Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Ittot
Internationale topspeler

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:05
milansandro schreef: 16 jan 2023, 15:55
En dan neem ik aan dat je dit op sociaal, mentaal gebied bedoelt?
Of meer met de entourage om hem heen?
Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.

Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).

Het is FC Madueke, ondanks dat hij ook wel eens een voorzet geeft. De jongen heeft enorm potentieel maar ik twijfel dermate aan het feit dat hij dat potentieel in Eindhoven tot wasdom brengt, dat ik nu eieren voor mijn geld koos. Ik denk ook dat je een beter selectielid kunt vinden.

Bijna een tegenpool van Xavi.
Je weet van te voren natuurlijk nooit of het er uit komt bij iemand, dat is het risico dat je moet durven nemen. Over het mentale gedeelte, ik snap dat daar twijfels over zijn, ook intern. Er zijn echter genoeg voorbeelden van spelers die dat op die leeftijd ook hadden en het alsnog hebben gemaakt. Zoals een Ibrahimovic. Maar goed dat is natuurlijk wel een reden voor PSV om er misschien toch voor open te staan. Dat rijden zonder rijbewijs is natuurlijk te achterlijk voor woorden, ik hoop dat PSV hem daarvoor ook hard gestraft heeft.

Ik ben wel heel benieuwd wat je onder een beter selectielid verstaat. Ik ben namelijk ook een heel goed selectielid. Maar geen goede voetballer. Ik mag echter hopen dat PSV mij niet aantrekt (voor PSV dan).
We moeten ook presteren en daarvoor hebben we ook goede voetballers nodig. Als daar een randje aan zit, zoals bij Noni, is dat aan de technische staf, en met Ruud voorop, om dat te managen. We hebben op dit moment voldoende selectieleden. Echter voldoen er te weinig aan PSV norm. Madueke heeft dat wel en we hebben geen noodzaak om te verkopen. Dus dan vind ik 35m in het huidige transfergeweld een beetje karig. Heel erg karig.

Dat hij zelf wil snap ik ook wel, hij kan zich nu in een keer onafhankelijk tekenen en de stap naar top PL maken. Dat wil iedereen. Maar dat is toch geen reden om overstag te gaan?
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Was een van de beste spelers op t veld. Zo veel aanvallen gingen via hem. Heerlijke speler om naar te kijken, uiteraard lukt nog niet alles en mist hij soms het overzicht.

Zonder Madueke hebben we aanvallend echt helemaal niets over. En ik heb veel te weinig vertrouwen in onze capaciteit om een goede vervanger te halen. Wat dat betreft vind ik de casus Gakpo een goed beeld geven, de kans dat we daar een fatsoenlijke vervanger voor krijgen is vrij klein.

Dit PSV zonder Madueke is echt een afschuwelijk elftal, zonder enige creativiteit in de voorste linie.
ComeOnPSV
Vedette

Vraag me af of ze nog terug gaan komen voor Madueke.

ComeOnPSV
Vedette

Dr. Gonzo schreef: 16 jan 2023, 16:21 Dit PSV zonder Madueke is echt een afschuwelijk elftal, zonder enige creativiteit in de voorste linie.
Klopt, maar als er 2 buitenspelers voor terug komen is er weer creativiteit.
MaartenV
Nationale topspeler

Er wordt hier wel eens vergeten dat het niet zo vreemd is dat een aanvaller egocentrisch is. Denk Afellay, Depay, Kezman, Lozano, Malen of aan onze befaamde braziliaanse spitsen uit een verder verleden. Weinig mis mee, als je maar presteert en kansen creeert voor jezelf en teamgenoten.

Depay...dat was bij PSV een mega-egoistische voetballer. Vanaf 30 meter van het doel was de kans al groot dat hij ging schieten. Had geloof ik een historisch laag #goals/#schoten. Daar kan Madueke bij lange lange lange na niet aan tippen.
Armada
Internationale topspeler

Ittot schreef: 16 jan 2023, 16:20
Armada schreef: 16 jan 2023, 16:05

Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.

Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).

Het is FC Madueke, ondanks dat hij ook wel eens een voorzet geeft. De jongen heeft enorm potentieel maar ik twijfel dermate aan het feit dat hij dat potentieel in Eindhoven tot wasdom brengt, dat ik nu eieren voor mijn geld koos. Ik denk ook dat je een beter selectielid kunt vinden.

Bijna een tegenpool van Xavi.
Je weet van te voren natuurlijk nooit of het er uit komt bij iemand, dat is het risico dat je moet durven nemen. Over het mentale gedeelte, ik snap dat daar twijfels over zijn, ook intern. Er zijn echter genoeg voorbeelden van spelers die dat op die leeftijd ook hadden en het alsnog hebben gemaakt. Zoals een Ibrahimovic. Maar goed dat is natuurlijk wel een reden voor PSV om er misschien toch voor open te staan. Dat rijden zonder rijbewijs is natuurlijk te achterlijk voor woorden, ik hoop dat PSV hem daarvoor ook hard gestraft heeft.

Ik ben wel heel benieuwd wat je onder een beter selectielid verstaat. Ik ben namelijk ook een heel goed selectielid. Maar geen goede voetballer. Ik mag echter hopen dat PSV mij niet aantrekt (voor PSV dan).
We moeten ook presteren en daarvoor hebben we ook goede voetballers nodig. Als daar een randje aan zit, zoals bij Noni, is dat aan de technische staf, en met Ruud voorop, om dat te managen. We hebben op dit moment voldoende selectieleden. Echter voldoen er te weinig aan PSV norm. Madueke heeft dat wel en we hebben geen noodzaak om te verkopen. Dus dan vind ik 35m in het huidige transfergeweld een beetje karig. Heel erg karig.

Dat hij zelf wil snap ik ook wel, hij kan zich nu in een keer onafhankelijk tekenen en de stap naar top PL maken. Dat wil iedereen. Maar dat is toch geen reden om overstag te gaan?
Ik denk dat de onzekerheid een serieuze factor op dit moment. Ik lees: geen noodzaak om te verkopen. Ik denk dat er wel een noodzaak is om te verkopen als PSV zich serieus wil versterken.

Je kunt altijd wachten of het eruit komt, er zijn veel voorbeelden van jongens waar die waarschijnlijkheid groter was... ondanks het potentieel van Noni. Waar we ook aan voorbij gaan is de plek van Noni binnen de groep. Nu zit ik niet in de kleedkamer, maar je hoort wel eens wat... Ik ben er echt voor om jongens in de selectie te hebben die misschien wel vervelend zijn, maar met het mes tussen de tanden ook vervelend zijn voor de tegenstander. Noni schijnt toch wel wat maniertjes te hebben en dat is niet altijd bevorderlijk.
Madueke
Legende

Dr. Gonzo schreef: 16 jan 2023, 16:21 Dit PSV zonder Madueke is echt een afschuwelijk elftal, zonder enige creativiteit in de voorste linie.
Xavi wordt dan de vlag op een modderschuit. Die ziet ze ook één voor één vertrekken en er komt niks fatsoenlijks voor terug. Slechte voortekenen als in de zomer die clausule in beeld komt.

Als er komend seizoen een reporter tussen de fans bij het stadion loopt en vraagt; voor wie kom jij naar het stadion? Ja, voor wie eigenlijk? Grauwe middelmaat, op het veld en in de bestuurskamers.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:27

Ik denk dat de onzekerheid een serieuze factor op dit moment. Ik lees: geen noodzaak om te verkopen. Ik denk dat er wel een noodzaak is om te verkopen als PSV zich serieus wil versterken.

Je kunt altijd wachten of het eruit komt, er zijn veel voorbeelden van jongens waar die waarschijnlijkheid groter was... ondanks het potentieel van Noni. Waar we ook aan voorbij gaan is de plek van Noni binnen de groep. Nu zit ik niet in de kleedkamer, maar je hoort wel eens wat... Ik ben er echt voor om jongens in de selectie te hebben die misschien wel vervelend zijn, maar met het mes tussen de tanden ook vervelend zijn voor de tegenstander. Noni schijnt toch wel wat maniertjes te hebben en dat is niet altijd bevorderlijk.
Eng als ik dit soort dingen lees van je… durf t bijna niet hardop te zeggen maar jij was ook 1 van de eerste die dit soort eerste tekenen aan de wand bij MO hiero aankaartte 😫
Sanga are u dead ???? NO MAN!
RV1913
Nationale topspeler

Riffii schreef: 16 jan 2023, 16:36

Eng als ik dit soort dingen lees van je… durf t bijna niet hardop te zeggen maar jij was ook 1 van de eerste die dit soort eerste tekenen aan de wand bij MO hiero aankaartte 😫
Was ook zijn holmaatje voordat het Hoever werd dat is niet bepaald bevorderlijk voor je carriere om met dat soort weggooiers op te trekken (Hoever en Noni zijn samen op vakantie geweest naar de VS rond kerst)
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik begrijp niet zo goed waarom Madueke standaard helemaal aan de buitenkant staat want ik vind hem dichter bij de goal ook belangrijk. Natuurlijk is het lekker om hem aan de zijkant vrij aanspeelbaar te hebben zodat je kunt wachten tot hij een actie maakt en/of dubbele dekking op hem wordt ingezet zodat iemand anders vrij komt maar onder Roger speelde hij ook maar in die halfspace en vanuit daar legt hij ze ook makkelijk in de hoeken. Ik zou daar iets meer afwisseling in willen zien.

Overigens denk ik dat PSV hem gewoon heel graag wil verkopen. Het voordeel van niet verkopen is dat er buiten een risico ook een kans ligt dat hij zich manifesteert als nieuwe Gakpo. Vanuit rationeel oogpunt neemt PSV die gok liever niet verwacht ik.

Met de wissels van Ruud in de afgelopen 10 dagen en 3 wedstrijden kun je best wel eens rekening gaan houden met een aanval Xavi-Luuk-Madueke. Als je daar Madueke uit haalt dan heb je wel een type nodig die Gakpo/Madueke kan vervangen en dat kan een links of rechtsbuiten zijn maar het moet een scorende speler zijn met dreiging en doelgerichtheid. Het type Karlsson maar dan het liefst een goedkoper alternatief uiteraard. Als dat type er niet is dan wordt verkopen al een stuk minder interessant.
Ittot
Internationale topspeler

Dat is lastig inderdaad, maar nogmaals het is ook aan de manager om dat te managen. Het is wel lekker als manager als iedereen zich perfect opstelt en je de allerbeste selectie van de competitie hebt. Maar dat is nooit de realiteit. Je zult altijd dit soort gasten er bij hebben en dan moet je als PSV en als manager mee zien te dealen. Dat is ook managen namelijk.

Als Ruud op zoek gaat naar 24 Ruudjes qua motivatie en mentaliteit dan vraag ik me af of hij goed begrijpt wat het vak in houdt. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je nooit een afdeling of groep gaat managen die allemaal dezelfde maniertjes hebben, dezelfde drijfveren, mentaliteit, visie etc. Je zult toch moeten kijken naar wat die gasten drijft en dat gebruiken om ze te stimuleren. Daarnaast heb je ook een spelersraad met ervaren spelers die belangrijk en medeverantwoordelijk zijn voor de teamdynamiek. Ook zij hebben hier een rol in.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is. Soms, zoals bij Mo, is het onhoudbaar en moet je er van af. Ik hoop dat dat bij Noni niet zo is. Maar indien dat wel zo is dan snap ik de flexibiliteit wel. Maar dan zijn we goed de lul want dan kunnen we ons echt opmaken voor plek 5. ik zie ons namelijk niet een vergelijkbare of betere speler halen.
Juancho
Mister PSV

Een elftal heeft ook gewoon wat egoïstische klootzakken nodig als Madueke. Dat maakt je onvoorspelbaar wat indirect weer ruimte betekent voro andere spelers. Je kan wel 11 hele taakbewuste spelers hebben, maar dat gaat ook niet werken. Het onbevangen van Noni wordt, vind ik, enorm onderschat. Robben als beste voorbeeld en ja ik snap dat je hier praat over een speler die de absolute top gehaald heeft. Maar we kennen toch ook nog de jonge Robben? Net zo egoïstisch , net zo onbevangen, net zo wisselvallig.

Ik krijg het idee dat een aantal willen dat Noni volledig qua type speler verandert maar dan ben je in mijn ogen volstrekt verkeerd bezig. Je moet zijn sterke punten volledig benutten en daarom heen wat schaven aan belangrijke team zaken. En dat kan best he, dat ventje is 20 jaar en moet vooral nog leren denken hoe te handelen in bepaalde situaties om het elftal ook te helpen. Ik hamer er niet voor niets op dat Noni nog niet klaar is bij PSV, laat hem nou lekker nog 2 jaar ontwikkelen bij PSV tot hij compleet en stabiel is en dan komt de absoluut top echt wel. Het is zaak zijn klasse te koppelen aan rendement en iets meer teamspel. Maar dat egoïstische moet er vooral inblijven. Dat maakt hem uniek en dus interessant.

Probleem kan natuurlijk wel zijn dat Noni er zelf anders over denkt en perse weg wil. Dan is helaas zijn eigen beeld van waar hij nu staat niet helemaal reëel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

ComeOnPSV schreef: 16 jan 2023, 16:25
Klopt, maar als er 2 buitenspelers voor terug komen is er weer creativiteit.
"Wish in one hand, shit in the other, see which one fills up first."
Armada
Internationale topspeler

Ittot schreef: 16 jan 2023, 16:39

Dat is lastig inderdaad, maar nogmaals het is ook aan de manager om dat te managen. Het is wel lekker als manager als iedereen zich perfect opstelt en je de allerbeste selectie van de competitie hebt. Maar dat is nooit de realiteit. Je zult altijd dit soort gasten er bij hebben en dan moet je als PSV en als manager mee zien te dealen. Dat is ook managen namelijk.

Als Ruud op zoek gaat naar 24 Ruudjes qua motivatie en mentaliteit dan vraag ik me af of hij goed begrijpt wat het vak in houdt. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je nooit een afdeling of groep gaat managen die allemaal dezelfde maniertjes hebben, dezelfde drijfveren, mentaliteit, visie etc. Je zult toch moeten kijken naar wat die gasten drijft en dat gebruiken om ze te stimuleren. Daarnaast heb je ook een spelersraad met ervaren spelers die belangrijk en medeverantwoordelijk zijn voor de teamdynamiek. Ook zij hebben hier een rol in.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is. Soms, zoals bij Mo, is het onhoudbaar en moet je er van af. Ik hoop dat dat bij Noni niet zo is. Maar indien dat wel zo is dan snap ik de flexibiliteit wel. Maar dan zijn we goed de lul want dan kunnen we ons echt opmaken voor plek 5. ik zie ons namelijk niet een vergelijkbare of betere speler halen.
Ik beschrijf het in mijn verhaal heel erg netjes zeg maar.
Armada
Internationale topspeler

Juancho schreef: 16 jan 2023, 16:39 Een elftal heeft ook gewoon wat egoïstische klootzakken nodig als Madueke. Dat maakt je onvoorspelbaar wat indirect weer ruimte betekent voro andere spelers. Je kan wel 11 hele taakbewuste spelers hebben, maar dat gaat ook niet werken. Het onbevangen van Noni wordt, vind ik, enorm onderschat. Robben als beste voorbeeld en ja ik snap dat je hier praat over een speler die de absolute top gehaald heeft. Maar we kennen toch ook nog de jonge Robben? Net zo egoïstisch , net zo onbevangen, net zo wisselvallig.

Ik krijg het idee dat een aantal willen dat Noni volledig qua type speler verandert maar dan ben je in mijn ogen volstrekt verkeerd bezig. Je moet zijn sterke punten volledig benutten en daarom heen wat schaven aan belangrijke team zaken. En dat kan best he, dat ventje is 20 jaar en moet vooral nog leren denken hoe te handelen in bepaalde situaties om het elftal ook te helpen. Ik hamer er niet voor niets op dat Noni nog niet klaar is bij PSV, laat hem nou lekker nog 2 jaar ontwikkelen bij PSV tot hij compleet en stabiel is en dan komt de absoluut top echt wel. Het is zaak zijn klasse te koppelen aan rendement en iets meer teamspel. Maar dat egoïstische moet er vooral inblijven. Dat maakt hem uniek en dus interessant.

Probleem kan natuurlijk wel zijn dat Noni er zelf anders over denkt en perse weg wil. Dan is helaas zijn eigen beeld van waar hij nu staat niet helemaal reëel.
Ik denk dat puur het voetbaltechnische egoïsme niet de directe discussie hier is.

De vraag is: moet je de kans laten liggen als je een Madueke kunt verkopen voor 35m gezien zijn blessurehistorie, vraagtekens over zijn coachbaarheid, zijn gedrag binnen/buiten het veld.
Juancho
Mister PSV

Ik las anders heel wat anders hier [mention]Armada[/mention] . Gister ook weer, egoïstische lul dit en dat terwijl hij dus gewoon veel kansen gecreeerd die de andere koekenbakkers missen. Schieten ze er minimaal 3 in, heeft Noni gewoon weer 3 assists op zijn naam staan he. Over de andere punten... Ik denk dat je hem nog veel beter kan maken, kan laten ontwikkelen ook op gebied van tactiek, keuzes, coachbaarheid dus. Daar zit denk ik nog een enorme rek in.

Blessureverhaal is wat anders, maar ik gaf eerder al aan dat het sowieso 2 jaar ellende was onder Schmidt qua fysiek. Niet voor niets hebben nu al 2 mensen van PSV hier kritiek op, waaronder een eigen specialist die niet achter de wijze van Schmidt en zijn staf stond. Wellicht heeft dit ook een negatieve impact gehad op Noni? Misschien gaat het nu juist wel goed, met een andere betere aanpak. Leer hem ook zijn lichaam te kennen, zwakke punten weten, slimmer omgaan.

En dan heb je nog zijn gedrag, in het veld zie ik niks verkeerd, ik zou gister ook bepaalde spelers helemaal de tifus uitgescholden hebben na weer het verpesten van een assist. Volledig terecht, die pit en emotie mag er juist in. Wat hij buiten het veld allemaal uitvreet, geen idee dus kan er niks over zeggen. Ik weet alleen dat verhaal van valse rijbewijs en dat hij bij een leuk spelletje in komische zetting door Dumfries werd aangewezen voor iets. Verder hoor/zie/lees je toch niks? Alsof het de nieuwe Mo is die zich volkomen misdraagt. Misschien mis ik dan iets... Dat ventje is wederom 20 jaar, beetje van de nieuwe generatie (waar ik ook wel eens mijn vraagtekens bij heb) maar volgens mij valt er nog genoeg te coachen, kneden en verbeteren terwijl je zijn specifieke klasse er juist in wil blijven houden.
Armada
Internationale topspeler

Juancho schreef: 16 jan 2023, 16:51 Ik las anders heel wat anders hier [mention]Armada[/mention] . Gister ook weer, egoïstische lul dit en dat terwijl hij dus gewoon veel kansen gecreeerd die de andere koekenbakkers missen. Schieten ze er minimaal 3 in, heeft Noni gewoon weer 3 assists op zijn naam staan he. Over de andere punten... Ik denk dat je hem nog veel beter kan maken, kan laten ontwikkelen ook op gebied van tactiek, keuzes, coachbaarheid dus. Daar zit denk ik nog een enorme rek in.

Blessureverhaal is wat anders, maar ik gaf eerder al aan dat het sowieso 2 jaar ellende was onder Schmidt qua fysiek. Niet voor niets hebben nu al 2 mensen van PSV hier kritiek op, waaronder een eigen specialist die niet achter de wijze van Schmidt en zijn staf stond. Wellicht heeft dit ook een negatieve impact gehad op Noni? Misschien gaat het nu juist wel goed, met een andere betere aanpak. Leer hem ook zijn lichaam te kennen, zwakke punten weten, slimmer omgaan.

En dan heb je nog zijn gedrag, in het veld zie ik niks verkeerd, ik zou gister ook bepaalde spelers helemaal de tifus uitgescholden hebben na weer het verpesten van een assist. Volledig terecht, die pit en emotie mag er juist in. Wat hij buiten het veld allemaal uitvreet, geen idee dus kan er niks over zeggen. Ik weet alleen dat verhaal van valse rijbewijs en dat hij bij een leuk spelletje in komische zetting door Dumfries werd aangewezen voor iets. Verder hoor/zie/lees je toch niks? Alsof het de nieuwe Mo is die zich volkomen misdraagt. Misschien mis ik dan iets... Dat ventje is wederom 20 jaar, beetje van de nieuwe generatie (waar ik ook wel eens mijn vraagtekens bij heb) maar volgens mij valt er nog genoeg te coachen, kneden en verbeteren terwijl je zijn specifieke klasse er juist in wil blijven houden.
We staan hier anders in. Ik verkocht 'm voor het genoemde bedrag eerder vandaag dan morgen. Overigens ging hij helemaal uit zijn plaat gisteren naar medespelers nadat hij voor eigen succes was gegaan toen er twee jongens langs hem voor open doel vrij stonden.

Ik hoor overigens wel iets meer dan bovenstaande.
kastoekast
Nationale topspeler

Een beetje karakter is echt niet verkeerd. Soms hoopte ik dat Cody een keer iedereen verrot zou schelden, denk aan tijdens Groningen en Cambuur. Gedrag van buiten het veld weet ik niks over. Daar zou ik wel graag iets meer over weten.
Juancho
Mister PSV

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:56 We staan hier anders in. Ik verkocht 'm voor het genoemde bedrag eerder vandaag dan morgen.
Verkopen mag, alleen niet voor zulke bedragen die jij noemt. Dus idd, daar staan we anders in :).
Overigens ging hij helemaal uit zijn plaat gisteren naar medespelers nadat hij voor eigen succes was gegaan toen er twee jongens langs hem voor open doel vrij stonden.
Ja maar dit zegt mij zo uit de losse pols helemaal niks en een leuk voorbeeld eigenlijk. Waarom ging hij uit zijn plaat? Kreeg hij eerst de volle laag van een Luuk bijv? Terwijl die daarvoor een paar 100% kansen verneukte? Dan kan ik me de irritatie bij Noni ook heel goed voorstellen. Alsof alleen een Luuk of Xavi een grote bek mogen geven en Noni maar braaf zijn mondje moet houden en alle ballen netjes moet inleveren. Ik vind dat oprecht onzin, sorry. Wat je er meer uit kan halen is dat er blijkbaar meer spelers geïrriteerd zijn en dat heeft een oorzaak natuurlijk die echt niet alleen bij Noni of welk individu kan ook vandaan komt. Dat is 100x belangrijker dan 1 spelers die eens boos wordt. Ik zie Xavi dat ook wel eens doen terwijl hij daarvoor ook een egoïstische actie maakte ipv af te spelen. Noni was ook degene met een geweldige typische actie die voor de 1-2 zorgde terwijl Luuk eerst die kans verneukte. Stel die bal ging er in de rebound van Sangare niet in, dan zou ik het terecht vinden dat Noni of wie dan ook ff in de emotie uit zijn plaat gaat hoor. Helemaal niks mis mee.
Zoals? Want als het echt zo'n probleem joch is zou er echt wel meer bekend zijn of misschien zelfs dat Noni even pas op de plaats zou moeten maken. Tenminste, dat mag je verwachten, dat PSV heeft geleerd van situatie Mo en al die anderen gasten daarvoor.
Armada
Internationale topspeler

Juancho schreef: 16 jan 2023, 17:06
Armada schreef: 16 jan 2023, 16:56 We staan hier anders in. Ik verkocht 'm voor het genoemde bedrag eerder vandaag dan morgen.
Verkopen mag, alleen niet voor zulke bedragen die jij noemt. Dus idd, daar staan we anders in :).
Overigens ging hij helemaal uit zijn plaat gisteren naar medespelers nadat hij voor eigen succes was gegaan toen er twee jongens langs hem voor open doel vrij stonden.
Ja maar dit zegt mij zo uit de losse pols helemaal niks en een leuk voorbeeld eigenlijk. Waarom ging hij uit zijn plaat? Kreeg hij eerst de volle laag van een Luuk bijv? Terwijl die daarvoor een paar 100% kansen verneukte? Dan kan ik me de irritatie bij Noni ook heel goed voorstellen. Alsof alleen een Luuk of Xavi een grote bek mogen geven en Noni maar braaf zijn mondje moet houden en alle ballen netjes moet inleveren. Ik vind dat oprecht onzin, sorry. Wat je er meer uit kan halen is dat er blijkbaar meer spelers geïrriteerd zijn en dat heeft een oorzaak natuurlijk die echt niet alleen bij Noni of welk individu kan ook vandaan komt. Dat is 100x belangrijker dan 1 spelers die eens boos wordt. Ik zie Xavi dat ook wel eens doen terwijl hij daarvoor ook een egoïstische actie maakte ipv af te spelen. Noni was ook degene met een geweldige typische actie die voor de 1-2 zorgde terwijl Luuk eerst die kans verneukte. Stel die bal ging er in de rebound van Sangare niet in, dan zou ik het terecht vinden dat Noni of wie dan ook ff in de emotie uit zijn plaat gaat hoor. Helemaal niks mis mee.
Zoals? Want als het echt zo'n probleem joch is zou er echt wel meer bekend zijn of misschien zelfs dat Noni even pas op de plaats zou moeten maken. Tenminste, dat mag je verwachten, dat PSV heeft geleerd van situatie Mo en al die anderen gasten daarvoor.
Ok, laten we afwachten. De tijd zal het leren.

Dit hoeft voor mij geen strijd te worden. Nogmaals, we staan hier anders in en dat is prima. Ik zeg dingen niet helemaal zonder enige gegronde reden, maar daar mag iedereen aan twijfelen!

Ik hoop heel erg dat, als Noni blijft, hij er nog 15 inschiet en even zoveel assists geeft en later voor een mega recordbedrag gaat vertrekken.
Menno1
Legende

Ik zou dit eens kritisch terugkijken. Dit waren de signalen dat er wat mis was met Mo, want die werd bij elk negatief aspect genoemd: steevast e laat komen, enz. En wie noemt Denzel in 1 adem? Juist, Noni. Dat waren voor mij al rode vlaggen wat betreft Noni en dat was nog voor dat rijbewijs gedoe.

Ik vrees dat Armada gewoon gelijk heeft en daarom is een verkoop voor mij ook een optie. Het zou heus geen tweede Mo worden, die is uniek in achterlijkheid, maar het is wel een risico geval kwa gedrag. En als zowel Schmidt, Ruud als ook expert Rutten dit niet kan oplossen, dan is het voor mij helemaal een teken om hem weg te doen.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Armada schreef: 16 jan 2023, 17:09 Ik hoop heel erg dat, als Noni blijft, hij er nog 15 inschiet en even zoveel assists geeft en later voor een mega recordbedrag gaat vertrekken.
En ik wil de Euro millions winnen. 3x op rij. En die kans is groter....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler

Armada schreef: 16 jan 2023, 16:56 We staan hier anders in. Ik verkocht 'm voor het genoemde bedrag eerder vandaag dan morgen. Overigens ging hij helemaal uit zijn plaat gisteren naar medespelers nadat hij voor eigen succes was gegaan toen er twee jongens langs hem voor open doel vrij stonden.

Helemaal voor open doel stonden die spelers niet bij dat moment, als Madueke nog een keer afgekapt had dan had hij hem terug kunnen leggen idd, maar op het moment dat hij zijn actie inzette was dat geen hele verkeerde beslissing. Dat er irritatie is bij meerdere spelers is logisch, die is er altijd over dit type spelers, want ze spelen meer op intuïtie en zijn erg doelgericht. Gisteren hadden ze weinig recht van spreken, want hij heeft heel veel ballen afgelegd en o.a. Luuk verpeste echt de ene na de andere kans.
ComeOnPSV
Vedette

ComeOnPSV
Vedette

Er moeten nog 2 spelers weg bij Chelsea.

Ziyech dus misschien weg en dan een Homegrown speler halen?
Plaats reactie