Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
Haha, waarom niet? Nu in gaan op die zaken is niet slim, dan laat je je in de kaarten kijken. Dus prima om over twee weken eens goed terug te blikken en uitleg te geven.
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV

Jawel joh, Brands gaat doodleuk vertellen dat we 90 miljoen in 3 weken tijd hebben binnengeharkt.
Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Brands gaat zeggen dat wat Rik al tig keer heeft geschreven in 23 verschillende premium stukjes. Er moet structureel minder uitgegeven worden en er moesten gaten gedicht worden door uitblijven sportieve resultaten. Tevens gaat hij heel trots vertellen dat Danjuma nr 1 keuze was en dat hij blij is dat het gelukt is en dat Tsygankov nr 1 keuze was voor rechts maar dat PSV net niet kon voldoen aan de salariseisen maar dat ze met Xavi ook een uitstekende rechtsbuiten hebben en met Til en Veerman genoeg opties voor het aanvallende middenveld. Silva hebben ze er nog even bijgepakt omdat ze vertrouwen in Vertessen maar dat die eerst bij Vitesse tot wasdom moet komen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Is toch logisch? Je zit nu midden in de transferwindow met alle onzekerheden van dien en waar dingen gaan gebeuren waar je nu misschien nog niet of nauwelijks weet van hebt. En in plaats van stilte wordt er aangegeven dat daarna er op ingegaan zal worden. Het zal moeten blijken of er flink wat gaten in het verhaal van Brands valt te schieten en/of dat je wel het één en ander tussen de regels door kunt lezen, maar ik vind de communicatie hierover op dit moment juist wel goed. Er zijn zowel op sportief als financieel vlak vragen bij de supporters en als de periode is afgelopen hoort daar een uitleg hierover bij die ook dus gaat komen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
Hoezo niet? Is toch standaard na zo'n intense transferwindow? Dit betekent niet dat er niets meer bij komt, als je dat denkt.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Lijkt me juist een stap in de goede richting. De veelgevraagde transparantie wordt op deze manier in ieder geval gedeeltelijk beantwoord.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ben benieuwd wat Marcel te melden heeft maar wat ik vooral hoop is dat hij gaat vertellen dat er per februari een nieuwe td gaat beginnen en dat we een nieuwe koers gaan varen. Inzetten op talent. En dat we dat gaan we doen van het geld dat Madueke heeft opgebracht. Ik verwacht er deze transferwindow namelijk weinig meer van. Zou me niks verbazen als ze die Silva binnenhalen onder het mom van buitenkansje en dat het daarbij blijft.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli

Joenepsv wrote: 20 Jan 2023, 13:03 Ben benieuwd wat Marcel te melden heeft maar wat ik vooral hoop is dat hij gaat vertellen dat er per februari een nieuwe td gaat beginnen en dat we een nieuwe koers gaan varen. Inzetten op talent. En dat we dat gaan we doen van het geld dat Madueke heeft opgebracht. Ik verwacht er deze transferwindow namelijk weinig meer van. Zou me niks verbazen als ze die Silva binnenhalen onder het mom van buitenkansje en dat het daarbij blijft.
"Goedemorgen Marcel en Gretar"
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Die nabeschouwingen kennen we wel na al die jaren JdJ. Als dit ook weer in samenwerking gaat met PSV TV is het de moeite niet waard om daar naar te kijken/luisteren.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 20 Jan 2023, 13:08 Die nabeschouwingen kennen we wel na al die jaren JdJ. Als dit ook weer in samenwerking gaat met PSV TV is het de moeite niet waard om daar naar te kijken/luisteren.
En dan vergeet je nog dat Brands niet te vertouwen is. Als hij A zegt dan is het B. Dus wat heb je aan zo'n interview. [mention]ShovingNE2[/mention]
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
Een goede stap naar nieuw succes.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Standbeeld wrote: 20 Jan 2023, 13:12
Madueke wrote: 20 Jan 2023, 13:08 Die nabeschouwingen kennen we wel na al die jaren JdJ. Als dit ook weer in samenwerking gaat met PSV TV is het de moeite niet waard om daar naar te kijken/luisteren.
En dan vergeet je nog dat Brands niet te vertouwen is. Als hij A zegt dan is het B. Dus wat heb je aan zo'n interview. [mention]ShovingNE2[/mention]
Als AD kom je daar niet mee weg.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen


‘Ik ga ervan uit dat versterkingen snel komen, daar wordt in elk geval achter de schermen heel hard aan gewerkt. Het was beter geweest als we de opvolgers nu al binnen hadden, maar soms blijkt dit niet altijd mogelijk.’


KOM MAAR DOOR #TRANSFERFRIDAY

[mention]Armada[/mention] even naast je kijken of er niet iemand ligt te slapen....










Image
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 20 Jan 2023, 13:20 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen


‘Ik ga ervan uit dat versterkingen snel komen, daar wordt in elk geval achter de schermen heel hard aan gewerkt. Het was beter geweest als we de opvolgers nu al binnen hadden, maar soms blijkt dit niet altijd mogelijk.’


KOM MAAR DOOR #TRANSFERFRIDAY

[mention]Armada[/mention] even naast je kijken of er niet iemand ligt te slapen....

Wel sterk wat Ruud zegt










Image
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

In ieder geval fijn dat Ruud het over versterkingEN heeft. Minimaal 2 erbij, lets go.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht wel snel transfers na het bericht in VI.
In ieder geval meer dan 1 als hij het over versterkingen heeft.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Sensation wrote: 20 Jan 2023, 13:20 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen


‘Ik ga ervan uit dat versterkingen snel komen, daar wordt in elk geval achter de schermen heel hard aan gewerkt. Het was beter geweest als we de opvolgers nu al binnen hadden, maar soms blijkt dit niet altijd mogelijk.’


KOM MAAR DOOR #TRANSFERFRIDAY

[mention]Armada[/mention] even naast je kijken of er niet iemand ligt te slapen....










Image
Haha.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV

Dus wie gaat er dit weekend bij het stadion slapen voor het geval dat er een nieuwe spelers komen.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV

Dus wie gaat er dit weekend bij het stadion slapen voor het geval dat er een nieuwe spelers komen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

degans4567 wrote: 20 Jan 2023, 13:30 Dus wie gaat er dit weekend bij het stadion slapen voor het geval dat er een nieuwe spelers komen.
Ik loop morgenavond wel een rondje rond een uurtje of 19.00!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 12:32

Voorspelt niet heel veel goeds.. :wonder:
Dat wordt een korte uitleg;
"We hebben onze twee beste vleugelflitsers verkocht, we hebben wat spelers bekeken, maar die kozen niet voor PSV en het geld is op"
La vida és massa curta per no fer broma
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV

PSV zal wel van een Danjuma, Tsygankov, Malen naar Michal Skoras, Fabio Silva, Labyad gaan
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Er is een ander topic geopend voor negativiteit..
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Het depressie topic (ohnee de klaagmuur)
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Een jaar of tien geleden stond PSV er zeer slecht voor, PSV sloot een lening af en Brands nam met de transfer van Strootman en Mertens een behoorlijk risico. Nu tien jaar later is de situatie niet zo penibel, hebben we net twee transferklappers gemaakt, maar vraagt de situatie óók om een (riskante) investering. Met 2e CL plek in zicht kun je je als club zijnde niet veroorloven buiten de boot te vallen. Dat zou penny wise pond foolish zijn wat mij betreft. Ik ga ervan uit dat Brands zich dat ook wel realiseert, maar de voortgang van deze window bevalt me niets.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Locked