Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 17 Jan 2023, 21:38 En toch nieuwsgierig wat er zou staan.
Mike Schoenmakers. Daar is ook alles mee gezegd. Zou op dit forum eigenlijk ook geen plaats voor mogen zijn.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 17 Jan 2023, 21:38
29.04.2007 wrote: 17 Jan 2023, 21:24

Heb mn bericht aangepast en van Duiven toegevoegd.

Maar wat betreft Fofana/Noni. Jij schrijft Noni toch ook niet af? Waarom zou je dat dan wel doen bij Fofana? Om jouw vaak herhaalde woorden te gebruiken; hij is nog jong, moet zn lichaam nog leren kennen enz.
Ik zeker niet nee, maar lees hier vooral dat PSV zijn fysiek juist als een van de belangrijkste argumenten moet zien om hem van de hand te doen. Dan zou ik het vreemd vinden als je wel je hele vertrouwen in Fofana stopt die volgens mij nog een graadje erger is kwa blessure gevoeligheid. Kortom, vanuit PSV perspectief.

V. Duiven ken ik niet maar is het sowieso nog wel een jaar te vroeg om hem überhaupt bij de A groep te halen? Lijkt me eerder een groot talent die juist daarna moet gaan komen. Maar ik ken hem verder niet, dat zeg ik er eerlijk bij. Dus mijn vraag is dan, kan hij er dit seizoen staan als 2de spits en volgens seizoen er al bijna klaar voor zijn om echt de basis in te kunnen als in serieuze concurrent van Luuk?
Volgens mij waren er ook geluiden dat ze die Silva voor 1,5 jaar wilden huren. In dat geval zouden zowel Fofana als van Duiven nog voldoende tijd hebben om richting het eerste elftal te groeien. Beiden worden toch wel gezien als grote talenten. En als het één van de twee zou lukken, zou het ook al prima zijn. Het is natuurlijk allemaal nog vrij onzeker hoe zoiets loopt en een beetje wishful thinking, maar het zou wel het probleem van moeten investeren in de spits positie (wat meestal ook een dure positie is om te moeten investeren) kunnen oplossen.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09



Kan iemand zien om welke spelers het gaat? Ik heb geen ED premium.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Antonisse, Sealy, Colyn, Vos, Doudah, Bodak werden genoemd.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Eenhoopjob wrote: 17 Jan 2023, 23:22

Kan iemand zien om welke spelers het gaat? Ik heb geen ED premium.

Onder anderen de bijna 21-jarige Jeremy Antonisse kan de komende periode uitkijken naar een nieuwe club, als er een mogelijkheid voor hem komt. Hij maakte onder Roger Schmidt zijn debuut in het eerste elftal van PSV, maar er kwam geen vervolg op die voor hem heuglijke gebeurtenis. Antonisse speelt bij Jong PSV en wordt in Eindhoven zeker gezien als een interessante speler, maar moet zijn rendement nog verder op zien te krikken. PSV zal zijn contract tot medio 2024 sowieso respecteren.
Doorbraak
De club ziet ook voor de 19-jarige Dante Sealy weinig kans op een doorbraak bij PSV 1. De Amerikaan startte vorig seizoen veelbelovend in het beloftenteam, met bijvoorbeeld een hattrick tegen Almere City FC. Een vervolg kwam er niet, waardoor zijn komende zomer aflopende verbintenis niet leidt tot een langer verblijf. Sealy is voorbijgestreefd door bijvoorbeeld Jason van Duiven en Isaac Babadi, twee jonge aanvallers die PSV nu wil opleiden.

De Canadees Simon Colyn komt in aanmerking voor verhuur, als een club geïnteresseerd mocht zijn. Hij heeft net als Antonisse een contract tot medio 2024, dat door PSV gerespecteerd zal worden.
Bij PSV lopen komende zomer ook de contracten van Dennis Vos, Mohammed-Amin Doudah en keeper Tyrick Bodak af. Zij kunnen in principe uitkijken naar iets nieuws, maar ze kunnen het seizoen bij PSV ook afmaken. Zeker Vos en Doudah zijn dit seizoen regelmatig in actie gekomen en geven in de meeste wedstrijden ‘body’, rust en ervaring aan Jong PSV, dat hen in de Keuken Kampioen Divisie goed kan gebruiken om resultaten te boeken. Het hoofddoel van het team is echter opleiden en er komen weer jonge talenten aan, die mogelijk wel de definitieve stap naar PSV 1 kunnen maken.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Colyn verhuren een half jaar nadat je hem hebt vastgelegd? Terwijl niemand begreep waarom ie mocht blijven. Knap staaltje.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Ik dacht dat Colyn en Sealy nog steeds gehuurd werden, niet dus. Dat tikt ook wel lekker aan, zo'n non EU salaris.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Sealy wel, Colyn niet volgens mij.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Klopt. Waarbij ik meer zag in Sealy dan in Colyn. Maar beiden leveren niet.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Brynhildsen gaat waarschijnlijk naar Trabzonspor op huurbasis.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Wel een goede ontwikkeling om door te selecteren bij Jong PSV. Dat had in sommige gevallen al eerder gekund. Nu hopen dat er clubs zijn die interesse hebben.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Weer een paar miljoen van het talentenpotje weg door zeer aparte keuzes.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Jwoeloe wrote: 17 Jan 2023, 21:41 Mike Schoenmakers. Daar is ook alles mee gezegd. Zou op dit forum eigenlijk ook geen plaats voor mogen zijn.
Toevallig maakte iemand met een vergelijkbare naam eerder deze week een account aan. :L
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Is er ooit nog wel eens iets gekomen van die Mexicaan Alexis Vega? Dat is een linksbuiten en International.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

AddoCultheld wrote: 18 Jan 2023, 06:43 Weer een paar miljoen van het talentenpotje weg door zeer aparte keuzes.
Que?
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

PSVerDenBosch wrote: 18 Jan 2023, 10:20 Is er ooit nog wel eens iets gekomen van die Mexicaan Alexis Vega? Dat is een linksbuiten en International.
die hadden we in de zomer transfer vrij kunnen halen dacht ik maar die heeft inmiddels zijn contract verlengt.
heeft nu uit 17 wedstrijden 3 goals dus is ook niet echt effectief voor de goal
Oans bin de Zeeuwen!
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Joenepsv wrote: 18 Jan 2023, 06:09 Wel een goede ontwikkeling om door te selecteren bij Jong PSV. Dat had in sommige gevallen al eerder gekund. Nu hopen dat er clubs zijn die interesse hebben.
Klopt, dit is een heel vreemd mechanisme bij PSV. Want dit zien we dus elk seizoen. Elke seizoen start Jong PSV met 5 tot 7 spelers waarvan je je afvraagt waarom ze er nog zitten om vervolgens ze in de winterstop proberen vd hand te doen.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Enige reden dat ik kan verzinnen is dat die spelers er zitten als soort opvulling en om de betere jeugd te begeleiden? Je hebt tenslotte toch genoeg spelers nodig voor jong PSV.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Juancho wrote: 17 Jan 2023, 21:38
29.04.2007 wrote: 17 Jan 2023, 21:24

Heb mn bericht aangepast en van Duiven toegevoegd.

Maar wat betreft Fofana/Noni. Jij schrijft Noni toch ook niet af? Waarom zou je dat dan wel doen bij Fofana? Om jouw vaak herhaalde woorden te gebruiken; hij is nog jong, moet zn lichaam nog leren kennen enz.
Ik zeker niet nee, maar lees hier vooral dat PSV zijn fysiek juist als een van de belangrijkste argumenten moet zien om hem van de hand te doen. Dan zou ik het vreemd vinden als je wel je hele vertrouwen in Fofana stopt die volgens mij nog een graadje erger is kwa blessure gevoeligheid. Kortom, vanuit PSV perspectief.

V. Duiven ken ik niet maar is het sowieso nog wel een jaar te vroeg om hem überhaupt bij de A groep te halen? Lijkt me eerder een groot talent die juist daarna moet gaan komen. Maar ik ken hem verder niet, dat zeg ik er eerlijk bij. Dus mijn vraag is dan, kan hij er dit seizoen staan als 2de spits en volgens seizoen er al bijna klaar voor zijn om echt de basis in te kunnen als in serieuze concurrent van Luuk?
Als spits doorbreken vanuit de jeugd is gewoon extreem lastig. Van Duiven is echt een groot talent en een hele leuke speler nu voor Jong PSV die ook steeds vaker het net vind. Maar die heeft echt nog wel minimaal dit seizoen Jong nodig voor zijn ontwikkeling en dan zou hij heel misschien de stap kunnen maken. Hij is snel, behendig, redelijke functionele techniek (verschil met Vertessen), klein maar kan goed koppen (timing) en heeft een goed gevoel voor de goal. Maar of hij dat ook op PSV 1 niveau kan ventileren is natuurlijk de vraag. Het zou mij niet verbazen als hij dit seizoen zijn debuut zou maken.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Begin mezelf wel steeds meer te irriteren aan de vafe geruchten waar PSV interesse in zou hebben. Sinds Brands er is horen we veel namen maar gebeurt er nagenoeg niks.

Daarnaast wordt het ook tijd dat we de middelmaat in de selectie proberen te slijten. Dat lukt PSV de laatste jaren bijna niet. Zou er bijvoorbeeld niemand interesse in Vertessen hebben? Of houdt PSV zelf de boot af? Zo'n Vertessen heeft PSV toch echt helemaal niks aan?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Als je dan ziet dat AZ uit het niets Evjen verpatst. Geen zicht op veel speelminuten, dus verkoop.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Madueke wrote: 18 Jan 2023, 10:35 Als je dan ziet dat AZ uit het niets Evjen verpatst. Geen zicht op veel speelminuten, dus verkoop.
En wat is je punt?
Verschil tussen AZ en PSV zit m ook in de salarissen. Een speler van AZ verdient een stuk minder als iemand van PSV wat een verkoop ook een stuk makkelijker maakt.
Daarnaast hebben ze die Evjen "uit het niets" verpatst met een dik verlies als ik TM mag geloven. 2,5 aangekocht en 1,6 verkocht.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 18 Jan 2023, 10:35 Als je dan ziet dat AZ uit het niets Evjen verpatst. Geen zicht op veel speelminuten, dus verkoop.
Dat bedoel ik dus. PSV verkoopt de laatste jaren alleen de echte sterkhouders, maar de middelmaat slijten ze heel lastig. Een TD is echt de allerbelangrijkste functie in een voetbal organisatie. Zo'n sterke man maakt of breekt de hele club.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Madueke wrote: 18 Jan 2023, 10:35 Als je dan ziet dat AZ uit het niets Evjen verpatst. Geen zicht op veel speelminuten, dus verkoop.
Ja dat klopt, maar wel met een miljoen verlies tov aankoopbedrag.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ittot wrote: 18 Jan 2023, 10:55
Madueke wrote: 18 Jan 2023, 10:35 Als je dan ziet dat AZ uit het niets Evjen verpatst. Geen zicht op veel speelminuten, dus verkoop.
Ja dat klopt, maar wel met een miljoen verlies tov aankoopbedrag.
Soms is dat niet anders en het kan je qua salaris een boel besparen. Wij willen al jaren van Baumgartl, Bruma en Romero af maar verser dan verhuren komen we niet
Locked