Het waarheidsgehalte is natuurlijk even gissen, maar ik ben het zeker met die vraagprijs eens. Je kon Cody maar 1x verkopen en dat was helaas in een financieel lastige situatie, waardoor je niet bepaald in een lekkere onderhandelingspositie zat. Bij Noni is dat nu anders. Ook hem kun je maar 1x verkopen, maar ditmaal moet je er gewoon alles uit halen met die homegrown status. Letterlijk 0 schuldgevoel als je ziet wat voor bedragen die Boehly daar al heeft gespendeerd. Dat loopt in de honderden miljoenen sinds de overname alleen al.
Noni gaat ondanks zijn mindere rendement van nu niet minder waard worden in de komende maanden. Reluctant to sell vind ik dan minder, maar goed dat zal dan wel de opstelling zijn om het onderste uit de kan te halen.
Noni Madueke
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Oh zo word je toch met de dag depressiever. Zaterdag tegen Vitesse met El Ghazi en Bakayoko op de flanken?
Om te janken.
Om te janken.
#FreeGeneratie4
- Tjompie
- Clubvoorkeur: PSV
AD/ED:
De jonge aanvaller wil graag de stap naar Londen maken en PSV laat die wens in vervulling gaan, in ruil voor een bedrag dat tussen de 35 en 40 miljoen euro ligt. Als het allemaal meezit, kan PSV er dus zelfs 40 miljoen euro aan overhouden.
PSV heeft de berichtgeving nog niet officieel bevestigd, maar bronnen rond de speler geven aan dat hij vanmiddag groen licht heeft gekregen om de club te verlaten. Madueke zal zich op korte termijn melden bij Chelsea voor een medische keuring.
Last edited by Tjompie on 19 Jan 2023, 17:03, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
Pfff wat hebben we nog een teleurstelde selectie over op deze manier. Hopen op goede vervangers.Paco Casal wrote: ↑19 Jan 2023, 17:01 Oh zo word je toch met de dag depressiever. Zaterdag tegen Vitesse met El Ghazi en Bakayoko op de flanken?
Om te janken.
- trouwepsvfan
- Vedette
Wanbeleid. Om dit op te vangen zullen er wel weer wat huurspelers komen. Er staat straks nauwelijks kapitaal meer op het veld.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
Als je de Engelse nationaliteit en enigzins potentie hebt ben je al 30 miljoen waard, ongeacht positie. Dit is een aanvaller, hoge potentie, ik had minimaal 40 met een uitschieter naar 45/50 verwacht eigenlijk.
Maargoed, Elfrink en co zitten er wel vaker naast qua transfersommen dus vertrouw Brands. Heeft ooit Memphis voor 42 max. naar United gebracht en toen bracht Elfrink ook max. 28 miljoen naar buiten, dus toekomst zal het leren.
Maargoed, Elfrink en co zitten er wel vaker naast qua transfersommen dus vertrouw Brands. Heeft ooit Memphis voor 42 max. naar United gebracht en toen bracht Elfrink ook max. 28 miljoen naar buiten, dus toekomst zal het leren.
Last edited by Mr.Unibet on 19 Jan 2023, 17:08, edited 1 time in total.
-
-
- Nationale topspeler
Genoeg op Madueke aan te merken, maar we houden niets over, het is onze enige creatieve speler in de aanval. Er is nog niets eens een vervanger voor Cody.
Bij een bod van 45 mln of MEER zou ik het begrijpen. Eronder niet.
Bij een bod van 45 mln of MEER zou ik het begrijpen. Eronder niet.
-
- Legende
PSV, de Wibra onder de clubs..
35 miljoen is een lachertje..
Dit had kaal 40 miljoen moeten zijn met bonussen tot 50 miljoen..
35 miljoen is een lachertje..
Dit had kaal 40 miljoen moeten zijn met bonussen tot 50 miljoen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Hatseflats
- Vedette
El Ghazi en Xavi op de flanken. Luuk gaat weer goalen maken. Guti, Veerman en Sangare erachter.Paco Casal wrote: ↑19 Jan 2023, 17:01 Oh zo word je toch met de dag depressiever. Zaterdag tegen Vitesse met El Ghazi en Bakayoko op de flanken?
Om te janken.
Zou ik doen . Sucks dat Noni weg is!