Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Galactico
Meervoudig international

milansandro wrote: 19 Jan 2023, 18:49
Galactico wrote: 19 Jan 2023, 18:48

De man heeft de club zowat om zeep geholpen met aantoonbaar wanbeleid. Die paar contractverlengingen wegen echt niet op tegen de rest van de shit die hij (en Gerbrands) hebben achtergelaten.

OT financieel een klapper, maar sportief een aderlating. Ik laat me verrassen met 2-3 top vervangers. Anders halen we niet eens Europees voetbal.
Volgens mij was dit sarcastisch bedoelt ;)
Haha echt 🫣 ondertoon helemaal gemist.
PSVerDenBosch
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

Was het trouwens niet ook Schmidt die zijn mentaliteit niet top vond?
Jwoeloe
Moderator

PSVerDenBosch wrote: 19 Jan 2023, 18:57 Was het trouwens niet ook Schmidt die zijn mentaliteit niet top vond?
Doan hield hem in ieder geval uit de basis. En niet onverdiend.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Jwoeloe wrote: 19 Jan 2023, 18:58
PSVerDenBosch wrote: 19 Jan 2023, 18:57 Was het trouwens niet ook Schmidt die zijn mentaliteit niet top vond?
Doan hield hem in ieder geval uit de basis. En niet onverdiend.
En Vertessen ook in april/mei.
nilssonH
Moderator

Ik vind het erg jammer, maar het is uiteindelijk wel logisch. Wij een prima bedrag voor een speler die nog voldoende moest laten zien, en Noni is met dit contract financieel onafhankelijk geworden. Gaan spannende dagen worden komende periode in ieder geval.
Leon77M
Vaste waarde in elftal

de op een na grootste transfer in de historie van PSV

Last edited by Leon77M on 19 Jan 2023, 19:15, edited 1 time in total.
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Prima bedrag voor een speler die hetzelfde rendement als Saibari heeft. 5 volledige wedstrijden gespeeld voor ons. Gaan we niet missen dus. Wens hem geen sportief succes vanwege de club die de grondlegger is van het hedendaags voetbal wat wordt gerund door te rijke fanboys met teveel geld. Ben eerder benieuwd naar de nieuwe aankopen en huurlingen.
Standbeeld
Mister PSV

Natuurlijk een aanbod dat je niet af kan slaan als PSV. Maar, dat hele verhaal iedere keer met "record" of "de grootste transfer" etc. is helemaal niet van belang imo. Alsof dat een zogenaamd ijkpunt is. Er moet gewoon naar waarde betaald worden en of dat nu 20, 30 of 60 is maakt niet uit. Waarvan akte.
DC_PSV
Vedette

Kingfisher wrote: 19 Jan 2023, 19:15 Prima bedrag voor een speler die hetzelfde rendement als Saibari heeft. 5 volledige wedstrijden gespeeld voor ons. Gaan we niet missen dus. Wens hem geen sportief succes vanwege de club die de grondlegger is van het hedendaags voetbal wat wordt gerund door te rijke fanboys met teveel geld. Ben eerder benieuwd naar de nieuwe aankopen en huurlingen.
Wauw, wat een stoere praat zeg. Ik ben blij dat Noni op zijn 16e voor PSV heeft gekozen, omdat dit de beste club was voor zijn ontwikkeling. De JCS vorig jaar was abnormaal, evenals de vCL campagne toen. Helaas door blessures dat niveau niet meer aangetikt, maar het blijft een fantastische speler die voor fokking veel geld weg gaat nu. Het feit dat onze buitenspelers vertrekken naar clubs als Liverpool en Chelsea en geen degradatiekandidaten gaat de club goed doen.
#simplythebest
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik hoop dat hij daar fit blijft, de pannen van het dak gaat spelen, Engeland 1 haalt en hij tegen iedereen vertelt dat een tussenstap naar PSV de beste beslissing is die hij ooit gemaakt heeft.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Dus als ik naar de poll kijk is nu 11% ontevreden, 54% tevreden en 34% zelfs heel tevreden?

Jammer dat hij gaat, maar mooi voor welk bedrag in deze fase.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Leon77M wrote: 19 Jan 2023, 19:13 de op een na grootste transfer in de historie van PSV

Haha de grootste transfer ooit wordt tussen neus en lippen door even afgewaardeerd met zo'n 15%

Nu is dus onze grootste transfer ooit Gakpo, ook bij de overal genoemde 42mln.
We gingen met z'n allen uit van waarschijnlijk 50 mln destijds, maar in elk geval 45+, want Brands zei dat t sowieso de grootste transfer ooit was.
Dat was het dus ook, maar de vorige grootste transfer ooit is wel stuk lager dan destijds vermeld 😂🤣
Armada
Internationale topspeler

Ik ben tevreden. 38m is een heel mooi bedrag. Ik hoop dat Noni het goed gaat doen verder en wens hem het beste... maar wij kunnen doorschakelen en een dergelijk bod weigeren was onverantwoord geweest m.i. (soort Jorgensen gevoel). Naar verluid brengt Madueke meer op dan Lozano deed. Dus de op één na grootste transfer richting uitgang voor PSV.

Apart van het feit dat het groepstechnisch eerder beter dan minder goed gaat worden (afhankelijk van de transfers), hoop ik dat er met Brands wel IETS meer technisch vernuft is om nu de juiste dingen te doen.

Ik keek uit naar dit moment, niet vanuit een boekhoudersperspectief, al helemaal niet als een Madueke basher (al ben ik kritisch), maar vooral vanuit sportief en mentaal oogpunt... Er is wat nodig in deze selectie, en dan bedoel ik echt niet alleen het voetbaltechnische element.
Massimo
Legende

Yep. We hebben het er al eerder over gehad afgelopen week. Het is met name de mogelijkheden die zich nu voor kunnen gaan doen terwijl je een speler verkoopt die nog alles te bewijzen had en omringt is door veel onzekerheden op zowel fysiek als mentaal vlak. PSV heeft zich al een aantal keer eerder zichzelf heel lelijk in de vingers gesneden.

Kijk daarom niet naar de selectie die er tegen Vitesse staat, want die is zwaar onvoldoende, maar kijk naar de selectie op 1 februari en wat PSV komende zomer gaat uitrichten.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal

Gewoon teveel grote vraagtekens om gezien je eigen situatie hier niet op te happen. Ihattaren zou ook het recordbedrag gaan opleveren. Zo'n misser kan PSV zich gewoon niet veroorloven en als je hiermee je selectie op meerdere posities navenant kan versterken ben je ook onverstandig bezig om dat te laten klappen.
Met de blessurelijst van Madueke en kennelijk toch wel wat problemen op mentaliteit heeft PSV op safe gespeeld en dat is in deze situatie heel begrijpelijk. Gokken op meer is een groot risico voor misschien 10M extra, of misschien wel helemaal niets (zie Ihattaren).

Alles valt of staat natuurlijk wel hoe het beschikbare geld nu ingezet gaat worden. PSV moet nu daadkracht tonen en zorgen voor nieuw kapitaal op het veld. Waarbij kwalitatief weinig tot niets ingeleverd wordt om tot het eind van het seizoen om de prijzen te blijven meespelen.

Wat [mention]Massimo[/mention] hierboven tegelijkertijd al schreef dus :mrgreen:
Madueke
Legende

Wat is dat met Lozano dan? Heeft PSV (heel) veel van die 45 mil moeten afstaan?
Juancho
Mister PSV

Armada wrote:
Ik keek uit naar dit moment, niet vanuit een boekhoudersperspectief, al helemaal niet als een Madueke basher (al ben ik kritisch), maar vooral vanuit sportief en mentaal oogpunt... Er is wat nodig in deze selectie, en dan bedoel ik echt niet alleen het voetbaltechnische element.
Persoonlijk denk ik dat er wel meer nodig is dan 1-3 goede spelers om weer de juiste richting vooruit te vinden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Armada
Internationale topspeler

Juancho wrote: 19 Jan 2023, 20:04
Armada wrote:
Persoonlijk denk ik dat er wel meer nodig is dan 1-3 goede spelers om weer de juiste richting vooruit te vinden.
Dan was deze transfer al helemaal de enige juiste keuze.
Standbeeld
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 19 Jan 2023, 19:45
Leon77M wrote: 19 Jan 2023, 19:13 de op een na grootste transfer in de historie van PSV

Haha de grootste transfer ooit wordt tussen neus en lippen door even afgewaardeerd met zo'n 15%

We gingen met z'n allen uit van waarschijnlijk 50 mln destijds, maar in elk geval 45+, want Brands zei dat t sowieso de grootste transfer ooit was.
Dat was het dus ook, maar de vorige grootste transfer ooit is wel stuk lager dan destijds vermeld 😂🤣
Madueke wrote: 19 Jan 2023, 20:01 Wat is dat met Lozano dan? Heeft PSV (heel) veel van die 45 mil moeten afstaan?
Van die transfer ging destijds ongeveer 10mln naar Pachuca door een hoog doorverkooppercentage.
Juancho
Mister PSV

Armada wrote: 19 Jan 2023, 20:06
Juancho wrote: 19 Jan 2023, 20:04

Ik doel vooral op buiten het veld om 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Armada
Internationale topspeler

Juancho wrote: 19 Jan 2023, 20:22
Armada wrote: 19 Jan 2023, 20:06

Ik doel vooral op buiten het veld om 😁
HAHA.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 19 Jan 2023, 20:12
Dr. Gonzo wrote: 19 Jan 2023, 19:45

Madueke wrote: 19 Jan 2023, 20:01 Wat is dat met Lozano dan? Heeft PSV (heel) veel van die 45 mil moeten afstaan?
Van die transfer ging destijds ongeveer 10mln naar Pachuca door een hoog doorverkooppercentage.
Weet ik. Maar dit leest alsof het totale bedrag lager was dan de destijds genoemde 45mln
DC_PSV
Vedette

Zaterdag dus wellicht Noni vs Cody 8)
#simplythebest
Madueke
Legende

Je hebt dus de afkoopsom en het geld wat PSV uiteindelijk overhoud. Kun je op 2 manieren records breken :neh:
MaartenV
Nationale topspeler

Sowieso zeggen die records niks. Los nog van voetbalinflatie, met de idiote bedragen door steenrijke clubs nu..... de normale inflatie zorgt er al voor dat bijv de transfer van Lozano meer waard was toen dan de transfer van Gakpo nu. En de transfers van Memphis en van Nistelrooij zelf notabene zitten ook in de buurt.
Post Reply