Serieus, ik denk dat ze even in hun arm geknepen hebben toen dat tweede bod kwam.Robson de Souza wrote: ↑20 Jan 2023, 13:01 Ik heb het idee dat PSV niet heel rouwig is om dit vertrek. Ze zullen dat niet uitdragen maar dat gevoel heb ik.
Noni Madueke
- Armada
- Internationale topspeler
-
- Legende
Dat tweede bod lag wel in de lijn der verwachting en ook al is het maar een oefenwedstrijd, zijn optreden tegen Milan kan wel net even voor dat laatste zetje zorgen.
Ik denk ook dat het voor PSV een goede deal is en de resterende dagen van deze maand en komende zomer zal moeten blijken of PSV deze transfersom ook goed gaat besteden.
- Armada
Chelsea doet veel biedingen om club en speler te bespelen. Van 30m naar 35m naar 38m betekende dat het menens was en dat PSV’s bluf werkt.Massimo wrote: ↑20 Jan 2023, 13:08Dat tweede bod lag wel in de lijn der verwachting en ook al is het maar een oefenwedstrijd, zijn optreden tegen Milan kan wel net even voor dat laatste zetje zorgen.
Ik denk ook dat het voor PSV een goede deal is en de resterende dagen van deze maand en komende zomer zal moeten blijken of PSV deze transfersom ook goed gaat besteden.
Geloof me, PSV was als het moest… later akkoord gegaan met 30m.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Je bent wel erg zeker van je zaak Armada, interessant.Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:10Chelsea doet veel biedingen om club en speler te bespelen. Van 30m naar 35m naar 38m betekende dat het menens was en dat PSV’s bluf werkt.Massimo wrote: ↑20 Jan 2023, 13:08
Dat tweede bod lag wel in de lijn der verwachting en ook al is het maar een oefenwedstrijd, zijn optreden tegen Milan kan wel net even voor dat laatste zetje zorgen.
Geloof me, PSV was als het moest… later akkoord gegaan met 30m.
De vraag blijft voor velen waarom PSV van Noni af wilde en waarom Noni zelf per se terug wilde.
Onenigheid in de spelersgroep?
Een mentale kwestie?
Hangt er iets boven zijn hoofd wat binnenkort uitkomt?
- Maikel
- Site Admin
Is best duidelijk toch?Sjorsensjimmie wrote: ↑20 Jan 2023, 13:21 De vraag blijft voor velen waarom PSV van Noni af wilde en waarom Noni zelf per se terug wilde.
5x de 90 min volgemaakt in 3 jaar. Blessuregevoelig plus nog altijd vraagtekens over z'n mentaliteit.
Tegen Fortuna zag je 't ook weer een paar keer. Zodra hij de middenlijn ziet stopt hij met verdedigen wanneer de tegenstander de bal heeft.
- Armada
https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen
Ik hoop dat mensen het nu ook gaan begrijpen dat PSV er alles aan gelegen was deze kans te grijpen.
Ruud wilde enkel door met jongens die met PSV bezig zijn. Noni hoort daar niet bij.
Ik hoop dat mensen het nu ook gaan begrijpen dat PSV er alles aan gelegen was deze kans te grijpen.
Ruud wilde enkel door met jongens die met PSV bezig zijn. Noni hoort daar niet bij.
-
- Meervoudig international
dit maakt me toch minder rouwig dat hij weg is, als je hier niet wil zijn nou houdoe dan heArmada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:25 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen
-
- Bankzitter
Als je goed naar Ruud zijn woorden luistert was er geen weg meer terug. Noni wilde per se terug naar London. Dus niet per se naar Chelsea maar naar Londen.
Staat denk ik volledig los van zijn blessures.
Misschien is zijn vrouw/vriendin niet meer happy hier en wilde zij per se terug?
Staat denk ik volledig los van zijn blessures.
Misschien is zijn vrouw/vriendin niet meer happy hier en wilde zij per se terug?
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is inderdaad een extra reden om hem te verkopen.
Spelers die, terwijl ze slecht spelen, alsnog levensgevaarlijk zijn, zijn goud waard. En Noni had dat. Zo ontzettend benieuwd (en bezorgd) wie we terughalen voor op de flanken. Bij matige versterkingen hebben we deze januari onze kampioenskansen verkocht.
Spelers die, terwijl ze slecht spelen, alsnog levensgevaarlijk zijn, zijn goud waard. En Noni had dat. Zo ontzettend benieuwd (en bezorgd) wie we terughalen voor op de flanken. Bij matige versterkingen hebben we deze januari onze kampioenskansen verkocht.
-
- Legende
Dit speelt zo vaak tijdens transferperiodes bij spelers. Ik hecht niet zoveel waarde aan deze uitspraak. Als PSV nu nee had gezegd, dan was Madueke een paar weken nu teleurgesteld en misschien zelfs wel ongemotiveerd, maar dat gaat vanzelf ook wel weer over.Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:25 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen
Ik zie juist andere redenen waarom dit voor PSV een goede deal is. Kijk eens naar zijn nu al blessureverleden, de mentale dingetjes en onvolwassenheden en het tactisch niet altijd betrouwbaar zijn binnen het veld en de onzekerheden zijn te groot om deze deal te laten lopen. Tevens ook nog eens een positie binnen het veld die doorgaans het makkelijkst is te vervangen.
- Armada
Ik hoop dat je er doorheen kan lezen. Ruud is opgelucht hoor. En dat baseer ik niet enkel hierop.Massimo wrote: ↑20 Jan 2023, 13:35Dit speelt zo vaak tijdens transferperiodes bij spelers. Ik hecht niet zoveel waarde aan deze uitspraak. Als PSV nu nee had gezegd, dan was Madueke een paar weken nu teleurgesteld en misschien zelfs wel ongemotiveerd, maar dat gaat vanzelf ook wel weer over.Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:25 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen
Ik zie juist andere redenen waarom dit voor PSV een goede deal is. Kijk eens naar zijn nu al blessureverleden, de mentale dingetjes en onvolwassenheden en het tactisch niet altijd betrouwbaar zijn binnen het veld en de onzekerheden zijn te groot om deze deal te laten lopen. Tevens ook nog eens een positie binnen het veld die doorgaans het makkelijkst is te vervangen.
-
- Bankzitter
Noni was volgens mij best goed met Ihattaren destijds. Waren beide niet altijd helemaal gefocust.Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:25 https://www.vi.nl/nieuws/noni-wilde-kos ... aar-londen
Misschien dat het prive gezien niet helemaal goed zit.
-
- Legende
Er zullen best andere redenen zijn dat het voor het groepsproces en voor de tactiek binnen het veld helemaal niet zo erg is dat Madueke vertrekt i.t.t. Gakpo en naar mijn mening kan de verkoop van Madueke PSV, zelfs al deze maand, sterker maken dan met Madueke. Genoeg redenen te bedenken dat deze deal een zege is voor PSV, maar dat was ik een week geleden ook al met je eens.
Alleen heb ik uitspraken als 'alleen spelers die enkel met ...(willekeurige club) bezig zijn al zo vaak gehoord. Dat was of om een verkoop naar de achterban te rechtvaardigen of als zo iemand dan toch bleef dat het na een aantal weken weer prima was en de desbetreffende spelers na een aantal weken ook weer op hun niveau aan het presteren waren. Daar zit voor mij wat nuance. Niet in de kern van zijn vertrek en hoe PSV daar echt naar kijkt.
- Armada
Ja eens. Al denk ik dat die uitspraak in deze context wat meerdere betekenissen heeft.Massimo wrote: ↑20 Jan 2023, 13:45Er zullen best andere redenen zijn dat het voor het groepsproces en voor de tactiek binnen het veld helemaal niet zo erg is dat Madueke vertrekt i.t.t. Gakpo en naar mijn mening kan de verkoop van Madueke PSV, zelfs al deze maand, sterker maken dan met Madueke. Genoeg redenen te bedenken dat deze deal een zege is voor PSV, maar dat was ik een week geleden ook al met je eens.
Alleen heb ik uitspraken als 'alleen spelers die enkel met ...(willekeurige club) bezig zijn al zo vaak gehoord. Dat was of om een verkoop naar de achterban te rechtvaardigen of als zo iemand dan toch bleef dat het na een aantal weken weer prima was en de desbetreffende spelers na een aantal weken ook weer op hun niveau aan het presteren waren. Daar zit voor mij wat nuance. Niet in de kern van zijn vertrek en hoe PSV daar echt naar kijkt.
-
- Lid scoutingsteam
Het is alleen zo'n vaag verhaal en belangrijker nog: in tegenstelling tot gasten als Mo en Bergwijn zie je het helemaal niet terug op het veld. Madueke ging de laatste tijd als de brandweer. Daar zag je geen speler die niet voor PSV wilde spelen. Dat er op de achtergrond dingen gespeeld zullen hebben: geloof ik meteen. Maar ik geloof ook dat Madueke prof genoeg is om dat een plekje te geven.
Ondertussen is 35-40 miljoen wel gewoon een goed bedrag. Geen mirakel, maar gezien zijn staat van dienst en allerlei vraagtekens, denk ik dat we tevreden kunnen zijn met dit bedrag. Vergeleken met andere grote verkopen was Madueke volgens mij ook niet dermate belangrijk dat je hierdoor alles uit het raam flikkert. Het hangt een beetje af van het alternatief, maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand te vinden is die minstens dezelfde waarde kan hebben voor PSV. Met dit geld krijgt de club mogelijkheden en dat kan ons nu van pas komen, maar het zal met name voor een nieuwe TD ook prettig zijn om te kunnen werken met een wat serieuzer budget. Mocht er een hele interessante kandidaat nu nog twijfelen om de financiële redenen, dan kan deze transfer wel weer e.e.a. aan twijfel wegnemen.
Ondertussen is 35-40 miljoen wel gewoon een goed bedrag. Geen mirakel, maar gezien zijn staat van dienst en allerlei vraagtekens, denk ik dat we tevreden kunnen zijn met dit bedrag. Vergeleken met andere grote verkopen was Madueke volgens mij ook niet dermate belangrijk dat je hierdoor alles uit het raam flikkert. Het hangt een beetje af van het alternatief, maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand te vinden is die minstens dezelfde waarde kan hebben voor PSV. Met dit geld krijgt de club mogelijkheden en dat kan ons nu van pas komen, maar het zal met name voor een nieuwe TD ook prettig zijn om te kunnen werken met een wat serieuzer budget. Mocht er een hele interessante kandidaat nu nog twijfelen om de financiële redenen, dan kan deze transfer wel weer e.e.a. aan twijfel wegnemen.
-
- Legende
Dat denk ik ook, alleen breng je dat wat minder snel naar buiten. De voorbeelden, hier al door menigeen genoemd, zijn er zat dat Madueke qua gedrag binnen en buiten het veld niet altijd even professioneel is geweest. Dan moet je 3 van 4 wedstrijden spelen zoals de oefenwedstrijd tegen Milan om dat te kunnen compenseren en niet 3 van de 4 keer je medespelers over het hoofd zien en aan schijnverdedigen gaan doen. Met daarbovenop nog bepaald gedrag buiten het veld.
- Armada
Ik kan het niet nog meer eens zijn.Massimo wrote: ↑20 Jan 2023, 13:53Dat denk ik ook, alleen breng je dat wat minder snel naar buiten. De voorbeelden, hier al door menigeen genoemd, zijn er zat dat Madueke qua gedrag binnen en buiten het veld niet altijd even professioneel is geweest. Dan moet je 3 van 4 wedstrijden spelen zoals de oefenwedstrijd tegen Milan om dat te kunnen compenseren en niet 3 van de 4 keer je medespelers over het hoofd zien en aan schijnverdedigen gaan doen. Met daarbovenop nog bepaald gedrag buiten het veld.
- Armada
Dit is wel erg kortzichtig zeg. Noni was zeg maar 'niet gemakkelijk' en wilde per se weg... Nou, hij is weg EN dit geeft PSV de mogelijkheid om de selectie op twee a drie plekken te versterken. Die mogelijkheid was er NIET na enkel de transfer van Cody.
Ik zou ook blij zijn! Al helemaal wanneer we Noni inwisselen voor een speler die wel complementair is met Luuk, daarmee rendeer je met zijn allen al beter.
Dat dit er allemaal morgen nog niet is, vind ik verder logisch. Morgen is een kwestie van overleven.
-
- Legende
Inderdaad.
Morgen staat er een elftal Guti-Sangare-Veerman- El Ghazi-De Jong-Simons. Dat vindt ik meer dan gemiddelde kwaliteit. In de breedte houdt het nu even niet over inderdaad. Maar daar zal komende week wel aanvulling op komen.
-
- Legende
Natuurlijk wilde Noni weg, welke speler zegt 'nee' tegen een 7,5 jarig contract in de PL?Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:59Dit is wel erg kortzichtig zeg. Noni was zeg maar 'niet gemakkelijk' en wilde per se weg... Nou, hij is weg EN dit geeft PSV de mogelijkheid om de selectie op twee a drie plekken te versterken. Die mogelijkheid was er NIET na enkel de transfer van Cody.
Ik zou ook blij zijn! Al helemaal wanneer we Noni inwisselen voor een speler die wel complementair is met Luuk, daarmee rendeer je met zijn allen al beter.
Dat dit er allemaal morgen nog niet is, vind ik verder logisch. Morgen is een kwestie van overleven.
Ik vind dat je verder wel heel veel vertrouwen hebt in goede vervangers. Waarop is dat in godsnaam gebaseerd? Opgelucht mag Ruud zijn als Brands hem nu niet in de steek laat, niet omdat hij verlost is van een 'moeilijke' jongen.
- Armada
We halen slechte vervangers, Ruud en Marcel overleggen niet en we worden 10e.Madueke wrote: ↑20 Jan 2023, 14:06Natuurlijk wilde Noni weg, welke speler zegt 'nee' tegen een 7,5 jarig contract in de PL?Armada wrote: ↑20 Jan 2023, 13:59
Dit is wel erg kortzichtig zeg. Noni was zeg maar 'niet gemakkelijk' en wilde per se weg... Nou, hij is weg EN dit geeft PSV de mogelijkheid om de selectie op twee a drie plekken te versterken. Die mogelijkheid was er NIET na enkel de transfer van Cody.
Ik vind dat je verder wel heel veel vertrouwen hebt in goede vervangers. Waarop is dat in godsnaam gebaseerd? Opgelucht mag Ruud zijn als Brands hem nu niet in de steek laat, niet omdat hij verlost is van een 'moeilijke' jongen.