Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 15 Jan 2023, 17:49
Menno1 wrote: 15 Jan 2023, 17:47

Niet mee eens. Niet zo lang geleden werden beslissingen genomen uit sportief oogpunt. De aanstelling van Roger bijvoorbeeld. Het behouden van topspelers. Maar nu?
De aanstelling van Roger en het behouden van topspelers heeft ef mede voor gezorgd dat we financiele problemen hebben.
Ook dat is waar al vind ik de aanstelling van Roger nog steeds te verdedigen. Sterker nog, die had nu gewoon bovenaan gestaan want ‘die Duitser’ is in tegenstelling tot beginner en sympathieke Ruud wel een vakman.

Maar toen zag je nog ambitie terug in beslissingen. Nu het tegen over gestelde. Het is een soort self fulfilling prophecy geworden. Ondanks mooie woorden, niks blijkt dat we ambitieus zijn. Terwijl er juist uitgerekend dit seizoen mogelijkheden waren.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Joenepsv wrote: 15 Jan 2023, 16:37 Nou Marcel. Wees een kerel en doe waar je voor gehaald bent. We zijn op deze manier alleen nog vanwege onze historie een topclub maar zowel organisatorisch als op het veld niet meer. En het wordt allemaal met de mantel der liefde bedekt.
Marcel is onzichtbaar sinds het vertrek van John. Zelfs met het vertrek van Cody is hij slechts in de media gekomen met 1 zin: "een recordsom voor PSV".
#simplythebest
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

DC_PSV wrote: 15 Jan 2023, 20:25
Joenepsv wrote: 15 Jan 2023, 16:37 Nou Marcel. Wees een kerel en doe waar je voor gehaald bent. We zijn op deze manier alleen nog vanwege onze historie een topclub maar zowel organisatorisch als op het veld niet meer. En het wordt allemaal met de mantel der liefde bedekt.
Marcel is onzichtbaar sinds het vertrek van John. Zelfs met het vertrek van Cody is hij slechts in de media gekomen met 1 zin: "een recordsom voor PSV".
Ho ho. Vergeet de zéér inspirerende speech voorafgaande aan PSV - Milan niet :lol:
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50

Het wordt inderdaad tijd dat Marcel zich laat zien.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Waar het na de verkoop van Gakpo nog een beetje weg te moffelen was onder het nom 'we hebben al een vervanger gehaald met El Ghazi' of 'Ik ben geen fan van de winterse transferperiode' of 'We halen enkel iemand als die echt iets toevoegt' heeft de verkoop van Madueke mijn inziens opgeleverd dat er nu wel kleur moet worden bekend.

1) Je kunt Ruud niet opzadelen met Bakayoko/Saibari (zeker niet omdat Savio nog een maand weg is)
2) Je kunt supporters niet verkopen dat je 2 geweldige aanvallers verkoop en niets terug haalt
3) Het is financieel zeer interessant om wel aankopen te doen nu je een ultra zwart jaar gaat schrijven, kan ook in mei/juni maar het kan ook nu
4) PSV heeft de ambitie uitgesproken om altijd mee te doen om de titel en er is zo weinig kwaliteit over dat je nu niet weg komt met dat wat er over is

Luuk, El Ghazi, Vertessen en 3 jeugdspelers die Jong PSV niet ontstijgen. We zitten nog in de beker, EL en staan op slechts 5 punten van Feyenoord (en in het weekend wellicht 2 punten). Nu moet Brands beleid voeren en kleur bekennen en als er niet minstens 2 nieuwe aanvallers van niveau bij komen dan mag de RvC ook Brands eruit knikkeren.
User avatar
Garnaal
Basisspeler
Posts: 429
Joined: 30 Aug 2021, 18:55
Clubvoorkeur: PSV

Marcel, effe een kleine reminder hoor. Als je iedereen verkoopt, is het misschien handig, om ook een paar spelers te kopen. Hou de deadline ook ff in de gaten
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Go go go go! Tiktok de tijd dringt!
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Perfecte deal wat betreft Noni natuurlijk. Met Cody lagen er belachelijke afspraken met dank aan John, maar dit heeft Marcel perfect gedaan. Nu nog zeker twee aanvallers erbij!
#simplythebest
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

Het is allemaal zo voorspelbaar. De topspeler(s) komen niet en op het laatst een 'op hoop van zege'-aankoop.

Onze AD zou er goed aan doen zondagochtend bij ESPN te gaan zitten om daar uit te leggen dat de de situatie zodanig is dat verkocht moest worden en PSV de doelstelling voor dit jaar bijstelt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Goede verkoop van Marcel, mag gezegd worden. Een plusje.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Armada[/mention] wanneer komt Popescu :D
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Thoresen wrote: 19 Jan 2023, 17:29 Onze AD zou er goed aan doen zondagochtend bij ESPN te gaan zitten om daar uit te leggen dat de de situatie zodanig is dat verkocht moest worden en PSV de doelstelling voor dit jaar bijstelt.
Laat Marcel dan 2 weken later bij ESPN zitten..
Midden in de window en je hebt er al geen vertrouwen meer in...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Thoresen wrote: 19 Jan 2023, 17:29 Het is allemaal zo voorspelbaar. De topspeler(s) komen niet en op het laatst een 'op hoop van zege'-aankoop.
Dat weet je helemaal niet. Nog niet.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Even om de hoop te temperen, aan het einde van deze transferperiode staan we weer met lege handen en een huurspeler.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Prima verkoop. Onbetrouwbare speler binnen en buiten het veld. Natuurlijk een zeer groot talent, maar 40 miljoen is een no brainer. Nu heeeel snel doorschakelen,

Lb, rb en rechtsback
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Er moet niet verkocht worden op dit moment vanwege de financiële status van de club, dan was verkoop in juni ook goed, het moest nu omdat Gakpo niet te behouden was door een afspraak (is Brands ook zelf bijgeweest) en omdat ze blijkbaar Madueke nu willen verkopen en niet het risico willen nemen tot de zomer.

Dat het zo snel gaat doet mij vermoeden dat er concrete versterkingen onderweg zijn. Er komen ook nog eens 2 wedstrijden in 5 dagen aan geloof ik.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

Ardbeg wrote: 19 Jan 2023, 17:33
Thoresen wrote: 19 Jan 2023, 17:29 Het is allemaal zo voorspelbaar. De topspeler(s) komen niet en op het laatst een 'op hoop van zege'-aankoop.
Dat weet je helemaal niet. Nog niet.
Klopt, we gaan het zien.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Verkoop van zowel Gakpo als Noni wat mij betreft te laag. Hoe dan ook, geen excuses nu. Wat er nu overblijft PSV onwaardig en amper kapitaalwaardig. Brands en de RvC op de achtergrond moeten aan de bak. Wordt tijd dat ze woorden omzetten in daden Laat die ambitie maar zien. Succes.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV

Ik mag hopen dat ze minimaal 2 aanvallers zo goed als klaar hebben staan voor een transfer naar PSV. Zoniet is het een grote puinzooi.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00

Jammer, voor spelers als Madueke en Gakpo ga ik naar het stadion. Ik ben benieuwd wat er voor terug komt.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00



Realiseert ff twee recordtransfers als interim.
#simplythebest
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Juancho wrote: 19 Jan 2023, 18:49 Verkoop van zowel Gakpo als Noni wat mij betreft te laag. Hoe dan ook, geen excuses nu. Wat er nu overblijft PSV onwaardig en amper kapitaalwaardig. Brands en de RvC op de achtergrond moeten aan de bak. Wordt tijd dat ze woorden omzetten in daden Laat die ambitie maar zien. Succes.
Op basis waarvan is de transfer van Noni te laag? Met nog 2,5 jaar contract en slechts 5 X 90 minuten in 80 wedstrijden en een geschiedenis vol blessures is 40 miljoen toch een topbedrag?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Eens met de algemene tendens hier: super bedrag voor Noni, jammer dat Noni gaat maar dit is niet te weigeren.
Maar laat er alsje alsje alsjeblieft iets voor terugkomen nu!!! (Ik heb er niet per se veel vertrouwen in maar ik laat me graag positief verrassen!)
Kom op Marcel, werk aan de winkel!!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Paniekvogels. :nerd:
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

[mention]Hatseflats[/mention] op basis van het verleden wel enigszins terecht dacht ik zo ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Post Reply