Joenepsv wrote: ↑20 Jan 2023, 21:20
''Aan de houding van Silva ligt het dus niet, of toch wel? 'Ik heb alleen maar aangenaam met hem samengewerkt en heb geen slecht woord over Fábio te zeggen', is Riemer duidelijk. Even later blijkt echter dat de coach misschien toch passie miste bij Silva. 'Een huurspeler zal altijd meer op de korte termijn gefocust zijn dan bijvoorbeeld Anders Dreyer, die voor meer dan vier jaar tekende. Ik heb spelers nodig met een hart voor Anderlecht.'
Quote van de trainer van Anderlecht op de VI site. De beste man geeft overigens aan dat van ruzie geen enkele sprake is maar dat het de keus van Silva zelf is om te vertrekken. Hij miste echter dus wel enige passie voor de club dus vind het geen enorm probleem blijkbaar.
Dan past ie wel bij PSV, daar zie ik op dit moment bij veel spelers ook weinig passie.
Ben erg benieuwd waarom deze jongen wordt gehaald. Is het een ordinaire backup spits omdat Vertessen niet voldoet en gaan ze hem bv verhuren? Of gaan we richting een systeem waarbij Fabio en Luuk kunnen spelen?
Net wat we nodig hebben. Weer iemand die nog alles te bewijzen heeft. Als het huur is dan zou ik het ronduit dom vinden maar zal de constructie even afwachten voor er een echt waardeoordeel aan gehangen kan woeden
Je kunt wel zeker zeggen dat het om huur gaat zonder optie, lijkt me. En voor een 2e spits vind ik hem bewezen genoeg als topscorer van (een zwak) Anderlecht. Prima deal mits het niet teveel kost.
In ieder geval een voordeel: onze Portugese vriend zal waarschijnlijk geen benul hebben wanneer onze fans mogelijk het strijdlied "PSV wakker worreeeeee" inzetten.
Was toch wel een gewilde jongen als ik de twitter berichten mag geloven van geïnteresseerde clubs. Ben benieuwd! Goed dat we eindelijk een echte tweede spits krijgen.
Heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee. De vorm van Luuk begint nu wel zorgelijk te worden en El Ghazi, Til, Vertessen of Xavi wil je ook niet in de spits zien.