Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

deninho32 wrote: 17 Jan 2023, 07:58
Joenepsv wrote: 16 Jan 2023, 21:19 Nou na het bericht over Blind zijn mijn verwachtingen tot het nulpunt gedaald. Als ze met dat soort sukkels bezig zijn heb ik liever dat er niemand komt. Maar wie weet laat Marcel nog een paar ballen groeien en doet hij iets logisch.
Ook al is Blind nu op zijn retour, hij zou in de opbouw niet misstaan bij PSV. Qua inzicht en voetballend vermogen is hij nog steeds beter dan alles wat er nu bij PSV staat.
Boscagli.

Blind is defensief ook geen zekerheidje. En hij staat voor mij wel in een rijtje Ajacieden die ik niet in een PSV shirt hoef te zien.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Gender:

Boscagli lijkt wel wat op hem inderdaad, al is Blind natuurlijk wel een klasse beter.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 17 Jan 2023, 08:08
deninho32 wrote: 17 Jan 2023, 07:58 Ook al is Blind nu op zijn retour, hij zou in de opbouw niet misstaan bij PSV. Qua inzicht en voetballend vermogen is hij nog steeds beter dan alles wat er nu bij PSV staat.
Boscagli.

Blind is defensief ook geen zekerheidje. En hij staat voor mij wel in een rijtje Ajacieden die ik niet in een PSV shirt hoef te zien.
Ik hoef geen enkele Ajacied in een PSV shirt te zien
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 wrote: 17 Jan 2023, 08:09 Boscagli lijkt wel wat op hem inderdaad, al is Blind natuurlijk wel een klasse beter.
Dat betwijfel ik.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

deninho32 wrote: 17 Jan 2023, 07:58
Joenepsv wrote: 16 Jan 2023, 21:19 Nou na het bericht over Blind zijn mijn verwachtingen tot het nulpunt gedaald. Als ze met dat soort sukkels bezig zijn heb ik liever dat er niemand komt. Maar wie weet laat Marcel nog een paar ballen groeien en doet hij iets logisch.
Ook al is Blind nu op zijn retour, hij zou in de opbouw niet misstaan bij PSV. Qua inzicht en voetballend vermogen is hij nog steeds beter dan alles wat er nu bij PSV staat.
Allemaal leuk en aardig maar ze hebben het bijvoorbeeld bij van Ginkel over zijn positieve waarde in de kleedkamer.
Wat denk jij dat de invloed van dat pisventje zou zijn op de kleedkamer? Buiten het feit dat die ene kwaliteit die hij heeft al in onze selectie aanwezig is trouwens maargoed dat is een andere discussie
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Tadaaaa, de bevestiging! Er is dus geen geld na onze recordverkoop (Cody). Noni dient dus te worden verkocht zodat we IETS kunnen doen.
#simplythebest
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Hoop eigenlijk dat PSV gewoon eerlijk zegt: Heren, we hebben geen geld voor een aankoop. Eerlijkheid is altijd beter dan de waarheid verdraaien en liegen.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Maar als we Noni verkopen kan er gelijk ook weer een hele boel... Zou dan Danjuma in beeld komen?
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Het beleid van de afgelopen jaren is echt schrijnend geweest. Brands moet echt eerst puinruimen helaas. Er komt of geen vervanger van Gakpo of heel misschien een buitenkansje. Voor de rest moeten wij als supporters het hiermee doen. Het is dit jaar echt uitzingen helaas denk ik.

Om echt te investeren zal PSV de verkopen van Madueke en Sangare nodig hebben denk ik.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Sjorsensjimmie wrote: 17 Jan 2023, 09:25 Het beleid van de afgelopen jaren is echt schrijnend geweest. Brands moet echt eerst puinruimen helaas. Er komt of geen vervanger van Gakpo of heel misschien een buitenkansje. Voor de rest moeten wij als supporters het hiermee doen. Het is dit jaar echt uitzingen helaas denk ik.

Om echt te investeren zal PSV de verkopen van Madueke en Sangare nodig hebben denk ik.
Als dat zo is, benoem het dan ook. Nu is er aangegeven dat PSV de markt op gaat om een vervanger voor Gakpo te halen, daarna werd de keutel al wat ingetrokken omdat El Ghazi de kans zou krijgen. Transparantie is er totaal niet, dat kan natuurlijk om verschillende redenen zo zijn. Als Noni noodzakelijk is om te kunnen versterken is dat niet iets wat je naar buiten brengt uiteraard. Sowieso is de communicatie (welke?) in de bredere zin echt zwaar onder de maat.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Sjorsensjimmie wrote: 17 Jan 2023, 09:25 Het beleid van de afgelopen jaren is echt schrijnend geweest. Brands moet echt eerst puinruimen helaas. Er komt of geen vervanger van Gakpo of heel misschien een buitenkansje. Voor de rest moeten wij als supporters het hiermee doen. Het is dit jaar echt uitzingen helaas denk ik.

Om echt te investeren zal PSV de verkopen van Madueke en Sangare nodig hebben denk ik.
Maar kijk ook even naar de laatste aankopen van Brands, daar zitten we ook nog mee he. Romero komt nog echt uit de hoge hoed van Brands zelf en zo'n Bruma stond al op het lijstje van Brands. JdJ is hoofdverantwoordelijke maar Brands speelt hier ook een rol in hoor.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45

DC_PSV wrote: 17 Jan 2023, 09:23
Tadaaaa, de bevestiging! Er is dus geen geld na onze recordverkoop (Cody). Noni dient dus te worden verkocht zodat we IETS kunnen doen.
Ik denk dat Boadu in beeld is om te huren.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

PSVerDenBosch wrote: 17 Jan 2023, 09:24 Maar als we Noni verkopen kan er gelijk ook weer een hele boel... Zou dan Danjuma in beeld komen?
die Danjuma kost minimaal 20 miljoen, gaan wij nooit betalen. bovendien vraag ik mij wel af of Danjuma uberhaupt terug zou willen naar PSV.
Oans bin de Zeeuwen!
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

DeEintovenaar wrote: 17 Jan 2023, 09:28
Sjorsensjimmie wrote: 17 Jan 2023, 09:25 Het beleid van de afgelopen jaren is echt schrijnend geweest. Brands moet echt eerst puinruimen helaas. Er komt of geen vervanger van Gakpo of heel misschien een buitenkansje. Voor de rest moeten wij als supporters het hiermee doen. Het is dit jaar echt uitzingen helaas denk ik.

Om echt te investeren zal PSV de verkopen van Madueke en Sangare nodig hebben denk ik.
Maar kijk ook even naar de laatste aankopen van Brands, daar zitten we ook nog mee he. Romero komt nog echt uit de hoge hoed van Brands zelf en zo'n Bruma stond al op het lijstje van Brands. JdJ is hoofdverantwoordelijke maar Brands speelt hier ook een rol in hoor.
Mee eens. Er zijn gewoon echt (financieel) slechte aankopen gedaan de laatste jaren. Vind wel dat je soms zo'n aankoop als Romero moet doen, maar als dat er teveel achter elkaar zijn die niet goed uitpakken heb je een probleem.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Sjorsensjimmie wrote: 17 Jan 2023, 09:32
DeEintovenaar wrote: 17 Jan 2023, 09:28

Maar kijk ook even naar de laatste aankopen van Brands, daar zitten we ook nog mee he. Romero komt nog echt uit de hoge hoed van Brands zelf en zo'n Bruma stond al op het lijstje van Brands. JdJ is hoofdverantwoordelijke maar Brands speelt hier ook een rol in hoor.
Mee eens. Er zijn gewoon echt (financieel) slechte aankopen gedaan de laatste jaren. Vind wel dat je soms zo'n aankoop als Romero moet doen, maar als dat er teveel achter elkaar zijn die niet goed uitpakken heb je een probleem.
Jazeker. We hebben te veel aankopen die niet zijn geslaagd. Had je het geld voor Bruma, Baumgartl en Romero uitgegeven aan spelers die wel waren geslaagd had je toekomst er heel anders uitgezien. Maar ja als bestaat niet. En ik ben het ook met je eens dat er af en toe een Romero aankoop gedaan moet worden alleen is en blijft het een lastige overweging. Slaagt die speler dan is het kassa, slaagt hij niet dan is het meteen catastrofe.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Ik snap niet dat PSV dit niet wat duidelijker communiceert. Dit is heel wat anders dan 10 a 15 miljoen tekort wat Gerbrands altijd heeft gezegd. Als je jaarlijks 40m moet binnen krijgen vóórdat je kan investeren dan houdt het wel een beetje op. Dan klopt er écht iets niet.

Dit is natuurlijk al wat vaker aangegeven op het forum maar het is en blijft te gek voor woorden. Elk jaar voor 40m verkopen voordat je kunt investeren. Netto inkomsten dan hé.

Dat betekent dus dat een verkoop van Sangare noodzakelijk deze zomer én dat we dat geld dan niet kunnen investeren. Sterker nog dat dat niet eens voldoende is om het gat te dichten. Het geld dat je over houd aan Madueke zou je wel voor een gedeelte kunnen investeren. De vraag is echter gezien de giga tekorten of we ook dat geld niet slimmer kunnen investeren (lees schulden aflossen waardoor we in de toekomst niet meer in deze situatie komen te zitten.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Zeeuwse-psver wrote: 17 Jan 2023, 09:31
PSVerDenBosch wrote: 17 Jan 2023, 09:24 Maar als we Noni verkopen kan er gelijk ook weer een hele boel... Zou dan Danjuma in beeld komen?
die Danjuma kost minimaal 20 miljoen, gaan wij nooit betalen. bovendien vraag ik mij wel af of Danjuma uberhaupt terug zou willen naar PSV.
Nee. Sommige moeten hun PSV bril nog ff afzetten en accepteren dat spelers in grote competities willen spelen, ook bij 'nietszeggende' clubs als Bournemouth en Girona.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Zeeuwse-psver wrote: 17 Jan 2023, 09:31
PSVerDenBosch wrote: 17 Jan 2023, 09:24 Maar als we Noni verkopen kan er gelijk ook weer een hele boel... Zou dan Danjuma in beeld komen?
die Danjuma kost minimaal 20 miljoen, gaan wij nooit betalen. bovendien vraag ik mij wel af of Danjuma uberhaupt terug zou willen naar PSV.
Hij is momenteel in Engeland om een transfer te bespreken terug naar Bournemouth.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ittot wrote: 17 Jan 2023, 09:35 Ik snap niet dat PSV dit niet wat duidelijker communiceert. Dit is heel wat anders dan 10 a 15 miljoen tekort wat Gerbrands altijd heeft gezegd. Als je jaarlijks 40m moet binnen krijgen vóórdat je kan investeren dan houdt het wel een beetje op. Dan klopt er écht iets niet.

Dit is natuurlijk al wat vaker aangegeven op het forum maar het is en blijft te gek voor woorden. Elk jaar voor 40m verkopen voordat je kunt investeren. Netto inkomsten dan hé.

Dat betekent dus dat een verkoop van Sangare noodzakelijk deze zomer én dat we dat geld dan niet kunnen investeren. Sterker nog dat dat niet eens voldoende is om het gat te dichten. Het geld dat je over houd aan Madueke zou je wel voor een gedeelte kunnen investeren. De vraag is echter gezien de giga tekorten of we ook dat geld niet slimmer kunnen investeren (lees schulden aflossen waardoor we in de toekomst niet meer in deze situatie komen te zitten.
Wat mij vooral steekt is het feit dat er altijd gecommuniceerd is dat we begroten op EL voetbal en nu toch lijken te begroten op CL voetbal. Laten we zeggen dat je 30 miljoen netto overhoudt van deelname aan de CL inclusief gewonnen wedstrijden in de voorrondes en kaartverkoop exclusief eventuele gewonnen wedstrijden in de CL zelf. Dan is het gat ineens nog 'maar' 10 miljoen. Het lijkt er sterk op alsof PSV heeft begroot op CL in plaats van EL en als dat is gedaan heeft Gerbrands gewoon niet de waarheid verteld.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 17 Jan 2023, 09:23
Tadaaaa, de bevestiging! Er is dus geen geld na onze recordverkoop (Cody). Noni dient dus te worden verkocht zodat we IETS kunnen doen.
Gaan we nou die kutkrant uit de hoofdstad ook al geloven
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

er gaat veel mis de laatste jaren bij onze club. Ik hoop dat met de verkoop van Gakpo en de eventuele verkoop van Noni we een streep door die periode kunnen zetten en de weg naar boven weer in kunnen zetten. Na dit jaar vallen de kosten weg van dure jongens als Baumgartl, Bruma en Romero dan hebben we hopelijk weer wat ruimte.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

DeEintovenaar wrote: 17 Jan 2023, 09:35
Sjorsensjimmie wrote: 17 Jan 2023, 09:32

Mee eens. Er zijn gewoon echt (financieel) slechte aankopen gedaan de laatste jaren. Vind wel dat je soms zo'n aankoop als Romero moet doen, maar als dat er teveel achter elkaar zijn die niet goed uitpakken heb je een probleem.
Jazeker. We hebben te veel aankopen die niet zijn geslaagd. Had je het geld voor Bruma, Baumgartl en Romero uitgegeven aan spelers die wel waren geslaagd had je toekomst er heel anders uitgezien. Maar ja als bestaat niet. En ik ben het ook met je eens dat er af en toe een Romero aankoop gedaan moet worden alleen is en blijft het een lastige overweging. Slaagt die speler dan is het kassa, slaagt hij niet dan is het meteen catastrofe.
Romero is ook een aankoop die nooit gedaan had moeten worden. Iedereen kan zien dat die jongen wel talent heeft maar Brands heeft een onverantwoord grote gok genomen door 10 miljoen neer te leggen voor iemand met rotte knieën. Als je dan hoopt dat die blessure hier niet terugkomt dan neem je een onverantwoord groot risico wat bijna gelijk staat aan gokken met geld van de club.

Het is alsof je met je verlamde grootvader de plaatselijke kerk binnen loopt en dan verwacht dat hij zelfstandig weer naar buiten huppelt terwijl jij de rolstoel mag tillen. Het kan, maar ik zou er niet van uitgaan.

Wat de aankoop van Baumgartl en in het verleden Pereiro trouwens ook laten zien is dat PSV het mentale aspect vergeet in de scouting.

Wat je Brands ook kwalijk mag nemen is het aanstellen van een totale nitwit als trainer.

Het ziet er inktzwart uit voor deze club…
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 17 Jan 2023, 09:37
Zeeuwse-psver wrote: 17 Jan 2023, 09:31 die Danjuma kost minimaal 20 miljoen, gaan wij nooit betalen. bovendien vraag ik mij wel af of Danjuma uberhaupt terug zou willen naar PSV.
Nee. Sommige moeten hun PSV bril nog ff afzetten en accepteren dat spelers in grote competities willen spelen, ook bij 'nietszeggende' clubs als Bournemouth en Girona.
De enige reden dat tsygankov naar dat kut girona wil is omdat sjeik kamelenracer hem een salaris bied waar niemand aan wil tippen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Jeroen Kapteijns... die al tijden lang feitenvrij aan het schrijven is over PSV. Hij zegt dat een dure aankoop niet kan, maar noemt geen bedrag. Niets.

Gewoon het usual stoken van de Telegraaf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked