Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

11 Sir Tinus wrote: 18 Jan 2023, 12:09 Maar dat PSV nu na een transfer van 50 miljoen niet kan/wil doen is echt een keuze en niet uit financiële nood.
Is dit een vaststaand gegeven dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV



concurrentie
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Verhuren van Yorbe zou ideaal zijn. Hij heeft potentie maar moet gewoon een heel seizoen gaan spelen. Dan pas kun je echt een afweging maken denk ik. Een jaar of anderhalf verhuren aan Anderlecht zou ideaal kunnen zijn.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 18 Jan 2023, 15:15 Verhuren van Yorbe zou ideaal zijn. Hij heeft potentie maar moet gewoon een heel seizoen gaan spelen. Dan pas kun je echt een afweging maken denk ik. Een jaar of anderhalf verhuren aan Anderlecht zou ideaal kunnen zijn.
Ik zou hem vooral proberen te verkopen, hij is het toch vooral net niet, en daar hebben we er al genoeg van rondlopen.
Je kunt maar beter het kaf van het koren scheiden nu zodat je echt de balans kunt gaan opmaken richten het komende seizoen
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Eens met [mention]DadOfFour[/mention]
Heeft potentie maar niet voor basis PSV1. Puinruimen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

Robson de Souza wrote: 18 Jan 2023, 15:13
Ruil met Duranville en dan praten we nergens meer over.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

DadOfFour wrote: 18 Jan 2023, 15:19
Ittot wrote: 18 Jan 2023, 15:15 Verhuren van Yorbe zou ideaal zijn. Hij heeft potentie maar moet gewoon een heel seizoen gaan spelen. Dan pas kun je echt een afweging maken denk ik. Een jaar of anderhalf verhuren aan Anderlecht zou ideaal kunnen zijn.
Ik zou hem vooral proberen te verkopen, hij is het toch vooral net niet, en daar hebben we er al genoeg van rondlopen.
Je kunt maar beter het kaf van het koren scheiden nu zodat je echt de balans kunt gaan opmaken richten het komende seizoen
Ik ben het met je eens dat hij nu echt te kort komt. Maar hij heeft hele specifieke kwaliteiten, als hij die kan gaan koppelen met overzicht en doelgerichtheid (is niet makkelijk) dan heb je wel een hele goede spits / buitenspeler te pakken. Omdat hij zo weinig gespeeld heeft is hij ook stil blijven, de kans bestaat dat als hij veel gaat spelen hij zich dus wel ontwikkeld (geen garantie natuurlijk) en dan wordt het interessant. Hij zou zo maar een Openda route kunnen hebben.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 18 Jan 2023, 14:37

concurrentie
Als ze hem nog willen (en slechter dan El Ghazi kan hij niet zijn) dan zou ik maar snel zijn.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

RV1913 wrote: 18 Jan 2023, 15:30
PSVerDenBosch wrote: 18 Jan 2023, 14:37

concurrentie
Als ze hem nog willen (en slechter dan El Ghazi kan hij niet zijn) dan zou ik maar snel zijn.
Ik geef het door!
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Robson de Souza wrote: 18 Jan 2023, 15:13
Meteen verkopen met doorverkooppercentage om een Scamacca risk te hedgen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 18 Jan 2023, 15:13
Vertessen uit, Silva in. Da's okay. Er moet dan wel absoluut een flankspeler bij, maar afgaande dit bericht ga ik er vanuit dat deze ook komt zonder een vertrek van Noni.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Vertessen wordt mijns inziens terecht als niet goed genoeg bevonden als back-up spits en als daar dus iemand voor wordt aangetrokken heeft Vertessen geen toekomst meer bij PSV.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Massimo wrote: 18 Jan 2023, 15:43 Vertessen wordt mijns inziens terecht als niet goed genoeg bevonden als back-up spits en als daar dus iemand voor wordt aangetrokken heeft Vertessen geen toekomst meer bij PSV.
Hij doet het dit seizoen niet goed, maar had vorig seizoen toch wel behooorlijk wat waarde vanaf de vleugel. Scoorde vrij makkelijk ook vaak. Vanaf de vleugel vind ik hem beter, ook omdat hij dan veel meer ruimte krijgt om het spel voor zich te hebben. Het is geen wonderspeler, maar hij krijgt nu wel erg weinig kansen aan de zijkant vind ik. Zeker als we kunnen counteren zou je met zijn snelheid en Veerman zijn passing meer kansen verwachten voor hem.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Conclusie: Anderlecht heeft dus ook een aantal fake "insiders" op Twitter rondlopen. Niet de eerste keer dat de info niet klopt. :tear:
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

We begonnen het seizoen met Gakpo, Madeuke, Savio, Vertessen, Simons, El Ghazi, Bakayoko en Saibairi als opties voor de flanken.

Laten we vooral iedereen wegdoen halverwege. Vertessen heeft specifieke kwaliteiten die het komende half jaar nog best nuttig kunnen zijn. Alle beetjes helpen in de strijd om een kampioenschap.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

koetje wrote: 18 Jan 2023, 15:54 We begonnen het seizoen met Gakpo, Madeuke, Savio, Vertessen, Simons, El Ghazi, Bakayoko en Saibairi als opties voor de flanken.

Laten we vooral iedereen wegdoen halverwege. Vertessen heeft specifieke kwaliteiten die het komende half jaar nog best nuttig kunnen zijn. Alle beetjes helpen in de strijd om een kampioenschap.
Vertessen heeft te weinig specifieke kwaliteiten om PSV naar een hoger plan te tillen wat de bedoeling is. Daarnaast ga je hem wegdoen als je een betere optie daarvoor in de plaats voor kan krijgen en waar het er naar uit ziet dat PSV voor aan het kijken is.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eens, middelmaat genoeg met Vertessen, Saibari (maak eens een doelpunt!), Bakayoko, El Ghazi en Co.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Massimo wrote: 18 Jan 2023, 15:58
koetje wrote: 18 Jan 2023, 15:54 We begonnen het seizoen met Gakpo, Madeuke, Savio, Vertessen, Simons, El Ghazi, Bakayoko en Saibairi als opties voor de flanken.

Laten we vooral iedereen wegdoen halverwege. Vertessen heeft specifieke kwaliteiten die het komende half jaar nog best nuttig kunnen zijn. Alle beetjes helpen in de strijd om een kampioenschap.
Vertessen heeft te weinig specifieke kwaliteiten om PSV naar een hoger plan te tillen wat de bedoeling is. Daarnaast ga je hem wegdoen als je een betere optie daarvoor in de plaats voor kan krijgen en waar het er naar uit ziet dat PSV voor aan het kijken is.
Daar zit hem toch wel de crux. Als er iets beters voorhanden is. Vooralsnog is Gakpo vertrokken en is er niks voor teruggekomen. De vacature achter De Jong was er afgelopen zomer ook al. Het valt blijkbaar allemaal niet mee om die plekken voorin goed in te vullen met aankopen.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Massimo wrote: 18 Jan 2023, 15:58 Vertessen heeft te weinig specifieke kwaliteiten om PSV naar een hoger plan te tillen wat de bedoeling is.
Eens, maar hoe veel spelers van een (veel) beter niveau ga je krijgen die welwillend zijn om net zo weinig minuten te maken als Vertessen voor een vergelijkbaar bedrag als wat Vertessen potentieel zou opbrengen.. Daarbij brengt Vertessen op dit moment snelheid en diepte, wat wij zowel niet hebben voorin én heel handig kan zijn in sommige wedstrijden.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Vertessen valt zelfs niet in bij een 0-0 tegen een sparta.

Die zou ik gewoon verkopen met een doorverkoop.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

kastoekast wrote: 18 Jan 2023, 16:22 Vertessen valt zelfs niet in bij een 0-0 tegen een sparta.

Die zou ik gewoon verkopen met een doorverkoop.
Vertessen viel wel in bij een 1-2 voorsprong tegen Sparta.

Het is nu eenmaal een speler die je brengt als de ruimtes groter worden en minder als de ruimtes kleiner worden.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Daarom alleen al hoopte ik dat Vertessen na de 2-1 van PSV tegen Fortuna in het veld zou komen. Er lag zo ontzettend veel ruimte voor een sneller speler.

Hij doet het inderdaad niet best in zn laatste invalbeurten (met Ajax uit als dieptepunt), maar op een of andere manier altijd wel een zwak voor Vertessen. Hoopte dat hij na Zurich wat meer speelminuten en kansen zou pakken.
Mochten uiteindelijk Vertessen en Madueke (na Gakpo al kwijt te zijn geraakt) vertrekken dan heb je wel echt een enorm gebrek aan snelheid (en diepgang) om voorin te kunnen gebruiken.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 wrote: 18 Jan 2023, 17:18 Daarom alleen al hoopte ik dat Vertessen na de 2-1 van PSV tegen Fortuna in het veld zou komen. Er lag zo ontzettend veel ruimte voor een sneller speler.

Hij doet het inderdaad niet best in zn laatste invalbeurten (met Ajax uit als dieptepunt), maar op een of andere manier altijd wel een zwak voor Vertessen. Hoopte dat hij na Zurich wat meer speelminuten en kansen zou pakken.
Mochten uiteindelijk Vertessen en Madueke (na Gakpo al kwijt te zijn geraakt) vertrekken dan heb je wel echt een enorm gebrek aan snelheid (en diepgang) om voorin te kunnen gebruiken.
Ik vind hem ook nog steeds een vrij groot talent met onderbelichte kwaliteiten. Alleen hij heeft te lang stil gestaan in zijn ontwikkeling. Ik had vorig jaar het gevoel na PSV-Gala dat hij definitief zou doorbreken. Vond hem toen echt een goede pot spelen en ook een goede voorbereiding. Alleen hij de pech dat hij voorin op alle posities een andere speler voor hem had als back-up zelfs. En op rechtsbuiten werkt gewoon simpelweg niet met hem.

Verkopen voor een leuk bedrag met doorverkoop of verhuren en daarna mikken op een verkoop lijkt mij nu het beste. Want ik geloof dat er wel meer in die jongen in zit dan slechts bankzitter bij PSV.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Locked