Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik denk sowieso dat we de verwachtingen over inkomende transfers moeten bij stellen , ik denk als er al iemand gaat komen dat het een huurling is die bij een top club niet aan spelen toe komt.
niveautje boadu zeg maar.
misschien dat er ergens in de premier league nog een winger op het bankje zit bij de top ploegen en die wilt spelen.
Oans bin de Zeeuwen!
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Volgens mij is het duidelijk, en daarvoor hebben wij die kutkrant uit A'dam helemaal niet nodig, dat er ontzettend weinig ruimte is om Cody te vervangen..
Buitenkansjes zijn we nu afhankelijk van..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 17 Jan 2023, 09:42 Jeroen Kapteijns... die al tijden lang feitenvrij aan het schrijven is over PSV. Hij zegt dat een dure aankoop niet kan, maar noemt geen bedrag. Niets.

Gewoon het usual stoken van de Telegraaf.
Het holmaatje van Falentijn ik geloof werkelijk niks wat die kutkant schrijft
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

mr.top wrote: 17 Jan 2023, 09:42
DeEintovenaar wrote: 17 Jan 2023, 09:35

Jazeker. We hebben te veel aankopen die niet zijn geslaagd. Had je het geld voor Bruma, Baumgartl en Romero uitgegeven aan spelers die wel waren geslaagd had je toekomst er heel anders uitgezien. Maar ja als bestaat niet. En ik ben het ook met je eens dat er af en toe een Romero aankoop gedaan moet worden alleen is en blijft het een lastige overweging. Slaagt die speler dan is het kassa, slaagt hij niet dan is het meteen catastrofe.
Romero is ook een aankoop die nooit gedaan had moeten worden. Iedereen kan zien dat die jongen wel talent heeft maar Brands heeft een onverantwoord grote gok genomen door 10 miljoen neer te leggen voor iemand met rotte knieën. Als je dan hoopt dat die blessure hier niet terugkomt dan neem je een onverantwoord groot risico wat bijna gelijk staat aan gokken met geld van de club.

Het is alsof je met je verlamde grootvader de plaatselijke kerk binnen loopt en dan verwacht dat hij zelfstandig weer naar buiten huppelt terwijl jij de rolstoel mag tillen. Het kan, maar ik zou er niet van uitgaan.

Wat de aankoop van Baumgartl en in het verleden Pereiro trouwens ook laten zien is dat PSV het mentale aspect vergeet in de scouting.

Wat je Brands ook kwalijk mag nemen is het aanstellen van een totale nitwit als trainer.

Het ziet er inktzwart uit voor deze club…
Toen hij naar PSV kwam had hij nog niet echt grote blessures gehad. Geen idee of dus toen al bekend was dat hij zo'n slechte knieën had. Ik ben het met je eens dat het een hele grote gok is geweest maar is dat eigenlijk niet bij alle jonge spelers die meer moeten kosten?
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

wis mij
Last edited by mr.top on 17 Jan 2023, 09:57, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

mr.top wrote: 17 Jan 2023, 09:46 [mention]Eintovenaar[/mention] Hij was al rond met Arsenal en die hebben hem uiteindelijk na die blessure gewoon laten gaan. Dat was al een teken aan de wand.
Volgens mij tag je de verkeerde haha [mention]mr.top[/mention]. Maar dat is zeker wel een teken geweest, ben ik met je eens. Ik blijf erbij dat wel iedere jonge speler een risico is, zeker voor zoveel geld. Nou is wel de ene een groter risico dan de ander.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

mr.top wrote: 17 Jan 2023, 09:46 [mention]DeEintovenaar[/mention] Hij was al rond met Arsenal en die hebben hem uiteindelijk na die blessure gewoon laten gaan. Dat was al een teken aan de wand.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Romeo heeft kwaliteiten, maar had al eerder knieblessures gehad. Dat wil niet zeggen dat hij dan altijd geblesseerd zou zijn. Toch nam Brands een groot risico, dat verkeerd uitpakt.

Bruma en Baumgartl waren uit de basis verdwenen en op een zijspoor gezet bij resp. Leipzig en Stuttgart. Ze missen duidelijk onderdelen in hun spel om goed te zijn. John de Jong betaalde er echter grof geld voor. Een groot schandaal en bijzonder schadelijk voor de club.
Last edited by Het Kanon on 17 Jan 2023, 10:00, edited 1 time in total.
Kezza75!
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 26 Oct 2020, 00:00
Old name: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

We nemen vooral onszelf een beetje in de maling: Cody is al vervangen. Door El Ghazi. Is meerdere keren aangegeven. Dat we drie keer punten laten liggen doet daar niets aan veranderen. Dus op dit moment is er helemaal niks te verwachten. Ook niet als we 100 pagina's in dit topic vol schrijven.

Pas als Noni gaat zal er wat komen denk ik. En dan nog hoeven we geen nieuwe Ronaldo te verwachten.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Kezza75! wrote: 17 Jan 2023, 09:57 We nemen vooral onszelf een beetje in de maling: Cody is al vervangen. Door El Ghazi. Is meerdere keren aangegeven. Dat we drie keer punten laten liggen doet daar niets aan veranderen. Dus op dit moment is er helemaal niks te verwachten. Ook niet als we 100 pagina's in dit topic vol schrijven.

Pas als Noni gaat zal er wat komen denk ik. En dan nog hoeven we geen nieuwe Ronaldo te verwachten.
\

Ik verwacht nog wel een huur transfer.
Anders wordt v Nistelrooij wel erg genaaid
heeft Ruud ook niet aangegeven dat ie er echt 1 aanvaller minimaal bij wilt hebben?
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

ShovingNE2 wrote: 17 Jan 2023, 09:42 Jeroen Kapteijns... die al tijden lang feitenvrij aan het schrijven is over PSV. Hij zegt dat een dure aankoop niet kan, maar noemt geen bedrag. Niets.

Gewoon het usual stoken van de Telegraaf.
Dit inderdaad. Niet serieus nemen.
Wel is het zo dat ik alsnog niets verwacht maar dat is een ander verhaal.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

ShovingNE2 wrote: 17 Jan 2023, 09:42 Jeroen Kapteijns... die al tijden lang feitenvrij aan het schrijven is over PSV. Hij zegt dat een dure aankoop niet kan, maar noemt geen bedrag. Niets.

Gewoon het usual stoken van de Telegraaf.
Dus jij denkt niet dat PSV het financieel slecht voor elkaar heeft?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Het is gewoon een dikke bende. De Telegraaf zal de boel wat aandikken maar iedereen heeft wel in de gaten dat er stront aan de knikker is. Marco Timmer noemde het in zijn podcast "scherp aan de wind zeilen" Ik noem het onverantwoorde risico's nemen. Onder John is er enorm veel geld verbrast aan dure spelers zonder restwaarde en waardeloze huurtransfers. Gelukkig is El Ghazi de laatste miskoop van John. Dat soort twijfelgevallen kunnen niet meer. Ik dacht dat een verkoop van Gakpo ons zou redden maar dat lijkt ook weer een pleister op een gapende wond. Er zal structureel iets moeten veranderen. Inzetten op talent is de redding.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Marcel Brands zat er ook bij toen Hoever en El Ghazi gehaald werden. Dat John pleite is, is een hele grote stap in de goede richting, maar het lost (lang) niet alles op.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Madueke wrote: 17 Jan 2023, 10:16 Marcel Brands zat er ook bij toen Hoever en El Ghazi gehaald werden. Dat John pleite is, is een hele grote stap in de goede richting, maar het lost (lang) niet alles op.
ik denk niet dat iemand had verwacht dat hoever zo slecht was.
stond altijd goed aangeschreven ook bij liverpool.
el ghazi was en is imo nog steeds een gezonde gok.
voor de bank is het echt wel lekker el ghazi te hebben.
komt alleen te kort voor een basis plaats
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Joenepsv wrote: 17 Jan 2023, 10:10 Het is gewoon een dikke bende. De Telegraaf zal de boel wat aandikken maar iedereen heeft wel in de gaten dat er stront aan de knikker is. Marco Timmer noemde het in zijn podcast "scherp aan de wind zeilen" Ik noem het onverantwoorde risico's nemen. Onder John is er enorm veel geld verbrast aan dure spelers zonder restwaarde en waardeloze huurtransfers. Gelukkig is El Ghazi de laatste miskoop van John. Dat soort twijfelgevallen kunnen niet meer. Ik dacht dat een verkoop van Gakpo ons zou redden maar dat lijkt ook weer een pleister op een gapende wond. Er zal structureel iets moeten veranderen. Inzetten op talent is de redding.
Precies wat hier al die tijd werd gezegd. Huurtransfers als Mvogo waarbij je 5 mln betaalt om een fokking keeper te huren voor 2 jaar. Die er ook nog eens geen klote van kan. Het geld is gewoon weggepist en nu zitten we op de blaren.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

En wat te denken van het salaris en tekengeld van Zahavi.
#simplythebest
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Hoho, en toen Mvogo niet genoeg bleek werd er een zak miljoenen naar Enschede gestuurd voor Frommel :monkey:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Madueke wrote: 17 Jan 2023, 10:26 Hoho, en toen Mvogo niet genoeg bleek werd er een zak miljoenen naar Enschede gestuurd voor Frommel :monkey:
Waarvan iedereen wist dat het een waardeloze keeper is. Behalve John de Jong. Het is echt ongelooflijk wat er allemaal is gebeurd (en nog steeds gebeurt, zie Hoever) bij onze club.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

En John die met droge ogen durft te beweren dat hij om de Gakpo soap is weggetrapt. En Rik en Marco maar schrijven om hun bron te beschermen. John heeft er een potje van gemaakt. Net als bij Feyenoord jaren geleden is gebeurt hebben we teveel geld uitgegeven aan spelers die niks meer opbrengen. En als het sportieve succes dan uitblijft heb je een immens probleem. Wij zijn niet in de positie om 5 miljoen aan een huurling uit te geven of 5 miljoen aan een Zahavi. Laten ze een voorbeeld nemen aan Salzburg.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Kan er ook een huil topic gemaakt worden?
Saibari is underrated.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Inderdaad. Mvogo, Zahavi, Drommel, Doan, Mwene en ondertussen begin ik langzaamaan te denken om Veerman ook (weer terug) in dat rijtje te zetten.
Klauwen met geld uitgegeven aan spelers waarvan je gewoonweg wist dat ze niet gingen voldoen. Leuk dat Doan het "wel leuk deed" een tijdje, maar dat is gewoon geen PSV speler.
En zo zijn er vast meer. Dat Bruma en Baumgartl gapend grote wonden hebben achtetgelaten is vaak genoeg benoemd maar wat mij betreft zijn bovenstaande namen minstens net zo kwalijk (want een stuk meer)

Buiten eredivisie(verleden) kijken, eventueel wel KKD voor hele jonge spelers.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Dit betreft het Transferwindow 2022-2023, geen huiltopic over alles wat er in de ogen van sommigen allemaal fout is gegaan.
Ga anders de topic van John De Jong nog een keer recyclen, daar is deze discussie pas 7 keer gevoerd. Maar daar is het wel ontopic.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Ren Höek wrote: 17 Jan 2023, 10:35 Dit betreft het Transferwindow 2022-2023, geen huiltopic over alles wat er in de ogen van sommigen allemaal fout is gegaan.
Ga anders de topic van John De Jong nog een keer recyclen, daar is deze discussie pas 7 keer gevoerd. Maar daar is het wel ontopic.
Excuus.

Er is geen buitenkansje meer voorbijgekomen en wij hebben vertrouwen in de selectie zoals die er nu staat.

Zo. Gelijk ontopic ook weer klaar ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00

Een potje van gemaakt is ook een te groot woord. John heeft dingen erg goed gedaan en dingen erg slecht gedaan.
Evenals Brands (hate to say it)

Goed:
- Aanstellen Roger Schmidt, die de marktwaarde van verschillende spelers (enigzins) heeft kunnen opkrikken die anders gingen falen (Guti, Doan, Bruma)
- Verlengen Fofana, Madueke, Gakpo, Obispo wat enorm belangrijk is geweest voor de club.
- Binnenhalen Sangare, Boscgali op Franse markt
- Gotze top
- Veerman voor een prikje
- Ramhalho, prima aankoop
- Doorstroom jeugd was prima in zijn tijd.

Mwoah:
Mwene binnengehaald

Drama:
- Schmidts advies gevolgd om Drommel en Zahavi te halen
- Baumgartl, Bruma gekocht.
- Vinicius


Samen, want ik ga er vanuit dat Brands een dikke hand had in transferbeleid:
Goed:
- Xavi Simons,Benitez en de Jong gekocht.

Mwoah:
Gegokt op Savio
Til binnengehaald, klassieke voorspelbare, maar ook tegenvallende Brands transfer

Drama
Max NIET verkocht (nog steeds ziedend over)
El Ghazi lijkt ook op een drama uit te lopen, is een dure jongen.
Hoeverwiljezakken gehuurd
Last edited by rjg1992 on 17 Jan 2023, 12:03, edited 1 time in total.
Locked