Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Die Maddy Janssen toch... zucht... :praise:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Maikel
Site Admin

Hoogtepunt van de nieuwsjaarsreceptie
Juancho
Mister PSV

Dat hele interview met hem kan me gestolen worden. Ik durf gewoon niet op play te drukken want het shot dat je van de video ziet nu.... goede kleding, goede houding, kan zo mee voor het perfecte plaatje! amoi!
ShovingNE2
Site Admin

Tijd voor een Maddy Janssen appreciation topic?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Ik had een hond met de naam Maddy.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    NotoriousBIG046
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 08 Jan 2021, 20:18 Dat hele interview met hem kan me gestolen worden. Ik durf gewoon niet op play te drukken want het shot dat je van de video ziet nu.... goede kleding, goede houding, kan zo mee voor het perfecte plaatje! amoi!
    En dan kan ze nog mooi zingen ook.
    Juancho
    Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 08 Jan 2021, 22:21
    Juancho wrote: 08 Jan 2021, 20:18 Dat hele interview met hem kan me gestolen worden. Ik durf gewoon niet op play te drukken want het shot dat je van de video ziet nu.... goede kleding, goede houding, kan zo mee voor het perfecte plaatje! amoi!
    En dan kan ze nog mooi zingen ook.
    Damn dan kan ik haar nog eens vragen voor een collab ook!! :praise:
    Ardbeg
    Mister PSV

Wat een thirsty post joh 😂
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Is deze jongen weer geblesseerd?
    Leuk voor Antonisse dat hij zijn debuut maakt, maar die zit niet op hetzelfde niveau als Vertessen bij Jong PSV.
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Antonisse heeft een wedstrijd of 5 gespeeld in jong PSV en is daar wekelijks de gevaarlijkste aanvallen. Althans, de wedstrijden die ik heb gezien. Hele goede speler, waar nog wel een flinke portie jeugdigheid in zit.

Totaal andere positie ook (linksbuiten) dan Vertessen (pure spits). Om die reden ook niet met elkaar te vergelijken en ik deel de mening ook niet dat zij op een ander niveau zitten. Ik zie meer potentie in Antonisse, ook omdat Vertessen bij iedere scheet die hij laat geblesseerd raakt.
    #FreeGeneratie4
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja Yorbe is altijd geblesseerd. Gaat het niet redden.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

RIO wrote: 27 Jan 2021, 10:35 Ja Yorbe is altijd geblesseerd. Gaat het niet redden.
    Het typische voorbeeld van een te explosieve speler in een verkeerd lichaam. Zijn spieropbouw kan de klappen niet aan, lastig om daar iets aan te doen. Is wel een speler die de kwaliteiten heeft om ver te komen maar (waarschijnlijk) geremd wordt door zijn eigen lichaam.
    Voijke
    Internationale topspeler

M.Delgado wrote: 27 Jan 2021, 10:51
    RIO wrote: 27 Jan 2021, 10:35 Ja Yorbe is altijd geblesseerd. Gaat het niet redden.
    Het typische voorbeeld van een te explosieve speler in een verkeerd lichaam. Zijn spieropbouw kan de klappen niet aan, lastig om daar iets aan te doen. Is wel een speler die de kwaliteiten heeft om ver te komen maar (waarschijnlijk) geremd wordt door zijn eigen lichaam.
    Laat m praten met Robben dan. Die had hetzelfde probleem, maar is daar door zich aan te passen toch lang vanaf gekomen.
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Maikel
    Site Admin

Toch zonde, leek me een hele interessante speler. Hopen dat hij ermee om leert gaan of een manier kan vinden om fit te blijven.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Paco Casal wrote: 27 Jan 2021, 09:32 Antonisse heeft een wedstrijd of 5 gespeeld in jong PSV en is daar wekelijks de gevaarlijkste aanvallen. Althans, de wedstrijden die ik heb gezien. Hele goede speler, waar nog wel een flinke portie jeugdigheid in zit.

Totaal andere positie ook (linksbuiten) dan Vertessen (pure spits). Om die reden ook niet met elkaar te vergelijken en ik deel de mening ook niet dat zij op een ander niveau zitten. Ik zie meer potentie in Antonisse, ook omdat Vertessen bij iedere scheet die hij laat geblesseerd raakt.
    Wag betreft de positie niet vergelijkbaar en leuk dat er in gezet wordt op eigen jeugd. Vorig jaar was Antonisse geen belangrijke speler in zijn jeugdelftal erg matig zelfs, dit jaar verbaasd hii mij tijdens de KKD wat ik soms zie.
    Vertessen maakte in de jeugd en de KKD ondanks zijn vele blessures meteen het verschil. Daarom schat ik hem hoger in wat betreft kwaliteit op dit moment.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Voor iedereen die trouwens nog voor de winterstop enigszins de hoop had op Piroe. Na Feyenoord uit en Twente thuis nu dus kunnen we wel concluderen dat Vertessen hoger in de pikorde staat. En terecht, nmi groter talent.

Kwam terwijl ik bezig was met een artikel voor de mainpage geheel toevallig een opmerkelijke statistiek over hem tegen. Hij was topscoorder op het EK u17 voor Belgie twee jaar geleden.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Maar toch heeft Piroe het goed gedaan en eigenlijk precies gedaan wat we nodig hadden van hem in de minimale speeltijd. Dat hij geen speler is die we over 2 jaar nog bij ons zien schitteren is wel duidelijk en dat de kans dat een fitte Vertessen dat wel doet lijkt me ook logisch. Ik ben wel benieuwd naar hem want hij je best allround en heeft ook nog wel de snelheid.
    Menno1
    Legende

Ik denk dat Vertessen in no time door Fofana voorbij gestreeft wordt.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Menno1 wrote: 07 Feb 2021, 11:36 Ik denk dat Vertessen in no time door Fofana voorbij gestreeft wordt.
    Idem. Al zijn ze ook wel complementair aan elkaar. Vertessen meer de diepgang en loopacties, Fofana meer in de bal en technisch sterk.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ja, het plafond van Fofana lijkt veel hoger te liggen. Maar Piroe gaat denk ik nooit een basisplaats in de Eredivisie krijgen. Vertessen wel (mits hij blessurevrij blijft). Hij is niet voor niets een beetje de protogé van RvN.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Massimo
    Legende

Vertessen moet wel fit blijven en ondanks dat het geen garantie is als je in de jeugd het goed doet vind ik Vertessen nog wel een interessante speler ondanks dat hij nog flink wat stappen heeft te maken om van waarde te worden voor het eerste van PSV. Fofana ken ik niet goed genoeg, maar goed om de verhalen te lezen dat hij zich zo goed ontwikkeld bij Jong PSV (zie uiteraard wel dat hij met regelmaat scoort de laatste maanden)
    TomPSV
    Legende

Leuke jongen hoor en hij kan echt wel voetballen, maar ik vind het nogal bijzonder dat hij tegen Feyenoord en Ajax wordt ingezet. In dat soort potjes heeft hij echt nog heel weinig te zoeken.
    Tomm
    Vedette

TomPSV wrote: 10 Feb 2021, 22:42 Leuke jongen hoor en hij kan echt wel voetballen, maar ik vind het nogal bijzonder dat hij tegen Feyenoord en Ajax wordt ingezet. In dat soort potjes heeft hij echt nog heel weinig te zoeken.
    Hebben we een betere aanvallende optie op moment? Het feit dat hij erin komt zegt niet zoveel over zijn kwaliteiten.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Dat lijkt mij ook niet. Het zegt overigens wel wat over de kwaliteiten van Piroe, maar dat terzijde :lol:
    Asjemenou
    Bankzitter

Mooie wedstrijd voor Yorbe om zich te laten zien.
    Post Reply