Noni Madueke
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Chelsea in nood? Die hebben 4 a 5 buitenspelers die beter zijn dan Noni op dit moment. 40 miljoen is gewoon echt bizar veel en niet te weigeren
-
- Regelmatige invaller
Kom op, jongens..
Madueke heeft veel potentie, maar er zijn ook vraagtekens. Bewezen heeft hij nog niks.
Dat je daarvoor bijna een recordbedrag krijgt is best bijzonder.
Ik denk dat als je Danjuma kan halen, dat je er niet op achteruit gaat in kwaliteit en vooral ook aanwezigheid.
Ja, ik weet: Die moet dan wel komen. Laten we erop hopen..
Madueke heeft veel potentie, maar er zijn ook vraagtekens. Bewezen heeft hij nog niks.
Dat je daarvoor bijna een recordbedrag krijgt is best bijzonder.
Ik denk dat als je Danjuma kan halen, dat je er niet op achteruit gaat in kwaliteit en vooral ook aanwezigheid.
Ja, ik weet: Die moet dan wel komen. Laten we erop hopen..
- trouwepsvfan
- Vedette
Danjuma is een pleister oplossing. alleen maar huur voor een halfjaar.
We hebben dringend nieuwe cashcows nodig wat we hebben nu zo ongeveer alles verkocht op Xavi en Sangare na
We hebben dringend nieuwe cashcows nodig wat we hebben nu zo ongeveer alles verkocht op Xavi en Sangare na
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
Chelsea is in paniek vanwege de resultaten bedoelde ik.
Transfersommen die worden gemeld zijn bijna altijd te rooskleurig voorgesteld. Aan de inkomende kant te laag, aan de uitgaande kant te hoog.
En als het al 40 mln is, dat vind ik in de huidige markt geen niet-te-weigeren bedrag maar anderen denken daar vast anders over.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Godminja, dit doet toch beetje pijn. Gakpo en Noni verkopen. En dat terwijl we ze nauwelijks samen hebben mogen zien spelen. Stel je voor je had Gakpo - Luuk - Noni…
-
- Nationale topspeler
Na Saibari dan, aan je profiel te zien.kastoekast wrote: ↑19 Jan 2023, 17:16 En daar gaat mn lievelingsspeler.
Noni laat Engeland zien wat je kan.
- Struviet
- Meervoudig international
Het is heel erg jammer dat Madueke vertrekt, zeker nu in een winter dat Gakpo ook vertrokken is. Alleen is 40 miljoen een niet te weigeren bod. Dus ik vind het een goede beslissing. Dat er straks misschien 2 huurspelers voor terugkomen is niet anders. Voor de toekomst van PSV is dit financieel gezien misschien maar nodig. Des te sneller kunnen we de periode John afsluiten.
-
- Nationale topspeler
Heb echt een zwak voor hem. Hoop dat hij een beetje rendement erbij krijgt.René1978 wrote: ↑19 Jan 2023, 17:17Na Saibari dan, aan je profiel te zien.kastoekast wrote: ↑19 Jan 2023, 17:16 En daar gaat mn lievelingsspeler.
Noni laat Engeland zien wat je kan.
- Hatseflats
- Vedette
Want het is echt verkeerd om een speler als Danjuma te huren die er direct staat en absoluut van meerwaarde is ipv een nieuwe speler kopen waarbij het de vraag is of ie van meerwaarde is? In de zomer kan er toch weer geschakeld worden? Ik vind dat zeker geen verkeerde gedachte van PSV.trouwepsvfan wrote: ↑19 Jan 2023, 17:15 Danjuma is een pleister oplossing. alleen maar huur voor een halfjaar.
Je wilt NU kwaliteit halen en dat is Danjuma vrijwel zeker.
-
- Nationale topspeler
Zou eraan toe willen voegen: een dure pleister. Dat kun je inderdaad ook stoppen in een aankoop. Maar ja... de scouting.trouwepsvfan wrote: ↑19 Jan 2023, 17:15 Danjuma is een pleister oplossing. alleen maar huur voor een halfjaar.
En idd, op Sangaré na is er verder niet veel meer te verkopen. Xavi is afwachten i.v.m. clausule / wat hij wil.
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Mooi bedrag. Goed gehandeld door PSV en een fantastische stap voor Noni. Die interesse in Danjuma van gisteren kwam dus niet uit de lucht vallen.
- Standbeeld
- Mister PSV