Fábio Silva

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 18 Jan 2023, 13:07 Een speler van 20 die een paar jaar geleden 40 mijoen kostte... Ik spring een gat in de lucht als we die kunnen huren voor een half jaar of langer maar dan met optie tot koop.
Maar wat zal dan die optie tot koop zijn? Wolves gaat toch geen 25-30mil verlies op hem pakken? En moet je als PSV zijnde een optie tot koop die boven de 15mil is? Stel hij bevalt heel erg goed dan nog zie ik PSV geen 20+ betalen voor een speler...
Het Kanon
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 18 Jan 2023, 13:07 Een speler van 20 die een paar jaar geleden 40 mijoen kostte
Wat zegt dat over zijn kwaliteiten? Hij speelde niet de pannen van het dak. Straks blijkt dat die 40 miljoen onderdeel van een witwasprogramma is geweest. Weten wij veel.
Robson de Souza
Vedette

Sensation wrote: 18 Jan 2023, 13:16
ShovingNE2 wrote: 18 Jan 2023, 13:07 Een speler van 20 die een paar jaar geleden 40 mijoen kostte... Ik spring een gat in de lucht als we die kunnen huren voor een half jaar of langer maar dan met optie tot koop.
Maar wat zal dan die optie tot koop zijn? Wolves gaat toch geen 25-30mil verlies op hem pakken? En moet je als PSV zijnde een optie tot koop die boven de 15mil is? Stel hij bevalt heel erg goed dan nog zie ik PSV geen 20+ betalen voor een speler...
Zijn huidige marktwaarde ligt op 13 miljoen, contract loopt nog drie jaar. Als hij bij Wolves voor nu geen toekomst heeft kan een som van 12 miljoen plus doorverkoop best worden vastgelegd. Wolves blijft toch wel kopen ;-)
Chucky
Vedette

Hatseflats wrote: 18 Jan 2023, 12:51 Ik snap de negativiteit hier ook niet.
Beetje raar om alles af te zeiken. Er is weinig ruimte voor aanwinsten. Dan is deze Fabio toch een prima back up voor Luuk?

"Maar huren kost ook geld" is natuurlijk waar, maar wat zijn de alternatieven? Verder met Vertessen is niet goed, een niet fitte/reservespeler zoals Ghazi halen is ook niet goed. Een speler halen voor 4 miljoen is ook niet goed, want te goedkoop of veel te oud en blablabla. Wat verwachten jullie dan in godsnaam?
Om twee voorbeelden te noemen: als wij afgelopen zomer een Danilo (bewezend scorend vermogen) of Gimenez (investering met oog op de toekomst) hadden gehaald als tweede spits was dat prima geweest.
Garnala
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalnieuws.be/news/69700 ... abio-silva

Of hij überhaupt vertrekt ligt vooral aan Wolves en Anderlecht
Anderlecht wil een vergoeding voor het vroegtijdig stopzetten van zijn contract.
Als daar geen akkoord is zou Anderlecht bereid zijn om het nog 6 maanden bij de B-kern te zetten.
Breur
Internationale topspeler

Gezien het rijtje geïnteresseerde clubs vokgens dat artikel zou ik ook al met een schuin oog kijken naar alternatieven..
Robson de Souza
Vedette

Chucky wrote: 18 Jan 2023, 13:19
Beetje raar om alles af te zeiken. Er is weinig ruimte voor aanwinsten. Dan is deze Fabio toch een prima back up voor Luuk?

"Maar huren kost ook geld" is natuurlijk waar, maar wat zijn de alternatieven? Verder met Vertessen is niet goed, een niet fitte/reservespeler zoals Ghazi halen is ook niet goed. Een speler halen voor 4 miljoen is ook niet goed, want te goedkoop of veel te oud en blablabla. Wat verwachten jullie dan in godsnaam?
Om twee voorbeelden te noemen: als wij afgelopen zomer een Danilo (bewezend scorend vermogen) of Gimenez (investering met oog op de toekomst) hadden gehaald als tweede spits was dat prima geweest.
Danilo krijgt een salaris van 9 ton. Giminez 7 ton en kostte 4 miljoen voor 50%. Tekengelden niet bekend. Beiden duur om bankzitter te zijn met langdurige contracten en talentvolle spelers als Fofana en Van Duiven erachter. Denk dat niemand deze deals had toegejuicht, kijkend naar de huidige financiën.
Chucky
Vedette

Robson de Souza wrote: 18 Jan 2023, 13:23

Danilo krijgt een salaris van 9 ton. Giminez 7 ton en kostte 4 miljoen voor 50%. Tekengelden niet bekend. Beiden duur om bankzitter te zijn met langdurige contracten en talentvolle spelers als Fofana en Van Duiven erachter. Denk dat niemand deze deals had toegejuicht, kijkend naar de huidige financiën.
Hoeveel denk je dat Fabio Silva hier (eventueel) gaat verdienen?
Robson de Souza
Vedette

Chucky wrote: 18 Jan 2023, 13:26
Robson de Souza wrote: 18 Jan 2023, 13:23

Hoeveel denk je dat Fabio Silva hier (eventueel) gaat verdienen?
Die zal meer verdienen, maar dat betreft slechts een half seizoen. De andere twee moet je voor een aantal jaar binden.
Hatseflats
Vedette

Als, als, als. Daar heb je helemaal niets aan he. Als er tegen Sparta nog 1x gescoord werd had PSV 2 punten meer. Maarja, ALS.
Ardbeg
Mister PSV

Als PSV Danilo had opgepikt, had het forum op z'n kop gestaan want dan was dat een lachertje geweest en een Feyenoord aankoop. Als PSV Gimenez had gehaald, dan had het forum op z'n kop gestaan omdat we een speler hadden gehaald die in 105 wedstrijden 21 keer gescoord heeft. Tevens wil Danilo echt niet banken.
RV1913
Nationale topspeler

pagina met 22.5k volgers en Fabrizio volgt hem
DonyellMalen
Legende

Hij was er sowieso al eerder bij, met z'n cryptische vermelding.

Siemen
Nationale topspeler

Kort fragmentje. Nog kortere samenvatting: 40 miljoen sloeg nergens op, 10 miljoen ging naar tussenpersonen/zaakwaarnemers, overal middelmatig geweest, ken beter spits uit Jong PSV pakken. Nog korter: mand.
Ardbeg
Mister PSV

Hoezo beter een spits uit Jong PSV? Baseer je dit op of je de speler kent of wat er vaag uit Anderlecht geroepen wordt? Wat vond je van onze Luuk in zijn periode na Twente en voor ons?
RV1913
Nationale topspeler

Siemen wrote: 18 Jan 2023, 13:52

Kort fragmentje. Nog kortere samenvatting: 40 miljoen sloeg nergens op, 10 miljoen ging naar tussenpersonen/zaakwaarnemers, overal middelmatig geweest, ken beter spits uit Jong PSV pakken. Nog korter: mand.
Als hij naar de club uit de hoofdstad zou gaan was het een wereldaankoop geweest VI is bijna net zo erg als de Televaag als het op PSV aankomt
Raw85
Meervoudig international

Ziet eruit als de net wat minder gehandicapte broer van Cassio Ramos
040-076
Meervoudig international

RV1913 wrote: 18 Jan 2023, 13:56
Siemen wrote: 18 Jan 2023, 13:52

Als hij naar de club uit de hoofdstad zou gaan was het een wereldaankoop geweest VI is bijna net zo erg als de Televaag als het op PSV aankomt
Ik dacht precies hetzelfde als wij Messi halen, dan kan hij er ook op eens niks meer van. Hij moet het gewoon laten zien hier en een kans krijgen.
Marcel for president!
Hatseflats
Vedette

040-076 wrote: 18 Jan 2023, 13:58
RV1913 wrote: 18 Jan 2023, 13:56

Ik dacht precies hetzelfde als wij Messi halen, dan kan hij er ook op eens niks meer van. Hij moet het gewoon laten zien hier en een kans krijgen.
Dan zou ie te oud, te klein, fysiek beperkt en niet meekunnen in het Nederlands voetbal ;)
Siemen
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 18 Jan 2023, 13:56 Hoezo beter een spits uit Jong PSV? Baseer je dit op of je de speler kent of wat er vaag uit Anderlecht geroepen wordt? Wat vond je van onze Luuk in zijn periode na Twente en voor ons?
Ho, ho, ik geef een samenvatting van het geluidsfragment, is niet mijn mening :lol:
Ardbeg
Mister PSV

PSV Fans: PSV met de bord op schoot scouting! Ontsla de scouting!

PSV: Haalt speler uit een onverwachte hoek

PSV Fans: Ja maar Danilo

:p
RV1913
Nationale topspeler

Siemen wrote: 18 Jan 2023, 14:02
Ardbeg wrote: 18 Jan 2023, 13:56 Hoezo beter een spits uit Jong PSV? Baseer je dit op of je de speler kent of wat er vaag uit Anderlecht geroepen wordt? Wat vond je van onze Luuk in zijn periode na Twente en voor ons?
Ho, ho, ik geef een samenvatting van het geluidsfragment, is niet mijn mening :lol:
Stelletje heikneuters daar bij VI, Timmer valt nog wel mee maar daar irriteer ik me soms ook aardig aan.
Noosa
Meervoudig international

Dat was een samenvatting van wat ze op het audio fragment van VI zeiden. Vond het een heel negatief verhaal. Die jongen is in mijn ogen veel te vroeg naar de PL gegaan, heeft daar als 18 of 19 jarige een hoop invalbeurten gehad en weinig gescoord. In zijn Anderlecht periode misschien geen mega productie, maar ook niet heel slecht in een team dat heel slecht draait.
Ik ken deze jongen verder niet, maar ik laat me graag verrassen.
DadOfFour
Internationale topspeler

Breur wrote: 18 Jan 2023, 13:23 Gezien het rijtje geïnteresseerde clubs vokgens dat artikel zou ik ook al met een schuin oog kijken naar alternatieven..
Met een schuin oog? Ik zou als PSV op dit moment vooral beide ogen gebruiken en recht vooruit kijken...
Schuine ogen hebben ons tot op heden weinig opgeleverd deze window...
La vida és massa curta per no fer broma
RV1913
Nationale topspeler

Noosa wrote: 18 Jan 2023, 14:04
Dat was een samenvatting van wat ze op het audio fragment van VI zeiden. Vond het een heel negatief verhaal. Die jongen is in mijn ogen veel te vroeg naar de PL gegaan, heeft daar als 18 of 19 jarige een hoop invalbeurten gehad en weinig gescoord. In zijn Anderlecht periode misschien geen mega productie, maar ook niet heel slecht in een team dat heel slecht draait.
Ik ken deze jongen verder niet, maar ik laat me graag verrassen.
Ik ken hem van zijn tijd bij Porto, heel doelgericht en een groot talent toen maar veel te snel naar Engeland gegaan waar hij een beetje is verpest.
Was bij Porto echt een groot talent en werd toen vergeleken in potentie met Joao Felix in zijn tijd bij Benfica.

Maar als je Portugees bent en een bal naar de goede kleur speelt heeft Wolves al interesse in je dus nooit echt de kans gehad om eerst volwassener te worden als speler.
Post Reply