Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV

Toch een kleine rode vlag dat een goede coach en oud-topspeler op dezelfde positie het niet helemaal in hem ziet zitten. Maar kan uiteraard in een iets minder fysieke competitie zoals in Nederland zomaar boven komen drijven.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 20 Jan 2023, 23:04
Jwoeloe wrote: 20 Jan 2023, 23:01 Ik verwacht Fabio Silva en een buitenspeler. Madueke die de hele eerste seizoenshelft niet mee heeft gedaan + het al halen van El Ghazi afgelopen zomer als argumenten dat maar 1 vd 2 buitenspelers vervangen wordt.
En toch zal dat denk ik te weinig zijn voor plek 1 of zelfs plek 2. Het niveau van de aanval moet de tweede seizoenshelft beter zijn dan de eerste en daar heb je ook nog een tweede buitenspeler voor nodig.
De eerste seizoenshelft was Gakpo - Xavi/Til - Saibari/Ghazi/Xavi. Je hoeft dus eigenlijk maar 1 goede aankoop te doen om dit te evenaren, want Luuk is terug (uit vorm, maar dat komt vast wel goed). Xavi naar het middenveld of op rechts en Veerman op 10. Gakpo vervangen is onmogelijk, maar een complementaire links/rechtsbuiten halen zou het team echt wel een boost kunnen geven. Daarnaast is je linksbackpositie vanaf morgen hopelijk geen probleem meer.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Joenepsv wrote: 20 Jan 2023, 23:08
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:02

Er is hier een topic voor..
Daar kan je het ook kwijt..
Ik heb het idee dat ik dit bericht al honderden keren heb gelezen van je..
Gaan we dit soort reacties nu continue krijgen als iemand iets negatiefs zegt? Lees het alleen op deze pagina al meerdere keren. Want dan mag dat topic, wat volgens mij grappig bedoeld was snel dicht.
Dat doet de zelfbenoemde forum Polizei nu eenmaal..
Speuren naar berichten die ze niet aanstaan en dan janken erover..
Treurig en zielig gewoon..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:02
milansandro wrote: 20 Jan 2023, 22:57 Die spits zullen ze wel huren (Fabio)..
Gakpo vullen ze gewoon intern op met Ghazi..
Een rechtsback komt niet want dan "stapelen" ze als excuus voor het niet aantrekken van een rechtsback..
Blijft over de vervanging van Madueke..
Ik zie ze echter gewoon in staat om niemand op dit moment aan te trekken..
Ze zullen de centjes wel voor in de zomer gaan gebruiken..
Er is hier een topic voor..
Daar kan je het ook kwijt..
Ik heb het idee dat ik dit bericht al honderden keren heb gelezen van je..
Mogen alle positieve berichten van alles komt goed, wacht af en heb vertrouwen dan ook in dat speciale positivio topic? Wel zo eerlijk toch? 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Danjuma
Verbannen
Posts: 15
Joined: 19 Jan 2023, 20:30
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH wrote: 20 Jan 2023, 23:10 Toch een kleine rode vlag dat een goede coach en oud-topspeler op dezelfde positie het niet helemaal in hem ziet zitten. Maar kan uiteraard in een iets minder fysieke competitie zoals in Nederland zomaar boven komen drijven.
Er is geen reden om dat basis elftal uit elkaar te halen. Vincent Kompany heeft hem niet voor niks gehaald. PSV mag blij zijn met deze jongen. Sadiki gaat naar Lille.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 20 Jan 2023, 23:08
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:02

Er is hier een topic voor..
Daar kan je het ook kwijt..
Ik heb het idee dat ik dit bericht al honderden keren heb gelezen van je..
Gaan we dit soort reacties nu continue krijgen als iemand iets negatiefs zegt? Lees het alleen op deze pagina al meerdere keren. Want dan mag dat topic, wat volgens mij grappig bedoeld was snel dicht.
Val je nu over de reactie, of over het voor de duizendste keer herkauwde doemberichtje? Het wordt wat mij betreft een beetje vermoeiend allemaal zo. En ik zie 1 iemand dit ontiegelijk vaak herhalen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Joenepsv wrote: 20 Jan 2023, 23:08
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:02

Er is hier een topic voor..
Daar kan je het ook kwijt..
Ik heb het idee dat ik dit bericht al honderden keren heb gelezen van je..
Gaan we dit soort reacties nu continue krijgen als iemand iets negatiefs zegt? Lees het alleen op deze pagina al meerdere keren. Want dan mag dat topic, wat volgens mij grappig bedoeld was snel dicht.
Vind het wel terecht hoor... Dat constante herhalen over dat PSV toch niks meer gaat halen is erg vermoeiend.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 20 Jan 2023, 23:11
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:02

Er is hier een topic voor..
Daar kan je het ook kwijt..
Ik heb het idee dat ik dit bericht al honderden keren heb gelezen van je..
Mogen alle positieve berichten van alles komt goed, wacht af en heb vertrouwen dan ook in dat speciale positivio topic? Wel zo eerlijk toch? 😁
Er is een middenweg toch? Of is nuance je vreemd?
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:14
Juancho wrote: 20 Jan 2023, 23:11

Mogen alle positieve berichten van alles komt goed, wacht af en heb vertrouwen dan ook in dat speciale positivio topic? Wel zo eerlijk toch? 😁
Er is een middenweg toch? Of is nuance je vreemd?
En jij hebt nuance? :lol: :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 20 Jan 2023, 23:15
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:14

Er is een middenweg toch? Of is nuance je vreemd?
En jij hebt nuance? :lol: :lol:
Zeker..
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 20 Jan 2023, 23:10
Joenepsv wrote: 20 Jan 2023, 23:08

Gaan we dit soort reacties nu continue krijgen als iemand iets negatiefs zegt? Lees het alleen op deze pagina al meerdere keren. Want dan mag dat topic, wat volgens mij grappig bedoeld was snel dicht.
Dat doet de zelfbenoemde forum Polizei nu eenmaal..
Speuren naar berichten die ze niet aanstaan en dan janken erover..
Treurig en zielig gewoon..
Leuk om te lezen inderdaad, voor de 500e keer in twee dagen dezelfde opmerking over dat er toch niemand meer gaat komen door een klein groepje betweterige forumleden die alles denken beter te weten dan de beleidsmakers bij PSV. Zeer vermoeiend en vooral treurig en zielig.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:17
milansandro wrote: 20 Jan 2023, 23:15 En jij hebt nuance? :lol: :lol:
Zeker..
Je bent toch echt zielig als je gaat speuren naar berichten die je niet aanstaan en daarover gaat klagen..
Kleuter gedrag hoor..
Maar ik heb je al teveel aandacht gegeven..
Bij deze beloof ik je dat ik gewoon post wat ik wil posten..
Dat jij daarover valt zal mijn reet roesten..
Welterusten!!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Ik steek een kampvuur aan en we gaan liedjes van Pierre Kartner zingen.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 20 Jan 2023, 23:20
mateja wrote: 20 Jan 2023, 23:17

Zeker..
Je bent toch echt zielig als je gaat speuren naar berichten die je niet aanstaan en daarover gaat klagen..
Kleuter gedrag hoor..
Maar ik heb je al teveel aandacht gegeven..
Bij deze beloof ik je dat ik gewoon post wat ik wil posten..
Dat jij daarover valt zal mijn reet roesten..
Welterusten!!
Doet dat gefrustreerde mannetje bij iedereen.

Lekker laten die kleuter
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Armada wrote: 20 Jan 2023, 23:24 Ik steek een kampvuur aan en we gaan liedjes van Pierre Kartner zingen.
Uh, wie?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Hatseflats wrote: 20 Jan 2023, 23:28
Armada wrote: 20 Jan 2023, 23:24 Ik steek een kampvuur aan en we gaan liedjes van Pierre Kartner zingen.
Uh, wie?
Van Sieneke.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe wrote: 20 Jan 2023, 23:03
Speler die weg mag bij een Championship club.
Ligt het aan mij of is de scoutingslat verder verlaagd. Wat schiet PSV hier nou mee op.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Zuc0 wrote: 21 Jan 2023, 00:34
Jwoeloe wrote: 20 Jan 2023, 23:03
Speler die weg mag bij een Championship club.
Ligt het aan mij of is de scoutingslat verder verlaagd. Wat schiet PSV hier nou mee op.
Aanvulling voor Jong PSV. Omdat Seelt het pad de andere kant op bewandelt. Mocht het toch wat zijn, heb je in ieder geval een optie tot koop. Deze jongen is uiteraard niet in beeld voor PSV 1. Zeker niet nu Boscagli bijna terug is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Jwoeloe wrote: 21 Jan 2023, 00:38
Zuc0 wrote: 21 Jan 2023, 00:34

Speler die weg mag bij een Championship club.
Ligt het aan mij of is de scoutingslat verder verlaagd. Wat schiet PSV hier nou mee op.
Aanvulling voor Jong PSV. Omdat Seelt het pad de andere kant op bewandelt. Mocht het toch wat zijn, heb je in ieder geval een optie tot koop. Deze jongen is uiteraard niet in beeld voor PSV 1. Zeker niet nu Boscagli bijna terug is.
Wel Engels jeugdinternational tot 1.5 jaar terug. Gokje wel waard dan.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Geen drol die die jongen kent of hem ooit heeft zien spelen. Waarom gelijk overhaaste conclusies trekken?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41

Zuc0 wrote: 21 Jan 2023, 00:34
Jwoeloe wrote: 20 Jan 2023, 23:03
Speler die weg mag bij een Championship club.
Ligt het aan mij of is de scoutingslat verder verlaagd. Wat schiet PSV hier nou mee op.
Ik zie niet in hoe de scoutingslat is verlaagd hierdoor, in tegenstelling: dit soort spelers zijn waarvoor je een scouting hebt. De 'scoutinglat' gaat omlaag wanneer we alleen maar Eredivisie spelers aantrekken en voormalig PSV'ers, om dat type spelers te ontdekken heb je geen geweldige scouting nodig, zeg maar. Blijkbaar ziet PSV iets in het profiel/scouting van deze speler dat hem interessant maakt. Ik ken hem persoonlijk niet maar misschien is het wel een buitengewone passer, of is hij een fysiek beest. Als je toch Seelt moet vervangen bij JPSV dan is het toch prima om een gokje te wagen? Als het PSV niet lukt om zijn zwakke kanten te ontwikkelen of als zijn sterke kanten toch niet zo goed zijn als gehoopt sturen we hem weer terug.

Of hij een succes wordt is natuurlijk een tweede, maar ik ben het pertinent oneens dat interesse in dit soort type speler aangeeft dat de scoutinglat omlaag gaat. Ik kan me herinneren dat Arias destijds ook bij Sporting B werd opgehaald, daarvan zou je ook kunnen zeggen dat de scoutinglat omlaag gaat want waarom zou je in hemelsnaam een speler willen die niet eens in het eerste zit laat staan de basiself?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.

Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.

Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.

Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.

Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.

Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.

Bron: Spa.
Splash
Ballenjongen
Posts: 23
Joined: 30 Apr 2022, 00:57
Clubvoorkeur: PSV

Als dit hierboven klopt begin ik me wel zorgen te maken over het niveau van onze scouting. Zo moeilijk kan het toch niet zien om een jonge, productieve buitenspeler met een winnaarsmentaliteit te vinden die niet meer dan circa €10 miljoen euro kost.

Hoe kan in hemelsnaam het lijstje voor een linksbuiten niet op orde zijn? We weten al anderhalf jaar dat Gakpo elk moment een transfer kon maken!
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.

Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.

Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.

Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.

Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.

Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.

Bron: Spa.
Dus Ruud wilt geen Memphis en eigenlijk ook geen Danjuma? You kiddin' right...?
#simplythebest
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Je weet toch dat dit satire is :mrgreen:

Maar zonder dollen: Fulham zit kennelijk achter van Ewijk aan. Geen idee wat hij moet kosten, maar ik zou hem best wel eens overwegen. Leuk spelertje zegt mijn gevoel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Locked