Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 wrote: 15 Jan 2023, 16:58 Het ergste is niet eens het balverlies, maar meer nog hoe hij daarna terug sjokt. Hij staat gvd net in het veld, is dus nog helemaal fit en hoeft alleen maar mee te lopen met een oude vent van bijna 40 die er al 90+ minuten op heeft zitten . Maar Yilmaz sprint weg bij hem, omdat Saibari niet meeloopt om volledig vrij in de 16 te staan, bizar.
Vooral dit ja.
Ik heb de samenvatting nog eens gezien en het is ongelooflijk hoe Saibari eerst een simpele kaats verprutst en daarmee de bal volkomen onnodig aan Fortuna schenkt, om vervolgens eerst mee te sjokken met Yilmaz en daarna op de bal te letten i.p.v. Yilmaz. Die daardoor makkelijk wegloopt en helemaal vrij komt te staan.

Dan kun je nog jong zijn, maar dat mag nooit gebeuren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vond sowieso dat Xavi super belangrijk was met al die ruimte en zijn versnelling met de bal aan de voeten. Hij maakte het de tegenstander lastig en die pakte zelfs nog geel. De wissel was dus heel erg ongelukkig en ik denk dat Vertessen ook beter was in die rol, maar die had het tegen Sparta heel slecht ingevuld.

Het leergeld wat we al hebben betaald voor Saibari op de flanken te zetten is al best fors en hij komt nog steeds niet verder dan 0 goals en 1 assist.
Sao-Mellow
Meervoudig international

KKD niveau, nog lang niet goed genoeg voor het eerste.
Joenepsv
Legende

Tja Saibari beoordelen op zijn rendement/spel is hetzelfde als de slager vragen om je huis te stuvadoren en dan ontevreden zijn. Saibari is geen aanvaller maar moet door wanbeleid op een voor hem vreemde positie lopen. Die jongen doet zijn best maar is natuurlijk in niks een vleugelspeler.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Luie speler, terugzetten naar Jong PSV.
Breur
Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 16 Jan 2023, 14:23 Tja Saibari beoordelen op zijn rendement/spel is hetzelfde als de slager vragen om je huis te stuvadoren en dan ontevreden zijn. Saibari is geen aanvaller maar moet door wanbeleid op een voor hem vreemde positie lopen. Die jongen doet zijn best maar is natuurlijk in niks een vleugelspeler.
Of hij er wat aan kan doen of niet, hij staat op een positie waar je rendement moet hebben. Heb je dat niet, dan moet je maar terug naar de bank/jong PSV. Hij is schijnbaar niet goed genoeg om op zijn eigen positie door te breken dus ook niet goed genoeg voor PSV 1 op dit moment.
Galactico
Meervoudig international

Verhuren aan een Belgische middenmoter
Joenepsv
Legende

Breur wrote: 16 Jan 2023, 14:33
Joenepsv wrote: 16 Jan 2023, 14:23 Tja Saibari beoordelen op zijn rendement/spel is hetzelfde als de slager vragen om je huis te stuvadoren en dan ontevreden zijn. Saibari is geen aanvaller maar moet door wanbeleid op een voor hem vreemde positie lopen. Die jongen doet zijn best maar is natuurlijk in niks een vleugelspeler.
Of hij er wat aan kan doen of niet, hij staat op een positie waar je rendement moet hebben. Heb je dat niet, dan moet je maar terug naar de bank/jong PSV. Hij is schijnbaar niet goed genoeg om op zijn eigen positie door te breken dus ook niet goed genoeg voor PSV 1 op dit moment.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar ik vind het altijd lastig om spelers te beoordelen (ofwel af te branden) als ze uit nood op onwennige posities moeten spelen.
Ittot
Internationale topspeler

Wat een domme domme domme fout. Ook nog eens fout in zo'n beetje het enige wat hij redelijk kan; de bal vast houden. Sjokte ook terug daarna. Voor de rest nog niet veel soeps dus hij mag van mij echt verhuurd worden. zsm.
DonyellMalen
Legende

RIO wrote: 16 Jan 2023, 14:30 Luie speler, terugzetten naar Jong PSV.
Dat hij Burak liet lopen was wel ongelooflijk ja. Dat heeft gewoon met instelling te maken, in verdomme de 97e minuut met 1-2 voorsprong en 10 vs 11.
Drommels
Bankzitter

Deze jongen is toch totaal geen PSV 1 waardige speler, totaal geen fan van hem. Maarja bij gebrek aan beter :tear:
Tijn
Internationale topspeler

Breur wrote: 16 Jan 2023, 14:33
Hij had gisteren wel een assist moeten hebben, want hij stak Luuk heerlijk weg. Dat Luuk hem daarna zo blind inschiet kan hij niet veel aan doen.
DonyellMalen
Legende

Is er ook niet bij morgen. Wordt nu wel echt heel dun in de breedte.
Persepolis
Vedette

Ook bij hem: dit zou een verhuur-seizoen moeten zijn. Spelers als hij en Bakayoko moeten veel minuten maken op hun huidige niveau om stappen te zetten, niet pendelen tussen basis en bank bij een stroef lopend PSV waarin ze tekort komen en dus ondermaats presteren. Het is echter zo onwijs dun voorin dat die kans er niet is.
DonyellMalen
Legende

Vandaag jarig, 22 jaar geworden.

Geeft 'ie zichzelf een keer een goal voor z'n verjaardag vandaag?!
DonyellMalen
Legende

Die bal moet 'ie natuurlijk gewoon maken. Geen excuses. Deze jongen laat tot nu toe echt geen enkel rendement zien.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Selectie opvulling, meer niet.
DC_PSV
Vedette

Onbegrijpelijke en tegelijkertijd slechte invalbeurt. Heeft geen diepgang, geen actie, geen rendement en is al 22. Tja, wat moeten we hiermee.
#simplythebest
Hightower
Regelmatige invaller

Wat een waardeloze invalbeurt gisteren. Net als Bakayoko afgelopen zondag.

Hoeveel krediet krijgen deze jongens wel niet van onze trainer, en wanneer gaan ze eens leveren, goals en assists.

Ze zijn, op dit moment, echt PSV onwaardig.
Chucky
Vedette

Hightower wrote: 09 Feb 2023, 08:47 Wat een waardeloze invalbeurt gisteren. Net als Bakayoko afgelopen zondag.

Hoeveel krediet krijgen deze jongens wel niet van onze trainer, en wanneer gaan ze eens leveren, goals en assists.

Ze zijn, op dit moment, echt PSV onwaardig.
Bakayoko moet gewoon de tijd krijgen vind ik.

Af en toe een invalbeurtje in de 70e minuut als we (comfortabel) op voorsprong staan, zodat hij zich steeds beter in het team kan 'mengen'.
Nu wordt hij te vroeg gebracht en direct door een gedeelte hier afgefakkeld, terwijl die jongen echt wel talent heeft.
Ik voorzie niet dezelfde potentie als Gakpo, maar die werd ook heel rustig gebracht waardoor hij zich gestaag kon ontwikkelen.

In het geval van Saibari zie ik het - voornamelijk gezien zijn leeftijd - wel wat anders.
Van een 22-jarige speler mag je langzamerhand wel verwachten dat er echt geleverd gaat worden, en dat gebeurt eigenlijk nooit.
Afgelopen zondag had ik hem in De Kuip weliswaar toch eerder gebracht dan Bakayoko, maar laatstgenoemde heeft in ieder geval een stuk meer potentie.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Viel gewoon ruk in, hoeven we niet moeilijk over te doen. Echter heeft hij, in mijn ogen, al lang laten zien dat hij de potentie heeft om een waardevolle speler voor PSV te worden. Laten we dit soort jongens niet te snel afschrijven.

Ik vind het geen buitenspeler, met zijn fysiek en voetballend vermogen zou hij op het middenveld heel goed uit de voeten moeten kunnen. Ik ben nog niet klaar om hem af te schrijven in ieder geval. Dat heb ik in het verleden eens gedaan met Mauro Jr, en kijk hoe dat zich nog heeft ontwikkeld. Hij moet zich uiteraard wel door gaan ontwikkelen, maar volgens mij heeft hij al flinke stappen gezet en ziet PSV in hem in de toekomst een waardevolle selectiespeler.
#FreeGeneratie4
DonyellMalen
Legende

Geweldig: assist vandaag. :mrgreen:
DC_PSV
Vedette

Hoe hij die kans bijna verprutste, wtf was dat voor een schot? :lol:
#simplythebest
Maikel
Site Admin

De vlag kan uit

Eindelijk een assist
Joenepsv
Legende

Een niet bedoelde maar daarom niet minder welkome assist. Leuk voor hem in elk geval.
Post Reply