Fábio Silva

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Dames en heren, iets waar we al vele transferwindows om roepen, zou het dan eindelijk gebeuren? Is het dan eindelijk tijd voor… voor… #TRANSFERFRIDAAYYYYYYYY

Image
Last edited by Sensation on 19 Jan 2023, 23:03, edited 1 time in total.
Massimo
Legende

Daarna nog 2 buitenspelers voor de basis.
Armada
Internationale topspeler

Sensation wrote: 19 Jan 2023, 23:03 Dames en heren, iets waar we al vele transferwindows om roepen, zou het aan eindelijk gebeuren? Is het dan eindelijk tijd voor… voor… #TRANSFERFRIDAAYYYYYYYY

Image
Hallo. Ik lig in bed en partner werd wakker door dat licht. Thanks.
Ardbeg
Mister PSV

En waarom verre van enthousiast? Heb je hem echt goed gevolgd? Of puur dat zijn eerste buitenlandse avontuur niet lekker liep?

Iets met onze huidige spits.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ken em niet, ist wa?
Hatseflats
Vedette

Waarom geen tweet van Marco? :think:

Rik en Marco die altijd op het uur nauwkeurig met een nieuwtje komen. Er is iets mis!
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Armada wrote: 19 Jan 2023, 23:04
Sensation wrote: 19 Jan 2023, 23:03 Dames en heren, iets waar we al vele transferwindows om roepen, zou het aan eindelijk gebeuren? Is het dan eindelijk tijd voor… voor… #TRANSFERFRIDAAYYYYYYYY

Image
Hallo. Ik lig in bed en partner werd wakker door dat licht. Thanks.
Prima toch, erop kruipen en heel hard "SEX ALAAAARM" roepen.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Madueke
Legende

Waarom linkt Rik dit aan de verkoop van Madueke?
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Als 2e spits natuurlijk dikke prima dit
Hatseflats
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 19 Jan 2023, 23:02 Ik ben verre van enthousiast. Lijkt dat Brands hem kent vanuit Everton.
En dat is per definitie niet goed genoeg? Gekke gedachte
kastoekast
Nationale topspeler

De beste speelt.

Luuk moet aan de bak.
ComeOnPSV
Vedette

Mooi! Hebben we in ieder geval een waardige spits die kan spelen als Luuk niet fit is of etc.

Geen Til en Simons meer in de spits.
DonyellMalen
Legende

Exact, daarnaast is concurrentie gewoon goed voor Luuk. Zet hem op scherp.
Joenepsv
Legende

Vind het een domme transfer. Niet persé om de speler maar wel om de constructie. Vind Fabio Silva geen geweldenaar. Het is vooral iemand die last heeft van die idiote transfersom die ooit voor hem betaald is. Hij is nog niet goed genoeg voor Wolves (de nummer 16 van de PL) en mag weg bij Anderlecht die in nog zwaarder weer verkeren dan wij. Hij zal verpakt worden als een buitenkansje maar dat is hij natuurlijk niet. Idealiter haal je zelf een spits van een jaar of 20 die op termijn Luuk kan opvolgen. Nu zet je weer in op een broekie die dadelijk weer weg is en je een flinke zak geld kost. Korte termijn visie. En ik weet het, niks om je echt druk om te maken maar je ziet het weer misgaan. Ik had gehoopt dat we met die miljoenen van Madueke op zak zelf weer eens gingen investeren in talent maar dat zit er blijkbaar nog niet in.
MaartenV
Nationale topspeler

Typisch geval van 3x scheepsrecht.

Na 2 dramatisch slechte portugezen onder contract te hebben gehad wordt dit een dik succes !
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats wrote: 19 Jan 2023, 23:07
11 Sir Tinus wrote: 19 Jan 2023, 23:02 Ik ben verre van enthousiast. Lijkt dat Brands hem kent vanuit Everton.
En dat is per definitie niet goed genoeg? Gekke gedachte
Waar haal je die conclusie vandaan dan?
Sensation
Lid scoutingsteam

Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
Ittot
Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 19 Jan 2023, 23:14 Vind het een domme transfer. Niet persé om de speler maar wel om de constructie. Vind Fabio Silva geen geweldenaar. Het is vooral iemand die last heeft van die idiote transfersom die ooit voor hem betaald is. Hij is nog niet goed genoeg voor Wolves (de nummer 16 van de PL) en mag weg bij Anderlecht die in nog zwaarder weer verkeren dan wij. Hij zal verpakt worden als een buitenkansje maar dat is hij natuurlijk niet. Idealiter haal je zelf een spits van een jaar of 20 die op termijn Luuk kan opvolgen. Nu zet je weer in op een broekie die dadelijk weer weg is en je een flinke zak geld kost. Korte termijn visie. En ik weet het, niks om je echt druk om te maken maar je ziet het weer misgaan. Ik had gehoopt dat we met die miljoenen van Madueke op zak zelf weer eens gingen investeren in talent maar dat zit er blijkbaar nog niet in.
Precies hoe ik het ook zie. Als je ook Danjuma gaat huren zit je dus met 5 huurspelers. We zijn toch geen Vitesse? Waar slaat dit op?
Ittot
Internationale topspeler

Sensation wrote: 19 Jan 2023, 23:21 Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
Waaruit blijkt dat hij potentieel waanzinnig is?
Sensation
Lid scoutingsteam

Ittot wrote: 19 Jan 2023, 23:22
Sensation wrote: 19 Jan 2023, 23:21 Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
Waaruit blijkt dat hij potentieel waanzinnig is?
Meerdere scoutrapporten van pakweg 2 jaar terug, werd gezien als grootste Portugees talent van z’n generatie.
Robson de Souza
Vedette

Hatseflats wrote: 19 Jan 2023, 23:04 Waarom geen tweet van Marco? :think:

Rik en Marco die altijd op het uur nauwkeurig met een nieuwtje komen. Er is iets mis!
Marco mag over 10 minuten Danjuma aankondigen..
Joenepsv
Legende

Dan mag hij zijn vizier wel even poetsen voor hij hier komt.

Dit zijn zeker interessante spelers hoor. Ben ik met je eens. Maar in deze constructie hebben we er toch niks aan dat Ruud met hem aan de slag gaat. Die kan daar niet in 4 maanden ineens een topper uit halen. En als deze jongen wél tot volle wasdom komt dan vertrekt hij weer. Ik vind het zo zonde om hier energie aan te verspillen.
Post Reply