Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Nog steeds niemand gekocht?
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 11:48 Uh.. kunnen we hier transfernieuwtjes bespreken ipv de scouting? :think:
Toen ik 2 pagina's zag dacht ik dat we misschien een gerucht hebben dat Mbappe PSV graag wil versterken. Helaas gaat het dan toch weer over de scouting :opzijnkop:
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV wrote: 20 Jan 2023, 11:51 Nog steeds niemand gekocht?
Jawel! Ik heb gehoord dat we de koffiedame hebben overgenomen van MVV. Kleine transfersom, maar de moeite van het melden wel waard lijkt me
La vida és massa curta per no fer broma
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour wrote: 20 Jan 2023, 11:53
TomPSV wrote: 20 Jan 2023, 11:51 Nog steeds niemand gekocht?
Jawel! Ik heb gehoord dat we de koffiedame hebben overgenomen van MVV. Kleine transfersom, maar de moeite van het melden wel waard lijkt me
Ooh gelukkig toch iemand gekocht, was al bang voor huur. Alleen de belangrijkste vraag: Kan ze ook op linksbuiten spelen of desnoods op rechtsbuiten?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

billyboy wrote: 20 Jan 2023, 11:41
Hoe durf je zoiets op te schrijven...
22/23: LdJ, Til, El Ghazi, Waterman, Benitez, Simons, Hoever, Branthwaite, Savio
21/22: Veerman, Drommel, Ramalho, Vinicius, Van Ginkel, Mwene, Propper
20/21: Max, Sanga, Muller. Zahavi, Gotze, Mvogo, Fein
19/20: Bruma, Baumi, Doan, Boscagli, Mitrogoal. Rodriguez, Ruiter, Lato
18/19: Guti, Dumfries, Angelino, Thomas, Behich, Unnerstall, Viergever, Sainsbury

En dan schrijf je op de scouting bij PSV wel op orde is? Als je ziet hoe veel spelers hiervan het niet hebben gehaald of onvoldoende hebben gebracht. Hou je als scouting rekening met blessuregevoeligheid? Hoe vaak moeten we nog een speler met kras halen om te begrijpen dat dit niet werkt? En een speler die je huurt, moet die er niet gewoon staan waarvoor je hem wil hebben? Rodriquez was ongelukkig, maar de kosten voor een mitrogoal, vinicius of hoever zijn echt pijnlijk.

Al neemt PSV ongeoorloofd risico, de scouting en TD zitten de afgelopen 5 jaar te vaak mis. Het lukt Feyenoord toch ook om met weinig budget spelers als Hancko en Trauner te scouten? Wij hebben alleen maar centrale verdedigers die net niet goed genoeg zijn voor de top... En dan verbaasd zijn dat we structureel veel tegengoals krijgen.

Ardberg als jouw maatstaven de norm bij PSV zijn, dan weet ik zeker dat we ook de komende jaren geen kampioen worden
Het is Ardbeg, geen Ardberg. Tevens weet je mijn maatstaven niet want die heb je niet gevraagd en die heb ik niet verteld. Tevens heb je niet gelezen wat ik schreef, anders had je niet zo gereageerd. Lees nog maar eens goed door waar we het over hadden want je slaat de plank volledig mis. Echter heeft [mention]Ren Höek[/mention] gelijk, het verkeerde topic. Wil hier best over voortborduren maar niet hier.
Last edited by Ardbeg on 20 Jan 2023, 12:01, edited 4 times in total.
Lalas
Ballenjongen
Posts: 18
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Ik lees de naam van Stefan de Vrij nergens, contract tot einde seizoen. Zou PSV niet aan hem denken? Kan denk ik hooguit als we CL halen en Feyenoord niet….
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Lalas wrote: 20 Jan 2023, 11:59 Ik lees de naam van Stefan de Vrij nergens, contract tot einde seizoen. Zou PSV niet aan hem denken? Kan denk ik hooguit als we CL halen en Feyenoord niet….
Vind ik een hele onconventionele optie voor zowel links als rechtsbuiten.. :dokter:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour wrote: 20 Jan 2023, 11:53
TomPSV wrote: 20 Jan 2023, 11:51 Nog steeds niemand gekocht?
Jawel! Ik heb gehoord dat we de koffiedame hebben overgenomen van MVV. Kleine transfersom, maar de moeite van het melden wel waard lijkt me
Heb je foto's? ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Lalas wrote: 20 Jan 2023, 11:59 Ik lees de naam van Stefan de Vrij nergens, contract tot einde seizoen. Zou PSV niet aan hem denken? Kan denk ik hooguit als we CL halen en Feyenoord niet….
Kan naar clubs van niveau Tottenham en Atletico. Te vroeg voor een terugkeer naar NL.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 20 Jan 2023, 12:01
Heb je foto's? ;)
Sliding in your DM's like

Last edited by Ardbeg on 20 Jan 2023, 12:04, edited 2 times in total.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47

billyboy wrote: 20 Jan 2023, 11:41
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 11:21

PSV's scoutingsfaciliteiten zijn echt wel op orde. Nmi zit de mismatch in de doelstelling van PSV en waar we nu staan qua slagkracht. Iemand als Lozano is nu bijvoorbeeld niet meer haalbaar voor PSV. Enerzijds omdat PSV zich met een paar flinke miskopen in de vingers heeft gesneden en anderzijds dat spelers simpelweg duurder zijn geworden.

PSV heeft gelange tijd met slimmigheidjes bij kunnen benen maar PSV is nu op het punt dat puur succes er voor kan zorgen dat we weer goed kunnen aanhaken. Die jongens daar zijn echt wel op de hoogte van wat er op deze aardbol rond loopt. Je kunt echter niet iedereen op gunfactor (Xavi) naar je toe krijgen. Al dien je honderd topspelers aan. De kwestie is of je wil dat PSV een ongeloorloofd risico neemt met aankopen..Dan moeten ze wel heel zeker zijn van hun zaak.
Hoe durf je zoiets op te schrijven...
22/23: LdJ, Til, El Ghazi, Waterman, Benitez, Simons, Hoever, Branthwaite, Savio
21/22: Veerman, Drommel, Ramalho, Vinicius, Van Ginkel, Mwene, Propper
20/21: Max, Sanga, Muller. Zahavi, Gotze, Mvogo, Fein
19/20: Bruma, Baumi, Doan, Boscagli, Mitrogoal. Rodriguez, Ruiter, Lato
18/19: Guti, Dumfries, Angelino, Thomas, Behich, Unnerstall, Viergever, Sainsbury

En dan schrijf je op de scouting bij PSV wel op orde is? Als je ziet hoe veel spelers hiervan het niet hebben gehaald of onvoldoende hebben gebracht. Hou je als scouting rekening met blessuregevoeligheid? Hoe vaak moeten we nog een speler met kras halen om te begrijpen dat dit niet werkt? En een speler die je huurt, moet die er niet gewoon staan waarvoor je hem wil hebben? Rodriquez was ongelukkig, maar de kosten voor een mitrogoal, vinicius of hoever zijn echt pijnlijk.

Al neemt PSV ongeoorloofd risico, de scouting en TD zitten de afgelopen 5 jaar te vaak mis. Het lukt Feyenoord toch ook om met weinig budget spelers als Hancko en Trauner te scouten? Wij hebben alleen maar centrale verdedigers die net niet goed genoeg zijn voor de top... En dan verbaasd zijn dat we structureel veel tegengoals krijgen.

Ardberg als jouw maatstaven de norm bij PSV zijn, dan weet ik zeker dat we ook de komende jaren geen kampioen worden
Wauw wat een bagger lijst.. maar 6-8 spelers die goed genoeg of goed zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sao-Mellow wrote: 20 Jan 2023, 12:02
Wauw wat een bagger lijst.. maar 6-8 spelers die goed genoeg of goed zijn.
Dat betwist ik ook niet maar dat heeft ook totaal niets te maken met wat ik zei. We hadden het er over dat het eindresultaat van wat er daadwerkelijk aangetrokken wordt, dat de hoofdoorzaak daar niet per definitie bij de scouting ligt. Ja goed, alles wat hier boven staat.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

billyboy wrote: 20 Jan 2023, 11:41
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 11:21

PSV's scoutingsfaciliteiten zijn echt wel op orde. Nmi zit de mismatch in de doelstelling van PSV en waar we nu staan qua slagkracht. Iemand als Lozano is nu bijvoorbeeld niet meer haalbaar voor PSV. Enerzijds omdat PSV zich met een paar flinke miskopen in de vingers heeft gesneden en anderzijds dat spelers simpelweg duurder zijn geworden.

PSV heeft gelange tijd met slimmigheidjes bij kunnen benen maar PSV is nu op het punt dat puur succes er voor kan zorgen dat we weer goed kunnen aanhaken. Die jongens daar zijn echt wel op de hoogte van wat er op deze aardbol rond loopt. Je kunt echter niet iedereen op gunfactor (Xavi) naar je toe krijgen. Al dien je honderd topspelers aan. De kwestie is of je wil dat PSV een ongeloorloofd risico neemt met aankopen..Dan moeten ze wel heel zeker zijn van hun zaak.
Hoe durf je zoiets op te schrijven...
22/23: LdJ, Til, El Ghazi, Waterman, Benitez, Simons, Hoever, Branthwaite, Savio
21/22: Veerman, Drommel, Ramalho, Vinicius, Van Ginkel, Mwene, Propper
20/21: Max, Sanga, Muller. Zahavi, Gotze, Mvogo, Fein
19/20: Bruma, Baumi, Doan, Boscagli, Mitrogoal. Rodriguez, Ruiter, Lato
18/19: Guti, Dumfries, Angelino, Thomas, Behich, Unnerstall, Viergever, Sainsbury

En dan schrijf je op de scouting bij PSV wel op orde is? Als je ziet hoe veel spelers hiervan het niet hebben gehaald of onvoldoende hebben gebracht. Hou je als scouting rekening met blessuregevoeligheid? Hoe vaak moeten we nog een speler met kras halen om te begrijpen dat dit niet werkt? En een speler die je huurt, moet die er niet gewoon staan waarvoor je hem wil hebben? Rodriquez was ongelukkig, maar de kosten voor een mitrogoal, vinicius of hoever zijn echt pijnlijk.

Al neemt PSV ongeoorloofd risico, de scouting en TD zitten de afgelopen 5 jaar te vaak mis. Het lukt Feyenoord toch ook om met weinig budget spelers als Hancko en Trauner te scouten? Wij hebben alleen maar centrale verdedigers die net niet goed genoeg zijn voor de top... En dan verbaasd zijn dat we structureel veel tegengoals krijgen.

Ardberg als jouw maatstaven de norm bij PSV zijn, dan weet ik zeker dat we ook de komende jaren geen kampioen worden
Is de klaagmuur niks voor jou?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 12:04
Sao-Mellow wrote: 20 Jan 2023, 12:02
Wauw wat een bagger lijst.. maar 6-8 spelers die goed genoeg of goed zijn.
Dat betwist ik ook niet maar dat heeft ook totaal niets te maken met wat ik zei. We hadden het er over dat het eindresultaat van wat er daadwerkelijk aangetrokken wordt, dat de hoofdoorzaak daar niet per definitie bij de scouting ligt.
Misschien niet. Maar de discussie begon omdat jij stelde dat het zeker niet aan de scouting lag. Kortom: we weten het niet :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Chucky wrote: 20 Jan 2023, 12:09
Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 12:04

Dat betwist ik ook niet maar dat heeft ook totaal niets te maken met wat ik zei. We hadden het er over dat het eindresultaat van wat er daadwerkelijk aangetrokken wordt, dat de hoofdoorzaak daar niet per definitie bij de scouting ligt.
Misschien niet. Maar de discussie begon omdat jij stelde dat het zeker niet aan de scouting lag. Kortom: we weten het niet :mrgreen:
Ik stelde niet dat het zeker niet aan de scouting lag, ik zei dat het niet aan de scouting lag maar aan de mogelijkheden die PSV heeft. Ik weet ook niet de ins en outs maar dat beredeneer ik vanuit de factoren waar PSV van afhankelijk is die ik eerder benoemde. Dat jij daar andere ideeen over hebt is ook gewoon prima! Die hele "tirade" van die knakker hier boven, die sloeg even de plank mis met wat ik zei :mrgreen:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Nou, stfu over die scouting. Door naar transfers!!! Als die ooit komen.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:16 Nou, stfu over die scouting. Door naar transfers!!! Als die ooit komen.
Even een open vraag, wat is jouw mening over het functioneren van de scouting?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:16 Nou, stfu over die scouting. Door naar transfers!!! Als die ooit komen.
Zelf shut the fuck uppen, flatsenhats.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Chucky wrote: 20 Jan 2023, 12:16
Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:16 Nou, stfu over die scouting. Door naar transfers!!! Als die ooit komen.
Even een open vraag, wat is jouw mening over het functioneren van de scouting?
Ik kan daar geen mening over hebben, omdat ik (en verder ook helemaal niemand op dit forum) geen flauw benul heb wat er allemaal afspeelt binnen PSV. :)

Dat wellus/nietus hierboven is zeeeeer vermoeiend omdat de discussie op de verkeerde plek wordt gevoerd.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 20 Jan 2023, 12:14
Chucky wrote: 20 Jan 2023, 12:09

Misschien niet. Maar de discussie begon omdat jij stelde dat het zeker niet aan de scouting lag. Kortom: we weten het niet :mrgreen:
Ik stelde niet dat het zeker niet aan de scouting lag, ik zei dat het niet aan de scouting lag maar aan de mogelijkheden die PSV heeft. Ik weet ook niet de ins en outs maar dat beredeneer ik vanuit de factoren waar PSV van afhankelijk is die ik eerder benoemde. Dat jij daar andere ideeen over hebt is ook gewoon prima! Die hele "tirade" van die knakker hier boven, die sloeg even de plank mis met wat ik zei :mrgreen:
En ik reageer op het feit dat jij zegt dat de scoutingsfaciliteiten bij PSV echt wel op orde zijn. Uiteraard begrijp ik dat de TD en/of coach verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid. Je hebt alleen wel een scoutingsapparaat dat de hele dag bezig moet zijn met het zoeken naar spelers die de selectie van PSV sterker maakt. Daarbij mag ik toch hopen dat als een coach met spelers uit zijn eigen stal komt, deze ook worden bekeken door onze scouting en TD voordat wij een speler aantrekken. Als je dus naar die waslijst spelers kijkt waarbij we structureel jarenlang te veel spelers aantrekken die niet voldoende zijn trek ik ook de conclusie dat de scouting niet op orde is.

Daarbij het klopt, het hoort niet in dit topic thuis, excuus daarvoor!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Nou, allemaal grouphug. En door.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36



Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Zou me niks verbazen als er na Silva niks meer komt
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV

Zeg wat is die scouting eigenlijk allemaal aan het doen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
*Sad trumpet*
Locked