Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Als zelfs Ardbeg het niet meer ziet zitten, dan kunnen we wel stoppen voor dit seizoen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

TomPSV wrote: 20 Jan 2023, 09:13
Mikelvb wrote: 20 Jan 2023, 09:05

Als Wolves al 3 mln voor Hoever vangt, dan kan jezelf best wel afvragen wat ze voor Silva willen zien.
Minstens 5 mil verwacht ik
Oke
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 09:27 Het ziet er naar uit dat na veelbelovende woorden, we weer teleurgesteld achter gelaten worden. Ik hoop dat het niet zo is maar ik ben er wel bang voor. Nu ook de volgende grote naam niet lijkt te gaan komen. Ik hoop niet dat PSV gegokt en verloren heeft en dat zij met iets heel moois bezig zijn.

Al met al stemt me dit niet vrolijk.
Ik denk dat je hiermee het gemiddelde gevoel van de PSV- supporter omschrijft. Blij gemaakt worden met een dode mus en ondertussen blijven hopen op iets/iemand (meervoud mag) die ons echt beter gaat maken. Ergens in je hoofd hebbende dat hoop uitgestelde teleurstelling is, ik houd me nog even vast aan de uitspraak van RvN: 'zonder hoop geen leven'.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

TomPSV wrote: 20 Jan 2023, 09:31 Als zelfs Ardbeg het niet meer ziet zitten, dan kunnen we wel stoppen voor dit seizoen.
Gewoon weer een gele kaart geven ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Grasmat wrote: 20 Jan 2023, 09:30
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 09:27 Het ziet er naar uit dat na veelbelovende woorden, we weer teleurgesteld achter gelaten worden. Ik hoop dat het niet zo is maar ik ben er wel bang voor. Nu ook de volgende grote naam niet lijkt te gaan komen. Ik hoop niet dat PSV gegokt en verloren heeft en dat zij met iets heel moois bezig zijn.

Al met al stemt me dit niet vrolijk.
Zulke berichten alleen hier graag. :mrgreen:

viewtopic.php?t=679
Ik ga me niet in dat toxic topic bewegen. Doe mij maar wat meer nuance. Ik vind het gewoon te gek voor woorden hoe je kunt roepen dat je Ajax voorbij wil > Gakpo verkoopt > Zegt dat er niemand meer weg mag > Noni verkoopt. Tenzij je echt met iets moois aan komt. Ik wacht echter met m'n oordeel als de balans is opgemaakt. Ik maak me wel zorgen, dat wel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Mikelvb wrote: 20 Jan 2023, 09:05 Een half jaar huren lijkt mij niet zo heel veel geld te kosten.

Kost duur, jonge!
Als Wolves al 3 mln voor Hoever vangt, dan kan jezelf best wel afvragen wat ze voor Silva willen zien.
[/quote]

Hij wordt steeds duurder, maar het omgekeerde is het geval.

Hij kost 2,25 miljoen. En als hij speelminuten maakt gaat dat bedrag omlaag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey

Voor de kosten van hoever + kosten van silva zou je ook een heel eind van Ewijk hebben kunnen kopen. Of betere opties maar daarom ben ik geen scout geworden.

Ik bedoel als we geen buitenspeler met een fatsoenlijke voorzet voor Luuk hebben of kunnen vinden. Kunnen ze dan niet een back zoeken (waar we ook kwalitatieve problemen hebben), die 1) verdedigend kwalitatief beter is dan de huidige opties en 2) Luuk kan bedienen met een voorzet. Bovendien kost een back doorgaand minder dan een flankspeler.
Neemt niet weg dat er iemand op de flank moet staan, maar met een back kun je wellicht het mes snijden aan 2 kanten.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV



Staat hier nog nieuws in?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Nee

Brands is het verplicht tegenover Ruud om met versterking te komen, Fabio Silva komt etc.
Last edited by Madueke on 20 Jan 2023, 10:22, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik zal er een flowchart van maken:

Is het een ED/AD bericht van Rik Elfrink? ---> Ja ---> geen nieuws
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Wat zijn momenteel de serieuze opties volgens de forumscouts hier?
Op links Danjuma (mogelijk niet meer realistisch), Zeballos (marktwaarde 6 miljoen), Popescu (marktwaarde 4 miljoen), Sulemana (marktwaarde 18 miljoen, ondanks magere stats bij Rennes).
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Grasmat wrote: 20 Jan 2023, 10:22 Ik zal er een flowchart van maken:

Is het een ED/AD bericht van Rik Elfrink? ---> Ja ---> geen nieuws
Dit is volgens mij voor sommigen wel nieuws aangezien ze denken dat er helemaal niets komt of alleen Silva:
Brands kan nu aan de bak voor de A-selectie en heeft nog grote plannen voor de komende transferdagen, tot 31 januari. Bekend is dat hij Fábio Silva de komende dagen aan de selectie wil toevoegen, maar daarmee is hij er nog niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Het stomste wat je kan doen is je onvoldoende versterken als je voor zoveel verkocht hebt en je er dus aanvallend flink op achteruit gegaan bent. Het is AZ overkomen toen ze in de zomer van 2021 veel kwalitatief goede spelers kwijtraakte en zuinig aan bleven doen. Ze werden daardoor 5e en mochten aan de bak in de play-offs. Ook Groningen heeft afgelopen zomer de hand op de knip gehouden ondanks dat ze financieel flinke stappen vooruit aan het maken waren. Kijk eens waar ze nu staan. Sparta is het ook overkomen en het is een klein wonder dat ze niet gedegradeerd zijn afgelopen seizoen. Die hebben dat deze zomer gerepareerd en actief en goed gehandeld en dat is te zien op de ranglijst.

Op een vertrek van Gakpo zal gerekend zijn, maar op die van Madueke een stuk minder. Maar als je nu weer halfbakken aankopen en huren gaat doen dan kan je dat wel eens duur komen te staan met een slechte eindrangschikking. Een El Ghazi is prima als invaller, maar als basisspeler is het onvoldoende. Je zal moeten investeren in zowel een links- als rechtsbuiten voor de basis en een back-up spits voor achter Luuk de Jong. In de defensieve linie valt ook nog veel te verbeteren, maar daar kom je kwantitatief in de knel te zitten en heeft PSV teveel spelers die niet slecht zijn, maar ook niet top, waardoor het ook niet zomaar evident is om betere spelers te vinden daar ondanks dat die linie al een jaar of 5 ondermaats is.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35

Ze mogen nu eens laten zien dat de scouting op orde is, de zogeheten lijstjes. Al heb ik er een hard hoofd in.
Nog 10 dagen, mochten ze geen vleugelaanvallers meer halen dan moeten ze zich kapot schamen.
Koekoek!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

De scouting is het niet maar wat mogelijk is voor PSV. Dat zijn twee hele andere factoren.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

In de Franse competitie zitten waanzinnige talenten. Meer Sangare-achtige aankopen zou ik graag bij PSV zien, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding ook.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 10:42 De scouting is het niet maar wat mogelijk is voor PSV. Dat zijn twee hele andere factoren.
Scouting en technisch beleid heeft ook te maken met binnen het budget zoeken en scouten.
Ik zou ook wel een Lamborghini willen aanschaffen, maar ga op zoek/kijken naar een auto die binnen mijn budget past.
Koekoek!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Captain(C) wrote: 20 Jan 2023, 10:50
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 10:42 De scouting is het niet maar wat mogelijk is voor PSV. Dat zijn twee hele andere factoren.
Scouting en technisch beleid heeft ook te maken met binnen het budget zoeken en scouten.
Ik zou ook wel een Lamborghini willen aanschaffen, maar ga op zoek/kijken naar een auto die binnen mijn budget past.
En die goede testresultaten/reviews heeft ;)
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 10:42 De scouting is het niet maar wat mogelijk is voor PSV. Dat zijn twee hele andere factoren.
Hoe weet jij dat?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Tijn wrote: 20 Jan 2023, 10:23 Wat zijn momenteel de serieuze opties volgens de forumscouts hier?
Op links Danjuma (mogelijk niet meer realistisch), Zeballos (marktwaarde 6 miljoen), Popescu (marktwaarde 4 miljoen), Sulemana (marktwaarde 18 miljoen, ondanks magere stats bij Rennes).
Ik hoop heel heel heel heel heel erg op Danjuma. Eerder al genoemd maar voor ordinaire kwaliteit zou ik een poging doen bij Ante Rebic, weliswaar al 29 maar vind dat echt een prachtspeler en komt minder en minder aan spelen toe bij Milan. Moet daarnaast wel een talent komen. Over talent gesproken, Barrenetxea van Real Sociedad, zit daar wel ff achter Oyarzabal in de pikorde. Klasse speler, tweebenig, komt vanaf links maar is heel slim en beweegt tussen de linies. Maar met onwijs veel diepgang.

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Captain(C) wrote: 20 Jan 2023, 10:50 Scouting en technisch beleid heeft ook te maken met binnen het budget zoeken en scouten.
Ik zou ook wel een Lamborghini willen aanschaffen, maar ga op zoek/kijken naar een auto die binnen mijn budget past.
En met beschikbaarheid, want dat vergeet je even. Het is nu januari, dan zijn er gewoon minder spelers beschikbaar.

[mention]Sensation[/mention]. Vind Rebic wel een toffe suggestie, maar die gozer verdient 3.5 miljoen per jaar bij Milan. Bovendien zal Milan daar een behoorlijk bedrag voor vragen, gok ik zo.
Last edited by DonyellMalen on 20 Jan 2023, 10:56, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Chucky wrote: 20 Jan 2023, 10:52
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 10:42 De scouting is het niet maar wat mogelijk is voor PSV. Dat zijn twee hele andere factoren.
Hoe weet jij dat?
Ik zou eerder afvragen hoe iemand dat niet weet. De scouting kan met de mooiste lijstjes aankomen maar dan moet het nog wel een haalbare kaart zijn voor de leiding om deze spelers binnen te hengelen. Het klopt dat de scouting ook binnen een bepaald budget moet kunnen zoeken. Met 20 euro op zak kun je bij wijze van spreke ook een restaurantkeuze maken maar niet echt lekker uit eten.
Last edited by Ardbeg on 20 Jan 2023, 11:07, edited 2 times in total.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 10:55
Chucky wrote: 20 Jan 2023, 10:52

Hoe weet jij dat?
Ik zou eerder afvragen hoe iemand dat niet weet. De scouting kan met de mooiste lijstjes aankomen maar dan moet het nog wel een haalbare kaart zijn voor de leiding om deze spelers binnen te hengelen.
Even los van de haalbaarheid, jij zegt dat het niet aan de scouting ligt. Waar is dat op gebaseerd?
Mooie lijstjes hoeven namelijk niet altijd de duurste spelers te bevatten (zie bijv. een Aursnes)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Laat ik hem omdraaien. Waarop baseer jij dat dit eventueel wel is? Zullen we alle miskopen van Fey er naast leggen?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik vind huurdeals nu heel logisch. Dan moet het uiteraard wel om spelers gaan, die er direct staan en waarmee je nog enige hoop op een kampioenschap kunt hebben. Dat je dan de nieuwe TD in de zomer de kans geeft om echt een selectie te bouwen lijkt mij heel passend ipv dat je nu een dure gok neemt met een talentvolle speler.
Locked