezet is. Linksbuiten, spits, rechtsback, cvm lijken mij hogere prioriteit.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Paco Casal wrote: 16 Jan 2023, 14:14 Helemaal klaar met het beleid van PSV.
Voerde we maar beleid, de lamme leidt de blinde bij PSV
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV

Ze worden met de dag gekker lijkt het
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Zielige vertoning.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Besef ook even dat het potje van zo'n 6 mil wat er schijnt te zijn na de verkoop van Cody zo goed als helemaal in de zakken van Blind was verdwenen.

Ja, de prioriteiten zijn duidelijk.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Eenhoopjob wrote: 16 Jan 2023, 14:12 Iedereen Waterreus uitlachen voor zijn idee en achter de schermen wordt het bijna werkelijkheid 😂

Ben blij dat het niet doorging.
De ervaring leert dat dat soort suggesties sowieso nooit helemaal uit de lucht komen vallen. Als je Waterreus, Afellay of Hans Kraaij "een idee" hoort delen, dan zit daar meestal sowieso een kern van waarheid in.

Het goede nieuws is dat Daley Blind geen PSV'er is. Het had erger gekund, zeg maar :mrgreen:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Eentje voor later: "Waar was u toen bekend werd dat PSV interesse toonde in rasajacied Blind?"
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Lijkt wel of doelbewust de totale ineenstorting van PSV wordt nagestreefd..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Even los van het sentiment en de waarschijnlijk veel te hoge salariseisen van Blind. Op dit moment is Max onze linksback, die is verdedigend misschien nóg kwetsbaarder en aan de bal is het sowieso niet beter dan Blind. Had ik Blind graag in ons mooie shirt gezien? Nee. Kan ik de interesse ergens begrijpen? Ja.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV

Marcel Brands ga aub wat nuttigs met je tijd doen en haal eens een fatsoenlijke vervanger voor Gakpo. Het is niet dat de interesse voor Gakpo pas sinds kort is je weet al een dik jaar dat de beste man weggaat... en we worden zodadelijk afgetroefd door Girona.....
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik lachte hem altijd uit als hij in zijn ajaxshirt achter alles en iedereen aan zat te sjokken. Kan me niet voorstellen om zo iemand bij ons erin te hebben staan. Waar zijn we mee bezig?
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Het wordt tijd voor een frisse wind met mensen aan het roer die wat verder durven kijken dan de ED en transfervrije buitenkansjes. Mensen met een vernieuwende en moderne kijk op voetbal, scouting, etc. Sinds Philips weg is, lijkt ook iedere vorm van innovatie en creativiteit vertrokken. En hebben we gvd Brainport als hoofdsponsor….
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Drommels wrote: 16 Jan 2023, 14:32 Marcel Brands ga aub wat nuttigs met je tijd doen en haal eens een fatsoenlijke vervanger voor Gakpo. Het is niet dat de interesse voor Gakpo pas sinds kort is je weet al een dik jaar dat de beste man weggaat... en we worden zodadelijk afgetroefd door de.City Group
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Wie bedenkt er zoiets doms om Blind te willen halen. Hebben we dan helemaal geen ambitie meer. Boscagli is toch veel beter.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Robson de Souza wrote: 16 Jan 2023, 14:02
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Het concept gifbeker en het concept van oneindigheid. Die combinatie, op blue monday. Hup PSV!
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV

M.Delgado wrote: 16 Jan 2023, 14:34
Drommels wrote: 16 Jan 2023, 14:32 Marcel Brands ga aub wat nuttigs met je tijd doen en haal eens een fatsoenlijke vervanger voor Gakpo. Het is niet dat de interesse voor Gakpo pas sinds kort is je weet al een dik jaar dat de beste man weggaat... en we worden zodadelijk afgetroefd door de.City Group
Naar mijn idee ben je dan niet overtuigend genoeg geweest als je door Girona(City group) bent afgetroefd. Te triest voor woorden...
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

11 Sir Tinus wrote: 16 Jan 2023, 14:06 Wééééér iemand zonder contract/aflopend contract, wééééér iemand uit de categorie NL11/Eredivisie/oude bekende en wéééééér iemand die veel kost en niets oplevert.

Ik ben altijd geirriteerd als mensen zeggen; doek dan de scouting maar op :angry: , maar in dit geval zou ik dat uitstekend kunnen begrijpen.
Die scouting is een en al vriendendienstbaantjes (met een succes% lager het aantal goals van Saibari) dus opdoeken scheelt je € én (jazeker: EN) je merkt er op het veld niks van.
Locked